Vaatteet märäksi

Anonyymi-ap

Onko täälä foorumilla ketään, joka tykkää kastella vaatteensa tahallaan? Sateessa, uimassa ynm?

24

2325

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minä ainakin rakastan sitä. Itse olen 32v tyttöiliä 🥰

      • Anonyymi

        🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

        🍒 ­­­N­­­y­­m­­f­­­o­­m­­­a­­­a­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17762430J

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Kyllä kiinnostaa ja sateella halut herää, täytyy alkaa itseään varustamaan tulevaisuutta varten.

    • Anonyymi

      ex-tyttö ystäväni kasteli itsensä rannalla valkoinen t-paita päällä sai mut jotenkin kiihottumaan ranta seksi alkoi

      • Anonyymi

        samoin meillä ohikulkijat peukutti hiljaa liikuttiin niin kesti kauan


    • Anonyymi

      Kerran kun työpäivän päättyessä oli ulkona puhjennut rankka ukkossade johon en ollut varautunut mitenkään, minun oli pakko valkoisessa kepoisassa kesähameessani kävellä kaatosateessa kotiin. Hetkessä olin kaatosateen täysin kastelema ja huomasin asuni olevan liimautinut kauttaaltaan kiinni ihooni ollen täysin läpinäkyvä ja kuinka liiveistä huolimatta, rintani nännipihat, nännit ja ihoni näkyivät kuin olisin ollut lähes alasti! Sen huomasivat myös kaikki minut näkevät ihmiset pojista vanhuksiin ja siinä vesilammikoita kierrellessäni ja korkokengillä kiirehtiessäni tunsin syvää häpeää esiintymisestäni mutta myös kummallisen valtavaa kiihoitusta varsinkin kotiini päästyä kun vapisten mietin tapahtunutta.
      Tämän jälkeen olen muutamia kertoja sateella toistanut saman mutta ensimmäinen kerta oli se mieleenpainuvin kokemus näyttäytyä märässä läpikuultavassa mekossa!
      Katriina

      • Anonyymi

        On se upeinta mitä voisin nähdä . Nuori neito läpikuultava märkä leninki päällä vastaan kävelemässä ja vaikka pyrkisi autoni kyytiin lämmittelemään.🥰


      • Anonyymi

        Katriina ois kiva tönäistä hellepäivänä laiturilta järveen :)


      • Anonyymi

        Katriina, olisi kiva törmätä sateessa tai suihkussa ....


      • Anonyymi

        olit varmasti mieluisa näky jatka


    • Anonyymi

      Tähän mennessä salaa innostaisi toteuttaa todella kireiden mustien housujen kastelu ravintola illan jälkeen ja toisena mennä uimaan kyseiset housut jalassa.

      • Anonyymi

        Mustatko sen takia, että niistä ei näy märkyys kovin kauaa ja voisit kävellä märkänä kotiin, niin että kukaan ei huomaisi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mustatko sen takia, että niistä ei näy märkyys kovin kauaa ja voisit kävellä märkänä kotiin, niin että kukaan ei huomaisi?

        Jostain syystä musta kireä / kiiltävä kiihottaa minua eniten itseni päällä ja naisen päällä, olen vielä niin nössö että en ole uskaltanut toteuttaa mitään unelmaani ja nyt omat pelkotilat ja sairaus estää moiset ikäni on 48vuotta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mustatko sen takia, että niistä ei näy märkyys kovin kauaa ja voisit kävellä märkänä kotiin, niin että kukaan ei huomaisi?

        Joskus vielä teen sen että niin kireät kiiltävät mustat housut jalkaan ja jonnekin piiloon kunnon " kalja kassin " kanssa mennä piiloon ja sellainen känni ränni päälle että ei olisi kuin märät housut seurauksena ja kauan .


    • Anonyymi

      On, vaatteet päällä uinti on parasta kesässä. Uin usein täysissä pukeissa, alushousut, t-paita, sukat, farkut, huppari ja kengät tai saappaat. Lämpminä kesäpäivinä pidän märät vaatteet päälläni pitkään, viilentää ja tuntuu hyvältä.

    • Märät vaatteet on kiihottanut aina. Kirjoitin joskus nuorempana, ehkä vähän yli 20v iässä tällaisen jutun eräästä "kokeilusta":

      --

      Minua oli aina kiinnostanut myös pulikoiminen jossain ulkona vähemmän puhtaassa vedessä. Asuinpaikkani vieressä oli suoalue, joka tuntui mielenkiintoiselta iltakävelykohteelta.

      Päätös lähteä pienelle iltakävelylle syntyi oikeastaan hyvin nopeana päähänpistona. Päätin vain, että nyt minä sen teen. Puin päälleni lyhyet kalsarit, tummansiniset farkut, sukat, vanhat lenkkarit, valkoisen t-paidan ja verkkaritakin. Kun lähdin ulos, oli kello yksitoista illalla.

      Ensin kävelin suoaluetta reunustavaa tietä pitkin. En oikein tiennyt mistä kohtaa pitäisi poiketa metsään. Autojakin ajoi ohi aika-ajoin. Kun tuli sellainen hetki, ettei autoja ollut näkyvillä, käännyin pois tietä metsän puolelle. Maasto oli aluksi risuista ja vaikeaa edetä, ja maa oli aivan kuiva. Etenin hetken, ja vihdoin näin ihanan näyn edessä. Lätäkkö! Tullessani sen äärelle astuin toisella jalalla siihen. Vettä oli n. nilkkaan asti. Tunsin miten vesi kasteli lenkkikenkäni ja sukkani. Jatkoin kävelemistä, ja toisen jalan lenkkarista kuului "slurp slurp". Hieman hävetti omat touhuni, mutta kuka hullu sitä nyt keskellä yötä metsässä kävelisi? Joten yleisöä tuskin tulisin saamaan.

      Kävelin edelleen. Vastaan tuli pari pientä ja aika mutaista lätäkköä. Kastelin myös toisen kenkäni. Kohta lenkkarini olivatkin aika sotkuiset. Ehkä farkkujen lahje oli vähän kastunut.

      Viimein edessä näkyi lätäköstä seuraava aste, ehkä lammikko. Se oli jotain kymmenisen metriä pitkä, ja minun oli tarkoitus siis rämpiä siitä läpi. Kuinkahan syvä se olisi? Jännittyneenä astuin pikkulampeen. Vesi oli viileää, ja sitä oli n. polveen asti. Kahlasin lammen läpi ja nousin kuivalle maalle. Katsoin farkkuni lahkeita miten ne kiiltelivät vedestä. Vettä tipahteli lahkeista maahan, ja kengät slurpsivat. Nautin pienestä iltakävelystä. Vastaan tuli pieniä lätäkköjä, nilkkaan asti tai vähän enemmän. Kävelin niiden yli muina miehinä. Enhän voisi enää kastua enempää, ainakaan polvista alaspäin.

      Olin jo aika syvällä metsässä, kun vastaan tuli puro, joka oli n. pari metriä leveä ja aika syvän näköinen. Arvoin, että vettä olisi vyötäisiin asti. Ajattelin, että tämä on todellinen testi. Tuosta yli. Hieman arvelutti astua ojaan, ties kuinka syvä se olisi. Voisin olla kohta kauttaaltaan märkä. Otin hieman vauhtia, ja kävelin määrätitoisesti ojaan. Vesi roiskui, kohta vettä oli polviin asti. Lisäsin vauhtia. Lopulta vettä oli n. puoleenväliin säärtä. Vettä oli roiskunut lisäksi vähän jokapuolelle kun nousin ojasta. Tunsin oloni märäksi ja housuissa pullotti.

      Menin vielä hetkenmatkaa eteenpäin metsäpolkua, kunnes ajattelin kääntyä takaisin ja mennä kotiin. Vastaan tuli taas sama syvä oja. Kävelin rauhassa seisoskelemaan keskelle ojaa. Katselin kuusen havuja, ja ajattelin, että tässä sitä seistään ojassa keskellä metsää. Ja minähän nautin tästä!

      Lähdin kävelemään ojaa pituussuunnassa. Lopulta otin muutaman juoksuaskeleen. Kompastuin johonkin ojan pohjalla olevaan risuun, ja lensin rähmälleni veteen. Yritin varoa, ettei vettä mene suuhun, koska se ei varmaankaan ollut puhdasta vettä.

      Nousin ylös ja kävelin takaisin polulle. Nousin pois ojasta, olin kauttaaltani litimärkä. Farkut kiiltelivät vedestä, ja ne tuntuivat ja näyttivät hyvältä. Paita ja verkkatakki litisi vedestä. Lähdin kävelemään takaisin kotiin, ja toivoin pääseväni kotiin asti ihan omissa oloissani. Tutkin vielä muutamaa suonsilmää kotiinpäin mentäessä. Istahdin muutamaan kuraiseen lammikkoon istumaan, ja puhdistauduin sitten puhtaammassa lätäkössä. Lenkkarini jäi kiinni yhteen mutalätäkköön, ja kävelin sukkasillani hakemaan sen. Pistin mutaisen sukan suoraan kenkään. Kenkien alkuperäisestä väristä ei ollut enää tietoakaan.

      Poistuin taas suo-alueelta tielle. Tulin nyt toista reittiä, kävelin pieniä kävelypolkuja pitkin kotiin. Vastaan tuli koiraa ulkoiluttava nainen, mutta hän ei tuntunut huomaavan miten vaatteeni litisi märkänä. Ne eivät enää kiillelleet, koska suurin osa vedestä oli tippunut pois matkan varrella. Farkkujen lahkeista olisi ehkä huomannut jotain.

      Tullessani kotiin, tajusin vasta mikä pikku ongelma minulla oli edessä. Vaatteeni olivat törkyisessä kunnossa. Tietenkin fiksuna ihmisenä olin käyttänyt aika hyviä vaatteita, joita en viitsinyt poiskaan heittää. Aloitin pesun menemällä suihkuun vaatteet päällä. Viemäriin valuva vesi näytti mutaiselta. Laitoin käsisuihkun farkkujen sisään, ja viemäriin valahti runsaasti pieniä oksia, hiekkaa ja mutaa.

      ---

      Sen pituinen se. Farkut on mahtavaat uimahousut. Nykyään menen mökillä uimaan vaatteet päällä, kunhan hankin ensin kunnon hien.

      • Anonyymi

        Olivatko lenkkarisi millaiset? On aina hienoa kun lenkkarit joutuvat tuollaiseen paikkaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olivatko lenkkarisi millaiset? On aina hienoa kun lenkkarit joutuvat tuollaiseen paikkaan.

        Tuon jutun kirjoitin "muistemiini" ... ehkä vuoden 2000 tienoilla. En siis muista. Mutta olen aina käyttänyt suht tavallisia Adidas tai Nike juoksulenkkareita.

        Taisin olla vähän yli 10v kun huomasin tämän taipumuksen ja alussa se hämmensi. 80 luvun alussa ei ollut internetiä. Nyt yli 50v iässä sama vaiva jatkuu edelleen. Hankalin vaihe taisi olla ennen kuin oman asunnon ostin, oli hankala keksiä paikkoja ja tilanteita joissa voi kastella vaatteet niin ettei kotiväki huomaa. Joskus menin jopa vaatteet päällä suihkuun vanhemmilla asuessani, ja jotenkin keplottelin vaatteet kuiviksi.

        Omassa kodissa oli helpomaa. Taisin käydä useammin vaatteet päällä saunassa kuin ilman. Silloin harrastin myös näitä "iltaretkiä". Erään kerran ajelin autolla läheisen järven rannalle. Oli pimeää, ja pimeän turvin päätin kävellä järveen. Lenkkarit, farkut, T-paita ja verkkatakki. Se oli hyvin kiihottavaa, ja laukesin farkkuihini. Kävelin märissä vaatteissani takaisin autolle ja ajoin kotiin, nauroin mielessäni mitä poliisit sanoisivat, jos pysäyttäisivät. Sitä ei tapahtunut. (auto oli vanha, pienet läntit penkissä ei enää haitannut)

        Toisen kerran kotiin tullessani, jo läpimärkänä jossain suon silmässä pulikoinnin jälkeen, löysin mutaisen tienpätkän jossa kuorma-autot olivat muusanneet tien kuraiseksi. Kierin mudassa farkkuni täysin kuraiseksi. Se oli muuten taloyhtiöni piha, monen kerran toivoin ettei pimeydessä kukaan kuitenkaan nähnyt mitään.

        Nyt onnellisesti aviossa, ja vaatteiden kastelu on aika luontevaa. Olen onnistunut nähtävästi opettamaan perheeni, että on ihan ok hypätä uimaan kaikki vaatteet päällä. Tai vaikkapa autoa pestessä, jos vaimo sattuu kohdalle niin ei olla kuivia sen jälkeen! Ja usein muuten vaimo sattuu kohdalle! Ihmettelevät naapurit ei haittaa mitään!


    • Anonyymi

      Itse voin myöntää että on kiinnostanut muutaman vuosi kymmenen en ole vielä mennyt ajatusta pidemmälle tavallisessa vaateiden kastelussa, kiehtoisi ajatus todella jos löytäisi naisen joka lähtisi näihin ajatuksiin mukaan.

    • Anonyymi

      ex-tyttöystäni laittoi aina uimrannalle valkoisen t-paidan päälle kiihottavan näköistä kun nännit paistoi läpi

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Olisi kiva olla naisen kanssa pitkäkestoisessa visailussa, jossa molemmilla olisi normaalia arkivaatetusta vastaava vaatetus ja kunnon vesilasti päällä. Tarkoituksena olisi kastella vastapuoli ja se, kumpi häviää, kastuu.

    • Anonyymi

      Hauskaa, että löytyy välillä tuoreitakin keskusteluja aiheesta. Kyllä joo löytyy: tahallan kastellaan vaatteet mökillä, kun vaan kelit ja mökkiranan vesi ovat tarpeeksi lämpimät. Se on huono kesä, jos ei kertaakaan pääse kastumaan, mutta mielellään vaikka joka päivä. Tämän kesän lämmin alku on tarkoittanut, että kuivausnaru on ollut ahkerassa käytössä ja parhaimmillan olen vienyt "uima-asuja" kuivamaan pari-kolme kertaa päivässä. Yleensä tyydyn vaan verkkareihin ja T-paitaan (+alkkarit tietty), kun tuollainen kolmiosainen uima-asu on helppo kuivattava: aurinkoisena päivänä ja kohtuu tuulella narulta voi hakea kuivaa päälleen nopeimmillaan jo tunnin päästä samalla kun vie kastuneet kuivamaan. Joskus tulee pantua päälle enemmänkin, jos olen itsekseni mökillä. Kokeilin taannoin pelastusliiveissä uintia "täys tällingissä": bokserit, pitkät välihousut ja päällä puuvillahousut. Yläkerrassa pitkähihainen paita, gollege ja vielä takki. Siten sukat ja kengät. Veden määrä vaatteissa oli jo sellainen, että sen paino tuntui pois noustessa. Elämys, jonka toistan, kunhan tulee taas sopiva sauma: eli ei turhaa yleisöä.

    Ketjusta on poistettu 65 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      153
      3182
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      92
      2158
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      319
      2123
    4. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      126
      2020
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      46
      1799
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1455
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      101
      1251
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      28
      1240
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1130
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      103
      1009
    Aihe