Kuka maksaa ulkomaalaisten opiskelut Riveriassa? maksaako ulkomainen opiskelija itse kulunsa. Kantaväestöllä ei ole aina oikeutta opiskella omatoimisesti eli Te-toimisto voi evätä opiskelun jos ei täytä ehtoja viranomaisen määräyksen mukaan työtön työnhakija kärsii tästäkin. vaikka opiskeluhaluja olisi. työssä käyvä palkansaaja saa opiskella vaan työttömältä voidaan evätä ei ole tasapuolista työttömyyskorvaukset voi lähteä
Ulkomaiset opiskelijat kuka maksaa
Anonyymi-ap
0
68
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Andy McCoy -jakso räjäytti Maria Veitolan somen: "Tuntui ahdistavalta katsoa", "Fyysinen paha olo"
Oli kyllä ahdistava jakso ja Andy McCoyn käytös ei saa kiitosta. Mutta kiitosta saa Maria Veitola, joka otti McCoyn ala-arvoisen käytöksen miehen itse832201Uhkeus-varoitus! Susanna Penttilä pikku-pikku-bikineissä: Tässä ei jää mitään arvailujen varaan...
Nyt on kyllä säästetty kankaassa! Ex-Playboy-malli ja yrittäjä Susanna Penttilä on tunnettu glamour-tyylistään. Hän poseeraa mielellään bikineissä, ja262050Sinkut, hirvittääkö ajatus uudesta parisuhteesta, vaikka haluaisittekin sellaisen?
Otsikossa ydinasia. Tarkoitan siis sitä, että vaikka itse haluan parisuhteen, niin jotenkin samaan aikaan, nyt, pelottaa ajatus siitä, että taas pitäi2691246Suomen kansan tahto tapahtui
Suomi haki ja pääsi Naton jäseneksi yli 90% kannatuksella. Onneksi olkoon Suomineito 🌹😂359710Hallinto-oikeus kumosi Ilkka Revon virkasuhteen purinteenpurun
https://www.keskipohjanmaa.fi/artikkeli/hallinto-oikeus-kumosi-haapaveden-kaupungin-paatoksen-luokanopettaja-ilkka-revon-irtisanomisesta Keskipohjanma39703- 186701
Sofian ja miljoona perijä heidän romanssi on loppu.
Näin kertoo Seiskan juorut ja mies on jälleen sinkku markkinoilla, kun ei kestä suhteet niin ei kestä .152694- 47638
Riku Rantala Selviytyjät-kuvauksiin - Somessa vitsailua: "Ei taida tarvita timanttia ihon alle..."
Selviytyjät Suomi -realityssä väki vaihtuu ja Riku Rantala astuu puikkoihin. Onko Rantala mielestäsi hyvä seuraaja Juuso Mäkilähteelle? Kyllä, hyvä va14635Hallinto-oikeus kumosi Haapaveden kaupungin päätöksen luokanopettaja Ilkka Revon irtisanomisesta
Hallinto-oikeus kumosi Haapaveden kaupungin päätöksen luokanopettaja Ilkka Revon irtisanomisesta. Olisko nyt syytä ottaa lusikka kauniiseen käteen ja42617