Joku sai 40 000 000€ Viking lotossa
Kaikki numerot väärin Kenossa toi 125 000€
Mitä tässä on enää tehtävissä?
Ei osu koskaan munulla oikeisiin, eikä vääriinkään numeroihin
17
107
Vastaukset
- Anonyymi
Älä huoli. Oon tässä pelannut lottopelejä jo yli 30 vuotta, eikä koskaan ole satasta isompaa voittoa tärähtänyt.
- Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17761887p
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
No sinulla on miljoonia kohtalotovereita kun taas lottovoittajilla on muutama sata.
- Anonyymi
Muutan pelitaktiikkaa.
Lotto, Viikinki ja Eurotsäkpotin pelaamisen valitsemalla itse numerot tai ostamalla veikkauksen tekemiä valmiita pelilappuja lopetan kokonaan. Syy tähän on se, että liian monessa pelissäni on vain 1 tai 2, tai ei yhtään numeroa oikein.
Alistun sen tosiasian edessä, että en voi mitenkään kyetä arvaamaan miljoonien mahdollisuuksien joukosta juuri oikeita numeroita, se on mahdotonta.
Myöskään veikkauksen arpomat valmiit pelikupongit, sekä kunkin pelin kimppaporukat, joissa on 10-40 riviä eivät ole tuottaneet voittoja yhtään enempää kuin itse merkkaamani 1 rivi, joka tuo säännöllisesti pertymyksenä 1-2, tai ei yhtään numeroa oikein.
Noin minulla. Jollain toisella napsahtaa VAHINGOSSA pelatulla rivillä Viikinkiä 5+1 oikein mikä tuottaa 40 000 000€.
Onnea voittajalle!
Onnella ei näy olevan mitään tekemistä voittamisen kanssa, mutta VAHINGOSSA voi näköjään onnistua!
Mitä Kenoon tulee, vuoden aikainen taseeni on noin 2000€ pelipanoksilla yhteensä tuotto alle 100€.
Jollain toisella, luultavasti VAHINGOSSA "Kaikki väärin" tuloksella paukahti 125 000€.
Onnea voittajalle!
Tästä alkaen pelaan jokaista peliä minimipanoksella,
Eurotsäkpottia ti/pe 1 rivi kumpaakin
Viikinkiä 1 rivi Plussalla
Lottoa 1 rivi Plussalla
Kenoa pelaan "Ei yhtään oikein" panos 1€
Taso 2
Taso 3
Taso 4
Taso 5
Taso 6
Taso 7
Taso 8
Taso 9
Taso 10
Saatte nähdä, minä kampitan Veikkauksen, (tai sitten Veikkaus kampittaa taas minut) - Anonyymi
Tuttuakin tutumpaa. Sama täällä. Aina menee ei yhtään oikein linjalle. Koetetaan siis sillä.pelitavalla.
Pelionnea!- Anonyymi
Meedio Holmin Seijan vihjeillä olen voittanut lotossa lähes joka kierroksella tuhansia euroja ja Eurotsäkpotista päävoitonkin jo 3 kertaa.
- Anonyymi
Uskaltaiskohan tarkastaa Kenotulokset, pelottaa kovasti onko pelitilin saldo edelleen 0,07€ kuten oli ennen pelaamista.
- Anonyymi
Minä kotiutan veikkaustililtä joka viikko Seijan avulla saadut voitot omalle käyttötilille ja isommat voitot menee aina sijoitukseen kuten asunto-osakkeiden ostoon ja luxus-tavaroiden hankintaan
- Anonyymi
Veikkausen pelit perustuvat matemaattisiin todennäköisyyksiin ja tämä ei tietenkään tarkoita, että voittaminen on todennäköistä vaan päinvastoin, koska jos voittaminen olisi todennäköistä niin voittoosuudet olisivat olemattomia.
Kenossa kaikki numerot väärin ei saa juuri mitään paitsi 10 tasolla omansa takaisin.- Anonyymi
Itse soittelen aina noihin ennustajanumeroihin ja nyt uusin rahasampo on ilmennyt Keijo Annikin vihjeillä. Laitoin loppuviikoksi Lottoon, Viking Lottoon, Euro Jackpottiin ja Kenoon koko kuukauden sossumaksut mitkä tärähtivät eilen tililleni. Luultavasti tämän viikon jälkeen en enää tarvitse sosiaaliavustusta kun päävoitot osuvat kuponkeihini.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse soittelen aina noihin ennustajanumeroihin ja nyt uusin rahasampo on ilmennyt Keijo Annikin vihjeillä. Laitoin loppuviikoksi Lottoon, Viking Lottoon, Euro Jackpottiin ja Kenoon koko kuukauden sossumaksut mitkä tärähtivät eilen tililleni. Luultavasti tämän viikon jälkeen en enää tarvitse sosiaaliavustusta kun päävoitot osuvat kuponkeihini.
Köyhän ei kannata pelata arvontapelejä. Pelaa taitopelejä. Itse laitan aina jalkapallotulosvetoon 1-2 ja enempi tällä tekniikalla on voittanut kuin kenolla ja muilla hömpötyksillä.
- Anonyymi
Veikkauksen kaikkien rahapelien yhteinen voittosuhde keskimäärin per pelattu peli todistaa, että voittomahdollisuus on 0,02%, ja veikkauksen voittoprosentti on 99,98%
- Anonyymi
Veikkauksen rahapeleissä mikä tahansa voitto alkaen oman pelipanoksen ylittävästä voitosta on täysin ennakoimattomissa. Siihen ei auta voitontoiveet-,
- halu, eikä voitontahto, ei arpominen, eikä etiäiset, eikä Astral teeveen selvännäkijöiden, ei edes päänoita Seija Holmin myymät voittonumerot.
Kun ennalta arvaamatta, täysin yllättäen, vahingossa kompastut lennät nenällesi, jolloin nenä murtuu, käsi katkeaa, etkä ollut mitenkään varautunut tähän tapaturmaan, se vai tuli täysin puun takaa, puskista, niin rahapeleissä voittokin tulee aina kuin puskista.
Viking lotossa 40 miljoonaa voittanut pelasi jossain voittorivin, tilanteessa johon oli ajautunut ja ihan vaan sutaisi kuin vahingossa ajankulukseen kuponkiin oikeat 5 varsinaista ja yhden lisänumeron.
Helkkari sentään.
Veikkauksen pelipaikalla kuponki könöttää tyhjänä edessäni pöydällä, katson kenoruudukkoa jossa on numeroruutuja 1-70 kpl.
Mietin mitä numeroita valitsisin.
(Vidut.. ikäänkuin osaisin miettimällä juuri oikeat numerot valita)???
Ok. Valitsen 8 tasolla, tuon, tuon, tuon, tuon, tuon, tuon, tuon ja tuon numeron.
Valittuani nuo numerot vaisto sanoo, ....päin vittua ne meni taas, mutta annan olla ja maksan.
Liian monta kertaa tarkastaessa olen huomannut, että kah.. tuo, tuo, tuo, tuo, tuo ja tuo meni pieleen numerolla joko pienempään tai isompaan päin, mutta kah.... tuo ja tuo osui nappiin!
Voihan viddujen kevät epäonnen takatalvi.- Anonyymi
Kovastipa tuntuu kohtalo kanssasi leikkivän.
- Anonyymi
Hieno novelli veikkauksen peleistä
- Anonyymi
Kannattaisi varmaan soittaa Seijalle, jos se on hereillä.
- Anonyymi
tänään luultavasti taas tärähtää minulle iso potti eurotsäkistä Seijan ihan jäätävillä vihjeillä
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212556- 1482234
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292202Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871603Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961536- 2861432
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379