Kaipaan sinua. Olet rakas.
Hyvää huomenta miehelle
79
1770
Vastaukset
- Anonyymi
Seitsemän vuotta sitten alkoi täällä tapahtua.
Sitä ei unohda ja häntä. : )- Anonyymi
Heinäkuussa tulee seitsemän vuotta siitä kun tapasin hänet ensimmäistä kertaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heinäkuussa tulee seitsemän vuotta siitä kun tapasin hänet ensimmäistä kertaa.
Hyvää huomenta ; )
Hienäkuun puolivälissä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvää huomenta ; )
Hienäkuun puolivälissä.Iltaa. Kyllä se oli muistaakseni heinäkuun alku, kun hänet tapasin.
- Anonyymi
Eräälle naiselle hyvää keskiviikkoa ja kevään ensimmäistä päivää! m>n
- Anonyymi
Kiitos! Toivotan samoin eräälle miehelle, hyvää kevään alkua!
Toivon, että nähtäisiin ennen kesää, mutta se ehkä ei ole mahdollista -en voi tietää-, mutta sitten heinäkuussa. - Anonyymi
Voi kiitos, tästä tulee varmasti ihan täysin erilainen kuukausi! -sivusta vaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivon, että nähtäisiin ennen kesää, mutta se ehkä ei ole mahdollista -en voi tietää-, mutta sitten heinäkuussa.Miksei nähtäisi ennen kesää? Nyt vaan yhteyttä ottamaan häneen, jolle toivotat hyvää kevään alkua. Sittenhän sen tietää, että toteutuisiko näkeminen jo ennen heinäkuuta. Voisin ajatella, että toteutuisi, jos vaan molemminpuolista tahtoa löytyy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivon, että nähtäisiin ennen kesää, mutta se ehkä ei ole mahdollista -en voi tietää-, mutta sitten heinäkuussa.Miksi heinäkuussa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi heinäkuussa?
Koska trollimies lyö joitain omia aikaleimoja, joiden kautta sinä haluat ilmeisesti selostaa ja koostaa jotain tällä tiedustelullasi. Olenko täysin väärässä vai osittain väärässä? Jos et vastaa, niin päättelen mitä päättelen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska trollimies lyö joitain omia aikaleimoja, joiden kautta sinä haluat ilmeisesti selostaa ja koostaa jotain tällä tiedustelullasi. Olenko täysin väärässä vai osittain väärässä? Jos et vastaa, niin päättelen mitä päättelen
Olet aivan hakoteillä.
Kyllä hän, jolle tarkoitettu, ymmärtää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivon, että nähtäisiin ennen kesää, mutta se ehkä ei ole mahdollista -en voi tietää-, mutta sitten heinäkuussa.Miten niin heinäkuussa? Tuskin silloin on perhelomani johon et kuulu!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten niin heinäkuussa? Tuskin silloin on perhelomani johon et kuulu!
Ei ollut sulle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten niin heinäkuussa? Tuskin silloin on perhelomani johon et kuulu!
Taasko tämä puskista tuleva kerronta miehen monologien sisällä jatkuu, ei siis mitenkään paranoidisen oloista ym
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Perheeni kanssa lomaillaan sillon et tule meidän kabinettiin etkä edes nettiin
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Voi kiitos, tästä tulee varmasti ihan täysin erilainen kuukausi! -sivusta vaan
Alaviistosta oikealta ilman liukastetta. Voimalla. Huudat.
- Anonyymi
Kunpa voisin olla sen naisen oma, niin harmittaisi paljon vähemmän. Mutta en ole hänen arvoisensa kun olen niin arka.
- Anonyymi
Haluan sinut omakseni mies. Voisitko kertoa mitä minun pitäisi tehdä? Minussa ei ole mitään pelättävää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluan sinut omakseni mies. Voisitko kertoa mitä minun pitäisi tehdä? Minussa ei ole mitään pelättävää.
Kukaan ei ole ikinä onnistunut saamaan minua omakseen. Olen kai niin mahdoton. En tiedä miten edes neuvoisin, olen neuvoton itseni kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukaan ei ole ikinä onnistunut saamaan minua omakseen. Olen kai niin mahdoton. En tiedä miten edes neuvoisin, olen neuvoton itseni kanssa.
Minä aion onnistua, tiedoksi vaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä aion onnistua, tiedoksi vaan.
Ihmettelisin ikuisesti että miten ihmeessä onnistuit. Minusta nimittäin tuntuu että olen mahdoton tehtävä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihmettelisin ikuisesti että miten ihmeessä onnistuit. Minusta nimittäin tuntuu että olen mahdoton tehtävä.
No kyllä sä kieltämättä aika mahdottomalta tehtävältä vaikutat. Mutta oikeasti, olisi kiva jos voisit edes vähän auttaa minua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kyllä sä kieltämättä aika mahdottomalta tehtävältä vaikutat. Mutta oikeasti, olisi kiva jos voisit edes vähän auttaa minua.
Hylkäätkö minut nyt?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hylkäätkö minut nyt?
En tietenkään hylkää. Olet niin syvällä sydämessäni, ettet lähde sieltä ikinä pois. Kauniita unia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos ei mies rakasta sua sellaisena kuin olet kannattaako sun muuttaa mitään itsessäsi miehen takia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos ei mies rakasta sua sellaisena kuin olet kannattaako sun muuttaa mitään itsessäsi miehen takia
Mitään ei muuteta kenenkään takia, älkää liikutelko minun tavaroita ja maalitelaa! Miksi sinä ruokit miestrollia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitään ei muuteta kenenkään takia, älkää liikutelko minun tavaroita ja maalitelaa! Miksi sinä ruokit miestrollia
Se on tämä yksinkertaisen ihmisen paremmuuden kokemuksen tavoittelu, zero points
- Anonyymi
Huomenta vaan mutta hyvää yötä nyt, oli niin pitkä urakka excelien kanssa läpi yön, mut nyt on sitten loppuviikko vapaata jos haluan. Öitä.
- Anonyymi
Eikö se välillä kannattais lepäillä jos nämä ekselit vie yöt päivät ja kaikki
- Anonyymi
Tokmanilta pitäisi käydä etsimässä sellainen unipuku.
- Anonyymi
En muista tokmannilla pitkään aikaan nähneeni niitä onepiece pukuja
- Anonyymi
Ei meiltä rakkautta puutu, vaan toisemme!
- Anonyymi
Hyvin kirjoitettu, totta rakkautta on ja paljon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvin kirjoitettu, totta rakkautta on ja paljon.
Totta palstalla sitä riittää ihan jokaiselle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta palstalla sitä riittää ihan jokaiselle.
Älä nyt kärjistä. Ihmisiähän mekin ollaan.
- Anonyymi
Sinäkin olet rakas ainakin jollekulle joka sua osaa arvostaa sellaisena kuin olet
- Anonyymi
Kauniisti sanottu. Vaikka en ap ole, uskon tähän.
- Anonyymi
Eikö vedätyksellä ole mitään rajaa?
- Anonyymi
Ei ole vedätys.
- Anonyymi
Aloitus on trollimiehen hihkaisu itselleen, mutta et sinä voi yleistää sitä itsessään vedätykseksi, etteikö ihmiset olisi noin muuten mahdollisesti rakkaita toisilleen vaikka sinä kuinka haluaisit ajatella tai tehdä töitä sen eteen, että kukaan ei pitäisi tietystä henkilöstä millään tavalla. Korostan siis millään tavalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloitus on trollimiehen hihkaisu itselleen, mutta et sinä voi yleistää sitä itsessään vedätykseksi, etteikö ihmiset olisi noin muuten mahdollisesti rakkaita toisilleen vaikka sinä kuinka haluaisit ajatella tai tehdä töitä sen eteen, että kukaan ei pitäisi tietystä henkilöstä millään tavalla. Korostan siis millään tavalla.
Aloitus on naiselta. Olen ihan oikeasti rakastunut siihen mieheen jolle tämä aloitus on ja kaipaan häntä joka päivä ja joka ikinen yö. Joten älä jaksa jauhaa tuollaista soopaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloitus on naiselta. Olen ihan oikeasti rakastunut siihen mieheen jolle tämä aloitus on ja kaipaan häntä joka päivä ja joka ikinen yö. Joten älä jaksa jauhaa tuollaista soopaa.
Rakastunut. Täälläkin. Kipuineen.
- Anonyymi
trollejakin täällä kirjoittelee ; /
- Anonyymi
Hyvää huomenta ; )
Kaunista päivää.- Anonyymi
Hyvää huomenta ja mukavaa sunnuntaita, vaikka et nyt oikea olisikaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvää huomenta ja mukavaa sunnuntaita, vaikka et nyt oikea olisikaan.
Olen Heinäkuulta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen Heinäkuulta.
Et kyllä taida olla oikea henkilö.
- Anonyymi
Hyvää huomenta ; )
Pakksten keskellä kevään odotusta ; - Anonyymi
Useimmat meistä kai jotakuta kaipaa
- Anonyymi
Hieman alakuloista nyt.
- Anonyymi
Mikäs mielen vetää matalaksi tänään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikäs mielen vetää matalaksi tänään?
Yksi likeltä.
- Anonyymi
Kaikki on loppu
- Anonyymi
No eipä trolli tiedä.
- Anonyymi
Hyvää huomenta ; )
- Anonyymi
Viikon alkua . )
- Anonyymi
Kuin myös;
- Anonyymi
Pyydä nainen ihana minut FB kaveriksesi.
- Anonyymi
Jostain kumpuaa ....... mäen mökki.
Ketun jäljet hangella ja joutsenet sillan luona. - Anonyymi
Joo
- Anonyymi
not forgot
- Anonyymi
Hyvää huomenta ; )
Mukavaa viikonloppua.- Anonyymi
Samoin sinulle hyvää viikonloppua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvää huomenta ; )
Mukavaa viikonalkua. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvää huomenta : )
tällä hetkellä vaikeaa
- Anonyymi
Huomenta sinäkin naisena olet rakas vähintäänkin isällesi isät kun ovat monesti suojelevia tyttärestään
- Anonyymi
## ; ) ; )
- Anonyymi
Joo. Ei. Ei tätä kautta. Ei tääl jaksa päivystää ja etsiä. Muilla tavoin? Hmm .. ehkä. Vois pistää harkintaan mutta riippuu mikä on motiivi ja muutenkin.
- Anonyymi
En todella kaipaa. Etkö ole. Ap
- Anonyymi
Täällä menee koko päivä. Se on se huono puoli siinä. Eikä motiivikaan selvinnyt ja luulenkin että se on vain ettei toinen tuntisi tyhjyyttä sisällään. Ei mieti kuitenkaan että asioista voisi puhua ennenkuin lähtee suunnittelee ja viemää mitään sen edemmäs. Ja kun niitä työkaluja on joita käyttää tilanteen mukaan, niin niitähän pitäisi hyödyntää.
- Anonyymi
Oli kerran erittäin vaikea aika ja sain lohtua.
Se ei unohdu.- Anonyymi
Itsekin sain olla mukana lohduttamassa ja tukemassa ystävääni erittäin vaikean ajanjakson ylitse. Sellaisessa tilanteessa ihminen tarvitsee kuuntelijaa ja myötäeläjää.
Itselleni jäi kyllä ikuisesti se muistoihini, että pystyin ystävääni auttamaan. Voisin ajatella, että silloin tietää kuinka tärkeitä ystävät voivatkin olla.
- Anonyymi
(#¤/@##)
- Anonyymi
Hyvää maanantai aamua; )
- Anonyymi
kiitos samoin ja hyvää iltaa.
- Anonyymi
Sano se rakkaallesi kvaak kvaak
- Anonyymi
no juurihan mä sanoin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
no juurihan mä sanoin.
Parasta päivässä ; )
- AnonyymiUUSI
Ei ole rakas.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Puukotus koulussa Ylivieskassa
Nuori puukottanut toista. Onko jollain tietoa mitä tapahtunut? https://www.kaleva.fi/nuori-puukotti-toista-nuorta-ylivieskan-kaisanieme/5438560986547ILONA JAKONEN tuomittiin joulukuussa Etelä-Savon käräjäoikeuden päätöksellä 3 vuoden 8 kuukauden van
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000009480846.html Ilona yritti surmata Äitinsä lyömällä veitsellä ja samalla istuen hänen päällään! Suomina22228Martina Muuttaa
Mutta minne? Kertokaa landelle missä sijaitsee tämä upea erkkerillinen asunto.2961686- 601162
Suomi pulassa työttömien kanssa ? Kelan tuet pois !!
https://www.iltalehti.fi/paakirjoitus/a/e0bf1770-a252-4d9f-8d78-6d74bbc5ca8b Ainut keino lopettaa tämä vuosia jatkunut pelleily on siirtää oikeasti s2861161- 156947
Tankkauspalvelu Mustonen/Oulaisten kaupunki
Nyt kaikki yrittäjät ja varsinkin koneyrittäjä ym: - tiesittekö että voitte käydä tankkaamassa Nesteellä Oulaisten kaupungin piikkiin polttoaineet jot18909Farmi-tippuja Jade Nyström paljastaa - Loppukisassa ei puhtaat jauhot pussissa: "Mä itse tiesin..."
Tätä et nähnyt tv:ssä. Yleisurheilija Jade Nyström oli kautta aikain Farmi Suomen nuorin kisaaja. Nyström tekee aikamoisia paljastuksia tippumisensa j9715Nainen, eikö se kerro jotain meidän tunteista
että välillämme oli paljon jännitettä. Välillä pilkettä silmäkulmassa, välillä leikittelyä ja välillä pientä sanailua. Myös naurua ja ehkä itkuakin yk38702