Saanko kysyä mikä sinun ongelma on?

Anonyymi-ap

Miksi sinun on hirveän vaikea antaa minun olla onnellinen? Kaiken jälkeen kun en keltään mitään muuta vie kuin itseni ja minulle kuuluvat, miksi en saa minä elää ja nauttia ihan omana itsenä? Mikä siinä on että en saa etsiä miestä joka haluaa samaa kuin minä?

17

122

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Outoja kysymyksiä täällä

• Anonyymi

Niinpä on, pitää saada hyötyä ja oma tahto läpi. Nyt kääntyi toisin päin. Nyt ruvetaan repimään takaisin ja tekemään samaa paskaa.

• Anonyymi

Perusprovoja mies pistellyt hönöille äimisteltäväksi, minusta on yksiselitteisesti kulttuurisesti naisvihamielistä olettaa kaiken kyselyn ym kirjoittelun olevan totta jos ns naisoletettu kirjoittaa ilmoitusluontoista asiaa🥱

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinpä on, pitää saada hyötyä ja oma tahto läpi. Nyt kääntyi toisin päin. Nyt ruvetaan repimään takaisin ja tekemään samaa paskaa.

Johtaja puhuu itsestään! Sairas ihminen!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Johtaja puhuu itsestään! Sairas ihminen!

Vaikutat olevan jotenkin poissa tolaltasi, ehkä kannattaisi hieman rauhoittua

• Anonyymi

Ongelmani on ylenpalttinen varallisuus.

• Anonyymi

Mä voin helpottaa tuskaasi, 24tonnia ulosotossa. Ei yrittäjyys kannattanu. Maksakko sen pois?

• Anonyymi

Hyvä kysymys. En tosin usko, että kukaan muu on esteenä kuin minä itse.

• Anonyymi

Sinulla on ongelma omassa päässä.

• Anonyymi

Ongelma kun kosket varattuihin ja vehtaat ja viestit lisäksi itsekäs pask a olet sitä juuri

• Anonyymi

Niin, aika henkisesti köyhää kyllä yrittää päästä jonkun abstaktin yksilön yläpuolelle kertomalla ”hänelle” päivänselviä asioita kun vastaa ja jankuttaa miehen trollauksiin päivä toisensa perään ja on se myös jotenkin ns tylsämielistä syvemmälläkin tasolla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ongelma kun kosket varattuihin ja vehtaat ja viestit lisäksi itsekäs pask a olet sitä juuri

Häh, minä en ole koskenut ketään varattua. Tuuleen huutelee!

• Anonyymi

Sinulle kuuluvat?

• Ei mulla mitään ongelmaa ole ikävä vain punapaitaista naista❤🌌

• Anonyymi

Kokkolan mies 38 viittaa tuuraajaan.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen vaalilupaus oli euron bensa

Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.
      Maailman menoa
      96
      2191
    2. Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin

Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n
      Maailman menoa
      45
      2142
    3. Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin

Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi
      Maataloustuki
      50
      1855
    4. Topi osti Askon

Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan
      Maailman menoa
      75
      1380
    5. Mitä kirjainta kaipaat?

Pitkästä aikaa tämmöistä. Onko kirjain muuttunut edellisestä. ☺️
      Ikävä
      90
      1326
    6. Kastaa ja upottaa on eri sanat

Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan
      Kaste
      219
      1151
    7. Uskomatonta touhua!

Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki
      Haapavesi
      31
      1130
    8. Oliko se oikeasti epäselvää

sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men
      Ikävä
      62
      1093
    9. Miten hän sinua katsoi?

😊😊😊😊😊😊
      Ikävä
      68
      969
    10. Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?

Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.
      Luterilaisuus
      285
      920
    Aihe