Piilonarsisti virassa

Anonyymi-ap

Voitteko kuvitella pahempaa kuin "hyvää kuuntelijaa" esittävä piilonarsisti virassa. Manipuloivia ihminen, joka käyttää luottamusta hyväkseen. Huomasin että tällainen Sosiaalityöntekijä antoi minulle tahallaan harhaanjohtavia neuvoja. Taitaa Suomessakin nämä lonkerot olla syvemmällä kuin meidän annetaan ymmärtää. Jälkeenpäin näen hänen pelinsä. Hän neuvoi minua päinvastoin asiassa missä olin toiminut oikein. Voiko tuollaista ystävää esittävää valehtelevaa purevaa koiraa saattaa vastuuseen? Olenhan sentään verojen muodossa osallistunut hänen ylläpitoonsa ja palkanmaksuunsa. Huom. Jos yksi Sossu on mätä muna niin kaikki eivät ole, olen tavannut hyviäkin että nyt ei yleistetä.

7

139

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Samaa kokenut

    • Anonyymi

      Ikävä kyllä narsisti voittaa aina. Älä lähde hänen kanssaan ”kilpasille”.

      Ainoa keino on paeta, vaihtaa työntekijää, miettiä häntä kuin olisi ilmaa. Unohda.

      • Anonyymi

        Ihan totta narsisti on aina narsisti ja ei tule koskaan näkemään omaa käytöstään mitenkään vääränä sillä hän tietää aina parhaiten asiat ja se on hänelle tärkeää että onkin toisen ihmisen heikot puolet esiin käyttämällä niitä aseena myöhemmin. Narsisti ei tunne empatiaa ketään muuta kohtaan kun itseään. Joten paras tapa on pysyä hyvin kaukana tälläisestä ihmisestä.


    • Anonyymi

      Katin kukkua.Sosialivrasto,terveyden hoidon koko kirjo ei pidä paikansa! Mutta asiakaissa paljon kuin matalankynnyksen toimipaikoissa on noita asiakkaina uhrituvua narsitstit.Jotka vetää mielala lääkeitä,Kaappi juoppoina koti kun enää ei ole myöhemmin ilta päivää akoilla rahaa istua ennen seuraava eläke kela pvä paarissa ,se masntaa.Vedetän tupakkaa.Metriäkään ei kävellä,kuin se minkä on pakko.Ihme keho särkee kun ei liikuta.Hirveä lapsuus, Hirveät työ kaverit , Hirveät aikuiset kakarat asuu omilaan,.Olen loppuun palanut äitinä selitetään. Keskivartalo lihoo.Kun ei liikuta.Pää sekasin kun aamuyöhön valvotaan,sihen läkeet ja kaljat.

      • Anonyymi

        Et voi olla noin naivi, että uskot kaikkien viroissa olevien ihmisten olevan hyviä ihmisiä? Jokaiseen ammattikuntaan mahtuu monenlaista ihmistä, eikä pidä luottaa siihen, että ammatti kertoisi ihmisen olevan terve mieleltään. Ja et näköjään tiedä Sossun asiakkaista yhtään mitään joten, eipä nyt levitellä väärää tietoa. Kyllä siellä on kuule ihan raittiitakin ihmisiä arkisine ongelmineen, eikä masennus johdu kaikilla samoista syistä.


    • Anonyymi

      Voi näitä on paljon!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      241
      2132
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      154
      1378
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      53
      1270
    4. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      74
      1025
    5. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      3
      999
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      211
      933
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      78
      930
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      45
      835
    9. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      650
    10. Kohta me ei enää nähdä :(

      En pääse enää uppoutumaan silmiisi enkä kuunnella ihanaa ääntäsi. Elämä on pstä.
      Ikävä
      39
      649
    Aihe