Vasemmisto äänesti liittymistä vastaan. Perussuomalaiset olivat liittymisen kannalla mutta yksi edustaja ei osannut persuista päättää mitä mieltä on ja äänesti tyhjää. Nyt vain Vattajalle englanninkieliset kyltit että Naton sotilaat löytää perille, hah hah haaaa!!!...
JK Olisimpa itse ollut paikalla edustajana niin olisi Turtiaisen Anon kanssa laitettu ramppa kalkattamaa ja kaadettu hallitus.
Nato äänestys Kyllä liitytään
10
50
Vastaukset
- Anonyymi
Bussit lakossa pääkaupunkiseudulla. Televisiossa haastateltiin nuorta miestä alle parikymppistä joka valitti kun joutuu kävellen kulkemaan kun pääse autolla ja matkaan menee kävellen 20 minuuttia. Toivotaan että venäjä ei hyökkää ei näistä ole maata puolustamaan.
- Anonyymi
Jotenkin miellyttävää jo etukäteen kun vaalien jälkeen saa todeta Turtiaisen tippuneen.
- Anonyymi
Ressun hypoteettinen aisapari jää nuolemaan räkäisiä näppejään. Mielenkiintoinen on kuitenkin se varsinainen potti, eli moniko todella äänensä sille antaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ressun hypoteettinen aisapari jää nuolemaan räkäisiä näppejään. Mielenkiintoinen on kuitenkin se varsinainen potti, eli moniko todella äänensä sille antaa.
Ressu ennusti jo vuonna 2010, että tuleva vaali on Perussuomalaisille TOSI POMMI, hah hah haaa!!!...
JK Purran kuva on ollut ja on Reijon auton hattuhyllyllä yli 2 vuotta: Riikka pitää kädessään kylttiä, jossa on teksti: "SUOMALAINEN ENSIN".
Muistakaa äänestäjät tämä Perussuomalaisten perusohje... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ressu ennusti jo vuonna 2010, että tuleva vaali on Perussuomalaisille TOSI POMMI, hah hah haaa!!!...
JK Purran kuva on ollut ja on Reijon auton hattuhyllyllä yli 2 vuotta: Riikka pitää kädessään kylttiä, jossa on teksti: "SUOMALAINEN ENSIN".
Muistakaa äänestäjät tämä Perussuomalaisten perusohje...Sieltä ei vaan taida ystävyyttä ja samanhenkisyyttä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sieltä ei vaan taida ystävyyttä ja samanhenkisyyttä
....Persuista ressulle herua. VKK ehdottomasti on se reissua lähempänä oleva.
- Anonyymi
Kyllä persut natoon haluaa mutta nämä Ressun kaltaiset tietämättömät seniilit vain haluavat tuoda itseään esille ja narsismi tässä tapauksessa eniten vaikuttaa käyttäytymiseen tällä perholaisella vanhuksella.
- Anonyymi
Näinkö kävi?
- Anonyymi
Ressu on lutunen vaikka ei se politiikkaa ymmärrä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1332344Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3451855- 401537
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii311353Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281290Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941183- 541153
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327887Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles104830Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53742