Miksi sinun on hirveän vaikea antaa minun olla onnellinen? Kaiken jälkeen kun en keltään mitään muuta vie kuin itseni ja minulle kuuluvat, miksi en saa minä elää ja nauttia ihan omana itsenä? Mikä siinä on että en saa etsiä miestä joka haluaa samaa kuin minä?
Saanko kysyä mikä sinun ongelma on?
16
396
Vastaukset
- Anonyymi
Outoja kysymyksiä täällä
- Anonyymi
Niinpä on, pitää saada hyötyä ja oma tahto läpi. Nyt kääntyi toisin päin. Nyt ruvetaan repimään takaisin ja tekemään samaa paskaa.
- Anonyymi
Perusprovoja mies pistellyt hönöille äimisteltäväksi, minusta on yksiselitteisesti kulttuurisesti naisvihamielistä olettaa kaiken kyselyn ym kirjoittelun olevan totta jos ns naisoletettu kirjoittaa ilmoitusluontoista asiaa🥱
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä on, pitää saada hyötyä ja oma tahto läpi. Nyt kääntyi toisin päin. Nyt ruvetaan repimään takaisin ja tekemään samaa paskaa.
Johtaja puhuu itsestään! Sairas ihminen!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Johtaja puhuu itsestään! Sairas ihminen!
Vaikutat olevan jotenkin poissa tolaltasi, ehkä kannattaisi hieman rauhoittua
- Anonyymi
Ongelmani on ylenpalttinen varallisuus.
- Anonyymi
Mä voin helpottaa tuskaasi, 24tonnia ulosotossa. Ei yrittäjyys kannattanu. Maksakko sen pois?
- Anonyymi
Hyvä kysymys. En tosin usko, että kukaan muu on esteenä kuin minä itse.
- Anonyymi
Sinulla on ongelma omassa päässä.
- Anonyymi
Ongelma kun kosket varattuihin ja vehtaat ja viestit lisäksi itsekäs pask a olet sitä juuri
- Anonyymi
Niin, aika henkisesti köyhää kyllä yrittää päästä jonkun abstaktin yksilön yläpuolelle kertomalla ”hänelle” päivänselviä asioita kun vastaa ja jankuttaa miehen trollauksiin päivä toisensa perään ja on se myös jotenkin ns tylsämielistä syvemmälläkin tasolla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ongelma kun kosket varattuihin ja vehtaat ja viestit lisäksi itsekäs pask a olet sitä juuri
Häh, minä en ole koskenut ketään varattua. Tuuleen huutelee!
- Anonyymi
Sinulle kuuluvat?
Ei mulla mitään ongelmaa ole ikävä vain punapaitaista naista❤🌌
- Anonyymi
Kokkolan mies 38 viittaa tuuraajaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ben Zyskowiczin kimppuun hyökätty - Beniksen nenä otti osumaa asfalttiin, benis kompuroi peloissaan
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/57027e32-5a07-4001-8dc4-316ae0adcfb8 nyt benis ryhtiä6091705- 1701648
Poistin sun numeron
Etten lähettäisi viestiä. Paljon jäi sanomatta ja asiat selvittämättä. Minä oikeasti välitin susta. Jotenkin vaan tuli muokattua kaikki. Tulkitsin vä711471Ben Zyskowiczin kimppuun hyökättiin
Äärioiekeito koventaa otteitaan vaalikamppailussa. Viha velloo. Nyt hakattiin verille kokoomuksen pitkän linjan kansanedustaja Ben Zyskowicz. Mitähä235832Nainen, tänään on taas parempi olo
Mutta kyllä elämä vaan on turhaa ilman sinua. Ikävä alkaa vain käymään niin sietämättömäksi, että pian tarvitsee ottaa tähän suruun paljon juomaa ja l60779Millainen on täydellinen vartaloinen nainen
Laittakaa kuvia millainen on mielestäsi täydellisen vartaloinen nainen142722Anteeksi kun
Olen tällainen tuppisuu pelkuri. Niin kun karttaa ja välttelee (ihastusta) ei kukaan pety. Siis ei kumpikaan. Ei hän. En minä. Ehkä tämä pätee mui43669- 129632
- 109612