Irina Saari on aika ylimielinen ja tylsä ihminen. Mielissään, kun kommentoidaan hänen musiikkiaan, mutta ei keskustele muiden mielenkiintoisista/"vaikeista" aiheista, sivuuttaa sellaiset. Tulee huutamaan vain, jos on jotain negatiivista sanottavaa.
Ylimielisyys
26
517
Vastaukset
- Anonyymi
Joo oon samaa mieltä kanssasi
- Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#177630043
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
No mutta silloinhan hän sulautuu täydellisesti heinolalaiseen ilmapiiriin ja sakkiin.
- Anonyymi
Tulee huutamaan vain, jos on jotain negatiivista sanottavaa HEINOLA !!
- Anonyymi
huonoa musiikkia !!
- Anonyymi
Irina on ylimielinen ja tylsä ihminen
- Anonyymi
hän sulautuu täydellisesti heinolalaiseen ilmapiiriin ja sakkiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
hän sulautuu täydellisesti heinolalaiseen ilmapiiriin ja sakkiin.
tylsä ihminen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tylsä ihminen
Ylimielisyys
- Anonyymi
Eikä edes suurta osaa esittämistään kappaleista ole itse säveltänyt ja sanoittanut ja silti nostetaan jalustalle ja saa huomiota. Miksi?
- Anonyymi
hyvä laulaja siinä se !
- Anonyymi
ylimielisyys on pahin !!
- Anonyymi
mukava ihminen hyvä laulaja !
- Anonyymi
musiikki on suosikkini !
- Anonyymi
Kuraa..
- Anonyymi
mielestäni irina on mukava ihminen ,mutta mikä kullekkin ?
- Anonyymi
ystävänä erittäin mukava .
- Anonyymi
mukava ihminen ei muuta.!
- Anonyymi
tunnetko irinan , olet väärässä ,erittäin mukava ihminen kiitos.
- Anonyymi
höpö höpö tarinaa
- Anonyymi
väärää tietoa mukava ihminen! kiitos.
- Anonyymi
🥰🥰🥰
- Anonyymi
😘😘😘
- Anonyymi
🥰🥰🥰
- Anonyymi
hyvä ihmine ❤️❤️❤️
- Anonyymi
Jos osaisi laulaa...
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️651483Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia113951- 58781
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä48774- 57730
Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39717Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan72707Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606026689Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.41677Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli68672