Olen ollut alasti kotona ja ei useesti mutta on jonkin verran ollut tapauksia missä huomaan, että joku on huomannut minut alasti ikkunasta niin että penikseni näkyy ikkunasta myös. Asun ensimmäisessä kerroksessa missä ikkuna on kohti kerrostalon taka pihaa jossa on pieni autoparkkis ja autoparkkipaikan takanapientä puu suojaa ennenkuin alkaa kävelytie. Näkyminen alasti ei ole ollut tarkoituksellista vain kotona omaksi mielekseni. Yleensä verhot ovat kiinni muttä välillä unohtuvat niin että näkyy aivan helposti minut alasti sukupuolielimeni kanssa. Voiko joku katsoa minua rauhassa ikkunastani sisään silloinkuin minut näkee alasti sukupuoleni kanssa ja voiko minulle käydä jotain, jos minut näkee useemmin alasti omasta ikkunastani?
Kotona alasti
Anonyymi-ap
2
85
Vastaukset
- Anonyymi
Oli niin pieni etten minä ainakaan erottanut sitä parkkikselta asti.
- Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
💋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17763018b
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1165327
- 685090
- 914144
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753630Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603238- 432821
- 152307
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️541949- 421832
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381683