Ajatella, että on oikein rivitalokyttääjiä!
Ajatella, että on oikein rivitalokyttääjiä!
14
501
Vastaukset
- Anonyymi
Täällä 1 semmonen!
- Anonyymi
niitä kyylääjiä piisaa tässsä kyläs ihan tarpeeks, ei saa mitää tehä rauhas.
- Anonyymi
Oletko ihan oikeasti sitä mieltä, ettei rivitalossa asuva saa katsella ikkunastaan ulos, tai pihastaan mihin haluaa? Voi, voi sanon minä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko ihan oikeasti sitä mieltä, ettei rivitalossa asuva saa katsella ikkunastaan ulos, tai pihastaan mihin haluaa? Voi, voi sanon minä!
Saa tietysti katella,mut kun ei puutu mihinkään asiaan,on hiljaa,,
- Anonyymi
Kyllä niitä piisaa oli maalla tai kaupungissa
- Anonyymi
On niitä pilvin pimein
- Anonyymi
On heitä muissakin esim omakotitaloissa! Soittelevat hyeenat perään!
- Anonyymi
Kyllä kerrostaloissa kytätään. Voi kuunnella katoista ja seinistä lasi korvalla
- Anonyymi
Alkuperäisasukaskyttääjäkyklooppi on pahin.
- Anonyymi
Onpa outoa väkeä en ole törmännyt moisiin vaikka olen asunut kaikissa näissä asumismuodoissa. Päin vastoin olen saanut mukavia ihmisiä naapureikseni jotka eivät puuttuneet toisten tekemisiin, enkä minä heidän asioihinsa. Pahimman kommentin sain naapuriltani nuorena asuessani kerrostalossa, naapuri sanoi että kämpästäsi kuului aikamoinen mökä, mikset kutsunut mukaan juhlimaan. Otin siitä opikseni, kysyn nykyään naapureilta haluavatko tulla mukaan jos satun juhlimaan.
- Anonyymi
Olet todella onnekas tai hiukan pöljä.
- Anonyymi
myllymäessä varsinki yks pariskunta vahtaa joka päivä aamusta ehtooseen. ja sitte pidetää torikokouksia pihalla ja puhutaa paskaa muista asukkaista. sitte ku töistäki tulee nii naama ikkunas kiinni ja silmät suurella katotaan et ketä tulee. täytyy olla päästään vialla taikka on oma elämä huonolla mallilla.
- Anonyymi
Nää pariskuntakyttääjät on kaikista pahimpia. Jopa puun taakse mennään kyttään ja sieltä koitetaan kattella mitä toinen tekee.
- Anonyymi
Jep, kulkevat myös kyläilemässä "entisis nurkis" ja kyylätään nykyistä tilannetta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271974
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001720Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy571370Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?771344Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M311038Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47936Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm51933Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet44882- 73866
- 109863