Keinoja joiden avulla pyrit selviytymään yksinäisyydestä.
Itse menen kirjoitelemaan Suomi 24 Chat palstoille.
Valitettavasti moni mielenkiintoinen palsta on hiljentynyt.
Miten torjut yksinäisyyttäsi?
10
247
Vastaukset
- Anonyymi
Itse olen mukana ryhmissä, sosiaalinen kuntoutus ja mt-kuntoutus. Soittelen myös paljon läheisille ja ystäville. Olen myös jonossa spr ystäväpalveluun ja selvitän Onko seurakunnalla ystäväpalvelua. Kannattaa ottaa selvää mitä palveluja omalla paikkakunnallasi on. Tukinetin sivuilla on esim. Solmussa-chat.
- Anonyymi
Sama olisin kirjotanut kun hän ehdotikin sinulle. Lisäksi kirkon dakoni järjestää ystävän yksinäiselle, vaikka et kuluisi kirkoon.Sama asiaon Punainen risti. Heillä kumallakin on ympäri suomea se toiminta.Kuin sama Diakonisa laitos aktivitetia ymm.Koti et yksinäsi saa ystäviä.Pitemän päälle yksin koti ja netti,puhelin sekoat.Kovin mukavaa elämäsi ei siloin tule olemaan.Jos viellä otat kaverkisesi jonkun alkoholi pullon ja tupakan.Olet menyttä silloin.Asut missä päin suomea. Mene Helsinki mission sivuille on monta linkkiä ja CHT.
Minä istun kotona ja kuuntelen musiikkia. Katselen leffoja ja youtubesta kaikkea mielenkiintoista... Välillä käyn harrastuksissa ja töissä. Siinä ne päivät vaan kuluu...
- Anonyymi
Prinssi J : mitä tapahtui tyttö jiille.Hylkäsitkö hänet kun et mainitse häntä?Tehän kirjoittelette joka päivä täällä.Eikö hän olekaan sun nettikaveri. Nyt hän ei taida tykätä kun ei olekaan sulle tärkeä.
Anonyymi kirjoitti:
Prinssi J : mitä tapahtui tyttö jiille.Hylkäsitkö hänet kun et mainitse häntä?Tehän kirjoittelette joka päivä täällä.Eikö hän olekaan sun nettikaveri. Nyt hän ei taida tykätä kun ei olekaan sulle tärkeä.
Tuskinpa siitä loukkaantui.
- Anonyymi
Prinssi_J kirjoitti:
Tuskinpa siitä loukkaantui.
Mistä sä sen tiedät? oletko noin paljon saanut selville hänen sielunelämästään.
- Anonyymi
Ajattele mitkä traumat sä aiheutat hänelle kun hänen nettikaveri hylkää hänet.Voit olla hänen ainoa aikuinen jolta saa huomiota. Mistä hän nyt saa huomiota ja kuka hänelle nyt toivotta hyvät huomenet ja yöt. Hän itkee itsenäs uneen kun hylkäät hänet.Et voi hylätä häntä ja missä on nauru ja heppa emojit?
- Anonyymi
Yksinäiseksi en kylläkään itseäni tunne vaikka yksin olen asunut jo vuosia eikä ystäviä ole, vain pari kaveria. Kerran viikossa käyn kansalaisopiston jumpassa ja tämä saattaa olla ainoa missä sen viikon aikana kenenkään kanssa juttelen ja joskus käyn ilmaistapahtumissa.
Sitten kun tekee mieleni jotain muuta lähden vaikka toiseen kaupunkiin yön yli reissulle tai jopa risteilylle. Aina reissuillakin on sattunut joku mukava tapaaminen ventovieraan kanssa. Kesällä kiertelen pyörällä ja välillä joku ohikulkija lyöttäytyy juttusille kun vietän taukoa retkelläni jossain levikkeellä tms sopivassa paikassa. Ennen tykkäsin käydä tanssimassa, mutta sen harrastuksen olen jättänyt lähes kokonaan kun ikä tuli jo vastaan ja minua ei enää haeta omalla paikkakunnalla. Reissussa esim laivalla vielä jollekin kelpaan tanssitettavaksi. - Anonyymi
Nuorena ei monesti ymmärtänyt mitä asialle pitäisi tehdä. Vihamielinen yhteiskunta ei auttanut asiaa. Jotainhan minussa kai on vialla. Ei kai minun tarvitse odottaa 20 vuotta että pääsen puhumaan jollekin joka minun kokemustani ymmärtää? Tulee vain pelkkää lässytystä ja halveksuntaa. Sanotaan vaan että sinä et ole mitään. Eikä sinusta mitään tule. Onko järkevää sanoa sellaista nuorille miehille? Pitäisikö liittyä johonkin porukkaan jossa löytää kaltaisiaan?
Tuntui siltä ettei oikein kukaan ymmärrä tätä nuoren miehen turhautumisen kokemusta. Onko yhteiskunnalla joku merkitys tässä asiassa?- Anonyymi
Maailman pienin viulu, mutta entä jos se yleistyy?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005328497Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo4365224h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?72083Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1571143Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17786Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57722Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?68696Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.32693- 42661
En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36627