Haluan että se kuolee!

Anonyymi-ap

Minun vanhempi veljeni on henkisesti hirviö, perheväkivallan ja nöyryyttämisen takia. Hän melkein yritti jopa tappaa minua pari kertaa erinä aikoina! Hän on jopa taaskin varastellut tavaroitani ilman lupaa väittäen "lainaksi"! Tämän takia olen hävittänyt kuvia hänestä melkein kaikki, aivan kuin en olisi tuntevinani häntä ollenkaan hänen itsekkään tekonsa takia ja siksi äiti kantaa kaunaa valokuvien repimisestä. Ei se ole minun vikani, mitä olen mennyt tekemään albumille. Jos hän muka väittää yhä rakastavansa minua, se ei ole oikeaa perherakkautta, vaan pelkkä itsesäälin kerjäämistä! Oikea veli ei aiheuttaisi mielipahaa nuoremmille sisaruksille! Joskus toivon, että hän kuolisi onnettomuuteen tai tappoon ilman minun aikaansaannoksistani! Jos kuulisin asian, "juhlisin" vaikkapa pizzalla lappu esille kauppakeskuksessa, jossa lukisi hänen kuvallaan "JUHLIN AIVOTTOMAN PASKIAISEN KUOLEMAA HUONON KOHTELUN TAKIA". Ei minun tarvitse sanoa, onko tämä oikein, ansaittavaa tai edes järkeä, mutta silti!

7

1115

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sun pitäs yritys puhuu sille et se menis terapiaan jos toivot sen kuolemaa se ei tee susta sen parempaa ihmistä. Jokasella on omat syynsä toimia miten toimii ja muita ei voi tietää joten jos ei toisen syitä voi tietää ei pitäs arvostella vaan puhua ja yritys saada sille apua

• Anonyymi

Otsikko: Pahoittelen, mutta...

It won't make any difference...

• Anonyymi

Usko pois, kyllä ei-toivottujen kuolema tekee ihmisistä paremman.

• Anonyymi

Viha kantaa erehdyttävän pitkälle sekin.

• Anonyymi

Pääset kaikista vähimmällä kun täydellisesti lopetat kaiken yhteydenpidon veljeesi.

Vain poista se elämästäsi, muistipankistasi kokonaan. Tuo vihan tunne vie aivan liian paljon energiaa ja tekee kyvyttömäksi 100%sti osallistua ja toimia aloilla joista saisit iloa.
      Tavatessanne, se on pelkkää ilmaa sinulle, keskittäydy muihin ihmisiin ja asioihin.

Auttaa jo paljon, jos hankit itsellesi täyden ohjelman, työsi, opintojesi ja harrastuksiesi lisäksi.
      Vain laske nuo pahat ajatukset menemään. Kerro itsellesi että; nyt riittää. Ja vain avaat luukun ja lasket ne menemään.
      Itsesuggestion ei ole helppoa mutta se toimii kun vain harjoittelee !

• Anonyymi

PYH!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen kannatusromahdus ilahduttaa

Siin' ei hyvä häviä. Luotto parempaan tulevasuuteen alkaa taas palautua.
      Maailman menoa
      148
      4455
    2. Avopuoliso, mies-/naisystävä vai mikä?

Kävin eilen irl keskustelun, joka jätti minut pohtimaan seuraavaa ... millä nimityksellä kutsua henkilöä, jonka kanssa o
      Ikävä
      184
      2934
    3. Riikka ohoi! Saksa alensi bensaveroa, missä euron bensa?

Perussuomalaisten yksi vaalilupauksista oli euron bensiini suomalaisille autoilijoille. Ei ole näkynyt. Jopa vasemmis
      Maailman menoa
      13
      2691
    4. Huvittava ilmiö: Vasemmistolaiset uskoo sokeasti SDP:n parantavan heidän

elämäänsä, jos demarit johtaa seuraavaa hallitusta (Kyse on siis palstan vasemmistolaisista) Totuus on toinen, nimittäi
      Maailman menoa
      87
      2687
    5. Pitkän päivän ilta

Tarina elämättömästä miehestä, jonka elämän täytti velvollisuudentunto. Pikkutarkka, huolellinen, hyvällä katsottu, miel
      Ikävä
      126
      2337
    6. Totuus sattui demareihin, vaativat asiallisen jutun poistoon

ja oli vielä suosittu, mutta kun demarit tarpeeksi valittivat, niin poistettiin. Raukkamaista toimintaa. Eli siis juttu
      Maailman menoa
      52
      1942
    7. Tulipalo rivitalossa, tuhoutuu täysin

Kainuun pelastuslaitos sai hieman puolenyön jälkeen maanantaina ilmoituksen rivitalon huoneistossa syttyneestä tulipalos
      Puolanka
      32
      1858
    8. En selvinnyt ilman naarmuja

Vaikka ehkä kuvittelin sen olevan ilmoitusluonteinen asia, jonka jälkeen kaikki palaa entiselleen ja ilma puhdistuu. Naa
      Ikävä
      13
      1785
    9. Miksi Kuhmolaiset on niin nyrpeä ilmeisiä?

Miksi suurin osa (ei onneksi kaikki) on niin typääntyneen näkösiä elämäänsä? Tuijotetaan toisia pahansuopaisesti ja kat
      Kuhmo
      7
      1371
    10. Olet ainutlaatuinen

Sinussa on jotain, jota en osaa oikein edes pukea sanoiksi. Jotain paljon syvempää, kuin ulkoinen ihanuutesi. Jotain ain
      Ikävä
      36
      1003
    Aihe