Suomen huoltovarmuutta nakerretaan Kajaanistakin päin.
"Pöytäkirja TaVP 157/2022 vp
Talousvaliokunta
Torstai 23.2.2023 klo 12.00—13.40
§12. Turve on luokiteltava uusiutuvaksi luonnonvaraksi
KansalaisaloiteKAA 7/2021 vp
Edustaja Atte Harjanne ehdotti edustaja Hussein al-Taeen kannattamana, että asia pannaan pöydälle 9.3.2023 pidettävään kokoukseen.
Edustaja Janne Sankelo ehdotti edustaja Juha Mäenpään kannattamana, että asian käsittelyä jatketaan.
Nimenhuutoäänestyksessä edustaja Harjanteen ehdotuksen puolesta äänestivät edustajat Katri Kulmuni, Atte Harjanne, Mari Holopainen, Eeva Kalli, Matias Mäkynen, Raimo Piirainen, Hussein al-Taee ja Johannes Yrttiaho.
Nimenhuutoäänestyksessä edustaja Sankelon ehdotuksen puolesta äänestivät edustajat Sanni Grahn-Laasonen, Hannu Hoskonen, Sakari Puisto, Minna Reijonen, Janne Sankelo, Veikko Vallin ja Juha Mäenpää.
Edustaja Harjanteen ehdotus asian pöydällepanosta voitti nimenhuutoäänestyksen äänin 8-7.
Valiokunta pani asian pöydälle."
Turve vastaisuutta Kajaanissakin.
Anonyymi-ap
4
83
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä.
- Anonyymi
Kyllä kyllä
- Anonyymi
Meneekö se Maara painamaan samaa nappia. Ehkei pääse.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713105
- 922865
- 512105
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201565- 151349
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51338Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131301Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131273- 181260
Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241232