Saanko kysyä mikä sinun ongelma on?

Anonyymi-ap

Miksi sinun on hirveän vaikea antaa minun olla onnellinen? Kaiken jälkeen kun en keltään mitään muuta vie kuin itseni ja minulle kuuluvat, miksi en saa minä elää ja nauttia ihan omana itsenä? Mikä siinä on että en saa etsiä miestä joka haluaa samaa kuin minä?

16

396

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Outoja kysymyksiä täällä

• Anonyymi

Niinpä on, pitää saada hyötyä ja oma tahto läpi. Nyt kääntyi toisin päin. Nyt ruvetaan repimään takaisin ja tekemään samaa paskaa.

• Anonyymi

Perusprovoja mies pistellyt hönöille äimisteltäväksi, minusta on yksiselitteisesti kulttuurisesti naisvihamielistä olettaa kaiken kyselyn ym kirjoittelun olevan totta jos ns naisoletettu kirjoittaa ilmoitusluontoista asiaa🥱

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinpä on, pitää saada hyötyä ja oma tahto läpi. Nyt kääntyi toisin päin. Nyt ruvetaan repimään takaisin ja tekemään samaa paskaa.

Johtaja puhuu itsestään! Sairas ihminen!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Johtaja puhuu itsestään! Sairas ihminen!

Vaikutat olevan jotenkin poissa tolaltasi, ehkä kannattaisi hieman rauhoittua

• Anonyymi

Ongelmani on ylenpalttinen varallisuus.

• Anonyymi

Mä voin helpottaa tuskaasi, 24tonnia ulosotossa. Ei yrittäjyys kannattanu. Maksakko sen pois?

• Anonyymi

Hyvä kysymys. En tosin usko, että kukaan muu on esteenä kuin minä itse.

• Anonyymi

Sinulla on ongelma omassa päässä.

• Anonyymi

Ongelma kun kosket varattuihin ja vehtaat ja viestit lisäksi itsekäs pask a olet sitä juuri

• Anonyymi

Niin, aika henkisesti köyhää kyllä yrittää päästä jonkun abstaktin yksilön yläpuolelle kertomalla ”hänelle” päivänselviä asioita kun vastaa ja jankuttaa miehen trollauksiin päivä toisensa perään ja on se myös jotenkin ns tylsämielistä syvemmälläkin tasolla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ongelma kun kosket varattuihin ja vehtaat ja viestit lisäksi itsekäs pask a olet sitä juuri

Häh, minä en ole koskenut ketään varattua. Tuuleen huutelee!

• Anonyymi

Sinulle kuuluvat?

• Ei mulla mitään ongelmaa ole ikävä vain punapaitaista naista❤🌌

• Anonyymi

Kokkolan mies 38 viittaa tuuraajaan.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ben Zyskowiczin kimppuun hyökätty - Beniksen nenä otti osumaa asfalttiin, benis kompuroi peloissaan

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/57027e32-5a07-4001-8dc4-316ae0adcfb8 nyt benis ryhtiä
      Maailman menoa
      609
      1705
    2. Flavio rakastaa Martinaa

Flavio ❤️ Martina
      Kotimaiset julkkisjuorut
      170
      1648
    3. Poistin sun numeron

Etten lähettäisi viestiä. Paljon jäi sanomatta ja asiat selvittämättä. Minä oikeasti välitin susta. Jotenkin vaan tuli muokattua kaikki. Tulkitsin vä
      Ikävä
      71
      1471
    4. Ben Zyskowiczin kimppuun hyökättiin

Äärioiekeito koventaa otteitaan vaalikamppailussa. Viha velloo. Nyt hakattiin verille kokoomuksen pitkän linjan kansanedustaja Ben Zyskowicz. Mitähä
      Perussuomalaiset
      235
      832
    5. Nainen, tänään on taas parempi olo

Mutta kyllä elämä vaan on turhaa ilman sinua. Ikävä alkaa vain käymään niin sietämättömäksi, että pian tarvitsee ottaa tähän suruun paljon juomaa ja l
      Ikävä
      60
      779
    6. Millainen on täydellinen vartaloinen nainen

Laittakaa kuvia millainen on mielestäsi täydellisen vartaloinen nainen
      Sinkut
      142
      722
    7. Anteeksi kun

Olen tällainen tuppisuu pelkuri. Niin kun karttaa ja välttelee (ihastusta) ei kukaan pety. Siis ei kumpikaan. Ei hän. En minä. Ehkä tämä pätee mui
      Ikävä
      43
      669
    8. Ryökäle! Jos kerran näit, miksi

Et tullut puhumaan, vaan piilottelit jopa itseäsi?
      Ikävä
      129
      632
    9. Lakukepit juoksuttaa evästä

Uusavuttomille. Eipä näy Suomikansaa noissa töissä??
      Rovaniemi
      109
      612
    Aihe