Enne unet nyt uskon uniin

Anonyymi-ap

Eläimeni vanhenee ja on ollut vanhuuden vaivoja ei syönyt tai juonut ja oli huonona. Nyt hiukan parempi. Näin unta mustasta kissasta joka hyökkäsi unessa isoa ovea päin täysin raivoissaan. Ovessa oli iso ikkuna jota kohti mutta osumaa en nähnyt uni loppui ja heräsin. Tämä tarkoittanee uutta alkua kenties kuolemaa? Kun lueskelin tulkintaa. Aikalailla saattohoidossa ollaan eläimen osalta. Näin myös unta missä oli silmälasit. En käsitä miten. En ole koskaan nähnyt unessa silmälaseja saatika se että miten ne uneen ilmestyi. Olen nähnyt enne unia hampaiden tippumista ja joku on kuollut lähipiiristä ei kuitenkaan läheinen. Nyt en ole hammas unta nähnyt. Lisäksi olen nähnyt ns varoittavia unia jos joku sairastuu jollon olen ollut varuillani. Jännä että nyt kun elämässä paljon surua ja tulevaisuus stressaa nään paljon unia en niinkään painajaisia mutta sellaisia jossa joku läheinen ihminen vaikka muuttaa jonnekkin kauas. Lisäksi nään enemmän unia kun ennen.

3

250

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Se on varmaan huoli kissasta, kissa haluaa jo vapaaksi ja pois, ehkä sinäkin ajattelet näin. Ulos talosta eli elämänpiiristä missä on vain vaivoja.Silmälasit voi viitata johonkin asiaan mitä pitää tarkastella selvemmin eli et ehkä näe sitä ihan selvästi joten lasit voi auttaa.

• Anonyymi

Näen että uni todella oli enne ja ne lasit se että näen tilanteen monelta eri kantilta. Näinkin lopulta. Nyt toisen on hyvä olla ilman kipua ja terveenä jossain paremmassa paikassa. Yritin kaikkeni mutta pakko oli nähdä asian oikea laita ja ajatella toisen parasta.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      87
      3107
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      23
      2762
    3. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      109
      2374
    4. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      40
      1754
    5. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      242
      1593
    6. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      32
      1547
    7. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      41
      1525
    8. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      28
      1310
    9. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      20
      1276
    10. Mitä uskot sinun

Ja kaivattusi välillä tulevan tapahtumaan lähiaikoina
      Ikävä
      95
      1181
    Aihe