Minun vanhempi veljeni on henkisesti hirviö, perheväkivallan ja nöyryyttämisen takia. Hän melkein yritti jopa tappaa minua pari kertaa erinä aikoina! Hän on jopa taaskin varastellut tavaroitani ilman lupaa väittäen "lainaksi"! Tämän takia olen hävittänyt kuvia hänestä melkein kaikki, aivan kuin en olisi tuntevinani häntä ollenkaan hänen itsekkään tekonsa takia ja siksi äiti kantaa kaunaa valokuvien repimisestä. Ei se ole minun vikani, mitä olen mennyt tekemään albumille. Jos hän muka väittää yhä rakastavansa minua, se ei ole oikeaa perherakkautta, vaan pelkkä itsesäälin kerjäämistä! Oikea veli ei aiheuttaisi mielipahaa nuoremmille sisaruksille! Joskus toivon, että hän kuolisi onnettomuuteen tai tappoon ilman minun aikaansaannoksistani! Jos kuulisin asian, "juhlisin" vaikkapa pizzalla lappu esille kauppakeskuksessa, jossa lukisi hänen kuvallaan "JUHLIN AIVOTTOMAN PASKIAISEN KUOLEMAA HUONON KOHTELUN TAKIA". Ei minun tarvitse sanoa, onko tämä oikein, ansaittavaa tai edes järkeä, mutta silti!
Haluan että se kuolee!
7
1004
Vastaukset
- Anonyymi
Sun pitäs yritys puhuu sille et se menis terapiaan jos toivot sen kuolemaa se ei tee susta sen parempaa ihmistä. Jokasella on omat syynsä toimia miten toimii ja muita ei voi tietää joten jos ei toisen syitä voi tietää ei pitäs arvostella vaan puhua ja yritys saada sille apua
- Anonyymi
Otsikko: Pahoittelen, mutta...
It won't make any difference... - Anonyymi
Usko pois, kyllä ei-toivottujen kuolema tekee ihmisistä paremman.
- Anonyymi
Viha kantaa erehdyttävän pitkälle sekin.
- Anonyymi
Pääset kaikista vähimmällä kun täydellisesti lopetat kaiken yhteydenpidon veljeesi.
Vain poista se elämästäsi, muistipankistasi kokonaan. Tuo vihan tunne vie aivan liian paljon energiaa ja tekee kyvyttömäksi 100%sti osallistua ja toimia aloilla joista saisit iloa.
Tavatessanne, se on pelkkää ilmaa sinulle, keskittäydy muihin ihmisiin ja asioihin.
Auttaa jo paljon, jos hankit itsellesi täyden ohjelman, työsi, opintojesi ja harrastuksiesi lisäksi.
Vain laske nuo pahat ajatukset menemään. Kerro itsellesi että; nyt riittää. Ja vain avaat luukun ja lasket ne menemään.
Itsesuggestion ei ole helppoa mutta se toimii kun vain harjoittelee !- Anonyymi
PYH!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 133634
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831629Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2641468Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä731445Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2371341Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121130Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041079Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341070- 931014
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65993