Mitä sille yhdelle

Anonyymi-ap

Miehelle täällä kuuluu. Mukavalle siis? :)

56

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mitäs sulle:)

      • Anonyymi

        Kysyin tuossa aloituksessa häneltä. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysyin tuossa aloituksessa häneltä. :)

        Hyvää:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvää:)

        Tuskin olet se mies ketä tavoitan aloituksella. :)


    • Anonyymi

      Sulla oli hieno takki tänään:)

      • Anonyymi

        Aika monella on ollut takki päällä tänään. Kuka minä olen se on se kysymys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika monella on ollut takki päällä tänään. Kuka minä olen se on se kysymys.

        Eräs nainen:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eräs nainen:)

        Tuskin olen se eräs nainen ketä tarkoitat.


    • Anonyymi

      Oliko se keltainen?

      • Anonyymi

        Mikä oliko keltainen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä oliko keltainen?

        Sinivalkoinen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinivalkoinen

        Kyllä hyvin tiedät lipun värit oikein.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä hyvin tiedät lipun värit oikein.

        Hän vaihtoi ruokatunnilla takkia:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä hyvin tiedät lipun värit oikein.

        Takin värit.


    • Anonyymi

      Mukavasta en tiedä mies olen hyvää yötä.

      • Anonyymi

        Se mies on kyllä mukava ja itsensä tunnistaa. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se mies on kyllä mukava ja itsensä tunnistaa. :)

        Tai oli. En tiedä palstaileeko enää ollenkaan.


      • Anonyymi

        Tuosta mukavasta ja että ollaan täällä vain puhuttu.


      • Anonyymi

        Hyvää yötä mukavalle miehelle.


    • Anonyymi

      Vähän enemmän tunnisteita voisi laittaa näihin.. mutta omin, hyvää kuuluu

      • Anonyymi

        Sille kenelle olen vain täällä jutellut.


    • Anonyymi

      Jeg kan lide dig

    • Anonyymi

      Iltoja, ihan hyvää tänne kuuluu :).

      • Anonyymi

        Ai vielä käyt täällä. :) en tiennytkään. Ja ihan hyvää tännekin. :)


      • Anonyymi

        Näin sen minun kaivatun yksi yö unessa ja se toisteli minun nimeä siinä ja jostain syystä aloin miettimään sitä uudestaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin sen minun kaivatun yksi yö unessa ja se toisteli minun nimeä siinä ja jostain syystä aloin miettimään sitä uudestaan.

        Mitä ajattelet asiasta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä ajattelet asiasta?

        En tiedä miksi en pysty unohtamaan sitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä miksi en pysty unohtamaan sitä.

        No sulla oli isoja tunteita kauan siihen, ei se ole ihme


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sulla oli isoja tunteita kauan siihen, ei se ole ihme

        Oli kyllä. Unohdin jo välissä sen ja sitten tulee takaisin tuolla tavalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli kyllä. Unohdin jo välissä sen ja sitten tulee takaisin tuolla tavalla.

        Minusta sun kannattaisi miettiä että se oli uni vain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minusta sun kannattaisi miettiä että se oli uni vain.

        Niin kai. Sinulta tulee hyviä ajatuksia aina kaikkeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minusta sun kannattaisi miettiä että se oli uni vain.

        Ehkä se oli vain unta. Mieli kiusaa ettei varmasti voi unohtaa koskaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin kai. Sinulta tulee hyviä ajatuksia aina kaikkeen.

        Kiitos, kiva kuulla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä se oli vain unta. Mieli kiusaa ettei varmasti voi unohtaa koskaan.

        Niin, eikä siinä mitään pahaa ole. Jos se mies joskus tulee niin sitten tulee, kaipailit häntä kauan. Kyllä mäkin oon nähnyt siitä H naisesta jotain unta vaikka oon sen toisen kaisen kanssan jo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, eikä siinä mitään pahaa ole. Jos se mies joskus tulee niin sitten tulee, kaipailit häntä kauan. Kyllä mäkin oon nähnyt siitä H naisesta jotain unta vaikka oon sen toisen kaisen kanssan jo

        Te olette siis yhdessä nykyään? Onpa kiva juttu. :) niin se on tulee jos on tullakseen. Eipä täälläkään osunut vieläkään että joku olisi hän vaikka unenkin näin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Te olette siis yhdessä nykyään? Onpa kiva juttu. :) niin se on tulee jos on tullakseen. Eipä täälläkään osunut vieläkään että joku olisi hän vaikka unenkin näin.

        Niin yhdessä sen kanssa kenestä olen puhunutkin, en sen H:n kanssa :). Mä muuten löysin sellasen suuren unikirjan siivoiluidek yhteydessä, jos tulee jotain mieleen ni voin kattoa selitystä :).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin yhdessä sen kanssa kenestä olen puhunutkin, en sen H:n kanssa :). Mä muuten löysin sellasen suuren unikirjan siivoiluidek yhteydessä, jos tulee jotain mieleen ni voin kattoa selitystä :).

        Niin sen kanssa juuri. :) en ole nyt muita nähnyt kuin tuon nimen huutamisen vähän kuin ilkikuriseen tapaan että minä joutuisin puhumaan. Hämmentyi kun sanoin hänen nimensä takaisin. Tuota nyt tuskin löytyy sieltä. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin yhdessä sen kanssa kenestä olen puhunutkin, en sen H:n kanssa :). Mä muuten löysin sellasen suuren unikirjan siivoiluidek yhteydessä, jos tulee jotain mieleen ni voin kattoa selitystä :).

        Onko sen kanssa ollut helppo olla? :) se voi olla sielunkumppanikin mahdollisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin sen kanssa juuri. :) en ole nyt muita nähnyt kuin tuon nimen huutamisen vähän kuin ilkikuriseen tapaan että minä joutuisin puhumaan. Hämmentyi kun sanoin hänen nimensä takaisin. Tuota nyt tuskin löytyy sieltä. :)

        Itse aloin miettimään voisiko se olla jokin toinen tai joku toinen joka sanoi minun nimeä. Näin vain sen siinä kaivattuna. Se oli kuitenkin jotenkin ilkeän näköinen ei se pahaa halunnut vaan vain huomiota minulta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin sen kanssa juuri. :) en ole nyt muita nähnyt kuin tuon nimen huutamisen vähän kuin ilkikuriseen tapaan että minä joutuisin puhumaan. Hämmentyi kun sanoin hänen nimensä takaisin. Tuota nyt tuskin löytyy sieltä. :)

        Täytyy tutkia huomenna :). Ehkä jos keksin oikean hakuasanan millä etsiä :).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse aloin miettimään voisiko se olla jokin toinen tai joku toinen joka sanoi minun nimeä. Näin vain sen siinä kaivattuna. Se oli kuitenkin jotenkin ilkeän näköinen ei se pahaa halunnut vaan vain huomiota minulta.

        Kuulostaa jännältä :). En tiedä oisko se sielunkumppani, helppoo kyl on ollut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostaa jännältä :). En tiedä oisko se sielunkumppani, helppoo kyl on ollut.

        Jotenkin ajattelin niin. :) tai itsekin olen nyt löytänyt sellaisen tai luulisin niin. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotenkin ajattelin niin. :) tai itsekin olen nyt löytänyt sellaisen tai luulisin niin. :)

        Onpa kiva kuulla :). Meistä on ollut toisilleme siis paljonkin apua :).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostaa jännältä :). En tiedä oisko se sielunkumppani, helppoo kyl on ollut.

        Mutta jos se on niin sellaisen kanssa on hyvä olla ja voi olla ihan oma itsensä hyvinä ja huonoina hetkinä. Mutta tietysti se on myös osa kasvua eli täysin helppoa se ei ole jos ei ole valmis kasvamaan ihmisenä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onpa kiva kuulla :). Meistä on ollut toisilleme siis paljonkin apua :).

        On minulla vielä tekemistä itseni kanssa mutta hyvään suuntaan ollaan kyllä menossa. :) hiljaa hyvää tulee niin se menee. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta jos se on niin sellaisen kanssa on hyvä olla ja voi olla ihan oma itsensä hyvinä ja huonoina hetkinä. Mutta tietysti se on myös osa kasvua eli täysin helppoa se ei ole jos ei ole valmis kasvamaan ihmisenä.

        Oon kyl voinut okla ihan oma itseni ja ollut niin helppoa olla sen kanssa että voihan se ollakin joku sielunkumppani :).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon kyl voinut okla ihan oma itseni ja ollut niin helppoa olla sen kanssa että voihan se ollakin joku sielunkumppani :).

        Niin. :) ja se tukee myös kaikessa. Auttaa kasvamaan ihmisenä hyvän ja huononkin kautta. Tai itse ainakin aattelin niin että helpoin on tietysti itseä ymmärtää joten sinä ymmärrät parhaiten mutta tuo sielunkumppani sitten yrittää ymmärtää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin. :) ja se tukee myös kaikessa. Auttaa kasvamaan ihmisenä hyvän ja huononkin kautta. Tai itse ainakin aattelin niin että helpoin on tietysti itseä ymmärtää joten sinä ymmärrät parhaiten mutta tuo sielunkumppani sitten yrittää ymmärtää.

        Varmaan jotenkin noin joo :). Mul on mennyt nyt ilta ihan huomaamatta uuden harrastuksen parissa. Liittyy siihen kun sanoin etten oo luova niin jotain siihen liittyvää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaan jotenkin noin joo :). Mul on mennyt nyt ilta ihan huomaamatta uuden harrastuksen parissa. Liittyy siihen kun sanoin etten oo luova niin jotain siihen liittyvää.

        Mikä harrastus? :) minä taas en ole vielä kauheasti kerennyt mutta yritän harrastella itseni loogisemmaksi. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä harrastus? :) minä taas en ole vielä kauheasti kerennyt mutta yritän harrastella itseni loogisemmaksi. :)

        No siis sellanen vaa että haluan rakennellana jotakin itse, hyllyjä tai kaappeja esimerkiksi. Ni ensin piirrään niistä suunnittelmat ja sillee :).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No siis sellanen vaa että haluan rakennellana jotakin itse, hyllyjä tai kaappeja esimerkiksi. Ni ensin piirrään niistä suunnittelmat ja sillee :).

        Sitten hommaan materiaaliat ja teen ihan alusta kaiken itse :). Pääsee vähän sitä luovaakin puolta harjottamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No siis sellanen vaa että haluan rakennellana jotakin itse, hyllyjä tai kaappeja esimerkiksi. Ni ensin piirrään niistä suunnittelmat ja sillee :).

        Onpa kiva jos innostuu. :) minäkin innostuessa teen todella hyvää työtä asioiden suhteen. Mutta hyvää yötä nyt jo valmiiksi. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onpa kiva jos innostuu. :) minäkin innostuessa teen todella hyvää työtä asioiden suhteen. Mutta hyvää yötä nyt jo valmiiksi. :)

        Hyvät yöt :).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onpa kiva jos innostuu. :) minäkin innostuessa teen todella hyvää työtä asioiden suhteen. Mutta hyvää yötä nyt jo valmiiksi. :)

        Tietysti teet kun oot samanlainen :).


    • Anonyymi

      Hyvät yöt mukavalle naiselle:)

      • Anonyymi

        Kukalie sinäkin. Hyvää yötä.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      33
      1445
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1301
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1225
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1222
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1208
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1205
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1194
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1170
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1150
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe