Millaista on laivalla työskentely nykyään ?
Helsingistä lähtevät laivat kiinnostaa ja kaikenlainen asiakaspalvelutyö.
Viking linea olen miettinyt mutta onko millainen työpaikka ?
Pystyykö itse päättämään kuinka pitkän työputken haluaa tehdä ?
Onko hyvät henkilökuntaedut ?
Henkilökunta Viking Line
3
1653
Vastaukset
- Anonyymi
Ehkä kannattaisi kysyä suoraan konttorista.
Pratar du också svenska är det arbetsspråket ombord. - Anonyymi
Kyllä merityöntekijöiltäkin vaaditaan tavanomaista ymmärtämystä. Sitä sinulla ei ole, joten hakeudu maissa johonkin suojatyöhön.
Tämä on matkailupalsta, ei työntekijöille suunnattu palsta. Sinulla on siis lisäksi täysin väärä kuva matkustajalaivoilla tapahtuvasta työstä. Siellä tehdään työtä, ei matkailla. Tavallisimmin merimies ei pääse laivalta maihin edes satamissa. Eikä laivahenkilöstö saa olla missään tekemisissä matkustajien kanssa - paitsi työtehtävien niin edellyttäessä.. - Anonyymi
– Minä käyn viemässä tämän, sanoi mies, joka oli seisonut tarkkailemassa, ja tarttui maustepussiin.
Sisälläni kiehuivat ristiriitaiset tuntemukset. Toisaalta pelotti niin perhanasti, toisaalta tunsin kouristelujen alavatsassani jatkuvan vaativina. Tunsin myös, kuinka nännini olivat kovettuneet ja kiihottuneet ja hankasivat melkein kipeästi rintaliivien pitsejä vasten.
Ensimmäisen kerran aloin tarkkailla minua vahtivaa miestä. Hän oli nuorempi kuin minä, aivan varmasti, vaikka en itsekään ollut sentään kuin kolmekymmentä. Hän oli miellyttävän näköinen, hiukset olivat tummat ja lyhyiksi ajellut ja nyt laitoin merkille hänen silmänsä, jotka olivat melkein läpikuultavan siniset.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Selvästi näyttää siltä, että SDP:n kannattajat hyväksyy kiusaamisen
ja seksuaalisen ahdistelun, kun puolueen kannatus pysyy korkealla. Mitä tämä kertoo demari-äänestäjien moraalista?1454015Päivi Räsäsen seksipaljastus loksauttaa Katja Ståhlin leuat! Elämäni biisi kohujakso tv:ssä!
Elämäni biisi -suosikkisarjan uusinnat ovat startanneet ja nyt vuorossa on sarjan 2. jakso v. 2019. Sinisille sohville643690Muistan vuosikymmenten takaa
Toivottavasti voit hyvin ja jaksat työssäsi. Olet upea ja erinomainen ihminen, toivon kaikkea hyvää.122974Montako mitalia Suomi saa talviolympialaisista?
Nyt heittäkää veikkaus Suomen mitalisaldosta ja mistä lajeista metallilätkät tulevat. Oma veikkaukseni on 6 mitalia. -1152564- 1752236
Kokemuksia Rehux Oy yrityksestä työpaikkana?
Jonkin aikaa seurannut kyseistä firmaa sivusta, näyttäisi, että tälläkin hetkellä olisi peräti 3 eri roolia tai paikkaa321574Kenen joukoissa Suomi seisoo maailmalla, jos SDP voittaa seuraavat vaalit?
SDP on ainoa pohjoismainen sosialidemokraattinen puolue, joka edelleen kuuluu Sosialistiseen internationaaliin. Sitä ka491447- 541272
IS: Riitta Väisänen kärsii ikävästä vaivasta - Vaipparalli ja 40 antibioottikuuria takana...
71-vuotias Riitta Väisänen on kertonut tuoreista terveysongelmistaan. Väisänen on kertonut julkisuudessa jo aiemmin vaih161063Jos mies oikeasti haluaa sinut
Hän ei ota riskiä että menettäisi sinut. Ei pienintäkään. Mies ei jätä vastaamatta viesteihin eikä pidä sinua epätietois1111055