siitä lahjasta jonka annoin. Tiedän että budjetti oli pieni (5 euroa) oli niin sulle sopiva juttu
Mieheltä
Et tainnut nainen pitää
11
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ei mitään vitosen lahjoja, munaa kaipaan,
- Anonyymi
Hullu oot.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hullu oot.
Itse olet kun vuodesta toiseen jaksat kommentoida miehen provoja taantuneena hypermisogyyniksi varjo entisestään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse olet kun vuodesta toiseen jaksat kommentoida miehen provoja taantuneena hypermisogyyniksi varjo entisestään
Ei enää edes näitä näennäisiä puheenparsia ja julkista esittämistä muille, että ihan funktionaalista on lymyilyt
- Anonyymi
Mikä lahja?
En mä oo lahjoja saanut, enkä halua. - Anonyymi
Tuntemattomilta 1e lahjakin on huono asia.
- Anonyymi
Se oli kaunis ele. Tuli vaan niin puuntakaa etten saanut sanottua oikeen mitään järkevää edes että kiitos. 😊Tallessa on.
- Anonyymi
Jatka vaan sen kakkosen hemmottelua
Ala nyt parisuhdekin vielä - Anonyymi
En ole saanut lahjaa viimeaikoina, mutta minulle merkkaa eniten se ajatus❤ - ei timantit.
- Anonyymi
Tästä täysin samaa mieltä.
- Anonyymi
Ajatus on tärkein😊
Mikä sai sinut epäilemään ettei lahjan saaja siitä pitänyt?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135263
- 675064
- 914124
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753610Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603218- 432801
- 152297
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️521924- 401800
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371638