Tähän ketjuun saa laittaa erilaisia hassuja parodioita, kuten esimerkiksi jäätelyä ja kadanossia. Ja kaikkea muuta hauskaa mitä tulee mieleen. Samoin saa pohtia, onko joku viesti aito vai parodia ja mikä on hahmon takana.
PS. Alaikärajaa ei ole.
Hah hah haa -ketju
51
75
Vastaukset
- Anonyymi
Kannattaa syödä ennen nukkumaan menoa 800 g poutun lasagnea. Siinä on VAIN hyviä kaloreita ja kun sen lämmittää niin ne häviää kokonaan.Päälle täytekakkukahvit.Yöllä ei tarvi sitten syödä MITÄÄN muuta kuin 600 g vanilia kerma jäätelyä.Kyllä laihtuu.
- Anonyymi
Minä saan kirjoittaa mitä haluan ja mitä söin.
Söin kaksi annosta jälkiruokaa. Yksi pakastemansikkakku ja yksi lidlin halpa vanilia kerma jäätelö, 2 litraa se olikin,ei litra.Ostin vahingossa 2 den litran ja söin vahingossa kaikki kerralla. - Anonyymi
Kopio: "Joo minäkin nauroin katketakseni. Hah hah haa. Lisää tällaista! Niin taitavaa parodiaa että! Vai onko aito????? Onko tämä pilailija? Vai onko tämä aito? Ai jai aijai siinäpä kysymys. Minä pohdin nyt hahmoa. Tässä ongelma???? Mikä on hahmon takana? Onko parodiahorisontti vai aito? Hah hah haa ! Hah hah haa! Kadanossi. Jäätelyä. Hah haa haa."
En enää ikinä kirjoita tänne.- Anonyymi
Muilla ikäisilläsi tytöillä on jo kokemuksia poikien jakamasta toffeesta.
Ehkä sinun kannattaisi etsiä ystävää jostakin todella suuresta kaupungista.
- Anonyymi
Tämä ketju jäi vaatimattomaksi. Massiivikalorihöpöttäjä on tehokkaampi keräämään pilailuja; hän on pilailun prinssi.
- Anonyymi
Ajattelin kerätä tähän ketjuun ajan mittaan ”parhaita” pilailuita, jottei lasten tarvitsisi kahlata kaikkia ketjuja lävitse. Toisaalta, jos ei halua niitä lukea, tämän ketjun voi helposti ohittaa. Tämän ketjun nimenomainen tarkoitus on palvella palstan peruskoululaisia ja lapsenmielisiä lukiolaisia, jotka eivät halua puhua asiaa tai eivät kykene siihen. En näe mitään syytä sille, että kenenkään täyspäisen aikuisen kannattaisi lukea tätä ketjua. Siksi toivoisin, ettei tässä ketjussa puhuta seassa asiaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ajattelin kerätä tähän ketjuun ajan mittaan ”parhaita” pilailuita, jottei lasten tarvitsisi kahlata kaikkia ketjuja lävitse. Toisaalta, jos ei halua niitä lukea, tämän ketjun voi helposti ohittaa. Tämän ketjun nimenomainen tarkoitus on palvella palstan peruskoululaisia ja lapsenmielisiä lukiolaisia, jotka eivät halua puhua asiaa tai eivät kykene siihen. En näe mitään syytä sille, että kenenkään täyspäisen aikuisen kannattaisi lukea tätä ketjua. Siksi toivoisin, ettei tässä ketjussa puhuta seassa asiaa.
Etkö ole saanut toffeeta isosta kaupungista? MKH on saanut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkö ole saanut toffeeta isosta kaupungista? MKH on saanut.
Pojilta saa kadanossia – siis sitten kun kasvat hieman. Kiloja sinulla onkin jo tarpeeksi, tarkoitan kasvulla tässä tapauksessa ikävuosia.
- Anonyymi
Ihme kun palstan satusetä ei ole innostunut kopioimaan hengentuotteitaan tähän ketjuun. Niissä riittäisi naurun aihetta.
- Anonyymi
Kylläpä sinä nyt kirjoitat aikuismaisesti.
- Anonyymi
Miten voisin mitata mahalaukkuni koon että voisin syödä optimaalisia annoksia? Voiko pihtimittaus tulla kysymykseen? Miten pihtimitan voi ujuttaa mahalaukkuun? Ideoita? Pitäisi saada äkkiä 30 kiloa kesään mennessä pois. Montako kaloria saa syödä mahakaukun kokoon suhteutettuna? Montako kilometriä tähän määrään pitää pyöräillä? Entä jos kampiakseli menee rikki?
- Anonyymi
Ehdotan 8 viikon sählydieettiä. Siinä lyödään sählymailalla leuka paskaksi ja kun suu on kipsattuna kiinni niin ei voi syödä kuin velliä. Lisäetuna saa uudet hampaat. Ilman vakuutusta rahaa palaa kylläkin jokunen kymppitonni.
- Anonyymi
Onko tämä aito? Onko tämä pilailija? Mikä on hahmon takana? Lisää tällaista! Kiitos nauruista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko tämä aito? Onko tämä pilailija? Mikä on hahmon takana? Lisää tällaista! Kiitos nauruista.
Tuo oli pilailia, Massiivikaloriukkohöpöttäjän irvikuva. Asiaa kun oli ihan liikaa.
Ps. Tästä tulikin paras ja asiallisin ketju, kun ryppyotsaiset vanhukset eivät tunge tänne tuntemuksiaan, joita pitävät faktoina.
- Anonyymi
Näinä laihdutuspäivinä söin paljon karkkia ja kaikkia muitakin herkkuja
eilenkin söin yöllä 500 grammaa kermajäätelöä.Tarkoitus oli syödä vain 300 grammaa mutta se maistuikin niin hyvin että söin koko paketin.Fasupalat on törkeän hyviä ja yleensä syön niitä yöllä mutta ne loppuivat kaupasta.Joku syömishäiriöinen ahmatti syö jatkuvasti kylän fasupalat.- Anonyymi
Onko tämä pilailija??? Onko tämä pilailija??? Mielenkiintoinen HAHMO! Mikä on HAHMON takana?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko tämä pilailija??? Onko tämä pilailija??? Mielenkiintoinen HAHMO! Mikä on HAHMON takana?
Hahmon takana on tikkulaihojen iso kaupunki. Oletko harkinnut muuttavasi sinne ja hankkivasi ystävän?
- Anonyymi
Kyllä söinnkahta jälkiruokaa yhden omenapiirakan ja yhden täytekakun = 2 jälkiruokaa. Siitä tuli sopiva 1,3 kiloa ruokaa. Olen tikkulaiha. Joten tiedän miten laihdutaan. Päälle hiihtoa 43 tuntia päivässä. Minulla ei ole syömishäiriötä vaikka joku pilailija niin väittää.
- Anonyymi
Onko tämä viesti aito??? Vai onko tämä pilailijan? Hyvät naurut silti sain kiitos kiitos.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko tämä viesti aito??? Vai onko tämä pilailijan? Hyvät naurut silti sain kiitos kiitos.
Aidon tunnistaa sanoista ja sanamuodoista. On ehdottomasti aito pilailia.
Toffeeta kadanossista isossa kaupungissa poikaystävältä. Monet ikäisesi ovat jo parodiahorisonttikokemuksissa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aidon tunnistaa sanoista ja sanamuodoista. On ehdottomasti aito pilailia.
Toffeeta kadanossista isossa kaupungissa poikaystävältä. Monet ikäisesi ovat jo parodiahorisonttikokemuksissa.Paljonko pitää isoissa kaupungeissa etsiä poikaystäviä, että veitsenterävä kadanossi kuluttaa tuollaisen VALTAVAN energiamäärän? Korvaako alakoulun poikaystävä pilailevan 65 iiden kilon wittuiluviestin?
- Anonyymi
Tuossa oli pilailian antama vastaus. Kiitos hahmo.
- Anonyymi
Mansikkakakku, fasupalat ja hedelmäkarkki sisältää vain luonnon makeutusta eli sokeria.Ne on terveellisiä ja niitä voi syödä mahan täyteen jos mahalaukku on pihtimitattuna -0.012 mm.Ne on hyvänmakuisia.Yöllä voi syödä vanilia kerma jäätelyä ja kaakauta.Ei lihota jos käyttää akkukäyttöisiä moninlämmittimiä.Ne imee koresteloorinkin.
- Anonyymi
Hah hah haa. Hah hah haa. Ai etta mahalaukku oikein negatiivinen luku. Hah hah haa. Se oli paras osa, kylläpä oli hauska. Ja mononlämmittimet imeävät kolesterolinkin!! Hah hah haa! Hah hah haa.
- Anonyymi
Tuo on Massiivikalorihöpöukon tarinoita. Hän on painanut veitsenterävänä nyt 65 kiloa kohta kymmenen vuoden ajan. Pihtimitta valehtelee, sillä hän on kohta 70 vuotta ikäinen.
Ps. Olen tällä kertaa 12-vuotias tyttö. Miten voisin laihduttaa 50 kiloa vappuun mennessä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo on Massiivikalorihöpöukon tarinoita. Hän on painanut veitsenterävänä nyt 65 kiloa kohta kymmenen vuoden ajan. Pihtimitta valehtelee, sillä hän on kohta 70 vuotta ikäinen.
Ps. Olen tällä kertaa 12-vuotias tyttö. Miten voisin laihduttaa 50 kiloa vappuun mennessä.Voisit avata ihan oman ketjun kysymyksellesi, sillä se ei liity tämän ketjun aiheeseen, ja voisit saada samalla parempaa näkyvyyttäkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisit avata ihan oman ketjun kysymyksellesi, sillä se ei liity tämän ketjun aiheeseen, ja voisit saada samalla parempaa näkyvyyttäkin.
Kielteisen hahmosi takana on poliisi- ja vartijaluonne. Siitä huolimatta et ole asemassa kieltää muilta hauskoja hahmoja ja hauskanpitoa.
En siis avaa uutta ketjua, vaan pihtimittaan vastauksesi tekohauskaksi, alamittaiseksi, joka usein toistuu. Pystyt hauskuudessasi parempaankin hahmoon - hyvä yritys silti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisit avata ihan oman ketjun kysymyksellesi, sillä se ei liity tämän ketjun aiheeseen, ja voisit saada samalla parempaa näkyvyyttäkin.
Mikä hahmo tuo oli?
- Anonyymi
Kaakaun voi laittaa 3 eksi tunniksi pakkaseen.Se vähentää ahmintaa.
- Anonyymi
Pistin sumutinpullot 3 meksi minuutiksi voileipägrilliin. Mitä nyt pitää tehdä?
- Anonyymi
SINÄ LÄSKI ET SAA SYÖDÄ,MUTTA MINÄ SAAN MINÄ SAAN SYÖDÄ AIVAN MITÄ VAAN,EIKÄ MINUSTA TULE LÄSKIÄ.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
SINÄ LÄSKI ET SAA SYÖDÄ,MUTTA MINÄ SAAN MINÄ SAAN SYÖDÄ AIVAN MITÄ VAAN,EIKÄ MINUSTA TULE LÄSKIÄ.
Tuo oli hauska.
- Anonyymi
Sinä olet vatipää.
- Anonyymi
Oliko tuo aito vai pilailija ???
- Anonyymi
Tärkeintä on näyttää alasti hyvältä. Minä käyn kaupassa alasti.Ei muuten kukaan suostu katsomaan muuten pananiani.Samalla heitän ihmisiltä piztsat pois kärryistä ja laitan tilalle makrillia ja sanon että tämä on huomattavasti parempaa kuin piztsat.
- Anonyymi
Muistutan lukijoita, että tänne saavat kirjoittaa myös yli 14-vuotiaat.
- Anonyymi
Konstit on salaisia niistä ei hiiskuta kellekkään.En enää ikinä kirjota tänne.
- Anonyymi
>>>>> Ps. Olen tällä kertaa 12-vuotias tyttö. Miten voisin laihduttaa 50 kiloa vappuun mennessä.
Tulee kiire. Tähän toimii vain kahden (1-2) hahmon konstit ovat monet, kun kissalla pöydän ja pölyt sekä naaman pyyhki.
1. Pyöräilemään tai hiihtämään 4 jäksi tai 5 iideksi tunniksi jonka jälkeen vain hyvää ja herkullista ruokaa. Optiona isojen kaupunkien poikaystävien tohfeet, pananit, kadanossit ja kermat mansikoista kakkuineen. (Hahmona Massiivikalorihöpöukko.)
2. Jos lopettaa syömisen kokonaan ja elää pelkästään kraanavedellä parikin vuotta niin varmasti laihtuu. Niin helppoa. (Hahmona anonyymi.) - Anonyymi
Kaali on vielä parempaa kuin makrilli.Ette vain osaatehdä HERKULLISTA ruokaa kuten minä.Minä OLEN oppinut ERINOMAISET kokkaustaidot.
- Anonyymi
Jos syön tänään 500 kalorin karkkipussin ja mansikkakakkua josta tulee 130 kaloria niin se TEKEE yhteensä 630 kaloria.
- Anonyymi
Kyllä, ja tilalle TERVEELLISET herkut mansikkakakku,fasupalat,vanilia kerma jäätelö,maradousuklaa,lidlin hedelmätoffee.
- Anonyymi
Minulla on konstit jotka opin katsomalla you tude fideoita.En aio paljastaa kellekkään mitä tiedän.teen ERINOMAISTA smootsieta ja kokkaustaitoni on kehittyneet ERINOMAISEKSI.Tänäänkin tein kaali,kadanossi,mansikkakakku, makrillismootsieta.Siittä tuli HYVÄNMAKUISTA,se on parempaa luin piztsa mutta en paljasta miten sillä laihtuu.
- Anonyymi
Mitä hahmoa tuossa matkit, en tunnistanut? Palstan poliisi-vartijaa?
- Anonyymi
Ei vaan ison kaupungin veitsenterävää poikaystävää. Sellainen löytyi toffeisella kadanossilla.
- Anonyymi
Nyt söin 15 sta minuutin välein 2200 grammaa täytekakkua ja 4 jä maradou levyä.Näistä tuli VAIN 8900 kaloria.Kyse on 2desta jälkiruuasta jota söin TERVEELLISEN ruuan jälkeen.Ensinnpitää syödä TERVEELLINEN ruoka ja vasta sitten jälkiruoka.Muuten LIHOO.
- Anonyymi
Sori oon nyt ahdistunut, mutta
Minä punnitsen lidlin hedelmätoffeet pieniin pusseihin.Ostan kerran viikossa 10nen kilon säkin ja punnitsen.Se on palkitsevaa ja kirjoitan jokaisen pussin päälle ELÄ OTA.Sitten syön muutaman pussin, jälkiruuaksi kun olen syönyt ensin TERVEELLISEN ruuan.sen karkkipussin paino on tarkasti 343,076 grammaa minulla on tikivaaka.Olen punninnut vuodesta 1987 ensin kirje vaakalla ja sitten tikivaakalla kun tuli tikiaika.Vuosina 1997-2010 minulla saattoi tulla pihtimitalla 0,0012 heitto mitassa eli virhemittaus.Jos menee gramman eli tai ali niin menee hermo eikä punnitus enää palkitse ja pelkään että syön liian vähän karkkia.Voin nääntyä helposti jos en syö karkkia.Liho en koska pihtimittaan koko vuorokauden alavatsa ja ylävatsa ja merkkaan pieniruutuiseen vihkoon alekkain numerot.Olen teipannut pihtimitan kiinni ihoon niin näen heti jos mitta kasvaa niin lähden hiihtämään 45den kilometrin verran.Usein keskellä yötä.Minusta pitää seurata mitä syö ja punnita ja mitata useita kertoja päivässä ettei tarvi pelätä syödä ja lihoa.Minä olen täysin normaali ja läskit on niitä jotka kerkiää käydä töissä ja harrastaa jotain kuten nukkumista.Ne haittaa pihtimittaamista ja punnitsemista.ja käyrän piirtoa.Minä olen normaali enkä yhtään hermoile.Jos hermostuttaa niin lähden hiihtämään ja hiihdän 67 km päivässä ja jos lonkat menee paskaksi niin pyöräilen 159 km.Siitä menee kyllä selkä paskaksi mutta sitten juoksen yön porrasjuoksua.Vaihtoehtoisesti juoksen suolla kaivonkannet pultattuina kumisaappaisiin.Se on palkitsevaa estää lihominen.Syönnihan normaalisti 29500 kaloria päivässä ja 2 jälkiruokaa ja täytekakkukahvit päälle.6desti korkeintaan päivässä.Yöllä vanilia kerma jäätelöä.Tämä on aivan normaalia syömistä.- Anonyymi
On hyvä keskutella mieltä askarruttavista asioista ja vertaistuki voi olla tärkeä voimavara. Älä jää yksin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On hyvä keskutella mieltä askarruttavista asioista ja vertaistuki voi olla tärkeä voimavara. Älä jää yksin.
Tuo oli taas uusi hahmo, leikkii empaattista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo oli taas uusi hahmo, leikkii empaattista.
Anna kun rehtori vähän kutittelee sinua, hihii.
- Anonyymi
Makrillitomatti on huomattavasti parempaa ja kuuluu hedelmä smuutsieen.
Sinun pitöisi katsoa you tude fideoita ja oppia niistä tekemään HERKULLISTA ja terveellistä ruokaa.Kuten minä.Minua ärsyttää läskit naiset jotka syö pitzsaa eikä makrillismootsieta.Se on HUOMATTAVASTI parempaa.Ainakin kun laittaa krilliin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2936567Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652039- 1801780
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151257- 1191251
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181681163Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71136RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j521025Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411021Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288962