Ei osu koskaan munulla oikeisiin, eikä vääriinkään numeroihin

Anonyymi-ap

Joku sai 40 000 000€ Viking lotossa
Kaikki numerot väärin Kenossa toi 125 000€

Mitä tässä on enää tehtävissä?

17

78

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Älä huoli. Oon tässä pelannut lottopelejä jo yli 30 vuotta, eikä koskaan ole satasta isompaa voittoa tärähtänyt.

      • Anonyymi

        😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

        🔞 ­N­­y­­­m­­­f­o­m­­­a­­­a­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17761887p

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      No sinulla on miljoonia kohtalotovereita kun taas lottovoittajilla on muutama sata.

    • Anonyymi

      Muutan pelitaktiikkaa.
      Lotto, Viikinki ja Eurotsäkpotin pelaamisen valitsemalla itse numerot tai ostamalla veikkauksen tekemiä valmiita pelilappuja lopetan kokonaan. Syy tähän on se, että liian monessa pelissäni on vain 1 tai 2, tai ei yhtään numeroa oikein.
      Alistun sen tosiasian edessä, että en voi mitenkään kyetä arvaamaan miljoonien mahdollisuuksien joukosta juuri oikeita numeroita, se on mahdotonta.
      Myöskään veikkauksen arpomat valmiit pelikupongit, sekä kunkin pelin kimppaporukat, joissa on 10-40 riviä eivät ole tuottaneet voittoja yhtään enempää kuin itse merkkaamani 1 rivi, joka tuo säännöllisesti pertymyksenä 1-2, tai ei yhtään numeroa oikein.

      Noin minulla. Jollain toisella napsahtaa VAHINGOSSA pelatulla rivillä Viikinkiä 5+1 oikein mikä tuottaa 40 000 000€.
      Onnea voittajalle!

      Onnella ei näy olevan mitään tekemistä voittamisen kanssa, mutta VAHINGOSSA voi näköjään onnistua!

      Mitä Kenoon tulee, vuoden aikainen taseeni on noin 2000€ pelipanoksilla yhteensä tuotto alle 100€.

      Jollain toisella, luultavasti VAHINGOSSA "Kaikki väärin" tuloksella paukahti 125 000€.
      Onnea voittajalle!

      Tästä alkaen pelaan jokaista peliä minimipanoksella,
      Eurotsäkpottia ti/pe 1 rivi kumpaakin
      Viikinkiä 1 rivi Plussalla
      Lottoa 1 rivi Plussalla

      Kenoa pelaan "Ei yhtään oikein" panos 1€
      Taso 2
      Taso 3
      Taso 4
      Taso 5
      Taso 6
      Taso 7
      Taso 8
      Taso 9
      Taso 10

      Saatte nähdä, minä kampitan Veikkauksen, (tai sitten Veikkaus kampittaa taas minut)

    • Anonyymi

      Tuttuakin tutumpaa. Sama täällä. Aina menee ei yhtään oikein linjalle. Koetetaan siis sillä.pelitavalla.
      Pelionnea!

      • Anonyymi

        Meedio Holmin Seijan vihjeillä olen voittanut lotossa lähes joka kierroksella tuhansia euroja ja Eurotsäkpotista päävoitonkin jo 3 kertaa.


    • Anonyymi

      Uskaltaiskohan tarkastaa Kenotulokset, pelottaa kovasti onko pelitilin saldo edelleen 0,07€ kuten oli ennen pelaamista.

      • Anonyymi

        Minä kotiutan veikkaustililtä joka viikko Seijan avulla saadut voitot omalle käyttötilille ja isommat voitot menee aina sijoitukseen kuten asunto-osakkeiden ostoon ja luxus-tavaroiden hankintaan


    • Anonyymi

      Veikkausen pelit perustuvat matemaattisiin todennäköisyyksiin ja tämä ei tietenkään tarkoita, että voittaminen on todennäköistä vaan päinvastoin, koska jos voittaminen olisi todennäköistä niin voittoosuudet olisivat olemattomia.

      Kenossa kaikki numerot väärin ei saa juuri mitään paitsi 10 tasolla omansa takaisin.

      • Anonyymi

        Itse soittelen aina noihin ennustajanumeroihin ja nyt uusin rahasampo on ilmennyt Keijo Annikin vihjeillä. Laitoin loppuviikoksi Lottoon, Viking Lottoon, Euro Jackpottiin ja Kenoon koko kuukauden sossumaksut mitkä tärähtivät eilen tililleni. Luultavasti tämän viikon jälkeen en enää tarvitse sosiaaliavustusta kun päävoitot osuvat kuponkeihini.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse soittelen aina noihin ennustajanumeroihin ja nyt uusin rahasampo on ilmennyt Keijo Annikin vihjeillä. Laitoin loppuviikoksi Lottoon, Viking Lottoon, Euro Jackpottiin ja Kenoon koko kuukauden sossumaksut mitkä tärähtivät eilen tililleni. Luultavasti tämän viikon jälkeen en enää tarvitse sosiaaliavustusta kun päävoitot osuvat kuponkeihini.

        Köyhän ei kannata pelata arvontapelejä. Pelaa taitopelejä. Itse laitan aina jalkapallotulosvetoon 1-2 ja enempi tällä tekniikalla on voittanut kuin kenolla ja muilla hömpötyksillä.


    • Anonyymi

      Veikkauksen kaikkien rahapelien yhteinen voittosuhde keskimäärin per pelattu peli todistaa, että voittomahdollisuus on 0,02%, ja veikkauksen voittoprosentti on 99,98%

    • Anonyymi

      Veikkauksen rahapeleissä mikä tahansa voitto alkaen oman pelipanoksen ylittävästä voitosta on täysin ennakoimattomissa. Siihen ei auta voitontoiveet-,
      - halu, eikä voitontahto, ei arpominen, eikä etiäiset, eikä Astral teeveen selvännäkijöiden, ei edes päänoita Seija Holmin myymät voittonumerot.

      Kun ennalta arvaamatta, täysin yllättäen, vahingossa kompastut lennät nenällesi, jolloin nenä murtuu, käsi katkeaa, etkä ollut mitenkään varautunut tähän tapaturmaan, se vai tuli täysin puun takaa, puskista, niin rahapeleissä voittokin tulee aina kuin puskista.

      Viking lotossa 40 miljoonaa voittanut pelasi jossain voittorivin, tilanteessa johon oli ajautunut ja ihan vaan sutaisi kuin vahingossa ajankulukseen kuponkiin oikeat 5 varsinaista ja yhden lisänumeron.

      Helkkari sentään.

      Veikkauksen pelipaikalla kuponki könöttää tyhjänä edessäni pöydällä, katson kenoruudukkoa jossa on numeroruutuja 1-70 kpl.

      Mietin mitä numeroita valitsisin.
      (Vidut.. ikäänkuin osaisin miettimällä juuri oikeat numerot valita)???

      Ok. Valitsen 8 tasolla, tuon, tuon, tuon, tuon, tuon, tuon, tuon ja tuon numeron.

      Valittuani nuo numerot vaisto sanoo, ....päin vittua ne meni taas, mutta annan olla ja maksan.

      Liian monta kertaa tarkastaessa olen huomannut, että kah.. tuo, tuo, tuo, tuo, tuo ja tuo meni pieleen numerolla joko pienempään tai isompaan päin, mutta kah.... tuo ja tuo osui nappiin!

      Voihan viddujen kevät epäonnen takatalvi.

      • Anonyymi

        Kovastipa tuntuu kohtalo kanssasi leikkivän.


      • Anonyymi

        Hieno novelli veikkauksen peleistä


    • Anonyymi

      Kannattaisi varmaan soittaa Seijalle, jos se on hereillä.

      • Anonyymi

        tänään luultavasti taas tärähtää minulle iso potti eurotsäkistä Seijan ihan jäätävillä vihjeillä


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      92
      1753
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      176
      1357
    3. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      16
      1158
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      105
      1138
    5. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      53
      987
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      87
      966
    7. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      81
      954
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      65
      870
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      783
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      768
    Aihe