Haluan että se kuolee!

Anonyymi-ap

Minun vanhempi veljeni on henkisesti hirviö, perheväkivallan ja nöyryyttämisen takia. Hän melkein yritti jopa tappaa minua pari kertaa erinä aikoina! Hän on jopa taaskin varastellut tavaroitani ilman lupaa väittäen "lainaksi"! Tämän takia olen hävittänyt kuvia hänestä melkein kaikki, aivan kuin en olisi tuntevinani häntä ollenkaan hänen itsekkään tekonsa takia ja siksi äiti kantaa kaunaa valokuvien repimisestä. Ei se ole minun vikani, mitä olen mennyt tekemään albumille. Jos hän muka väittää yhä rakastavansa minua, se ei ole oikeaa perherakkautta, vaan pelkkä itsesäälin kerjäämistä! Oikea veli ei aiheuttaisi mielipahaa nuoremmille sisaruksille! Joskus toivon, että hän kuolisi onnettomuuteen tai tappoon ilman minun aikaansaannoksistani! Jos kuulisin asian, "juhlisin" vaikkapa pizzalla lappu esille kauppakeskuksessa, jossa lukisi hänen kuvallaan "JUHLIN AIVOTTOMAN PASKIAISEN KUOLEMAA HUONON KOHTELUN TAKIA". Ei minun tarvitse sanoa, onko tämä oikein, ansaittavaa tai edes järkeä, mutta silti!

7

1012

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sun pitäs yritys puhuu sille et se menis terapiaan jos toivot sen kuolemaa se ei tee susta sen parempaa ihmistä. Jokasella on omat syynsä toimia miten toimii ja muita ei voi tietää joten jos ei toisen syitä voi tietää ei pitäs arvostella vaan puhua ja yritys saada sille apua

• Anonyymi

Otsikko: Pahoittelen, mutta...

It won't make any difference...

• Anonyymi

Usko pois, kyllä ei-toivottujen kuolema tekee ihmisistä paremman.

• Anonyymi

Viha kantaa erehdyttävän pitkälle sekin.

• Anonyymi

Pääset kaikista vähimmällä kun täydellisesti lopetat kaiken yhteydenpidon veljeesi.

Vain poista se elämästäsi, muistipankistasi kokonaan. Tuo vihan tunne vie aivan liian paljon energiaa ja tekee kyvyttömäksi 100%sti osallistua ja toimia aloilla joista saisit iloa.
      Tavatessanne, se on pelkkää ilmaa sinulle, keskittäydy muihin ihmisiin ja asioihin.

Auttaa jo paljon, jos hankit itsellesi täyden ohjelman, työsi, opintojesi ja harrastuksiesi lisäksi.
      Vain laske nuo pahat ajatukset menemään. Kerro itsellesi että; nyt riittää. Ja vain avaat luukun ja lasket ne menemään.
      Itsesuggestion ei ole helppoa mutta se toimii kun vain harjoittelee !

• Anonyymi

PYH!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      504
      4156
    2. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      17
      3239
    3. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      283
      2253
    4. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      459
      2103
    5. Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?

En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.
      Ikävä
      86
      1446
    6. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      157
      1333
    7. Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?

Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel
      Tv-sarjat
      63
      1238
    8. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      64
      1155
    9. Mies haluaisin sinun kanssa

Rakkauslapsen. Hänestä tulisi tosi söpö ja fiksu.
      Ikävä
      81
      1105
    10. Rakennetaanko yhdessä?

Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä
      Ikävä
      41
      1058
    Aihe