Kun kärsii maanpäällä, niin se hyvitetään seuraavassa portaassa? Siksikö ajatte Tojoilla?
Oskotteko te Tojotistit tuonpuoleiseen?
10
52
Vastaukset
- Anonyymi
Fillarisi ketjut on löysällä.
- Anonyymi
Jeesuskaloja näkee joka toisen Tojotan takaluukussa. On se taivaallinen ajokokemus kun tietää pääsevänsä yläkertaan.
- Anonyymi
Noeikä vaan kunnon tojotisti luottaa tyytyväisyyteen joka säällä hieman kuten se vanha demari. Jaa, vai olikos se bemari sittenkin hmmm
- Anonyymi
Ymmärrätkö yhtäpaljon autoista, kuin uskonnoista?
- Anonyymi
Autoista tiedän mutten Tojoista ja uskonnoista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Autoista tiedän mutten Tojoista ja uskonnoista.
m.o.t.
- Anonyymi
Minulla on suunnattoman hyvät mahdollisuudet päästä yläkertaan soittamaan harppua. Minulla on ollut kolme Voortia, ja sen jälkeen olenkin ajellut Tojotalla. Olen siis parasta A-ryhmää. Eivät Bemari- ja Mersumiehet pysty kilpalemaan kanssani.
- Anonyymi
Kolme Fordia omistaneena ennen Toyotaa, voin sanoa, että oli se Ford hyvä auto.
- Anonyymi
Toyotan omistaja on kärsinyt riittävästi jo maallisessa vaelluksessa, joten jatkopaikka on taattu.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135233
- 675034
- 904104
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753600Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603188- 432781
- 152287
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️521904- 391764
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371628