Mielipiteitä ihastuksestani

Anonyymi-ap

Mulla tällainen tarina johon kaipaisin ulkopuolisten mielipiteitä kiitos! Minä ja eräs mies (olemme tienneet toisemme n pari vuotta) näimme yllättäen pitkän ajan jälkeen. Kävelin miehen ohi ja hän kääntyi minun kohdalla ja moikkasi mutta kun tajusi kuka siinä oli katsoi uudestaan silmät pyöreänä ja moikkasi hymyillen. Moikkasin hymyillen takaisin ja vähän matkan päästä kun katsoin häneen hän edelleen katsoi minua ja hymyili? Hymyilin takaisin.

Sen jälkeen pääsi perhosparvet vapaaksi vatsassa ja päässä eikä pahemmin ole nukuttanut kun ajattelen vain tuota miestä. Olen aina pitänyt Häntä miellyttävänä henkilönä mutta tuon kohtaamisen jälkeen olen korviani myöten ihastunut. Ja jotenkin kun sen molemmin puolisen kemian tunsi niin ajatteli Hei mitä jos...

No sitten seuraavalla kerralla kun näimme. Mies vakavana tervehtii ja jatkaa kulkuaan. Kauempaa katsellut suoraan minua mutta tuon kohtaamisen jälkeen muuttui jotenkin vakavaksi.. mitä ihmettä tapahtui. Kertokaa mielipiteenne. Edelleen tuo mies pyörii mielessäni.

13

1218

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minulle sattui sama juttu kerran kun tervehdin erästä naishenkilöä. Meni varmaankin 20 metriä kunnes tunnistin hei sehän oli..... mutt tää tapahtui kauan sitten.

    • Anonyymi

      Voi oĺla pakko ohittaa, kun säästää toista joka ei ole syyllinen omiin murheisiin jotka ryöppyäisivät tilanteessa ulos.

      • Anonyymi

        Muistakaa naiset, ei väistetä enää!


    • Anonyymi

      Kiinnostaisi myös tietää miksi jotkut miehet antavat ristiriitaisia merkkejä vaikka olisikin ihastunut?

      • Anonyymi

        Entäs jos ei ole ihastunut?


    • Anonyymi

      Huomasi että on ihastunut sinuun ja nyt sitten yrittää olla ettei oliskaan.

      • Anonyymi

        Mikä on syy tällaiselle käytökselle?


    • Anonyymi

      Kokeile mennä ensi kerralla viereen istumaan ja moikkaa

    • Anonyymi

      Unohda

      • Anonyymi

        Miksi pitäisi? En pysty unohtamaan siksi raastaakin niin paljon tämä asia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi pitäisi? En pysty unohtamaan siksi raastaakin niin paljon tämä asia

        Niin. Raskasta on kaipailla varattua naista joka salasi suhdestatuksensa aikana jolloin tutustuttiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin. Raskasta on kaipailla varattua naista joka salasi suhdestatuksensa aikana jolloin tutustuttiin.

        Salasiko ihan tarkoituksella, vai jättikö vaan mainitsematta kun ei ajatellut asian sua mitenkään kiinnostavan. Näissä on vissi ero.


    • Anonyymi

      Kiva tarina! Kohtaamisia tapahtuu silloin tällöin elämässä, ihminen joka on vieraillut ajatuksissa, ilmestyy yllättäen näkökenttään. Näissä yllättävissä hetkissä kemian tuntee hyvin voimakkaana ja tuttuuden ja yhteisien ajatuksien tunne on vahva. Se saa aikaiseksi hyvänolon purkauksen, joka sekoittaa ajatuksia ja saa ihastuksen kaltaisia tunteita liikkeelle. Nämä tilanteet saavat ihmiset vakavoitumaan, ajatuksissa ""ihastuttava ihminen ei voi olla samalla tavalla ihastunut minuun, tuntenut samanlailla, on vain yllättynyt ja käyttäytynyt yllättyneen iloisuudella" Se on rakkaus krapula, hyvä fiilis vaihtuu epätietoiseksi tunnetilaksi, jossa itseluottamus ja epäilys kalvaa mieltä, ihastumista joka kohdistuu usein liian nuoreen, sitoutuneeseen tai muuten saavuttamattomaan ihmiseen. Mies on ihastunut eikä jostain syystä osaa käsitellä asiaa tai epävarmuus saa käyttäytymään erikoisesti.
      https://youtu.be/obud2uc4Prw

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      75
      5424
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2406
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1937
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      47
      1638
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1581
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1378
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1287
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      9
      1259
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1219
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1183
    Aihe