Ottaisitko silikonirinnat jos kaivattusi niin vaatisi?
Mitä tekisit kaivattusi vuoksi?
32
66
Vastaukset
Luulenpa etten ottaisi 🤔
- Anonyymi
Hyvä rändömi 😊. Joku roti se olla pitää...
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä rändömi 😊. Joku roti se olla pitää...
No se oli vasta "luulenpa", poliitikon vastaus 😂
- Anonyymi
randombypasser kirjoitti:
No se oli vasta "luulenpa", poliitikon vastaus 😂
Sä voit miettiä asiaa yön yli...
- Anonyymi
En todellakaan ottaisi.
- Anonyymi
Sanotaanko näin että ei ole proriteeteissa, silarit ei kuulemma edes maadu, ällöä jos haudassa on ranko ja jotkut muoviboobsit, eihä niitä syö edes madot.
- Anonyymi
Ihana vastaus. Popsi popsi matoja massua se täydentää.
- Anonyymi
Ihan lasten juttuja taas.
- Anonyymi
Kyllä kuullostaa ihan 13 v poikien jutuilta.
- Anonyymi
En kun eivät oikein sovi miehille.
- Anonyymi
En ota vaikka saisinkin. Mies saa mennä.
- Anonyymi
Ei pysty. Menee mies silloin vaihtoon.
- Anonyymi
Pakkohan ne olisi ottaa👩
- Anonyymi
En todellakaan mitään silikoneja ottaisi. Toisekseen, mies, joka haluaisi näihin vielä silikonia lisää, ei olisi ihan terve korvienvälistään.
- Anonyymi
En mitään tollasta, ei ole mun tyyliä.
Vaatisi? Eli on joku kynnysmaton ja seksinuken välimuoto haussa?
Jollain taitaakin olla ihan h.vetin huono maku naisten suhteen.lol..
Säälittävää. - Anonyymi
Sithän sulla on hänelle varmaan vara maksaa ne kun kerran niitä häneltä vaadit jos hän muutoin olisi ne valmis takiasi ottamaan
Joko otat minut "virheineni" tai et ollenkaan.
- Anonyymi
Jos mies tuunaa munakarvansa muotoon peace
sitten harkitsen, muuten nou nou - Anonyymi
Onneksi ei tarvitse näitä parantaa. Se ei tietenkään tarkoita, ettei korjattavaa, ihminen on aina täydellisyydestä vajaa. En minä häntä tahdo korjata, vaan etsin sellaisena kuin juuri on :)
- Anonyymi
älä ole tyhmä älä tee mitään.... maksakoon itse muskelinsa steroideilla ;SD
- Anonyymi
Kaivaisi hänet alastomana esiin.
Kaipa tämä olisi paikallaan selittämään näkökulmani:
• Bella Poarch – Build a Bitch
https://open.spotify.com/track/7BoobGhD4x5K96Me0hqC8Q?si=5f4f8e1003c742a3
https://youtu.be/FLGCGc7sAUw
https://genius.com/Bella-poarch-build-a-bitch-lyricsJos joku minulta vaatisi jotain, niin saisi jäädä unholaan.
Periaate on, että jos en itsenäni kelpaa, en kelpaa. En muuksikaan muutu, muunnu. Sittenhän se on vaan voi voi. Joko tarkistaa omat ehtonsa ja kriteerinsä tai etsii jonkun joka kelpaa.
Pätee myös parisuhteessa jo ollessa tämä. Voi lähteä suhteesta pois, jos lakkaan kelpaamasta itsenäni. Tie on vapaa. En pitele väkisin ketään, jonka menomonoa pakottaa.- Anonyymi
Voisin ottaa vielä isommatkin. Mul on siis jo silikonit, mut otin ne kyllä ihan omasta halustani.
- Anonyymi
Mä olen hyvin huono taipumaan mihinkään vaatimuksiin. Niin kauan, kun osaa pyytää nätisti ja keskustella asiallisesti ja perustella näkemyksiään, niin homma mun kanssani toimii. Vaan jos alkaa vaatia ja käskeä ja komentaa, niin homma lakkaa hyvin nopeasti kokonaan toimimasta.
- Anonyymi
Voi ei🙈. Ne kaivatut tulee vaihtuun vielä ja tiuhaan. Seuraava taas inhoaa lisäkkeitä🙈 mitään oikeaa ja lopullista ei ole olemassakaan. Älä muita miellyttääksesi tee yhtään mitään. Se on karhunpalvelus itsellesi. Rakkaus on hetken huuma,sen jälkeen on kysymys ainoastaan sitoutumisesta ja päätöksestä.siinä sitten joko pysyy tai sitten ei. 💩
- Anonyymi
Oikea rakkaus ei ole fyysistä rakkautta. Se on harha. Aito rakkaus on paljon enemmän. 💩
- Anonyymi
Toki, kun oonhan niin ruma!
- Anonyymi
Lataisin slapkingsin lataamosta.
- Anonyymi
Aloituksen sanoma ei kuulosta rakkaudelta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1493223- 1092624
- 512601
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2402258Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä4872132- 1111920
Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2531903Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j91744Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1121682Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää151647