siitä lahjasta jonka annoin. Tiedän että budjetti oli pieni (5 euroa) oli niin sulle sopiva juttu
Mieheltä
Et tainnut nainen pitää
11
268
Vastaukset
- Anonyymi
Ei mitään vitosen lahjoja, munaa kaipaan,
- Anonyymi
Hullu oot.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hullu oot.
Itse olet kun vuodesta toiseen jaksat kommentoida miehen provoja taantuneena hypermisogyyniksi varjo entisestään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse olet kun vuodesta toiseen jaksat kommentoida miehen provoja taantuneena hypermisogyyniksi varjo entisestään
Ei enää edes näitä näennäisiä puheenparsia ja julkista esittämistä muille, että ihan funktionaalista on lymyilyt
- Anonyymi
Mikä lahja?
En mä oo lahjoja saanut, enkä halua. - Anonyymi
Tuntemattomilta 1e lahjakin on huono asia.
- Anonyymi
Se oli kaunis ele. Tuli vaan niin puuntakaa etten saanut sanottua oikeen mitään järkevää edes että kiitos. 😊Tallessa on.
- Anonyymi
Jatka vaan sen kakkosen hemmottelua
Ala nyt parisuhdekin vielä - Anonyymi
En ole saanut lahjaa viimeaikoina, mutta minulle merkkaa eniten se ajatus❤ - ei timantit.
- Anonyymi
Tästä täysin samaa mieltä.
- Anonyymi
Ajatus on tärkein😊
Mikä sai sinut epäilemään ettei lahjan saaja siitä pitänyt?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ben Zyskowiczin kimppuun hyökätty - Beniksen nenä otti osumaa asfalttiin, benis kompuroi peloissaan
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/57027e32-5a07-4001-8dc4-316ae0adcfb8 nyt benis ryhtiä6091696- 1701644
Poistin sun numeron
Etten lähettäisi viestiä. Paljon jäi sanomatta ja asiat selvittämättä. Minä oikeasti välitin susta. Jotenkin vaan tuli muokattua kaikki. Tulkitsin vä701463Ben Zyskowiczin kimppuun hyökättiin
Äärioiekeito koventaa otteitaan vaalikamppailussa. Viha velloo. Nyt hakattiin verille kokoomuksen pitkän linjan kansanedustaja Ben Zyskowicz. Mitähä235825Nainen, tänään on taas parempi olo
Mutta kyllä elämä vaan on turhaa ilman sinua. Ikävä alkaa vain käymään niin sietämättömäksi, että pian tarvitsee ottaa tähän suruun paljon juomaa ja l60776Millainen on täydellinen vartaloinen nainen
Laittakaa kuvia millainen on mielestäsi täydellisen vartaloinen nainen142719Anteeksi kun
Olen tällainen tuppisuu pelkuri. Niin kun karttaa ja välttelee (ihastusta) ei kukaan pety. Siis ei kumpikaan. Ei hän. En minä. Ehkä tämä pätee mui43667- 129632
- 109608