Luota vaistoosi

Anonyymi-ap

Olen monta kertaa aloittanut kirjoittamaan sulle ja lopulta poistanut viestin. Tänne kirjoittelussa ei ole mitään mieltä, mutta en näe muutakaan vaihtoehtoa. Kaikessa ristiriitaisuudessaan uskon että olet ymmärtänyt. Voisinpa joskus kertoa miten tärkeä olet.

21

759

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En ymmärrä mikä estää kertomasta?

    • Anonyymi

      Hyvin ristiriitainen viesti.

      • Anonyymi

        Kaikki on samaa mieltä siitä että ristiriitaista on. Sivusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki on samaa mieltä siitä että ristiriitaista on. Sivusta.

        Millanen raati ”teillä” mahtaa kasassa olla näiden palstaprovojen tulkitsemiseen?🤭En minä naura, mutta. Sivusta


    • Anonyymi

      Niin mä luotankin. Sinä olet naistenmies etkä muuksi muutu.

      • Anonyymi

        Ihan kuinka vaan sähän voit kuvitella mitä haluat jos se sut onnelliseksi tekee onnea hallusinaatioihisi


    • Anonyymi

      Kenelle tämä on? Ei varmaan oikeesti kellekkään

      • Anonyymi

        On kai se jollekulle


    • Anonyymi

      Minäkin olen tehnyt tuota samaa vaikka miten monta kertaa. Ja totta tuo, ettei ole mitään mieltä kirjoittaa tänne. Sitä olenkin pohtinut, voisiko kuitenkin olla jokin muukin vaihtoehto.
      Yritän ymmärtää, mutten tiedä, ymmärränkö kuitenkaan ainakaan sydämessäni. Ehkä järjelläni, mutta..

      Luin jostain " Ole vahva ( jne.)"

    • Anonyymi

      Mä olen aina luottanut vaistooni mutta en ole koskaan antanut sen estää mua tutustumasta jotta voin omalta osaltani olla varma päätöksestäni

    • Anonyymi

      Vaisto sanoo että molemmat haluaa mutta silti vastavuoroisuutesi ontuu ja paljon.

    • Anonyymi

      Vieläkö samoja mietteitä? 🤔

    • Anonyymi

      Samaa mieltä olen. Pitää luottaa vaistoon, joka ei petä. Nämä kirjoitukset täällä eivät anna varmaa kuvaa, koska tämä palsta on sotkijoiden sekamelska. Ota siitä selvää? m>n

    • Anonyymi

      Sinun vaistosi sanoo että parempi kirjoittaa palstalle.. mikä syy tähän on? Kaikilla on menneisyydessääm hetkiä kun alkanut kirjoittaa viestiä mutta poistanut sen..

    • Anonyymi

      Mun vaisto kuiskailee mulle, että pitäisi tappaa itseni. En ole kellekkään mitään.

      • Anonyymi

        Ei oman elämän päättäminen kannata. - ap, m


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei oman elämän päättäminen kannata. - ap, m

        No nyt lerpahti


    • Anonyymi

      Ihan oikeasti tuskin ihastuksesi rakastetus EX:säs sanaakaan tällä lukee .Jos lukisi ei tunistaisi sinua.Asiat puhutan kasvotusten ei läpää,ei totutta,ei herjoja nimetömänä täällä.Ymmärrä kuin paljon ihmisiä tällä käy 24h.aikana ympäri Suomea.t: Helsingistä.

    • Anonyymi

      No kirjoita ja laita se viesti. Kerran se vain kirpaisee, jos menee metsään. Jos ei mene, voi tulla ihan muita tuntemuksia tilalle... Numerohan sulla on.

    • Anonyymi

      Vaihtoehto on se että kirjoitat viestin ja lähetät sen. Olet ristiriitaisuuksien kuningas.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2655
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2243
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      88
      1991
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      13
      1709
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1681
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1646
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1636
    8. 91
      1573
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      128
      1437
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1274
    Aihe