Varkaat ja narkkarit.

Anonyymi-ap

Koko ikäni Mäntyharjulla asuneena täytyy sanoa että nyt liikkuu vaikka minkälaista uutta viheltäjää.
En tarkoita nyt paikallisia vaan ihan uusia kasvoja joita viime kesän aikana rupesi lisääntymään.
En nyt sano et olen ihmisasiantuntija mutta ulospäin näkee kyllä miten henkilöllä menee noin niinkuin yleensä.
Erään rivitalon pihaankin käy kuhina niinkuin siellä olisi supermarket mutta saahan sitä kylässä käydä.
Rikollisuuskin lisääntynyt ja aineissa ajo.

45

4030

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jos käy kylässä ni tiedä vaikka sais pienen pussukan mukaan 🤪

    • Anonyymi

      Taitaa olla vaan jauhot tarjouksessa 😉

    • Anonyymi

      Itse huomannut et jollain vaihtuu nuo läski/maasto ja sähköpyörät tasaisin välein. Hyvä kierto ja sillee... 😀

      • Anonyymi

        Ettet olis vaan kade 😉😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ettet olis vaan kade 😉😅

        Todellakin olen. Jos joka viikko eri pyörällä sais ajella. 🫢 V#tuttaa oikeen rehellistä työtä tehdä. 😀


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todellakin olen. Jos joka viikko eri pyörällä sais ajella. 🫢 V#tuttaa oikeen rehellistä työtä tehdä. 😀

        Sähköpyörän jatkuva vaihto on oikein mallikasta kierrätystä 😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sähköpyörän jatkuva vaihto on oikein mallikasta kierrätystä 😅

        Siis onko nää jotain muualta varastettuja fillareita mitä kierrätetään Mäntyharjulla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis onko nää jotain muualta varastettuja fillareita mitä kierrätetään Mäntyharjulla

        😂😂


    • Anonyymi

      Mäntyharju on päihdevapaata aluetta. Täällä ei myöskään ole ongelmia.

    • Anonyymi

      Voisiko nykyiset liikkeet esim S-market, K-Supermarket, Mainio ja Tokmanni ottaa kopin ja laittaa seinään polkupyörille kiinnityksen jotta saa rungosta kiinni. Sellaisen tangon.
      Viime kesänähän lähti ässän pihastakin pyörä että eturengas oli telineessä kiinni kun omistaja saapui muu osa oli hävinnyt.

    • Anonyymi

      Vaaleissa kansa pani stoppin demarien jauhojuhlille.

    • Anonyymi

      Suoralainaus facebookista
      Tiedoksi!
      Useamman kiinteistön varastotiloihin on yritetty mennä asiattomasti viikonlopun aikana. Kannattaa kiinnittää huomiota pihoilla liikkuviin henkilöihin ilta-ja yöaikaan.
      Ja Länsi-savossa et Mainioon murtauduttu..

    • Anonyymi

      Rivitalon kuhinaan tuli aikakin pieni katkos. Nettipitskussa juttu ja seuraavassa paperiversiossa

    • Anonyymi

      Toimiikohan taavetintien autokatoksessa diilerit 🤔

    • Anonyymi

      Itse asensin kameravalvonnan kylällä lisääntyneen rosvouksen vuoksi. Halpa sijoitus ja näkee livenä kännykällä pihapiiriä. Pystyy myös puhumaan ja antamaan kännykän kautta hälytysäänen.
      Suosittelen

    • Anonyymi

      Varkaita käynyt eri liikkeissä ja polkupyörä kausi alkaa. Kevät nostellut taas kantojen alta vaikka minkälaista viheltää joita ennen näkynyt

    • Anonyymi

      Kaikenlaista "junantuomaa" narkkia on kyllä keskustassa näkynyt ja varkaudet lisääntynyt.

    • Anonyymi

      Vieras lajit lisääntyy.
      Omat sisäsiitiset kuollut.
      Eivät lisääntymässä.
      Ehkä sukunimi muutos tulossa.
      Abudallahia, hassan yms.

    • Anonyymi

      Tänään sain surukseni lukea että valmistuvasta rantaleikkipuistosta varastettu keinut
      On tavarat lukossa,piilossa tai irrallaan niin tavarat kelpaa että saa myytyä/vaihdettua päiväannosta varten.

    • Anonyymi00025

      Melkoisia lommoposkia liikkuu nykyisin keskustassa eikä ole kyse laihdutuslääkkeen käytöstä .

      • Anonyymi00026

        Ei oo ihme ku salihemmot ja muutama muukin diilaa.


    • Anonyymi00027

      Yhtään nistiä en ole harjussa koskaan nähnyt. Taitaa pikkusen olla liioteltu nyt tämä ongelma. Narkkeja ei mikkelissäkään paljoa näy, muutamat samat naamat aina. Alkoholi kyllä näkyy mutta se näkyy kaikkialla samointavoin. Käyttövälineistöä olen muutaman kerran harjussa roskiksesta bongaillut ja nekin taajaman ulkopuolelta niin varmaan mökkiläisten pilvenpoltto vermeitä ollut. Helsinkiläiset tuo ongelmat tännekkin.

      • Anonyymi00029

        Uli uli.. kyllä niitä oman kylän nistejä on täällä ihan riittävästi.
        Typerää syyttää stadilaisia maalaisten narkkaamisesta, salinkäyttäjä diilaa:-)


      • Anonyymi00030
        Anonyymi00029 kirjoitti:

        Uli uli.. kyllä niitä oman kylän nistejä on täällä ihan riittävästi.
        Typerää syyttää stadilaisia maalaisten narkkaamisesta, salinkäyttäjä diilaa:-)

        Se on juuri näin 🫡


      • Anonyymi00033

        Nyt vähän niitä silmiä enemmän auki. Narkkeja pyörii täällä useita ja peukkukin käryää.


      • Anonyymi00034
        Anonyymi00033 kirjoitti:

        Nyt vähän niitä silmiä enemmän auki. Narkkeja pyörii täällä useita ja peukkukin käryää.

        No tietyiltä voimailijoilta saa melkein mitä vaa 🫢


      • Anonyymi00037
        Anonyymi00034 kirjoitti:

        No tietyiltä voimailijoilta saa melkein mitä vaa 🫢

        Laatua pojille 😉


    • Anonyymi00031

      Yksi syy tähän lienee se että asunnon saa täältä helposti. Liekö muuttovoiton tavoittelu tähän syynä?
      Taannoin muuan kirvesvartta kantanut oli päivittänyt julkisen fb statuksen, että enpä ennen ole saanut kämppää käymättä paikan päällä ja vielä luottotiedottomana.
      Kilikali kiitti tästä

      • Anonyymi00032

        joku vuosi sitten näin facessa että heinäveden suunnalta mäntyharjuun tullut persaukinen päihdeongelmainen naureskeli samaa.. no voitto se on muuttovoittokin sano puliukko


    • Anonyymi00038

      Tuliko kellekään saunareissua?

    • Anonyymi00039

      Ihanaa kun aurinko paistaa

    • Anonyymi00040

      Helsinkiläiset on se ongelma, kylä täyttyy narkeista joka kesä.

      • Anonyymi00041

        Höpö höpö tällä kylällä on riittävän monta narkkia ja testosta sekaisin olevia ihan omasta takaa.
        Kuulapääkin sekos jossain vaihees. Viranomaistenkin olis hyvä tutkia asiaa tarkemmin.
        Kiitos ja anteeksi.


    • Anonyymi00042

      Mäntyharju ei ole mikään lintukoto kamaa löytyy enemmän kuin monesta lähipitäjästä

    • Anonyymi00043

      Piikkejä löytyy kun lumet sulaa.Kaikki tiet johtavat laidunmaan suuntaan. Varmaan ilmaisia ämpäreitä jaetaan.
      Ne vanhat ja nuoret jotka pantteja etsii roskiksista olkaa varovaisia ettei piikki tökkää sormeen.

      • Anonyymi00044

        Koira


    • Anonyymi00045

      Polkupyörävarss jäi kameran kuvaan.
      Tietää siitä ja jatkuvasti pelkää leivätöntä pöytää.. Se läheszyyyyy...

    • Anonyymi00046

      Eräs Mika herra haluaa tehdä kuivajääpuhallushommia ja urakoitaan saadakseen hävittää toisten yritysten mainostauluja pitkin Etelä-Savoa kaikista tolpista ja mainostauluista, siis vuosikausia tehneenä. Kiinnittäkääpä huomiota jos on muutakin jippoilua hänellä jos tajoaisi putsausta, maalausta.

    • Anonyymi00049

      Rötösherrat kiikkiin

    • Anonyymi00050

      kylillä huhuillaan et mister aan klaani heittää keikkaa ja pekkis luukuttaa

    • Anonyymi00052

      viheltäminen on pelon merkki, jos viheltää, siitä tunnistaa pelon ihmisessä.

      jää-kakkasen kilpailut Kalpa on Kallen Ppppa -seura

    • Anonyymi00053

      mr.

    • Anonyymi00054

      Somessa näkyy et polkupyöriä on varastettu useita lähipäivina. Lämpimät kelit ja päiväannoksen saanti saattaa vaikuttaa asiaan.

    • Anonyymi00055

      Vieläkö kääpiö jobbaa?

      • Anonyymi00056

        Miks ei.. kamalle on tilausta aina 😇


    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2175
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1198
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      771
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      560
    Aihe