Mielipiteitä ihastuksestani

Anonyymi-ap

Mulla tällainen tarina johon kaipaisin ulkopuolisten mielipiteitä kiitos! Minä ja eräs mies (olemme tienneet toisemme n pari vuotta) näimme yllättäen pitkän ajan jälkeen. Kävelin miehen ohi ja hän kääntyi minun kohdalla ja moikkasi mutta kun tajusi kuka siinä oli katsoi uudestaan silmät pyöreänä ja moikkasi hymyillen. Moikkasin hymyillen takaisin ja vähän matkan päästä kun katsoin häneen hän edelleen katsoi minua ja hymyili? Hymyilin takaisin.

Sen jälkeen pääsi perhosparvet vapaaksi vatsassa ja päässä eikä pahemmin ole nukuttanut kun ajattelen vain tuota miestä. Olen aina pitänyt Häntä miellyttävänä henkilönä mutta tuon kohtaamisen jälkeen olen korviani myöten ihastunut. Ja jotenkin kun sen molemmin puolisen kemian tunsi niin ajatteli Hei mitä jos...

No sitten seuraavalla kerralla kun näimme. Mies vakavana tervehtii ja jatkaa kulkuaan. Kauempaa katsellut suoraan minua mutta tuon kohtaamisen jälkeen muuttui jotenkin vakavaksi.. mitä ihmettä tapahtui. Kertokaa mielipiteenne. Edelleen tuo mies pyörii mielessäni.

14

1330

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minulle sattui sama juttu kerran kun tervehdin erästä naishenkilöä. Meni varmaankin 20 metriä kunnes tunnistin hei sehän oli..... mutt tää tapahtui kauan sitten.

• Anonyymi

Voi oĺla pakko ohittaa, kun säästää toista joka ei ole syyllinen omiin murheisiin jotka ryöppyäisivät tilanteessa ulos.

• Anonyymi

Muistakaa naiset, ei väistetä enää!

• Anonyymi

Kiinnostaisi myös tietää miksi jotkut miehet antavat ristiriitaisia merkkejä vaikka olisikin ihastunut?

• Anonyymi

Entäs jos ei ole ihastunut?

• Anonyymi

Huomasi että on ihastunut sinuun ja nyt sitten yrittää olla ettei oliskaan.

• Anonyymi

Mikä on syy tällaiselle käytökselle?

• Anonyymi

Kokeile mennä ensi kerralla viereen istumaan ja moikkaa

• Anonyymi

Unohda

• Anonyymi

Miksi pitäisi? En pysty unohtamaan siksi raastaakin niin paljon tämä asia

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi pitäisi? En pysty unohtamaan siksi raastaakin niin paljon tämä asia

Niin. Raskasta on kaipailla varattua naista joka salasi suhdestatuksensa aikana jolloin tutustuttiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin. Raskasta on kaipailla varattua naista joka salasi suhdestatuksensa aikana jolloin tutustuttiin.

Salasiko ihan tarkoituksella, vai jättikö vaan mainitsematta kun ei ajatellut asian sua mitenkään kiinnostavan. Näissä on vissi ero.

• Anonyymi

Kiva tarina! Kohtaamisia tapahtuu silloin tällöin elämässä, ihminen joka on vieraillut ajatuksissa, ilmestyy yllättäen näkökenttään. Näissä yllättävissä hetkissä kemian tuntee hyvin voimakkaana ja tuttuuden ja yhteisien ajatuksien tunne on vahva. Se saa aikaiseksi hyvänolon purkauksen, joka sekoittaa ajatuksia ja saa ihastuksen kaltaisia tunteita liikkeelle. Nämä tilanteet saavat ihmiset vakavoitumaan, ajatuksissa ""ihastuttava ihminen ei voi olla samalla tavalla ihastunut minuun, tuntenut samanlailla, on vain yllättynyt ja käyttäytynyt yllättyneen iloisuudella" Se on rakkaus krapula, hyvä fiilis vaihtuu epätietoiseksi tunnetilaksi, jossa itseluottamus ja epäilys kalvaa mieltä, ihastumista joka kohdistuu usein liian nuoreen, sitoutuneeseen tai muuten saavuttamattomaan ihmiseen. Mies on ihastunut eikä jostain syystä osaa käsitellä asiaa tai epävarmuus saa käyttäytymään erikoisesti.
      https://youtu.be/obud2uc4Prw

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      13
      3996
    2. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      83
      1639
    3. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      264
      1468
    4. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      73
      1455
    5. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      237
      1341
    6. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1130
    7. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      104
      1079
    8. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      134
      1070
    9. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      93
      1024
    10. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      65
      993
    Aihe