Mikä pitää olla pistorasian ip-luokka jos pistorasian asentaa suihkuun?
Riittääkö jos vaan on läpällinen pistorasia
Mikä IP -luokka
10
77
Vastaukset
- Anonyymi
Suihkuun EI saa asentaa minkäänlaista pistorasiaa. Vähimmäisetäisyys 1,2 metriä. Lisää ohjeita ammattitaitoiselta sähköasentajalta.
- Anonyymi
Pikkupiltit taas talvilomalla ja tylsää on. Tämäntasoisia aivopieruja on odotettavissa lisää.
- Anonyymi
Kyselyikäisiä kaivataan palstojen aktivointeihin...
- Anonyymi
En minä ihan suihkuun pistorasiaa asennuta vaan suihkuhuoneeseen ostan vaan valmiiksi koska ostan sieltä mistä saa halvimmalla enkä ala maksamaan sähköasentajan ostamaa kallista pistorasiaa.
Pitääkö olla vikavirtapistorasia?
Sähköasentaja kun kävi vuosi sitten asentamassa kaksi pistorasiaa yhden vikavirtapistorasia ja suihkun poistoilmapuhaltumen. Poistopuhallin oli meillä jo ostettu mutta pistorasiat toi asentaja, hinta oli töineen 800euroa! Ei mitään erittelyjä. Vittuksikenlaisia asentajia niitä onkin .- Anonyymi
Ihan oma vikasi, jos et pyytänyt erittelyä.
Mietipä miten 800 € näkyy työn tehneen kirjanpidossa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan oma vikasi, jos et pyytänyt erittelyä.
Mietipä miten 800 € näkyy työn tehneen kirjanpidossa.Jos on fiksu sähkömies niin laittaa erittelyn ilman pyyntöä.
Mutta ei tietenkään pakko ole eritellä mutta eipä minun ole pakko enää toiste samaa sähkömiestä tilata paikalle.
Otan mieluummin sen fiksumman sähkömiehen ja ne löytyy yleensä isommista firmoista.
- Anonyymi
Laita rasia jatkojohdolla. Poraat seinään 50mm reiän ja heität roikan läpi toisesta huoneesta. Katsot vaan että vesieriste liittyy läpivientiin ja roikassa on ce-merkki.
- Anonyymi
IP00 on ihan sopiva luokka jos liimaat kannet kiinni epoksilla ja täytät rasian silikonilla.
- Anonyymi
Tukesin verkkosivuilla on kuva asennusalueista. Sallituille alueille asennettuna IP 20, jos pesuhuoneesta ei ole yhteyttä saunaan. IP 21, jos on.
- Anonyymi
IP68 ehdottomasti...muun laista ei sovi laittaa:
IP68-merkintä kertoo laitteen olevan vesi- ja pölytiivis.
niin sopii vesisuihkuun.... ja sitä on turvallista käyttää
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?133718Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja272940Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2722736Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin51915- 2211441
- 751251
Martinan mies on Suomessa.
Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...1581057Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk21017Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?
Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi31974Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee
Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä95951