Hah hah haa -ketju

Anonyymi-ap

Tähän ketjuun saa laittaa erilaisia hassuja parodioita, kuten esimerkiksi jäätelyä ja kadanossia. Ja kaikkea muuta hauskaa mitä tulee mieleen. Samoin saa pohtia, onko joku viesti aito vai parodia ja mikä on hahmon takana.

PS. Alaikärajaa ei ole.

51

64

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kannattaa syödä ennen nukkumaan menoa 800 g poutun lasagnea. Siinä on VAIN hyviä kaloreita ja kun sen lämmittää niin ne häviää kokonaan.Päälle täytekakkukahvit.Yöllä ei tarvi sitten syödä MITÄÄN muuta kuin 600 g vanilia kerma jäätelyä.Kyllä laihtuu.

    • Anonyymi

      Minä saan kirjoittaa mitä haluan ja mitä söin.
      Söin kaksi annosta jälkiruokaa. Yksi pakastemansikkakku ja yksi lidlin halpa vanilia kerma jäätelö, 2 litraa se olikin,ei litra.Ostin vahingossa 2 den litran ja söin vahingossa kaikki kerralla.

    • Anonyymi

      Kopio: "Joo minäkin nauroin katketakseni. Hah hah haa. Lisää tällaista! Niin taitavaa parodiaa että! Vai onko aito????? Onko tämä pilailija? Vai onko tämä aito? Ai jai aijai siinäpä kysymys. Minä pohdin nyt hahmoa. Tässä ongelma???? Mikä on hahmon takana? Onko parodiahorisontti vai aito? Hah hah haa ! Hah hah haa! Kadanossi. Jäätelyä. Hah haa haa."

      En enää ikinä kirjoita tänne.

      • Anonyymi

        Muilla ikäisilläsi tytöillä on jo kokemuksia poikien jakamasta toffeesta.

        Ehkä sinun kannattaisi etsiä ystävää jostakin todella suuresta kaupungista.


    • Anonyymi

      Tämä ketju jäi vaatimattomaksi. Massiivikalorihöpöttäjä on tehokkaampi keräämään pilailuja; hän on pilailun prinssi.

      • Anonyymi

        Ajattelin kerätä tähän ketjuun ajan mittaan ”parhaita” pilailuita, jottei lasten tarvitsisi kahlata kaikkia ketjuja lävitse. Toisaalta, jos ei halua niitä lukea, tämän ketjun voi helposti ohittaa. Tämän ketjun nimenomainen tarkoitus on palvella palstan peruskoululaisia ja lapsenmielisiä lukiolaisia, jotka eivät halua puhua asiaa tai eivät kykene siihen. En näe mitään syytä sille, että kenenkään täyspäisen aikuisen kannattaisi lukea tätä ketjua. Siksi toivoisin, ettei tässä ketjussa puhuta seassa asiaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajattelin kerätä tähän ketjuun ajan mittaan ”parhaita” pilailuita, jottei lasten tarvitsisi kahlata kaikkia ketjuja lävitse. Toisaalta, jos ei halua niitä lukea, tämän ketjun voi helposti ohittaa. Tämän ketjun nimenomainen tarkoitus on palvella palstan peruskoululaisia ja lapsenmielisiä lukiolaisia, jotka eivät halua puhua asiaa tai eivät kykene siihen. En näe mitään syytä sille, että kenenkään täyspäisen aikuisen kannattaisi lukea tätä ketjua. Siksi toivoisin, ettei tässä ketjussa puhuta seassa asiaa.

        Etkö ole saanut toffeeta isosta kaupungista? MKH on saanut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö ole saanut toffeeta isosta kaupungista? MKH on saanut.

        Pojilta saa kadanossia – siis sitten kun kasvat hieman. Kiloja sinulla onkin jo tarpeeksi, tarkoitan kasvulla tässä tapauksessa ikävuosia.


    • Anonyymi

      Ihme kun palstan satusetä ei ole innostunut kopioimaan hengentuotteitaan tähän ketjuun. Niissä riittäisi naurun aihetta.

      • Anonyymi

        Kylläpä sinä nyt kirjoitat aikuismaisesti.


    • Anonyymi

      Miten voisin mitata mahalaukkuni koon että voisin syödä optimaalisia annoksia? Voiko pihtimittaus tulla kysymykseen? Miten pihtimitan voi ujuttaa mahalaukkuun? Ideoita? Pitäisi saada äkkiä 30 kiloa kesään mennessä pois. Montako kaloria saa syödä mahakaukun kokoon suhteutettuna? Montako kilometriä tähän määrään pitää pyöräillä? Entä jos kampiakseli menee rikki?

      • Anonyymi

        Ehdotan 8 viikon sählydieettiä. Siinä lyödään sählymailalla leuka paskaksi ja kun suu on kipsattuna kiinni niin ei voi syödä kuin velliä. Lisäetuna saa uudet hampaat. Ilman vakuutusta rahaa palaa kylläkin jokunen kymppitonni.


      • Anonyymi

        Onko tämä aito? Onko tämä pilailija? Mikä on hahmon takana? Lisää tällaista! Kiitos nauruista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko tämä aito? Onko tämä pilailija? Mikä on hahmon takana? Lisää tällaista! Kiitos nauruista.

        Tuo oli pilailia, Massiivikaloriukkohöpöttäjän irvikuva. Asiaa kun oli ihan liikaa.

        Ps. Tästä tulikin paras ja asiallisin ketju, kun ryppyotsaiset vanhukset eivät tunge tänne tuntemuksiaan, joita pitävät faktoina.


    • Anonyymi

      Näinä laihdutuspäivinä söin paljon karkkia ja kaikkia muitakin herkkuja
      eilenkin söin yöllä 500 grammaa kermajäätelöä.Tarkoitus oli syödä vain 300 grammaa mutta se maistuikin niin hyvin että söin koko paketin.Fasupalat on törkeän hyviä ja yleensä syön niitä yöllä mutta ne loppuivat kaupasta.Joku syömishäiriöinen ahmatti syö jatkuvasti kylän fasupalat.

      • Anonyymi

        Onko tämä pilailija??? Onko tämä pilailija??? Mielenkiintoinen HAHMO! Mikä on HAHMON takana?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko tämä pilailija??? Onko tämä pilailija??? Mielenkiintoinen HAHMO! Mikä on HAHMON takana?

        Hahmon takana on tikkulaihojen iso kaupunki. Oletko harkinnut muuttavasi sinne ja hankkivasi ystävän?


    • Anonyymi

      Kyllä söinnkahta jälkiruokaa yhden omenapiirakan ja yhden täytekakun = 2 jälkiruokaa. Siitä tuli sopiva 1,3 kiloa ruokaa. Olen tikkulaiha. Joten tiedän miten laihdutaan. Päälle hiihtoa 43 tuntia päivässä. Minulla ei ole syömishäiriötä vaikka joku pilailija niin väittää.

      • Anonyymi

        Onko tämä viesti aito??? Vai onko tämä pilailijan? Hyvät naurut silti sain kiitos kiitos.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko tämä viesti aito??? Vai onko tämä pilailijan? Hyvät naurut silti sain kiitos kiitos.

        Aidon tunnistaa sanoista ja sanamuodoista. On ehdottomasti aito pilailia.

        Toffeeta kadanossista isossa kaupungissa poikaystävältä. Monet ikäisesi ovat jo parodiahorisonttikokemuksissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aidon tunnistaa sanoista ja sanamuodoista. On ehdottomasti aito pilailia.

        Toffeeta kadanossista isossa kaupungissa poikaystävältä. Monet ikäisesi ovat jo parodiahorisonttikokemuksissa.

        Paljonko pitää isoissa kaupungeissa etsiä poikaystäviä, että veitsenterävä kadanossi kuluttaa tuollaisen VALTAVAN energiamäärän? Korvaako alakoulun poikaystävä pilailevan 65 iiden kilon wittuiluviestin?


    • Anonyymi

      Tuossa oli pilailian antama vastaus. Kiitos hahmo.

    • Anonyymi

      Mansikkakakku, fasupalat ja hedelmäkarkki sisältää vain luonnon makeutusta eli sokeria.Ne on terveellisiä ja niitä voi syödä mahan täyteen jos mahalaukku on pihtimitattuna -0.012 mm.Ne on hyvänmakuisia.Yöllä voi syödä vanilia kerma jäätelyä ja kaakauta.Ei lihota jos käyttää akkukäyttöisiä moninlämmittimiä.Ne imee koresteloorinkin.

      • Anonyymi

        Hah hah haa. Hah hah haa. Ai etta mahalaukku oikein negatiivinen luku. Hah hah haa. Se oli paras osa, kylläpä oli hauska. Ja mononlämmittimet imeävät kolesterolinkin!! Hah hah haa! Hah hah haa.


      • Anonyymi

        Tuo on Massiivikalorihöpöukon tarinoita. Hän on painanut veitsenterävänä nyt 65 kiloa kohta kymmenen vuoden ajan. Pihtimitta valehtelee, sillä hän on kohta 70 vuotta ikäinen.

        Ps. Olen tällä kertaa 12-vuotias tyttö. Miten voisin laihduttaa 50 kiloa vappuun mennessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on Massiivikalorihöpöukon tarinoita. Hän on painanut veitsenterävänä nyt 65 kiloa kohta kymmenen vuoden ajan. Pihtimitta valehtelee, sillä hän on kohta 70 vuotta ikäinen.

        Ps. Olen tällä kertaa 12-vuotias tyttö. Miten voisin laihduttaa 50 kiloa vappuun mennessä.

        Voisit avata ihan oman ketjun kysymyksellesi, sillä se ei liity tämän ketjun aiheeseen, ja voisit saada samalla parempaa näkyvyyttäkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisit avata ihan oman ketjun kysymyksellesi, sillä se ei liity tämän ketjun aiheeseen, ja voisit saada samalla parempaa näkyvyyttäkin.

        Kielteisen hahmosi takana on poliisi- ja vartijaluonne. Siitä huolimatta et ole asemassa kieltää muilta hauskoja hahmoja ja hauskanpitoa.

        En siis avaa uutta ketjua, vaan pihtimittaan vastauksesi tekohauskaksi, alamittaiseksi, joka usein toistuu. Pystyt hauskuudessasi parempaankin hahmoon - hyvä yritys silti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisit avata ihan oman ketjun kysymyksellesi, sillä se ei liity tämän ketjun aiheeseen, ja voisit saada samalla parempaa näkyvyyttäkin.

        Mikä hahmo tuo oli?


    • Anonyymi

      Kaakaun voi laittaa 3 eksi tunniksi pakkaseen.Se vähentää ahmintaa.

    • Anonyymi

      Pistin sumutinpullot 3 meksi minuutiksi voileipägrilliin. Mitä nyt pitää tehdä?

      • Anonyymi

        SINÄ LÄSKI ET SAA SYÖDÄ,MUTTA MINÄ SAAN MINÄ SAAN SYÖDÄ AIVAN MITÄ VAAN,EIKÄ MINUSTA TULE LÄSKIÄ.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        SINÄ LÄSKI ET SAA SYÖDÄ,MUTTA MINÄ SAAN MINÄ SAAN SYÖDÄ AIVAN MITÄ VAAN,EIKÄ MINUSTA TULE LÄSKIÄ.

        Tuo oli hauska.


    • Anonyymi

      Sinä olet vatipää.

      • Anonyymi

        Oliko tuo aito vai pilailija ???


    • Anonyymi

      Tärkeintä on näyttää alasti hyvältä. Minä käyn kaupassa alasti.Ei muuten kukaan suostu katsomaan muuten pananiani.Samalla heitän ihmisiltä piztsat pois kärryistä ja laitan tilalle makrillia ja sanon että tämä on huomattavasti parempaa kuin piztsat.

    • Anonyymi

      Muistutan lukijoita, että tänne saavat kirjoittaa myös yli 14-vuotiaat.

    • Anonyymi

      Konstit on salaisia niistä ei hiiskuta kellekkään.En enää ikinä kirjota tänne.

    • Anonyymi

      >>>>> Ps. Olen tällä kertaa 12-vuotias tyttö. Miten voisin laihduttaa 50 kiloa vappuun mennessä.

      Tulee kiire. Tähän toimii vain kahden (1-2) hahmon konstit ovat monet, kun kissalla pöydän ja pölyt sekä naaman pyyhki.

      1. Pyöräilemään tai hiihtämään 4 jäksi tai 5 iideksi tunniksi jonka jälkeen vain hyvää ja herkullista ruokaa. Optiona isojen kaupunkien poikaystävien tohfeet, pananit, kadanossit ja kermat mansikoista kakkuineen. (Hahmona Massiivikalorihöpöukko.)

      2. Jos lopettaa syömisen kokonaan ja elää pelkästään kraanavedellä parikin vuotta niin varmasti laihtuu. Niin helppoa. (Hahmona anonyymi.)

    • Anonyymi

      Kaali on vielä parempaa kuin makrilli.Ette vain osaatehdä HERKULLISTA ruokaa kuten minä.Minä OLEN oppinut ERINOMAISET kokkaustaidot.

    • Anonyymi

      Jos syön tänään 500 kalorin karkkipussin ja mansikkakakkua josta tulee 130 kaloria niin se TEKEE yhteensä 630 kaloria.

    • Anonyymi

      Kyllä, ja tilalle TERVEELLISET herkut mansikkakakku,fasupalat,vanilia kerma jäätelö,maradousuklaa,lidlin hedelmätoffee.

    • Anonyymi

      Minulla on konstit jotka opin katsomalla you tude fideoita.En aio paljastaa kellekkään mitä tiedän.teen ERINOMAISTA smootsieta ja kokkaustaitoni on kehittyneet ERINOMAISEKSI.Tänäänkin tein kaali,kadanossi,mansikkakakku, makrillismootsieta.Siittä tuli HYVÄNMAKUISTA,se on parempaa luin piztsa mutta en paljasta miten sillä laihtuu.

    • Anonyymi

      Mitä hahmoa tuossa matkit, en tunnistanut? Palstan poliisi-vartijaa?

      • Anonyymi

        Ei vaan ison kaupungin veitsenterävää poikaystävää. Sellainen löytyi toffeisella kadanossilla.


    • Anonyymi

      Nyt söin 15 sta minuutin välein 2200 grammaa täytekakkua ja 4 jä maradou levyä.Näistä tuli VAIN 8900 kaloria.Kyse on 2desta jälkiruuasta jota söin TERVEELLISEN ruuan jälkeen.Ensinnpitää syödä TERVEELLINEN ruoka ja vasta sitten jälkiruoka.Muuten LIHOO.

    • Anonyymi

      Sori oon nyt ahdistunut, mutta

      Minä punnitsen lidlin hedelmätoffeet pieniin pusseihin.Ostan kerran viikossa 10nen kilon säkin ja punnitsen.Se on palkitsevaa ja kirjoitan jokaisen pussin päälle ELÄ OTA.Sitten syön muutaman pussin, jälkiruuaksi kun olen syönyt ensin TERVEELLISEN ruuan.sen karkkipussin paino on tarkasti 343,076 grammaa minulla on tikivaaka.Olen punninnut vuodesta 1987 ensin kirje vaakalla ja sitten tikivaakalla kun tuli tikiaika.Vuosina 1997-2010 minulla saattoi tulla pihtimitalla 0,0012 heitto mitassa eli virhemittaus.Jos menee gramman eli tai ali niin menee hermo eikä punnitus enää palkitse ja pelkään että syön liian vähän karkkia.Voin nääntyä helposti jos en syö karkkia.Liho en koska pihtimittaan koko vuorokauden alavatsa ja ylävatsa ja merkkaan pieniruutuiseen vihkoon alekkain numerot.Olen teipannut pihtimitan kiinni ihoon niin näen heti jos mitta kasvaa niin lähden hiihtämään 45den kilometrin verran.Usein keskellä yötä.Minusta pitää seurata mitä syö ja punnita ja mitata useita kertoja päivässä ettei tarvi pelätä syödä ja lihoa.Minä olen täysin normaali ja läskit on niitä jotka kerkiää käydä töissä ja harrastaa jotain kuten nukkumista.Ne haittaa pihtimittaamista ja punnitsemista.ja käyrän piirtoa.Minä olen normaali enkä yhtään hermoile.Jos hermostuttaa niin lähden hiihtämään ja hiihdän 67 km päivässä ja jos lonkat menee paskaksi niin pyöräilen 159 km.Siitä menee kyllä selkä paskaksi mutta sitten juoksen yön porrasjuoksua.Vaihtoehtoisesti juoksen suolla kaivonkannet pultattuina kumisaappaisiin.Se on palkitsevaa estää lihominen.Syönnihan normaalisti 29500 kaloria päivässä ja 2 jälkiruokaa ja täytekakkukahvit päälle.6desti korkeintaan päivässä.Yöllä vanilia kerma jäätelöä.Tämä on aivan normaalia syömistä.

      • Anonyymi

        On hyvä keskutella mieltä askarruttavista asioista ja vertaistuki voi olla tärkeä voimavara. Älä jää yksin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On hyvä keskutella mieltä askarruttavista asioista ja vertaistuki voi olla tärkeä voimavara. Älä jää yksin.

        Tuo oli taas uusi hahmo, leikkii empaattista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo oli taas uusi hahmo, leikkii empaattista.

        Anna kun rehtori vähän kutittelee sinua, hihii.


    • Anonyymi

      Makrillitomatti on huomattavasti parempaa ja kuuluu hedelmä smuutsieen.

      Sinun pitöisi katsoa you tude fideoita ja oppia niistä tekemään HERKULLISTA ja terveellistä ruokaa.Kuten minä.Minua ärsyttää läskit naiset jotka syö pitzsaa eikä makrillismootsieta.Se on HUOMATTAVASTI parempaa.Ainakin kun laittaa krilliin.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      126
      3108
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1265
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      101
      1251
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1056
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1051
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      1010
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      956
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      52
      947
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      914
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      44
      826
    Aihe