Työkaverimiehelle

Anonyymi-ap

Luulin että olit ihastunut minuun, mutta nyt mulla on sellainen olo, että et jaksa mua enää yhtään. Oletkohan väsynyt mun höpöttämisiin. Tosi harmi, kun mä vaan olisin tykännyt tutustua paremmin.

20

1787

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vastaan kuin joku täällä kaipaisi oikeasti. Toivottavasti se toinen tietää tunteesi. Muuten hyvää yötä, joltakin, jollekin.

• Anonyymi

Jahans! Ja mistäpäin tää kyselijä?rohkeesti vaan kylän nimi.

• Anonyymi

Vähän isompi pikkupaikka Suomi-neidon vyötäisiltä kyseessä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vähän isompi pikkupaikka Suomi-neidon vyötäisiltä kyseessä.

Isompi pikkupaikka vyötäisillä? Ellei ole Oulu, sitten oltava joku muu alueen pikkukaupunki?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Isompi pikkupaikka vyötäisillä? Ellei ole Oulu, sitten oltava joku muu alueen pikkukaupunki?

Oulu ei ole kovin pikkupaikka kun on Suomen suurimpia kaupunkeja....Pks, Tampere ja Oulu...vitsit teidän maantiedon taidot on niin hukassa. Ihan naurattaa vaan. :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oulu ei ole kovin pikkupaikka kun on Suomen suurimpia kaupunkeja....Pks, Tampere ja Oulu...vitsit teidän maantiedon taidot on niin hukassa. Ihan naurattaa vaan. :)

Vai eiköhän tuo oo ihan yleistietoa tietää Suomen muutama suurin kaupunki, Oulu pikkukaupunki...voi voi....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin on

• Anonyymi

Mistä ton voi tietää? Jos kun oo joku nainen nii ota rohkeesti yhteyttä, tai tuut suoraan jutuille. Tuskin kukaa purematta nielee

• Anonyymi

No ei uskalla kun pitäis jatkossakin tehdä töitä yhdessä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ei uskalla kun pitäis jatkossakin tehdä töitä yhdessä.

Eikait se niin kiusallista ole jos vaikka kysyt sitä kahville ja jos ei niin jatkatte normaalisti työkavereina.

• Anonyymi

Pitää uskoltaa, muute jäät paitsi

• Anonyymi

Joo tämäkin, next one. Ei ole työpaikkaromansseja eikä ihastumisia, vai pilkkaatko nyt jotain toista 🤨

• Anonyymi

Juu ite alotti perseilyn, ja mie jälleen lopetan tylysti. M/E-K

• Anonyymi

Oikein! Tiputtaa akat maanpinnalle.

• Anonyymi

Olen väsynyt koko olemiseen, duuniin, kaikkeen. Ei mitään henkilökohtaista, olen vain tilassa jossa selviydytään tästä päivästä ja tilanteesta eikä energiaa muuhun ole.

Tiedostan että yrität, jopa arvostan mutta en pysty näillä eväillä vastaamaan millään tavalla. Tarvitsen kaiken vähän energian itselleni.

• Anonyymi

Voi hyvänen aika jo, ei ole ollut ihastumisia hohhoi

• Anonyymi

En ole työpaikkaromansseja harrastavaa tyyppiä.
      Sellainen on vain typerää.
      Sitten kun romanssi on ohi, niin työpaikalla leijaa "palaneen käry".
      Työ työnä ja seurustelut muualla.

• Anonyymi

Mistä semmoisia epäilet, että olisin kiinnostunut-> päinvastoin inhoan ja syvästi.

• Anonyymi

Työ paikat/ kerrostalot. On aivan turha ihastua .Jättäkää rauhaan ihan oikeasti. Se on molemmissa seksuaalista häirintää jos yritätte tykö änkeä.

• Anonyymi

Kyllä sen huomaa työpaikalla kuka haluaa jutella. Ihastunut tarttuu varmasti joka tilaisuuteen puhua. Toiset juttelee muuten mielellään.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      74
      2472
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      172
      1792
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      74
      1474
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      246
      1457
    5. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      259
      1446
    6. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      85
      1272
    7. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      390
      1245
    8. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      342
      1225
    9. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      358
      1197
    10. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1185
    Aihe