En ehtinyt käydä kokeilemassa.
Jaajon viinibaari lopetti, voi harmi!
16
52
Vastaukset
- Anonyymi
Myönnä pois Sosialisti. Olet onnellinen että yritys lopetti. Koska SDP - tuo kateuden ja kaunan puolue !
- Anonyymi
Totta, demarikommarit on vetäneet maamme tuhon tielle eikä loppua näy. Eduskunnan kyselytunnilla pm hoki samaa soopaa mitä ennenkin. Mitään työllisyyden parantumista ole tapahtunut, tilastokikkailulla valehdellaan kansalle.
- Anonyymi
Porvari jauhaa kateusmantraansa kuten tavallista.
- Anonyymi
Myönnä pois, Hylkiö. Näet kaikkialla pieniä punaisia miehiä, koska olet sekaisin.
- Anonyymi
Missä se oli? Remontoituun Finlandiataloonkin tulee vuonna 2024 remontin valmistuttua viininaari joka menee konkkaan ajanoloon. Stokkankulmassa Helsingissä oli shamppanjabaari jonkin aikaa mutta nurin meni sekin.
- Anonyymi
Miksi sinä toivot, että viinibaari "menee konkkaan ajanoloon"?
Minä luulin, että kapitalismi toimii!!! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sinä toivot, että viinibaari "menee konkkaan ajanoloon"?
Minä luulin, että kapitalismi toimii!!!Niitä on liikaa Helsingissä nykyään eli joka korttelissa ainakin yksi.
- Anonyymi
jaajo / jeti = 4
- Anonyymi
Saa mennä kaikki vaan konkkaan, miksi pitää perustaa baareja kun niitä kasvaa kuitenkin kuin sieniä sateella .
- Anonyymi
Jaajo on ihan saaatanan dorrrka vajaaakkki...hah hah haa! :-)
- Anonyymi
Mäntti kuvitteli, että porukkaa kiinnostaa joku viiitun Jaajon viinibaari...kjähähähähäää
- Anonyymi
Oletko niitä tarunhohtoisia pieniä punaisia miehiä?
- Anonyymi
Ei tuolla Jaajon sähläämisellä oikein mikään onnistu. Rauhoittuis vähän ja keskittyis johonkin täysillä.
- Anonyymi
Hänellähän on tosi-TV:n mukaan ”yritysimperiumi”.😏
- Anonyymi
Saa nauraa.
- Anonyymi
Helsingissä on paljon erilaisia juottoloita joka makuun ja lisää tulee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1225506
- 715198
- 924228
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753660Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603288- 432871
- 152327
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️582049- 451907
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381723