Mielipiteitä ihastuksestani

Anonyymi-ap

Mulla tällainen tarina johon kaipaisin ulkopuolisten mielipiteitä kiitos! Minä ja eräs mies (olemme tienneet toisemme n pari vuotta) näimme yllättäen pitkän ajan jälkeen. Kävelin miehen ohi ja hän kääntyi minun kohdalla ja moikkasi mutta kun tajusi kuka siinä oli katsoi uudestaan silmät pyöreänä ja moikkasi hymyillen. Moikkasin hymyillen takaisin ja vähän matkan päästä kun katsoin häneen hän edelleen katsoi minua ja hymyili? Hymyilin takaisin.

Sen jälkeen pääsi perhosparvet vapaaksi vatsassa ja päässä eikä pahemmin ole nukuttanut kun ajattelen vain tuota miestä. Olen aina pitänyt Häntä miellyttävänä henkilönä mutta tuon kohtaamisen jälkeen olen korviani myöten ihastunut. Ja jotenkin kun sen molemmin puolisen kemian tunsi niin ajatteli Hei mitä jos...

No sitten seuraavalla kerralla kun näimme. Mies vakavana tervehtii ja jatkaa kulkuaan. Kauempaa katsellut suoraan minua mutta tuon kohtaamisen jälkeen muuttui jotenkin vakavaksi.. mitä ihmettä tapahtui. Kertokaa mielipiteenne. Edelleen tuo mies pyörii mielessäni.

14

1285

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minulle sattui sama juttu kerran kun tervehdin erästä naishenkilöä. Meni varmaankin 20 metriä kunnes tunnistin hei sehän oli..... mutt tää tapahtui kauan sitten.

• Anonyymi

Voi oĺla pakko ohittaa, kun säästää toista joka ei ole syyllinen omiin murheisiin jotka ryöppyäisivät tilanteessa ulos.

• Anonyymi

Muistakaa naiset, ei väistetä enää!

• Anonyymi

Kiinnostaisi myös tietää miksi jotkut miehet antavat ristiriitaisia merkkejä vaikka olisikin ihastunut?

• Anonyymi

Entäs jos ei ole ihastunut?

• Anonyymi

Huomasi että on ihastunut sinuun ja nyt sitten yrittää olla ettei oliskaan.

• Anonyymi

Mikä on syy tällaiselle käytökselle?

• Anonyymi

Kokeile mennä ensi kerralla viereen istumaan ja moikkaa

• Anonyymi

Unohda

• Anonyymi

Miksi pitäisi? En pysty unohtamaan siksi raastaakin niin paljon tämä asia

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi pitäisi? En pysty unohtamaan siksi raastaakin niin paljon tämä asia

Niin. Raskasta on kaipailla varattua naista joka salasi suhdestatuksensa aikana jolloin tutustuttiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin. Raskasta on kaipailla varattua naista joka salasi suhdestatuksensa aikana jolloin tutustuttiin.

Salasiko ihan tarkoituksella, vai jättikö vaan mainitsematta kun ei ajatellut asian sua mitenkään kiinnostavan. Näissä on vissi ero.

• Anonyymi

Kiva tarina! Kohtaamisia tapahtuu silloin tällöin elämässä, ihminen joka on vieraillut ajatuksissa, ilmestyy yllättäen näkökenttään. Näissä yllättävissä hetkissä kemian tuntee hyvin voimakkaana ja tuttuuden ja yhteisien ajatuksien tunne on vahva. Se saa aikaiseksi hyvänolon purkauksen, joka sekoittaa ajatuksia ja saa ihastuksen kaltaisia tunteita liikkeelle. Nämä tilanteet saavat ihmiset vakavoitumaan, ajatuksissa ""ihastuttava ihminen ei voi olla samalla tavalla ihastunut minuun, tuntenut samanlailla, on vain yllättynyt ja käyttäytynyt yllättyneen iloisuudella" Se on rakkaus krapula, hyvä fiilis vaihtuu epätietoiseksi tunnetilaksi, jossa itseluottamus ja epäilys kalvaa mieltä, ihastumista joka kohdistuu usein liian nuoreen, sitoutuneeseen tai muuten saavuttamattomaan ihmiseen. Mies on ihastunut eikä jostain syystä osaa käsitellä asiaa tai epävarmuus saa käyttäytymään erikoisesti.
      https://youtu.be/obud2uc4Prw

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      21
      2606
    2. 148
      2244
    3. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2242
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      52
      2139
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1742
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      388
      1617
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      96
      1556
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      288
      1436
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1389
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      132
      1389
    Aihe