Haluan että se kuolee!

Anonyymi-ap

Minun vanhempi veljeni on henkisesti hirviö, perheväkivallan ja nöyryyttämisen takia. Hän melkein yritti jopa tappaa minua pari kertaa erinä aikoina! Hän on jopa taaskin varastellut tavaroitani ilman lupaa väittäen "lainaksi"! Tämän takia olen hävittänyt kuvia hänestä melkein kaikki, aivan kuin en olisi tuntevinani häntä ollenkaan hänen itsekkään tekonsa takia ja siksi äiti kantaa kaunaa valokuvien repimisestä. Ei se ole minun vikani, mitä olen mennyt tekemään albumille. Jos hän muka väittää yhä rakastavansa minua, se ei ole oikeaa perherakkautta, vaan pelkkä itsesäälin kerjäämistä! Oikea veli ei aiheuttaisi mielipahaa nuoremmille sisaruksille! Joskus toivon, että hän kuolisi onnettomuuteen tai tappoon ilman minun aikaansaannoksistani! Jos kuulisin asian, "juhlisin" vaikkapa pizzalla lappu esille kauppakeskuksessa, jossa lukisi hänen kuvallaan "JUHLIN AIVOTTOMAN PASKIAISEN KUOLEMAA HUONON KOHTELUN TAKIA". Ei minun tarvitse sanoa, onko tämä oikein, ansaittavaa tai edes järkeä, mutta silti!

7

938

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sun pitäs yritys puhuu sille et se menis terapiaan jos toivot sen kuolemaa se ei tee susta sen parempaa ihmistä. Jokasella on omat syynsä toimia miten toimii ja muita ei voi tietää joten jos ei toisen syitä voi tietää ei pitäs arvostella vaan puhua ja yritys saada sille apua

• Anonyymi

Otsikko: Pahoittelen, mutta...

It won't make any difference...

• Anonyymi

Usko pois, kyllä ei-toivottujen kuolema tekee ihmisistä paremman.

• Anonyymi

Viha kantaa erehdyttävän pitkälle sekin.

• Anonyymi

Pääset kaikista vähimmällä kun täydellisesti lopetat kaiken yhteydenpidon veljeesi.

Vain poista se elämästäsi, muistipankistasi kokonaan. Tuo vihan tunne vie aivan liian paljon energiaa ja tekee kyvyttömäksi 100%sti osallistua ja toimia aloilla joista saisit iloa.
      Tavatessanne, se on pelkkää ilmaa sinulle, keskittäydy muihin ihmisiin ja asioihin.

Auttaa jo paljon, jos hankit itsellesi täyden ohjelman, työsi, opintojesi ja harrastuksiesi lisäksi.
      Vain laske nuo pahat ajatukset menemään. Kerro itsellesi että; nyt riittää. Ja vain avaat luukun ja lasket ne menemään.
      Itsesuggestion ei ole helppoa mutta se toimii kun vain harjoittelee !

• Anonyymi

PYH!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen

"Y­lei­ses­sä tie­dos­sa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki
      Maailman menoa
      197
      6098
    2. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      144
      2847
    3. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      44
      2307
    4. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      93
      2069
    5. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      238
      2021
    6. Mitkä on ne arvot?

Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu
      Sinkut
      230
      1417
    7. Missä näit kaivattusi

ekaa kertaa?
      Ikävä
      77
      1392
    8. Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin

Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa
      Maailman menoa
      303
      1387
    9. Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."

Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää
      Tanssii tähtien kanssa
      13
      1316
    10. Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.

Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j
      Kajaani
      6
      1256
    Aihe