Irina Saari on aika ylimielinen ja tylsä ihminen. Mielissään, kun kommentoidaan hänen musiikkiaan, mutta ei keskustele muiden mielenkiintoisista/"vaikeista" aiheista, sivuuttaa sellaiset. Tulee huutamaan vain, jos on jotain negatiivista sanottavaa.
Ylimielisyys
26
614
Vastaukset
- Anonyymi
Joo oon samaa mieltä kanssasi
- Anonyymi
No mutta silloinhan hän sulautuu täydellisesti heinolalaiseen ilmapiiriin ja sakkiin.
- Anonyymi
Tulee huutamaan vain, jos on jotain negatiivista sanottavaa HEINOLA !!
- Anonyymi
huonoa musiikkia !!
- Anonyymi
Irina on ylimielinen ja tylsä ihminen
- Anonyymi
hän sulautuu täydellisesti heinolalaiseen ilmapiiriin ja sakkiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
hän sulautuu täydellisesti heinolalaiseen ilmapiiriin ja sakkiin.
tylsä ihminen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tylsä ihminen
Ylimielisyys
- Anonyymi
Eikä edes suurta osaa esittämistään kappaleista ole itse säveltänyt ja sanoittanut ja silti nostetaan jalustalle ja saa huomiota. Miksi?
- Anonyymi
hyvä laulaja siinä se !
- Anonyymi
ylimielisyys on pahin !!
- Anonyymi
mukava ihminen hyvä laulaja !
- Anonyymi
musiikki on suosikkini !
- Anonyymi
Kuraa..
- Anonyymi
mielestäni irina on mukava ihminen ,mutta mikä kullekkin ?
- Anonyymi
ystävänä erittäin mukava .
- Anonyymi
mukava ihminen ei muuta.!
- Anonyymi
tunnetko irinan , olet väärässä ,erittäin mukava ihminen kiitos.
- Anonyymi
höpö höpö tarinaa
- Anonyymi
väärää tietoa mukava ihminen! kiitos.
- Anonyymi
🥰🥰🥰
- Anonyymi
😘😘😘
- Anonyymi
🥰🥰🥰
- Anonyymi
hyvä ihmine ❤️❤️❤️
- Anonyymi
Jos osaisi laulaa...
- Anonyymi
hyvä laulaja ❤️❤️
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait1193694Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd
Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai272760Hei! Halusin vain kertoa.
En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso72465Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa
Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl1262328Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?
Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani82084- 371667
Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen
Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es581076Oot kyl rakas
Et tiiäkkään miten suuri vaikutus sulla on mun jaksamiseen niin töissä, kun vapaallakin❤️. Oot täysin korvaamaton. En t361000Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän
Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 75974Miten voitkin olla aina niin fiksu
...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydä48918