Ikävää palautetta.
Eräänä päivänä ollessani kassajonossa, panin merkille kahden vierekkäisen kassaneidin röyhkeää suunsoittoa asiakkaasta, joka oli juuri maksanut ostoksensa.
Kaksi kassaa oli auki, noin keskimmäiset kassat.
Noin reilu neljäkymppiset vierekkäiset tumma ja vaalea kassahenkilö päästivät niin henkilökohtaista ja loukkaavaa saastaa kovaan ääneen suustaan yhdestä asiakkaasta, ja muutkin sen kuulivat, että meinasin jo sanoa että hankin teille potkut molemmille.
Kuin rääväsuiset pikkumukulat, etenkin se polkkatukkainen tummahiuksinen.
Toivottavasti myymäläpäällikkö saa kuulla.
Kauppa ei tarvitse tuollaisia työntekijöitä enempää kuin asiakkaatkaan.
Citymarket Mikkola
17
114
Vastaukset
- Anonyymi
Kuullun perusteella eivät vaikuttaneet kovin reiluilta,vaikka niin väität?
- Anonyymi
Olisi kiva tietää tapauksesta enemmän siis ihan yksityiskohtia ja ilmeisesti maksanut asiakas oli vielä paikalla..
- Anonyymi
Miksi kysyt? Se olit sinä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi kysyt? Se olit sinä.
Ymmärsitkö lukemaasi lainkaan? Burgerismi?
- Anonyymi
Teit itse kenties jotain saadaksesi heidän kommenttinsa osaksesi?
Eihän se asiakasPALVELUUN kuulu suunsoitto, mutta auoitko itse päätäsi tilanteessa?- Anonyymi
Ei ole mahdollista. SIellähän on aina vain yksi kassa käytössä. Ja pikakassatkin kiinni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole mahdollista. SIellähän on aina vain yksi kassa käytössä. Ja pikakassatkin kiinni.
Sä vaan et osaa käyttää niitä pikakassoja :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sä vaan et osaa käyttää niitä pikakassoja :D
No mene käymään ko. kaupassa esim. klo 9 ja kerro sitten, miten pikakassat mielestäsi toimivat. Ne on SULJETTU, eli niitä ei voi käyttää.
- Anonyymi
Täällä palstoilla on turha valittaa. Palautetta myymälän kauppiaalle suoraan. Tuntomerkit suutaan soittamista kassahenkilöistä, niin menee palaute oikeaan osoitteeseen.
- Anonyymi
Ihmiset ovat niin tyhmiä. Kuvittelevat että valittaminen palstalle korjaa kaiken.
- Anonyymi
Hyvää mainosta tämä on kaupalle. Kassan akat pilkkaa ihmisiä asiakkaiden kuullen.
Lopputilin paikka ja merkintä ansiolistaan, kelvoton asiakaspalveluun.
Kyllä nämä kauppiaan korviin kantautuu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvää mainosta tämä on kaupalle. Kassan akat pilkkaa ihmisiä asiakkaiden kuullen.
Lopputilin paikka ja merkintä ansiolistaan, kelvoton asiakaspalveluun.
Kyllä nämä kauppiaan korviin kantautuu.Niin, asiallisesti ottaen tästä myyjien vittuilusta on vain sinun tarinasi. Kukaan ei tiedä onko siinä sanaakaan totta. Vai puratko vain katkeruuttasi tai pettymystäsi naissuhteissasi? Annas kun mä arvaan, toinen näistä myyjistä on torjunut lähentely-yrityksesi tai lempannut sinut elämästään ja yrität aiheuttaa hänelle ongelmia työpaikallaan? Lapsellista toimintaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, asiallisesti ottaen tästä myyjien vittuilusta on vain sinun tarinasi. Kukaan ei tiedä onko siinä sanaakaan totta. Vai puratko vain katkeruuttasi tai pettymystäsi naissuhteissasi? Annas kun mä arvaan, toinen näistä myyjistä on torjunut lähentely-yrityksesi tai lempannut sinut elämästään ja yrität aiheuttaa hänelle ongelmia työpaikallaan? Lapsellista toimintaa.
Asiallinen ja kiihkoton palaute kauppaan eikä turhanaikaista suunsoittoa täällä. Näillä palstoilla kilpailijat haukkuu toistensa pitsoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asiallinen ja kiihkoton palaute kauppaan eikä turhanaikaista suunsoittoa täällä. Näillä palstoilla kilpailijat haukkuu toistensa pitsoja.
Juurikin näin☝️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, asiallisesti ottaen tästä myyjien vittuilusta on vain sinun tarinasi. Kukaan ei tiedä onko siinä sanaakaan totta. Vai puratko vain katkeruuttasi tai pettymystäsi naissuhteissasi? Annas kun mä arvaan, toinen näistä myyjistä on torjunut lähentely-yrityksesi tai lempannut sinut elämästään ja yrität aiheuttaa hänelle ongelmia työpaikallaan? Lapsellista toimintaa.
Luuletko tosiaan, että joku olisi yrittänyt Porilaista kassaa? 😂
- Anonyymi
Itse sheivasin ne joskus ja esim kävely oli tosi vittumaisen tuntuista kun perseposket liukuu hikisenä vastakkain.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581361Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491185Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä221094Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2111060- 1261041
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223984Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk307947- 42919
- 72885
- 73849