BatleofMind/Inderes: "Next-gen platform 50% halvempi valmistaa. Demand tulee menemään katosta läpi, kun Tesla tuo auton 20-30k hintaluokkaan isolla volyymilla. Rip legacy auto. Voin kuvitella kuinka kauhulla siellä seurataan Teslan puuhia."
"Sanoisin myös että Tesla Energy meni monelta eilen ohi. Slideissä oli lähes 40 GWh toimituksia vuodelle 2023 + kaksi uutta energiatuotetta vielä tänä vuonna. Lisäksi todettiin energiaan vaadittavien investointien olevan paljon pienemmät kuin automotiven puolella - eli katteet pitäisi olla kunnossa."
"Megapack siis printtaa rahaa jo tänä vuonna."
Se, että " ymmärretään tai ei ymmärretä" markkinoilla, ei ole aina ymmärtämisestä kiinni vaan joskus se voi olla kilpailijoiden "hätähuuto puuhua" ne. Markkinoilla on nyt hyperkilpailua, joten "kaikki keinot ovat varmasti käytössä, se on varma se. Markkinat ovat liian monimutkaisia paloja täynnä, tehdäkseen siitä yksioikoisia päätelmiä. Mitä enemmän palapelissä" on paloja, sitä monimutkaisempaa on koota se palapeli.
Ei ole mennyt hukkaan äitin ostamat 500 - 1000 palan maisemapalapelit hukkaan. Näin jo lapsena opin hahmottaan taivaan siniset eri sävyt tai metsän vihreyden ja harmaan eri sävyt. Oltiin aika periksiantamattomia veljeni kanssa, kun niitä ratkottiin. Yksikään palapeli ei jäänyt kokoamatta, tosin siinä välissä oli äiti käynyt monesti "pelastamassa pulasta", kun kaikki oli vain sinistä palaa, ja vivahteet hiuksen hienoja 😤🙇🙇♂️🤦
Itse uskon tähän täysin. Thats it! ja lisäilen varmasti 10 kpl ostoina lisää 😅🤩
En epäile hetkeäkään tämän innovoinnin suhteen, kova juttu sanon minä!
Anonyymi-ap
3
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Siis "Hätähuuto puuhaa"
- Anonyymi
Sinulla on ilmeisesti kovat piipussa mitä tulee miehen palstapakinoihin
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1225526
- 715198
- 974261
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753660Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603298- 432881
- 152327
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️582049- 451917
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381733