tässä kun katselen näppäilyäni, niin tuli mieleeni kysäistä onko kaikilla hallinnassa kymmensormijäjestelmä, vai mikä on tyylisi kirjoittaa? Mulla se on paremminkin sellainen että ku kaks sormee kirjottaa ja kaheksan lepää ja jään tujottamaan useinkin että missä hitossa se tseta taas on kuka sen vei? harjottelua kaipaan esim. noiden erikoismerkkien esille saamiseksi ja useinkin turhaudun tän koneen kanssa. Miten teillä?
näpyttelyä
8
763
Vastaukset
tekee ja kahdeksan hakee. Sillä systeemillä minä...
- poliisien käytämä
kymmensormijärjestelmä!Ja sitte siihen vielä kuuluu oikaeoppisesti puuskutus,hikikarpalot otsalle(kuuluu kirjainten hukkaantumisen ilmiöön).Sitten kun kaikki on saatu merkattua ylös, leveä onnistumisen hymy!
olen huomannut vuosien varrella kehittäneeni ihan oman kymmensormijärjestelmän, joka hieman poikkeaa siitä, mitä kouluissa opetetaan.
Teksti kulkee ihan hyvää vauhtia ja kynällä kirjoittaminen tuntuu paljon vaikeammalta. Siinä kun ei voi siirrellä kappaleita, eikä jälkikäteen muokata tekstiä.- Pirre*
olisikin kamalaa palata aikaan ennen tekstinkäsittely ohjelmia :)), minusta ainakkii oisi..:)
- Ansku
Pirre* kirjoitti:
olisikin kamalaa palata aikaan ennen tekstinkäsittely ohjelmia :)), minusta ainakkii oisi..:)
joskus aika ilman tekstinkäsittelyä?
Yritin miettiä ensimmäisen tekstinkäsittelyohjelman nimeä, mutta en saa kuolemaksenikaan sitä mieleen, oli vuosi -85 ja silloin luulin että tietokone on nopea ;-). - Pirre*
Ansku kirjoitti:
Yritin miettiä ensimmäisen tekstinkäsittelyohjelman nimeä, mutta en saa kuolemaksenikaan sitä mieleen, oli vuosi -85 ja silloin luulin että tietokone on nopea ;-).höyrymoottori aikaa..ja sitä aikaa kun tietokoneet teki niitä virheitä..:)))
Pirre* kirjoitti:
Arvaapa nousiko hiki otsalle aikuisopiskellessa, kun piti kynän kanssa raapustella tenttivastauksia?
Elän toivossa, että tilanne muuttuisi ennenkuin seuraava kerta tulee kohdalle. ;)- Suvi2
Ansku kirjoitti:
Yritin miettiä ensimmäisen tekstinkäsittelyohjelman nimeä, mutta en saa kuolemaksenikaan sitä mieleen, oli vuosi -85 ja silloin luulin että tietokone on nopea ;-).ja opettelimme tekstinkäsittelyä. Minulla ensimmäinen tekstinkäsittelyohjelma oli Xeroxin 860. Arvokkaasti "informaation käsittelyjärjestelmä".
Ei enää tarvitse huudella kuten poliisi, että missä hitossa tässä koneessa on se toinen s?!!!
Vaikka ruostuuhan se kirjoitustaito. Hyvä että jotenkin saa sorkittua näppäimistöä. Käsin kirjoittamastani en saa edes itse selkoa.
Kiitetty olkoon tekstinkäsittelylaite!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?994444- 272365
- 2002169
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell1082164PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä
Toivottavasti on s i n i v u o k k o nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w4001870- 1691483
Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale1001269Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi
Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.321065Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen
Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha72976Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?79850