Matti, kerro

Anonyymi-ap

Ei vain tule mielipidettä meidän Matilta mihinkään asiaan. Matille on joku tuttu (poika) tehnyt webbisivut, ja se on muuten siinä. Haluatko oikeasti, että tämä Herra sinua edustaa.

11

1206

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En.

    • Anonyymi

      No eipähän ainakaan lupaa liikoja

    • Anonyymi

      Laulamalla saa jäädäkin vanhanaikaisiin tupailtoihin. Missä keski-ikäiset ja muut äänestysikäiset nuoremmat ovat? Somessa ja äänestävät henkilöä, joka somettaa, kertoo mielipiteensä ja pitää heikompien puolta.

      • Anonyymi

        lol


    • Anonyymi

      Nopeastipa hävisi täältä viesti jossa ehdokkaan rikostuomio mainittiin. No iltalehdestä löytyy tieto.

      • Anonyymi

        Nyt vasta huomasin IS sivuilta Matin saaneen tuomion kavalluksesta 2017. Tästä ei varmaan paikallinen media puhu.


    • Anonyymi

      No hups. Meidän Matilla olikin 4 kavallusrikosta. Siis 4. Siitä sitten lakia säätämään.

    • Anonyymi

      Kittilän tauti on valunut Kuusamoon. Tai Kuusamossa oli jo kauan sitten Tulihta-juttu.

    • Anonyymi

      Miten voi olla Kuusamon keskustan johdossa rikosrekisterin omaava kaveri? Sama heppu muissakin luottamustehtävissä. Ei hyvää päivää.. Kuka tuollaista kehtaa äänestää?

      • Anonyymi

        Ja miten kävi kuntavaaleissa. Isoimman äänipotin saanut pistettiin härskisti syrjään pelipaikoilta, että nämä pösöt saa rällätä. Kepu pettää aina, se kannattaa muistaa. En äänestä enää ikinä kyseistä puoluetta.


    • Anonyymi

      Suomen valtio ja EU on ollut meille Suomalaisille se pahin oikeuksien ryöstäjä ja rahojemme kavaltaja. Muistissa on kirkkaasti kaikki ne kansanedustajat ketkä äänestivät mm. EU: n elvytystukipaketin puolesta ja siitä Suomelle miljardien lisä kulut, jotka tulee toistumaan varmasti jatkossakin. Lisäksi päätäntävallan luovuttaminen EU:lle mm. Metsä politiikassa, Fortum/ Uniper miljardi sekoilut ja tappiot ministerien taitamattoman toiminnan ja käsienpesu asiasta. Lisäksi muistakaa mitkä puolueet ja ketkä Mepit ja Suomen istuvat kansanedustajat oli kannattamassa EU:n määräämiä pakkoremontteja Suomalaiille. Kyllä EU on pahin kavaltaja meille Suomalaisille. Jokainen äänestäjä antaa haluamalleen kansanedustajalle mandaatin omalta osaltaan hoitaa aina ensisijaisesti alueensa ja Suomen asioita ja etuja. Kansanedustaja sitoutuu sitten neljäksi vuodeksi kerrallaan toimimaan omien äänestäjien puolueen arvojen ja vaatimusten mukaan. Puolueiden sisäinen ryhmäkuri varsinkin hallituspuolueissa lisää joo joo miesten ja naisten osuutta, eikä silloin valitettavasti toimita omien äänestäjien ja oman kannan mukaisesti. Silloin äänestäjä tuntee suurta pettymystä edustajaansa. EU:n ylvytystukipaketti oli kyllä Suomen perustuslain vastainen ja tukipaketin puolesta äänestäneet niin hallituksessa kuin oppositiossa ei saa luottamusta ja ääntä minulta tulevissa vaaleissa. Pidän sitä yhtenä tärkeimmistä rehellisyyden merkeistä ja osoittaa myös omantunnon olemassa olosta edustajalla joka äänesti tätä Suomelle kavalaa ja kieroa elvytyspakettia vastaan. Tällaisia selkärangan omaavia edustajia löytyy onneksi Oulun vaalipiiristäkin. Heistä yhdelle varmasti ääneni vaaleissa annan. Piditte päänne yhdessä toisen edustajan kanssa tässäkin asiassa/ äänestyksessä Suomen etujen ja asioiden puolustajana. Luottamuksen olet osoittanut ja ansainnut. Äänestän sinut jatkoon uudestaan eduskuntaan. Kettunen

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1087
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      860
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      825
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      275
      652
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      68
      559
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      72
      553
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      552
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Jos saisit olla

      Kaivattusi kanssa päivän niin mitä tekisit?
      Ikävä
      50
      463
    Aihe