IHOLLA JAKSO 16

Anonyymi-ap

Täällä taas!

Ja Sarakin tunkee kapsäkkeineen kotieteiseen:

- Tulin just kotiin ja puran laukun ihan kohta. Tässä tuli kovin onnelliseks kun mun mies on lähtenyt täältä ja paikat on siistissä kunnossa. Se on laittanut sängynkin tälleen täsmällisesti ja järjestelmällisesti. Ihanaa olla kotona mut haikee fiilis kun on yksin... Siinä kyllä jaksaa odottaa niin sit ihana nähdä taas toista... hän hehkuttaa ja on niin onnellinen.

Seuraavaksi Sieppi on jo auton ratissa- huom! uudessa tuulipuvussaan - ja hänellä on kuulemma tosi hyvä olo pitkästä aikaa , kun terapiassa sai tunnin jutella itsestään, omasta elämästään, ajatuksistaan ja arvoistaan. Olen monta kertaa kyseenalaistanut nämä Siepin sepustukset mutta tällä kertaa on helppo uskoa hänen sanojaan.

Mutta Itku pitkästä ilosta ja kohta tämä Kaakamom ja koko Suomen ainoa varamissi avautuu, miten Seiska-lehden paparazzi seurasi häntä terapiaan ja se asia sai hänet vetämään herneen somaan nenään.

– Eräs roskalehti on tehnyt jutun minusta, kun menen sinne terapiaan. Juuri kävimme terapiassa läpi, miten kamppailen työ-minän, some-minän ja Sara-minän välillä. Kun tulen kotiin, näen, että paparazzi on seurannut minua ja tehnyt siitä jutun. Jutun aihe ei ole yhtään mikään. Aihe on, että otetaan hirveimmät kuvat ikinä ja julkaistaan ne lehteen, eli pelkästään kiusaamista, Sieppi juttelee kameralle.

Sieppi oli juuri käsitellyt terapiassa julkisuutta ja sen varjopuolia. Samaan aikaan paparazzi oli ollut naisen kintereillä. Tämä on Saran mielestä täysin absurdia.

– On absurdia, että olen mennyt sinne terapiaan pitkästä aikaa ja puhunut siitä, kuinka julkisuus on tällä hetkellä minulle aika kaksiteräinen miekka. En oikein tiedä, mitä ajattelen siitä ja se on ahdistanut minua pitkään. Myöhemmin näen, että joku ihminen on seurannut minua ja kuvannut kaiken, mitä siinä matkalla on tapahtunut. Se on sairasta, Sieppi vuodattaa sanojaan jaksossa. Lopulta hän vuodattaa myös kyyneleitä.

– Tuo oli liikaa tähän päivään, hän sanoo.

Mikäli tämä Siepin terapeutti sattui katsomaan tämäniltaisen jakson, hänen kannattaisi ehkä seuraavalla vastaanotolla ottaa esille kysymys siitä, onko mahdollista nyppiä rusinat pullasta eli jos julkisuuden lieveilmiöitä ei kestä, kannattaisiko yhtenä vaihtoehtona harkita julkisuudesta luopumista ja ammatin vaihtoa. Sieppi ei suinkaan olisi ensimmäinen, joka joutuisi terveydellisistä syistä vaihtamaan ammattia. Arvokysymys sekin.

Jakson pateettinen päätöspuhe pönttöuunin vieressä ei sitten avautunut minulle, ei millään - varsinkaan se loppu, jossa Sieppi sanoi jättävänsä itkut ja ahdistukset kämppään ja lähtevänsä ulos ennen kuin kyyneleet kuivuvat...

Mutta vielä enemmän minua jäi vaivaamaan tuossa Siepin purkautumisessa eräs toinen asia...

Nyt täytyy pikakelata vähän taaksepäin. Sara on itse monta kertaa avautunut siitä, että hänen instakuvansa eivät ole todellisuus ja julkaissut useammankin kerran kuvaparin, joista toinen, itkuinen kuva on hänen sanojensa mukaan esittänyt nimenomaa sitä todellisuutta Instan kiiltokuvamaailman takana. Kuvakulma näissäkin kuvissa on silti useimmiten harkittu, valaistus kohdallaan, topin olkain - hups vaan! - sopivasti valahtanut ja se ties mistä puserrettu kyynelkin juuri sopivalla kohdalla taidolla contouroidulla poskella. Tällaisen kuvan Sieppi siis hyväksyy "totuudeksi" mutta nyt, kun paparazzi teki hänelle suorastaan palveluksen ottamalla hänen puolestaan ihan oikeaa ja kaunistelematonta todellisuutta esittävän kuvasarjan, niin mitä tekee Sieppi? Hän saa kohtauksen ja nyyhkyttää, että häntä kiusataan! Eli jos ymmärrän oikein neidin aivoitukset, Sieppi on valmis julkaisemaan "realistisia" kuvia Instan kiiltokuvamaailman takaa mutta ainoastaan sillä ehdolla, että hän on itse saanut ottaa, valita, käsitellä ja filtteroida nämä "realistiset" kuvat.

Realismia ja totuutta? Vaiko sittenkin tekopyhyyttä ja kaksimaamaisuutta? Hmm...🤔

87

635

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Yritä kestää.

      • Anonyymi

        Aiih kauheeta tuon aloittajan ns. elämä....


    • Anonyymi

      Hyvä tiivistelmä! Kätevää, kun voi täältä lukea, mitä tapahtuu, niin ei tarvi seurata näitä kottaraisia muissa medioissa.

      On kyllä omituinen kaksoisstandardi. Sieppi siis ajattelee, että arkirealismi on hyvä silloin, kun se on minun itseni siloittelema ja kuratoima. Mutta silloin kun joku muu kuvaa Siepin vaikka kadulla on se huutava vääryys.
      Minusta ne kuvat Siepistä ei edes olleet mitään kamalia, vaan hän oli aivan tavallisen näköinen ihminen. Tietenkään ei näyttänyt samalta kuin filtteöidyissä Insta-kuvissa, mutta niinhän hän on itsekin todennut, ettei ne ole todellisuutta.

      • Anonyymi

        Lisää odotan näitä tiivistelmiä. Parissa minuutissa näkee Kaakamon missin ajatukset, jotka totaalista höpö höpöä, kuten on itse missukakin. Ulkonäkö alkaa vahvasti näyttää
        "pusukalalta ".


    • Anonyymi

      odotan jatkoa, kasvoilla kausi 7

    • Anonyymi

      Siinä meillä on oikea sometyöläinen tämä Kaakamon varamissi.

    • Anonyymi

      Suomessa vähän yli 5 miljoonaa asukasta ja kaikkia julkkiksia jotka eivät ole syntyneet Helsingin alueella mollataan vuodesta toiseen Suomi24 julkkispalstalla.
      Taitaa olla mielenterveyshoito retuperällä siellä pääkaupunki seudulla.

      • Anonyymi

        Tämä palsta on paras nopeasti luettavien muutaman rivin juoruja varten. Pitkät sepustukset jätän väliin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä palsta on paras nopeasti luettavien muutaman rivin juoruja varten. Pitkät sepustukset jätän väliin.

        Aloittaja on omaan elämäänsä vittuuntunut työtön ja pahansuopa noita-akka. Nettikiusaajiem "eliittiä", kouluesimerkki kiusaajasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittaja on omaan elämäänsä vittuuntunut työtön ja pahansuopa noita-akka. Nettikiusaajiem "eliittiä", kouluesimerkki kiusaajasta.

        Oikein hyvä aloitus, kiitos siitä! On niin ällöttävää teeskentelyä tuo ohjelma, että mukavampi lukea tiivistelmä täältä. Sillä hupiahan tuo esittäminen on.
        Pikku Sara on keksinyt sanan "noita-akka" ja sitä nyt innoissaan kirjoittelee jokaiseen satuunsa. ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikein hyvä aloitus, kiitos siitä! On niin ällöttävää teeskentelyä tuo ohjelma, että mukavampi lukea tiivistelmä täältä. Sillä hupiahan tuo esittäminen on.
        Pikku Sara on keksinyt sanan "noita-akka" ja sitä nyt innoissaan kirjoittelee jokaiseen satuunsa. ;)

        Ei mene ääliöiden noitien kalloon sitten millään, että MINÄ EN ole Sieppi ja kukaan julkkisnainen ei täällä ole. Tiedän sen työni puolesta 100 % varmasti. Eikö noidat kestä sitä totuutta, että olette paasanneet ja haukkuneet vuosia täällä Sieppiä ja muita julkkisnaisia. Ja ihan turhaan!!😁😁😁 Ei ne näitä lue saati kirjoita näihin. Noidilla on nyt pasmat sekaisin ja haluavat kynsin hampain pitää kiinni harhoistaan. Meneekö teillä nyt mielenterveyskin vielä pahemmalle tolalle, kun pelkäätte, että puhunkin totta. Sieppi ei ole täällä eikä kukaan muukaan julkkis. Se on fakta, koittakaa noidat nyt kestää vaan. Jaxuhalit😁😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikein hyvä aloitus, kiitos siitä! On niin ällöttävää teeskentelyä tuo ohjelma, että mukavampi lukea tiivistelmä täältä. Sillä hupiahan tuo esittäminen on.
        Pikku Sara on keksinyt sanan "noita-akka" ja sitä nyt innoissaan kirjoittelee jokaiseen satuunsa. ;)

        ´´ On niin ällöttävää teeskentelyä tuo ohjelma, että mukavampi lukea tiivistelmä täältä.´´ Siis tiivistelmä, et nyt oikeasti tiivistelmä... huutonaurua perään.


    • Anonyymi

      Voi tuota aloittaja, pisti sitten oikein romaanin tulemaan. Kuka tuollaisia sepustuksia viitsii edes lukea, aloittajan käsikirjoitus Siepin elämästä. Missä näitä "noita-akkoja" oikein kasvaakaan?

    • Anonyymi

      Huvittava olet. Lennäppä takaisin Kyöpelivuorelle 🧹

      • Anonyymi

        Kyöpelivuori on teille varattu😁😁 Loppuiko sinulta argumentit😁😁


    • Anonyymi

      Kyllä tuon aloittajan täytyy olla todella kateellinen Saralle. 🤭

      • Anonyymi

        Sairaalloisen kateellinen, tarvitsee oikeasti ammattiapua. Ja nämä kaksi muuta noitaa myös.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sairaalloisen kateellinen, tarvitsee oikeasti ammattiapua. Ja nämä kaksi muuta noitaa myös.

        Pikku Sara kiukuttelee. ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pikku Sara kiukuttelee. ;)

        Noita Nokinenäkö se siinä louskuttaa leukojansa?😁😁


    • Anonyymi

      Sarasta ei saa ottaa kuvia kun on menossa terapiaan 🤭👍

      • Anonyymi

        Käy kyllä sääliksi koko Sara. Taitaa olla varsinainen itku-Iitta. Minkä takia tuokin piti TV ohjelmassa kertoa, että käy terapiassa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käy kyllä sääliksi koko Sara. Taitaa olla varsinainen itku-Iitta. Minkä takia tuokin piti TV ohjelmassa kertoa, että käy terapiassa?

        Seuraavassa jaksossa sitten varmaan valittaa yksityisyyden puutetta ja kuinka ikävää se on, kun ihmiset kommentoi asioitansa.
        Kotia ei pitänyt myöskään kuvata, mutta nyt sekin on jo esitelty julkisuuteen.

        Sara luulee olevansa joku kova bisnesnainen, mutta tuo uransa on rakennettu täysin oma yksityisyys myymällä ja varmaan on itsekin tajunnut, ettei hänellä ole mitään muuta julkisuuteen tarjottavaa. Sen takia ei ole varaa pitää yksityisasioitaan yksityisinä ja kohta taas itketään, kun jollain on jokin muu kuin ihasteleva mielipide.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käy kyllä sääliksi koko Sara. Taitaa olla varsinainen itku-Iitta. Minkä takia tuokin piti TV ohjelmassa kertoa, että käy terapiassa?

        No mutta, eikös se teissä noidissa synnytäkään vahingoniloa?? Taidatte samaistua Sieppiin, ongelmiahan teillä näyttää olevan vaikka muille jakaa, mutta ilmeisesti ei varaa terapiaan?


      • Anonyymi

        14;06 Haloo pahvi!! Mistä luulet sen kiellon tulevan? Siepiltäkö? Eikö sinulla oikeasti äly riitä ymmärtämään, että lääkäri- ja terapia keskuksissa sen kuvauskiellon antaa se laitos.

        Kohkaisit mieluummin siitä, miksi Sieppi kävi terapiassa. Teidän ylistämänne niiiin ihanan Toope Salmisen takia kävi. Ihana Toope kun kävi vieraissa, valehteli ja veti viinaa kuin sieni. Ihanaaaa Toope, noitien idoli😁😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mutta, eikös se teissä noidissa synnytäkään vahingoniloa?? Taidatte samaistua Sieppiin, ongelmiahan teillä näyttää olevan vaikka muille jakaa, mutta ilmeisesti ei varaa terapiaan?

        Onhan se vähän surullista ja säälittävääkin, että ulkoisesti Siepillä on kaikkea, mutta sisäisesti taitaa olla toinen tarina. Tyhjät möllöttävät silmät vaan ja rintavakoa esiin someen. Sitten voikin tirauttaa itkut ja kännykkä kädessä kuvata senkin someen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        14;06 Haloo pahvi!! Mistä luulet sen kiellon tulevan? Siepiltäkö? Eikö sinulla oikeasti äly riitä ymmärtämään, että lääkäri- ja terapia keskuksissa sen kuvauskiellon antaa se laitos.

        Kohkaisit mieluummin siitä, miksi Sieppi kävi terapiassa. Teidän ylistämänne niiiin ihanan Toope Salmisen takia kävi. Ihana Toope kun kävi vieraissa, valehteli ja veti viinaa kuin sieni. Ihanaaaa Toope, noitien idoli😁😁

        Mistä se paparazzi siellä kadulla muka tiesi Saran olevan menossa terapiaan? Eihän Sarakaan siinä Iholla-sarjassa niin väittänyt, vaan sitä kun oli otettu hänestä huonoimmat kuvat ikinä.
        Ettekö te kuuntele mitä hän puhuu, vai ettekö ymmärrä hänen puhettaan?
        Terapiavastaanotolta ei ole kuvia ollut lehdessä.
        Noita kadulla otettuja kuvia on Sarasta muitakin, ja muista julkkiksista, siellä saa kuvata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mutta, eikös se teissä noidissa synnytäkään vahingoniloa?? Taidatte samaistua Sieppiin, ongelmiahan teillä näyttää olevan vaikka muille jakaa, mutta ilmeisesti ei varaa terapiaan?

        Pitää pysyä pinnalla, julkisuudessa. Sara neiti kylvyssä, sekin jotta kiinnostus säilyy, oliko "mun mies" ottanut ko. kuvan (?) - mitä seuraavaksi kuvaa - joskin kaikki sulot on vuosien aikana esitelty ip-lehtien sivuilla ja mainoksissa.
        Sara käy näillä sivuilla se on varmaa. Häntä kiinnostaa mitä hänestä kirjoitetaan. Harkittuja itkukuvia (meikki, tukka, kyynel poskella, valotus, kulma) sitten ig:iin ja sympatian kerjäämistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitää pysyä pinnalla, julkisuudessa. Sara neiti kylvyssä, sekin jotta kiinnostus säilyy, oliko "mun mies" ottanut ko. kuvan (?) - mitä seuraavaksi kuvaa - joskin kaikki sulot on vuosien aikana esitelty ip-lehtien sivuilla ja mainoksissa.
        Sara käy näillä sivuilla se on varmaa. Häntä kiinnostaa mitä hänestä kirjoitetaan. Harkittuja itkukuvia (meikki, tukka, kyynel poskella, valotus, kulma) sitten ig:iin ja sympatian kerjäämistä.

        Ei käy täällä Sieppi eikä kukaan mukaan näistä pintajulkkiksista. Katsos noita-akka, kun satun sen tietämään 100 % varmasti😁😁👍👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei käy täällä Sieppi eikä kukaan mukaan näistä pintajulkkiksista. Katsos noita-akka, kun satun sen tietämään 100 % varmasti😁😁👍👍

        14:40 noita hei, Sieppi on joskus itkenyt ja ihmetellyt hänen Instagramiinsa tulleita törkyviestejä.
        Sinulla on nyt siis puurot ja vellit sekaisin, jos kuvittelet, että Sieppi on itkeskellyt suoli24sen noitien viestejä. Ei ole, kun ei näitä lue. 😁😁


      • Anonyymi

        Kukaanhan ei tiennyt hänen olevan menossa terapiaan, vaan itse kertoi ohjelmassa kun kiukutteli huonoja kuvia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukaanhan ei tiennyt hänen olevan menossa terapiaan, vaan itse kertoi ohjelmassa kun kiukutteli huonoja kuvia.

        Ja kun sinä et osannut päättää oliko hyvä vai huono asia kertoa terapiasta, päätit sitten että se on huono asia ja laitoit noitaleuan louskuttamaan😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        14;06 Haloo pahvi!! Mistä luulet sen kiellon tulevan? Siepiltäkö? Eikö sinulla oikeasti äly riitä ymmärtämään, että lääkäri- ja terapia keskuksissa sen kuvauskiellon antaa se laitos.

        Kohkaisit mieluummin siitä, miksi Sieppi kävi terapiassa. Teidän ylistämänne niiiin ihanan Toope Salmisen takia kävi. Ihana Toope kun kävi vieraissa, valehteli ja veti viinaa kuin sieni. Ihanaaaa Toope, noitien idoli😁😁

        Onko sinulla Saran lupa kertoa miksi hän käy terapiassa? Hän itse ei ole kertonut, vain ympäripyöreää, että vanhoista jutuista. Ne voivat olla mitä vain, ja aikuisella ihmisellä niitä voi olla monenlaisia.
        Puolustat muka Sara Sieppiä täällä haukkumalla muita, mutta samalla juoruat hänen yksityisiä asioitaan!
        Etkö ymmärrä mitä teet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        14;06 Haloo pahvi!! Mistä luulet sen kiellon tulevan? Siepiltäkö? Eikö sinulla oikeasti äly riitä ymmärtämään, että lääkäri- ja terapia keskuksissa sen kuvauskiellon antaa se laitos.

        Kohkaisit mieluummin siitä, miksi Sieppi kävi terapiassa. Teidän ylistämänne niiiin ihanan Toope Salmisen takia kävi. Ihana Toope kun kävi vieraissa, valehteli ja veti viinaa kuin sieni. Ihanaaaa Toope, noitien idoli😁😁

        Sähän olet ihan sekaisin. Siepin kuvat oli otettu kadulla. Katu on julkinen paikka, kadulla saa kuvata. Yhtäkään kuvaa ei missään ollut Siepistä terapiassa, lääkärissä, tai edes sellaista lehtijuttua, jossa olisi väitetty hänen menevän terapiaan, tai jonnekin mt-keskukseen. Mitä sä oikein selität ja riehut siis?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sinulla Saran lupa kertoa miksi hän käy terapiassa? Hän itse ei ole kertonut, vain ympäripyöreää, että vanhoista jutuista. Ne voivat olla mitä vain, ja aikuisella ihmisellä niitä voi olla monenlaisia.
        Puolustat muka Sara Sieppiä täällä haukkumalla muita, mutta samalla juoruat hänen yksityisiä asioitaan!
        Etkö ymmärrä mitä teet?

        Vissiin on sitten Sieppi itse, tai Siepin terapeutti, kun tietää syyn terapialle? Kumpikaan ei nyt oikein ole hyvä juttu. Terapeutilla on ihan lain mukaan vaitiolovelvollisuus. Ja jos Sieppi itse täällä jo toista päivää sekoilee ja riehuu, niin kannattaa varmaan laittaa sen terapeutin numero pikavalintaan ja sanoa, että nyt on hei tosi paha kriisi päällä ja pää hajoaa. Julkisuuden paineet ei vaan sovi kaikille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sähän olet ihan sekaisin. Siepin kuvat oli otettu kadulla. Katu on julkinen paikka, kadulla saa kuvata. Yhtäkään kuvaa ei missään ollut Siepistä terapiassa, lääkärissä, tai edes sellaista lehtijuttua, jossa olisi väitetty hänen menevän terapiaan, tai jonnekin mt-keskukseen. Mitä sä oikein selität ja riehut siis?

        Olisiko sinun ulosannissasi korjattavaa?? Kirjoitat kuvauksesta ja terapiasta, en ole noita ja selvännäkijä niinkuin te.
        Sujuvaa, loogista ja ymmärettävää ulosantia voi myös opiskella. Noitapiiriä vähemmälle- opiskelua enempi😊👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vissiin on sitten Sieppi itse, tai Siepin terapeutti, kun tietää syyn terapialle? Kumpikaan ei nyt oikein ole hyvä juttu. Terapeutilla on ihan lain mukaan vaitiolovelvollisuus. Ja jos Sieppi itse täällä jo toista päivää sekoilee ja riehuu, niin kannattaa varmaan laittaa sen terapeutin numero pikavalintaan ja sanoa, että nyt on hei tosi paha kriisi päällä ja pää hajoaa. Julkisuuden paineet ei vaan sovi kaikille.

        No ei ole lainkaan hyvä juttu juoruta jonkun ihmisen yksityisasioita julkisella palstalla vaikka kuinka tietäisi ne ja niillä tiedoillaan yrittäisi päteä.
        Voi tulla paha susi vastaan.
        En usko, että Sieppi itse, vaan joku hänen läheltään joka tietää.
        Ehkä ei myöskään ole varma tieto, vaan luulo, mutta silti vakava asia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisiko sinun ulosannissasi korjattavaa?? Kirjoitat kuvauksesta ja terapiasta, en ole noita ja selvännäkijä niinkuin te.
        Sujuvaa, loogista ja ymmärettävää ulosantia voi myös opiskella. Noitapiiriä vähemmälle- opiskelua enempi😊👍

        "14;06 Haloo pahvi!! Mistä luulet sen kiellon tulevan? Siepiltäkö? Eikö sinulla oikeasti äly riitä ymmärtämään, että lääkäri- ja terapia keskuksissa sen kuvauskiellon antaa se laitos.

        Kohkaisit mieluummin siitä, miksi Sieppi kävi terapiassa. Teidän ylistämänne niiiin ihanan Toope Salmisen takia kävi. Ihana Toope kun kävi vieraissa, valehteli ja veti viinaa kuin sieni. Ihanaaaa Toope, noitien idoli😁😁"

        Älä nyt ala pakittaa. Sinä itse väitit, että Sieppi oli kuvattu jossain lääkäri- ja terapiakeskuksessa, missä on kuvauskielto.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "14;06 Haloo pahvi!! Mistä luulet sen kiellon tulevan? Siepiltäkö? Eikö sinulla oikeasti äly riitä ymmärtämään, että lääkäri- ja terapia keskuksissa sen kuvauskiellon antaa se laitos.

        Kohkaisit mieluummin siitä, miksi Sieppi kävi terapiassa. Teidän ylistämänne niiiin ihanan Toope Salmisen takia kävi. Ihana Toope kun kävi vieraissa, valehteli ja veti viinaa kuin sieni. Ihanaaaa Toope, noitien idoli😁😁"

        Älä nyt ala pakittaa. Sinä itse väitit, että Sieppi oli kuvattu jossain lääkäri- ja terapiakeskuksessa, missä on kuvauskielto.

        Oikeastaan kirjoitit, että Sieppi oli kuvattu paikassa, jossa kuvauskiellon on antanut laitos. Mistähän ihmeen laitoksesta nyt on kyse?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "14;06 Haloo pahvi!! Mistä luulet sen kiellon tulevan? Siepiltäkö? Eikö sinulla oikeasti äly riitä ymmärtämään, että lääkäri- ja terapia keskuksissa sen kuvauskiellon antaa se laitos.

        Kohkaisit mieluummin siitä, miksi Sieppi kävi terapiassa. Teidän ylistämänne niiiin ihanan Toope Salmisen takia kävi. Ihana Toope kun kävi vieraissa, valehteli ja veti viinaa kuin sieni. Ihanaaaa Toope, noitien idoli😁😁"

        Älä nyt ala pakittaa. Sinä itse väitit, että Sieppi oli kuvattu jossain lääkäri- ja terapiakeskuksessa, missä on kuvauskielto.

        Älä noita horise. 😁 Yksi noita surkealla ulosannillaan kirjoitti kuvauksesta ja terapiasta. Minä vain vastasin, että lääkärikeskuksissa on kuvauskielto. En voi tietää tarkalleen mitä sekava noita tarkoitti.

        Hauku nyt noitaa huonosta ja sekavasta ulosannista, älä minua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei ole lainkaan hyvä juttu juoruta jonkun ihmisen yksityisasioita julkisella palstalla vaikka kuinka tietäisi ne ja niillä tiedoillaan yrittäisi päteä.
        Voi tulla paha susi vastaan.
        En usko, että Sieppi itse, vaan joku hänen läheltään joka tietää.
        Ehkä ei myöskään ole varma tieto, vaan luulo, mutta silti vakava asia.

        Tosi törkeää nolata toista tuolla lailla ja vielä käyttää yksityisasioita siinä. Siepin terapiat ja mielenterveysasiat nyt ei ainakaan kuulu suomi24 palstalle. Käy vaan sääliksi Sieppi entistä enemmän, jos tämä on jonkun hänen läheisensä käsitys siitä, miten julkisuutta hallitaan. Eli netissä riehumalla, ihmisiä nimittelemällä ja todella törkyisellä ulosannilla.

        Muutenkin, kun ottaa huomioon sen, että näillä palstoillahan on nimenomaan huhuttu ja juoruttu, ettei Sieppi koskaan päässyt Roopesta ja tuosta suhteesta yli. Ja tämä sekoilija sitten julkisesti kuuluttaa, että Sieppi käy yhä terapiassa Roopen takia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tosi törkeää nolata toista tuolla lailla ja vielä käyttää yksityisasioita siinä. Siepin terapiat ja mielenterveysasiat nyt ei ainakaan kuulu suomi24 palstalle. Käy vaan sääliksi Sieppi entistä enemmän, jos tämä on jonkun hänen läheisensä käsitys siitä, miten julkisuutta hallitaan. Eli netissä riehumalla, ihmisiä nimittelemällä ja todella törkyisellä ulosannilla.

        Muutenkin, kun ottaa huomioon sen, että näillä palstoillahan on nimenomaan huhuttu ja juoruttu, ettei Sieppi koskaan päässyt Roopesta ja tuosta suhteesta yli. Ja tämä sekoilija sitten julkisesti kuuluttaa, että Sieppi käy yhä terapiassa Roopen takia.

        16:34 Jassoo, ja nyt noita käänsikin asiat päälaelleen. Sekö on nyt Sieppi säälittävä?? Vuosikausia olette mellastaneet palstalla ja haukkuneet törkeästi Sieppiä sääliä tuntematta. Nyt sitten kelkka käännetään ja yritetään syyllistää muita, kun tuli joku joka antoikin noidille samalla mitalla takaisin. Ei noidat onnistu tämä teidän säälittävä takinkääntötemppu😁😁

        Ja "sekoilija" ei ole se, joka julkisesti kuuluttaa syitä. Laita nyt ne nakkisormesi näppäimille ja kirjoita Googleen hakusanaksi vaikka Sara Sieppi kertoo terapiasta ja lue esimerkiksi kolme ensimmäistä hakutulosta. Lue ja yritä nyt oikeasti ymmärtää lukemasi😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        16:34 Jassoo, ja nyt noita käänsikin asiat päälaelleen. Sekö on nyt Sieppi säälittävä?? Vuosikausia olette mellastaneet palstalla ja haukkuneet törkeästi Sieppiä sääliä tuntematta. Nyt sitten kelkka käännetään ja yritetään syyllistää muita, kun tuli joku joka antoikin noidille samalla mitalla takaisin. Ei noidat onnistu tämä teidän säälittävä takinkääntötemppu😁😁

        Ja "sekoilija" ei ole se, joka julkisesti kuuluttaa syitä. Laita nyt ne nakkisormesi näppäimille ja kirjoita Googleen hakusanaksi vaikka Sara Sieppi kertoo terapiasta ja lue esimerkiksi kolme ensimmäistä hakutulosta. Lue ja yritä nyt oikeasti ymmärtää lukemasi😁

        Nyt en tiedä, kenestä vuosikausia palstalla mellastaneesta kirjoitat, mutta olen käynyt täällä viime kesästä lähtien enkä ole muuten ikinä kirjoittanut Siepistä yhtäkään nimittelyä, tai herjaa. Enkä kenestäkään muusta julkkiksesta. Siinä on ero kommentoiko oman mielipiteen jonkun julkkiksen itse julkisuuteen tuomaan asiaan ihan normaalilla kielenkäytöllä, vai toisia nimittelemällä. Sitähän eroa sinä et ymmärrä.

        Ja nyt jäit kiinni muutenkin. Eipä Sieppi missään nimeä Roope Salmista terapiassa käymisensä syyksi, vaan ympäripyöreästi "asiat menneisyydestä", jotka voi nyt olla ihan mitä vaan ja sehän ei meille kuulu, jos hän ei niistä sen enempää halua kertoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt en tiedä, kenestä vuosikausia palstalla mellastaneesta kirjoitat, mutta olen käynyt täällä viime kesästä lähtien enkä ole muuten ikinä kirjoittanut Siepistä yhtäkään nimittelyä, tai herjaa. Enkä kenestäkään muusta julkkiksesta. Siinä on ero kommentoiko oman mielipiteen jonkun julkkiksen itse julkisuuteen tuomaan asiaan ihan normaalilla kielenkäytöllä, vai toisia nimittelemällä. Sitähän eroa sinä et ymmärrä.

        Ja nyt jäit kiinni muutenkin. Eipä Sieppi missään nimeä Roope Salmista terapiassa käymisensä syyksi, vaan ympäripyöreästi "asiat menneisyydestä", jotka voi nyt olla ihan mitä vaan ja sehän ei meille kuulu, jos hän ei niistä sen enempää halua kertoa.

        No voi voi sentään, et ole käynyt kuin kesästä lähtien palstalla. Juu, juu ja lehmätkin lentää😁😁

        Jos Sieppi kertoo 5 vuoden takaisista parisuhteen luottamusongelmista yms. niin ei tarvitse olla nero eikä kovin laskutaitoinenkaan tietääkseen kenestä on kysymys. Jopa noidan äly pitäisi riittää siihen😁

        Teille noidille kyllä näyttää kuuluvan kaikki Siepin asiat. Kummasti ne eivät nyt näytäkään kuuluvan. Ketä sinäkin kuvittelet huijaavasi noilla höpö höpö- horinoillasi
        Et ainakaan minua😁😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No voi voi sentään, et ole käynyt kuin kesästä lähtien palstalla. Juu, juu ja lehmätkin lentää😁😁

        Jos Sieppi kertoo 5 vuoden takaisista parisuhteen luottamusongelmista yms. niin ei tarvitse olla nero eikä kovin laskutaitoinenkaan tietääkseen kenestä on kysymys. Jopa noidan äly pitäisi riittää siihen😁

        Teille noidille kyllä näyttää kuuluvan kaikki Siepin asiat. Kummasti ne eivät nyt näytäkään kuuluvan. Ketä sinäkin kuvittelet huijaavasi noilla höpö höpö- horinoillasi
        Et ainakaan minua😁😁

        Eipä hän kertonut jutussa mistään 5 vuoden takaisista parisuhteen luottamusongelmista myöskään. Eikä todellakaan nimetty Roope Salmista, ex-kumppania, tai mitään muutakaan sellaista.

        Olisiko sun aika jo laittaa palsta kiinni, ettet puhu itseäsi pussiin jo paljon pahemmin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä hän kertonut jutussa mistään 5 vuoden takaisista parisuhteen luottamusongelmista myöskään. Eikä todellakaan nimetty Roope Salmista, ex-kumppania, tai mitään muutakaan sellaista.

        Olisiko sun aika jo laittaa palsta kiinni, ettet puhu itseäsi pussiin jo paljon pahemmin?

        Et sitten kiihkoltasi lukenut esimerkiksi hakusanalla aukeavaa Seiskan juttua? Nyt noita keskity, lue ihan rivi riviltä loppuun asti😁 Tsemppiä, onnistut varmasti, kun keskityt👍 Ymmärrän, että sinua vituttaa ja olette raivoissasi, mutta keskity ja lue! Sille minä en voi mitään, jos sinulla ei ole luetun ymmärtämisen taitoa. Siihenkin on apua saatavilla👍 5 vuoden takainen seurustelukumppani oli Toope Salminen, jonka törttöilyistä ja naisruletista mm. Seiska kirjoitteli.
        Mites tuollainen on noidalta unohtunut?😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä hän kertonut jutussa mistään 5 vuoden takaisista parisuhteen luottamusongelmista myöskään. Eikä todellakaan nimetty Roope Salmista, ex-kumppania, tai mitään muutakaan sellaista.

        Olisiko sun aika jo laittaa palsta kiinni, ettet puhu itseäsi pussiin jo paljon pahemmin?

        Niinpä niin, ja silti tämä huutaja tietää syyt terapiaan ja toitottaa niitä julki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä niin, ja silti tämä huutaja tietää syyt terapiaan ja toitottaa niitä julki.

        Ne syyt on ihan julkisesti luettavissa.
        Noidat eivät vaan osaa lukea tai eivät halua osata. 😁😁

        Noidat ovat nyt alakynnessä😁😁 Se näkyy inttämisenä, pelottelulla, syyllistämisyrityksenä ja uhitteluna. Voi jösses😁😁 Pipidipapidipoo teidän uhitteluillenne😁😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä niin, ja silti tämä huutaja tietää syyt terapiaan ja toitottaa niitä julki.

        18:09 Seiskan jutussa Sieppi kertoo eronneensa Toopesta v. 2018 eli viisi vuotta sitten. Sieppi kertoo samassa jutussa, että kävi samaan aikaan muutamia kertoja terapiassa. Kas kummaa, miten sattuikin samaan aikaan. Noidat nyt valkopesemään Toopea ja pian!😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et sitten kiihkoltasi lukenut esimerkiksi hakusanalla aukeavaa Seiskan juttua? Nyt noita keskity, lue ihan rivi riviltä loppuun asti😁 Tsemppiä, onnistut varmasti, kun keskityt👍 Ymmärrän, että sinua vituttaa ja olette raivoissasi, mutta keskity ja lue! Sille minä en voi mitään, jos sinulla ei ole luetun ymmärtämisen taitoa. Siihenkin on apua saatavilla👍 5 vuoden takainen seurustelukumppani oli Toope Salminen, jonka törttöilyistä ja naisruletista mm. Seiska kirjoitteli.
        Mites tuollainen on noidalta unohtunut?😁

        Nytkö se Seiska onkin hyvä lehti ja kertoo totuuden ihan kaikista asioista? Näin se tuuli kääntyy.

        Muuten, eipä tuossa Seiskan jutussakaan Sara kerro, että terapian syy on Roope Salminen, entinen suhde tai sen luottamusongelmat, vaan Seiskan toimittaja on sinne kirjoittanut ja spekuloinut, mitä tapahtui viisi vuotta sitten, eli ero Salmisesta. Voihan se terapiassa käynnin syy olla ihan mikä vaan eikä se tänne kuulu. Pitäisiköhän sun ihan itse petrata sitä luetunymmärtämistä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        18:09 Seiskan jutussa Sieppi kertoo eronneensa Toopesta v. 2018 eli viisi vuotta sitten. Sieppi kertoo samassa jutussa, että kävi samaan aikaan muutamia kertoja terapiassa. Kas kummaa, miten sattuikin samaan aikaan. Noidat nyt valkopesemään Toopea ja pian!😁

        Kävi samaan aikaan eli 5 vuotta sitten.
        Iholla-sarjassa Sara menee terapiaan 2022 kesällä, jolloin lehden kuvaaja kuvasi hänet kadulla, julkisella paikalla, ja laittoi kuvat lehteen.
        Lehden jutussa ei ollut tietoa mihin Sara meni, vain kuvat.
        Näistä kuvista Sara pahoitti mielensä, koska ne olivat hänen mielestään kamalimmat ikinä. Kuvat, ei muuta.
        Sara puhuu sarjassa terapiassa käynnistään miten oli saanut juteltua, ja sitten lehden kuvat kadulta pahoittivat hänen mielensä.
        Terapiansa syitä hän ei kerro tarkemmin, eikä se kuulu julkkisuuteen.

        Nyt olet täällä toitottanut jo moneen kertaan Saran terapiassa käynnin syyn.
        Miksi? Onko sinulla siihen lupa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kävi samaan aikaan eli 5 vuotta sitten.
        Iholla-sarjassa Sara menee terapiaan 2022 kesällä, jolloin lehden kuvaaja kuvasi hänet kadulla, julkisella paikalla, ja laittoi kuvat lehteen.
        Lehden jutussa ei ollut tietoa mihin Sara meni, vain kuvat.
        Näistä kuvista Sara pahoitti mielensä, koska ne olivat hänen mielestään kamalimmat ikinä. Kuvat, ei muuta.
        Sara puhuu sarjassa terapiassa käynnistään miten oli saanut juteltua, ja sitten lehden kuvat kadulta pahoittivat hänen mielensä.
        Terapiansa syitä hän ei kerro tarkemmin, eikä se kuulu julkkisuuteen.

        Nyt olet täällä toitottanut jo moneen kertaan Saran terapiassa käynnin syyn.
        Miksi? Onko sinulla siihen lupa?

        Et sitten noita ole lukenut aikaisempia hyvin perustelemiani viestejä?? Siepin terapiakäynnin syy selviää esimerkiksi Seiskan jutun lukemalla. Todella liikuttavaa, että noita alkaakin nyt suojelemaan Sieppiä. Ihan tässä kohta jo itku tulee😁😁 Noidat ovat haukkuneet vuosia Sieppiä ja nyt ollaan sitten jo ihan suojelusenkeleiksi muututtu. Voi jösses😁😁 Keneen tuo paska uppoaa?😁

        Ja edelleenkään, julkisista jutuista ei tarvitse kenenkään lupaa. Jos sinua se epäilyttää, laitapa vaikka rikosilmoitus tulille. Katsotaan kenelle se tuomio tulee.😁😁 Se voi tulla myös sinulle. Mennäänkö yhdessä käräjille😁😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et sitten noita ole lukenut aikaisempia hyvin perustelemiani viestejä?? Siepin terapiakäynnin syy selviää esimerkiksi Seiskan jutun lukemalla. Todella liikuttavaa, että noita alkaakin nyt suojelemaan Sieppiä. Ihan tässä kohta jo itku tulee😁😁 Noidat ovat haukkuneet vuosia Sieppiä ja nyt ollaan sitten jo ihan suojelusenkeleiksi muututtu. Voi jösses😁😁 Keneen tuo paska uppoaa?😁

        Ja edelleenkään, julkisista jutuista ei tarvitse kenenkään lupaa. Jos sinua se epäilyttää, laitapa vaikka rikosilmoitus tulille. Katsotaan kenelle se tuomio tulee.😁😁 Se voi tulla myös sinulle. Mennäänkö yhdessä käräjille😁😁

        Väärin taas. Kukaan ei suojele Sieppiä, mutta sinun pitää, lukeneena ihmisenä, ottaa vastuu kirjoituksistasi.
        Paljastelet täällä syytä Siepin terapiakäynnille kesällä 2022.
        Sieppi erosi Salmisesta viisi vuotta sitten, miten voit tietää hänen viime kesän terapiakäyntinsä syyn?
        Paljasteletko kaikkien muidenkin terveysasiat aina julki, myös omasi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väärin taas. Kukaan ei suojele Sieppiä, mutta sinun pitää, lukeneena ihmisenä, ottaa vastuu kirjoituksistasi.
        Paljastelet täällä syytä Siepin terapiakäynnille kesällä 2022.
        Sieppi erosi Salmisesta viisi vuotta sitten, miten voit tietää hänen viime kesän terapiakäyntinsä syyn?
        Paljasteletko kaikkien muidenkin terveysasiat aina julki, myös omasi?

        Minähän otan vastuun, ehdotin jo, että mennäänkö yhdessä käräjille😁
        Asiavirhe sinulta taas: MINä en kirjoittanut 2022 terapiajutuista vaan v. 2018. Tarkkuutta nyt juttuihisi!

        Mikä siinä on, että te noita-akat saatte haukkua Sieppiä ym.julkkisnaisia törkeästi vuosia, mutta teitä ja teidän kirjoituksianne ei saisi kukaan kritisoida ja haukkua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minähän otan vastuun, ehdotin jo, että mennäänkö yhdessä käräjille😁
        Asiavirhe sinulta taas: MINä en kirjoittanut 2022 terapiajutuista vaan v. 2018. Tarkkuutta nyt juttuihisi!

        Mikä siinä on, että te noita-akat saatte haukkua Sieppiä ym.julkkisnaisia törkeästi vuosia, mutta teitä ja teidän kirjoituksianne ei saisi kukaan kritisoida ja haukkua.

        Vastasit kommenttiin, jonka aihe oli tämä kuvausepisodi näin:

        "14;06 Haloo pahvi!! Mistä luulet sen kiellon tulevan? Siepiltäkö? Eikö sinulla oikeasti äly riitä ymmärtämään, että lääkäri- ja terapia keskuksissa sen kuvauskiellon antaa se laitos.

        Kohkaisit mieluummin siitä, miksi Sieppi kävi terapiassa. Teidän ylistämänne niiiin ihanan Toope Salmisen takia kävi. Ihana Toope kun kävi vieraissa, valehteli ja veti viinaa kuin sieni. Ihanaaaa Toope, noitien idoli😁😁"

        Kuvausepisodi tapahtui nyt kesällä 2022. Luuletko ettei muut osaa scrollata näitä kommentteja taaksepäin ja lukea, mistä on kyse ja mitä on kommentoitu. Nyt ei ollut kyse vuodesta 2018 eikä Sieppi silloinkaan nimennyt Roope Salmista terapiansa syyksi.

        Luuletko oikeasti harhaisessa päässäsi, että sun kannattaa lähteä yhtään kenenkään kanssa käräjille? Noinkohan olet edes syyntakeinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei käy täällä Sieppi eikä kukaan mukaan näistä pintajulkkiksista. Katsos noita-akka, kun satun sen tietämään 100 % varmasti😁😁👍👍

        Ai poppamiäs tietää satasella. Uuuu ootpa yksinkertainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai poppamiäs tietää satasella. Uuuu ootpa yksinkertainen.

        Tiedän kyllä, ettei käy Siepit ym.täällä. Noita, sinä voit uskoa tai olla uskomatta.😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastasit kommenttiin, jonka aihe oli tämä kuvausepisodi näin:

        "14;06 Haloo pahvi!! Mistä luulet sen kiellon tulevan? Siepiltäkö? Eikö sinulla oikeasti äly riitä ymmärtämään, että lääkäri- ja terapia keskuksissa sen kuvauskiellon antaa se laitos.

        Kohkaisit mieluummin siitä, miksi Sieppi kävi terapiassa. Teidän ylistämänne niiiin ihanan Toope Salmisen takia kävi. Ihana Toope kun kävi vieraissa, valehteli ja veti viinaa kuin sieni. Ihanaaaa Toope, noitien idoli😁😁"

        Kuvausepisodi tapahtui nyt kesällä 2022. Luuletko ettei muut osaa scrollata näitä kommentteja taaksepäin ja lukea, mistä on kyse ja mitä on kommentoitu. Nyt ei ollut kyse vuodesta 2018 eikä Sieppi silloinkaan nimennyt Roope Salmista terapiansa syyksi.

        Luuletko oikeasti harhaisessa päässäsi, että sun kannattaa lähteä yhtään kenenkään kanssa käräjille? Noinkohan olet edes syyntakeinen.

        19:26 Ai että oikein scrollata😁 Miksi et käytä hakutoimintoa. Sillä löytyy kätevästi ne noidatkin, jotka on puhunut itsensä pussiin😁

        Minulla on kyse ollut koko ajan vuodesta 2018. Meinaatkos, että Toope Salmisen kyydissä ei terapia ollut tarpeen? Sehän on vaan hemmetin hyvä asia, jos ei ollut. 😊Toopehan on niiiiiin ihana ja Sieppihän se oli syy eroonkiin
        Niinhän te noidat täällä kohkasitte vuosikausia.

        Syyntakeinen? Sehän punnitaan psykiatreilla ja käräjillä. Mennäänkö? 😁😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastasit kommenttiin, jonka aihe oli tämä kuvausepisodi näin:

        "14;06 Haloo pahvi!! Mistä luulet sen kiellon tulevan? Siepiltäkö? Eikö sinulla oikeasti äly riitä ymmärtämään, että lääkäri- ja terapia keskuksissa sen kuvauskiellon antaa se laitos.

        Kohkaisit mieluummin siitä, miksi Sieppi kävi terapiassa. Teidän ylistämänne niiiin ihanan Toope Salmisen takia kävi. Ihana Toope kun kävi vieraissa, valehteli ja veti viinaa kuin sieni. Ihanaaaa Toope, noitien idoli😁😁"

        Kuvausepisodi tapahtui nyt kesällä 2022. Luuletko ettei muut osaa scrollata näitä kommentteja taaksepäin ja lukea, mistä on kyse ja mitä on kommentoitu. Nyt ei ollut kyse vuodesta 2018 eikä Sieppi silloinkaan nimennyt Roope Salmista terapiansa syyksi.

        Luuletko oikeasti harhaisessa päässäsi, että sun kannattaa lähteä yhtään kenenkään kanssa käräjille? Noinkohan olet edes syyntakeinen.

        Noinhan se meni, ja tämä huutaja syyttää muita lukutaidottomuudesta ja luetun ymmärtämättömyydestä!
        Lukenut ihminen omien sanojensa mukaan, oikein koulutettu.

        Odotan myös hänen vihdoin tarkentavan missä lauseessa haukuin Sieppiä, kun kirjoitin hänen "sossuluukku" vuodatukseensa selvennyksen asuntojen sisustamisoikeuksista.
        En ihan usko olevani se käräjille lähtijä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        19:26 Ai että oikein scrollata😁 Miksi et käytä hakutoimintoa. Sillä löytyy kätevästi ne noidatkin, jotka on puhunut itsensä pussiin😁

        Minulla on kyse ollut koko ajan vuodesta 2018. Meinaatkos, että Toope Salmisen kyydissä ei terapia ollut tarpeen? Sehän on vaan hemmetin hyvä asia, jos ei ollut. 😊Toopehan on niiiiiin ihana ja Sieppihän se oli syy eroonkiin
        Niinhän te noidat täällä kohkasitte vuosikausia.

        Syyntakeinen? Sehän punnitaan psykiatreilla ja käräjillä. Mennäänkö? 😁😁

        Ai tuliko Sieppi sinun mukaasi Seiskan kuvaamaksi v. 2018 terapiassa vai? No, eipä tainnut tulla.

        Kyllä se käy kommentista ja asiayhteydestä ihan selvästi ilmi, mistä ajankohdasta ja tapahtumasta nyt oli keskustelussa kyse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        19:26 Ai että oikein scrollata😁 Miksi et käytä hakutoimintoa. Sillä löytyy kätevästi ne noidatkin, jotka on puhunut itsensä pussiin😁

        Minulla on kyse ollut koko ajan vuodesta 2018. Meinaatkos, että Toope Salmisen kyydissä ei terapia ollut tarpeen? Sehän on vaan hemmetin hyvä asia, jos ei ollut. 😊Toopehan on niiiiiin ihana ja Sieppihän se oli syy eroonkiin
        Niinhän te noidat täällä kohkasitte vuosikausia.

        Syyntakeinen? Sehän punnitaan psykiatreilla ja käräjillä. Mennäänkö? 😁😁

        Sähän olet ihan harhainen! Jos nyt muistellaan taaksepäin vuoteen 2018 ja mietin, kommentoinko koko Sieppi/Salminen eroa lainkaan, voin sanoa, etten ainakaan tänne palstalle ja toisekseen, että olin siinä Siepin puolella. Roope Salmista en voi sitää ja hän kohteli Sieppiä huonosti. Se on vain faktaa. Mutta nyt kun tätä pari päivää kestänyttä paskatykitystäsi on tässä seurannut, niin yököttää koko Sieppi ja Soiri ja sinä tietenkin, toivottavasti saat aivan itse mitä olet tilannut.


    • Anonyymi

      Eikö olisi aika lopettaa tämä, ei ole lainkaan mukavaa.

      • Anonyymi

        Niin, eihän se ole mukavaa, kun noidat laitettiin ruotuun ja selät seinää vasten.😁

        Mukavaa näyttää sen sijaan olevan Siepin loputon haukkuminen, samoin Martinan, Sofian, Vikmanin jne..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, eihän se ole mukavaa, kun noidat laitettiin ruotuun ja selät seinää vasten.😁

        Mukavaa näyttää sen sijaan olevan Siepin loputon haukkuminen, samoin Martinan, Sofian, Vikmanin jne..

        19:26 Minä en voi tietää mistä vuodesta noita alunperin kohkasi, kun kirjoitti vain terapiasta ja kuvauksesta. Laittakaa noidat vuosiluku viesteihinne, en ole selvänäkijänoita niinkuin te.😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        19:26 Minä en voi tietää mistä vuodesta noita alunperin kohkasi, kun kirjoitti vain terapiasta ja kuvauksesta. Laittakaa noidat vuosiluku viesteihinne, en ole selvänäkijänoita niinkuin te.😁

        19:38 Miten sinä kuvittelet, että anonyymien palstalla voi osoittaa, että juuri sinä kirjoitit viestin. Hölmökö olet? Ainoat keinot ovat tunnistaa kirjoitustyyli, samana toistuvat kirjoitusvirheet yms. Niistä kyllä voi päätellä jo paljon.

        Jos haluaa 100 % varmistuksen kuka kirjoitti, siihen tarvitaan ylläpito, viranomainen ja erittäin painava syy IP-osoitteen selvittämiseen.

        Te noidathan olette vihjailleet minulle, että teen laittomuuksia. Nyt ei sitten noidat olekaan valmiita käräjille. Olette te melkoisia pellejä😁😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        19:26 Minä en voi tietää mistä vuodesta noita alunperin kohkasi, kun kirjoitti vain terapiasta ja kuvauksesta. Laittakaa noidat vuosiluku viesteihinne, en ole selvänäkijänoita niinkuin te.😁

        Jutun otsikko! Siitä näkee mistä ketjussa keskustellaan.
        Missä on lukeneen ja kouluja käyneen lukutaito ja luetun ymmärtäminen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jutun otsikko! Siitä näkee mistä ketjussa keskustellaan.
        Missä on lukeneen ja kouluja käyneen lukutaito ja luetun ymmärtäminen?

        Missään jutussa ei ole otsikkoa v. 2018 tai 2022. Älä horise omiasi😁😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        19:38 Miten sinä kuvittelet, että anonyymien palstalla voi osoittaa, että juuri sinä kirjoitit viestin. Hölmökö olet? Ainoat keinot ovat tunnistaa kirjoitustyyli, samana toistuvat kirjoitusvirheet yms. Niistä kyllä voi päätellä jo paljon.

        Jos haluaa 100 % varmistuksen kuka kirjoitti, siihen tarvitaan ylläpito, viranomainen ja erittäin painava syy IP-osoitteen selvittämiseen.

        Te noidathan olette vihjailleet minulle, että teen laittomuuksia. Nyt ei sitten noidat olekaan valmiita käräjille. Olette te melkoisia pellejä😁😁

        Älähän nyt selittele. Kirjoitin sinulle päivällä tuosta, ettet osaa erottaa eri kirjoittajia toisistaan.
        Nytkö osaatkin?
        Joko kerrot sen lauseen jossa haukuin Sieppiä?

        Luehan mitä olet kirjoittanut kiihkoissasi eilen ja tänään, eri ketjuihin.
        Et lue etkä ymmärrä asian sisältöä, vaan kiireellä suollat tulemaan jotain omaa noita-horinaasi jonka olet ties mistä satukirjasta keksinyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missään jutussa ei ole otsikkoa v. 2018 tai 2022. Älä horise omiasi😁😁

        19:51 En voi tietää, en ole selvännäkijänoita.😁 Opetelkaa noidat selkeää ulosantia ja tarkkuutta, niin ei tarvitse jankata oliko vaiko ei.
        Jos noita puhuu vaan terapiasta ja kuvista, ei kukaan voi tietää mikä vuosiluku. Nyt katse sinne peiliin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        19:51 En voi tietää, en ole selvännäkijänoita.😁 Opetelkaa noidat selkeää ulosantia ja tarkkuutta, niin ei tarvitse jankata oliko vaiko ei.
        Jos noita puhuu vaan terapiasta ja kuvista, ei kukaan voi tietää mikä vuosiluku. Nyt katse sinne peiliin.

        Jos jutun otsikko on: Iholla jakso 16, ja juttu kirjoitetaan Maaliskuussa 2023, niin luulet kirjoitettavan vuodesta 2018?
        Näet myös, että kirjoitukset koskevat Iholla-sarjaa, jota on kuvattu kesällä 2022. Edelleen luulet kirjoitettavan vuodesta 2018.
        Ok, no enpähän sitten enää ihmettele näitä melskaamisiasi.


    • Anonyymi

      Siis aivan mahtava tämä Siepin uusi "PR-henkilö". Kyllä nyt Siepin pisteet nousee ja Soirin. Todella hienosti hoidettua someviestintää. Ten points!

      • Anonyymi

        En ole Siepin enkä Soirin PR-henkilö.
        Olen nettikiusaajien inhoaja😁 Annan noidille omia lääkkeitään ja kyllä ne näyttää kirveltävän😁😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole Siepin enkä Soirin PR-henkilö.
        Olen nettikiusaajien inhoaja😁 Annan noidille omia lääkkeitään ja kyllä ne näyttää kirveltävän😁😁

        Näköjään oletkin jaellut lääkkeitä vähän liian innokkaasti, kun sulta on ne omat lääkkeet loppuneet.


      • Anonyymi

        Todella upeaa! Tämä henkilö haukkuu muut kirjoittajat tyhmiksi ja ties miksi.
        Tästäkin on tänään tänne joku kirjoittanut, että haittaa tekee Siepille mouhuamisellaan, vaan ei ymmärrä.
        Varmaankin tämä noitavainoaja on korkeasti koulutettu, yliopistotasoinen, ja tottunut perehtymään asioihin ja argumentoimaan selkeästi.
        Niinhän?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todella upeaa! Tämä henkilö haukkuu muut kirjoittajat tyhmiksi ja ties miksi.
        Tästäkin on tänään tänne joku kirjoittanut, että haittaa tekee Siepille mouhuamisellaan, vaan ei ymmärrä.
        Varmaankin tämä noitavainoaja on korkeasti koulutettu, yliopistotasoinen, ja tottunut perehtymään asioihin ja argumentoimaan selkeästi.
        Niinhän?

        Hän on myös useammassa ketjussa uhonnut olevansa juridisesti pätevä ja vievänsä ”noidat” käräjille.

        Mitkähän noitakäräjät hänellä oikein on nyt mielessä ja tarvitseeko palstailijoiden pelätä jo henkensä puolesta? Roihuaako kohta noitaroviot, jos ei kehu Sieppiä netissä? 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän on myös useammassa ketjussa uhonnut olevansa juridisesti pätevä ja vievänsä ”noidat” käräjille.

        Mitkähän noitakäräjät hänellä oikein on nyt mielessä ja tarvitseeko palstailijoiden pelätä jo henkensä puolesta? Roihuaako kohta noitaroviot, jos ei kehu Sieppiä netissä? 😂

        Päänoita sekoilee taas. 😁 Itse te noidat vihjailitte, että teen laittomuuksia, kun teidän mukaanne kirjoitan Siepin terveysasioista. Kun huomasitte, että minua ei teidän vihjailunne hetkauttaneet ja pyysin teitä jopa käräjille katsomaan olenko syytön vai syyllinen, te menitte hämilleen. 😁😁 Voi teitä noitia, te puhutte itsenne pussiin, sekoilette ja olette ihan poissa tolaltanne, kun saatte omia lääkkeitänne. Nauran😁😁😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todella upeaa! Tämä henkilö haukkuu muut kirjoittajat tyhmiksi ja ties miksi.
        Tästäkin on tänään tänne joku kirjoittanut, että haittaa tekee Siepille mouhuamisellaan, vaan ei ymmärrä.
        Varmaankin tämä noitavainoaja on korkeasti koulutettu, yliopistotasoinen, ja tottunut perehtymään asioihin ja argumentoimaan selkeästi.
        Niinhän?

        20:54 Tyhmiähän te olette, se on tullut selväksi. Kateellisia ja umpityhmiä. 😁😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Päänoita sekoilee taas. 😁 Itse te noidat vihjailitte, että teen laittomuuksia, kun teidän mukaanne kirjoitan Siepin terveysasioista. Kun huomasitte, että minua ei teidän vihjailunne hetkauttaneet ja pyysin teitä jopa käräjille katsomaan olenko syytön vai syyllinen, te menitte hämilleen. 😁😁 Voi teitä noitia, te puhutte itsenne pussiin, sekoilette ja olette ihan poissa tolaltanne, kun saatte omia lääkkeitänne. Nauran😁😁😁

        No hulluilla on halvat huvit! Miksi kenenkään pitäisi sun kanssasi lähteä käräjille, tai yhtään minnekään muuallekaan? Sähän olet ihan sairas ja sekaisin. Toivottavasti et ole Siepin läheinen, koska muuten käy kyllä häntä kovasti sääliksi.

        Tämä on julkkisjuorujen viihdepalsta, mutta sä otat tämän todella henkilökohtaisesti jostain syystä ja nimittelet täällä muita todella rumasti. Jos lähdettäisiin laskemaan asiattomuuksia ja nimittelyjä täällä, niin sähän voittaisit niiden määrässä kaikki!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No hulluilla on halvat huvit! Miksi kenenkään pitäisi sun kanssasi lähteä käräjille, tai yhtään minnekään muuallekaan? Sähän olet ihan sairas ja sekaisin. Toivottavasti et ole Siepin läheinen, koska muuten käy kyllä häntä kovasti sääliksi.

        Tämä on julkkisjuorujen viihdepalsta, mutta sä otat tämän todella henkilökohtaisesti jostain syystä ja nimittelet täällä muita todella rumasti. Jos lähdettäisiin laskemaan asiattomuuksia ja nimittelyjä täällä, niin sähän voittaisit niiden määrässä kaikki!

        Noidalla ei vaan mene perille, ei sitten millään. Te itse vihjailitte käräjien suuntaan. Noita on niin sekaisin, että ei enää muista omiakaan kirjoituksiaan😁😁

        Viihdepalsta? Noidille on viihdettä Siepin haukkuminen ja mollaaminen? Sairaita noitia.

        Eiköhän se Karma hoida teidätkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noidalla ei vaan mene perille, ei sitten millään. Te itse vihjailitte käräjien suuntaan. Noita on niin sekaisin, että ei enää muista omiakaan kirjoituksiaan😁😁

        Viihdepalsta? Noidille on viihdettä Siepin haukkuminen ja mollaaminen? Sairaita noitia.

        Eiköhän se Karma hoida teidätkin.

        Ihan tosissasi luulet, että sun muiden nimittely on jotenkin parempaa, tai sulla on siihen oikeus, koska joku on joskus kommentoinut jotain ikävää Siepistä? Niin sä hyökkäät täällä solvaten, syyttäen, uhkaillen ja haukkuen sellaisten ihmisten kimppuun, jotka ei ole edes haukkuneet koko Sieppiä.

        Kyllä se karma suakin vielä muistaa, ja jos ei muista niin eiköhän joku noita sut vielä suohon laula. Ei kannattaisi kutsua ja manata päälleen energioita mitä ei ymmärrä. 🧙🏻‍♀️🧹☠️🔮


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan tosissasi luulet, että sun muiden nimittely on jotenkin parempaa, tai sulla on siihen oikeus, koska joku on joskus kommentoinut jotain ikävää Siepistä? Niin sä hyökkäät täällä solvaten, syyttäen, uhkaillen ja haukkuen sellaisten ihmisten kimppuun, jotka ei ole edes haukkuneet koko Sieppiä.

        Kyllä se karma suakin vielä muistaa, ja jos ei muista niin eiköhän joku noita sut vielä suohon laula. Ei kannattaisi kutsua ja manata päälleen energioita mitä ei ymmärrä. 🧙🏻‍♀️🧹☠️🔮

        Noita hei, tässä on kysymys vain siitä, että te noidat itse ette kestä, jos joku tekee teille samaa kuin te teette Siepille ja muille julkkisnaisille. Te olette raukkoja, pellejä, ilkeitä ja sairaalloisen kateellisia. Voit manata päälleni ihan mltä haluat. 😁 Minun Karmani ohjaamiseen sinun noitataitosi ei yllä, keskity horisemaan vain niitä mutu-juttujasi ja muita harhojasi.

        Joku noita suohon laula? Myönsit siis, että noitapiirisi jäi alakynteen😁😁😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noita hei, tässä on kysymys vain siitä, että te noidat itse ette kestä, jos joku tekee teille samaa kuin te teette Siepille ja muille julkkisnaisille. Te olette raukkoja, pellejä, ilkeitä ja sairaalloisen kateellisia. Voit manata päälleni ihan mltä haluat. 😁 Minun Karmani ohjaamiseen sinun noitataitosi ei yllä, keskity horisemaan vain niitä mutu-juttujasi ja muita harhojasi.

        Joku noita suohon laula? Myönsit siis, että noitapiirisi jäi alakynteen😁😁😁

        Sää olet täällä nyt kaksi päivää aamusta iltaan noitaa huutanut. Älä lapsirakas itke sitten kun saat kaipaamasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sää olet täällä nyt kaksi päivää aamusta iltaan noitaa huutanut. Älä lapsirakas itke sitten kun saat kaipaamasi.

        2 päivää peräti, ai kun kamalaa. Te olette vuosia mellastanut palstalla Sieppiä haukkuen. Siinähän ei ole mitään väärää ja tuomittavaa??

        En itke noita niinkuin te tänään😁
        Satun olemaan vähän vahvempaa tekoa kuin te ja monissa liemissä keitetty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noita hei, tässä on kysymys vain siitä, että te noidat itse ette kestä, jos joku tekee teille samaa kuin te teette Siepille ja muille julkkisnaisille. Te olette raukkoja, pellejä, ilkeitä ja sairaalloisen kateellisia. Voit manata päälleni ihan mltä haluat. 😁 Minun Karmani ohjaamiseen sinun noitataitosi ei yllä, keskity horisemaan vain niitä mutu-juttujasi ja muita harhojasi.

        Joku noita suohon laula? Myönsit siis, että noitapiirisi jäi alakynteen😁😁😁

        Vai että ihan ”Minun Karmani”. Salli mun nauraa. Se sun karmasi ottaa susta vielä niskaperseotteen, kuten on tapana käydä juuri tuommoisille ylemmyydentuontoa poteville hölmöille narsuille, jotka luulee olevansa muiden yläpuolella ja ettei heidän pahoilla sanoilla ja teoilla ole seurauksia.

        Sä tulet tänne jakaman anonyymeille omankädenoikeutta kuvitellen tietäväsi, kuka on jonkun kommentin vuosia sitten kirjoittanut ja käyt päälle solvausten kera. Ihan harhaista touhua, mutta niin se luonnehäiriöisillä monesti tuppaa olemaan. Joidenkin tutkimusten mukaan narsistin kaikkivoipaisuus- ja suuruusharhat voi olla pahempia kuin skitsofreenikoiden.

        Miksi edes pyörit täällä haukkumassa muita, jos uskot että karma hoitaa homman kumminkin? Entä jos kaikki ikävä mitä Sieppi kohtaa onkin hänen karmaansa? Oletkos sitä miettinyt? Sähän et edes ymmärrä koko karman käsitettä sen oikeassa kontekstissa, vaan käytät sitä sun egon ja harhojen pönkitykseen suomi24 julkkisjuorupalstalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        2 päivää peräti, ai kun kamalaa. Te olette vuosia mellastanut palstalla Sieppiä haukkuen. Siinähän ei ole mitään väärää ja tuomittavaa??

        En itke noita niinkuin te tänään😁
        Satun olemaan vähän vahvempaa tekoa kuin te ja monissa liemissä keitetty.

        Just joo, uhoa vaan lisää. 🙄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai että ihan ”Minun Karmani”. Salli mun nauraa. Se sun karmasi ottaa susta vielä niskaperseotteen, kuten on tapana käydä juuri tuommoisille ylemmyydentuontoa poteville hölmöille narsuille, jotka luulee olevansa muiden yläpuolella ja ettei heidän pahoilla sanoilla ja teoilla ole seurauksia.

        Sä tulet tänne jakaman anonyymeille omankädenoikeutta kuvitellen tietäväsi, kuka on jonkun kommentin vuosia sitten kirjoittanut ja käyt päälle solvausten kera. Ihan harhaista touhua, mutta niin se luonnehäiriöisillä monesti tuppaa olemaan. Joidenkin tutkimusten mukaan narsistin kaikkivoipaisuus- ja suuruusharhat voi olla pahempia kuin skitsofreenikoiden.

        Miksi edes pyörit täällä haukkumassa muita, jos uskot että karma hoitaa homman kumminkin? Entä jos kaikki ikävä mitä Sieppi kohtaa onkin hänen karmaansa? Oletkos sitä miettinyt? Sähän et edes ymmärrä koko karman käsitettä sen oikeassa kontekstissa, vaan käytät sitä sun egon ja harhojen pönkitykseen suomi24 julkkisjuorupalstalla.

        Ylemmyydentuntoa poteville? Tarkoitat varmaan sitä, että jäitte alakynteen ja sekös noitia nyppii.😁😁 Omat lääkkeet noitia nyt kirveltää😁😁

        Älä huolehdi kenenkään muiden Karmoista, huolehdi vain omastasi.

        Good for you, jos et ole noitapiirissä vuosia haukkunut ja lynkannut julkkisnaisia. Epäilen kyllä vahvasti😁😁


    • Anonyymi

      Kenenkään julkkiksen haukkuminen on typerää, mutta on viihdyttävää seurata kun tänne kirjoittavat haukkuvat toisiaan. Mieluummin näin.😂

      • Anonyymi

        Tai sitten se on tuo yksi ja sama ressukka, joka häiriköi ja vastailee itse itselleen. Jonkinlainen ikiliikkuja, mutta eiköhän tuo tuosta rauhoitu, kun ei siihen kiinnitä mitään huomiota.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2102
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1654
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1491
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      25
      1468
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1441
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1425
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1397
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1331
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1250
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1229
    Aihe