Olen 35v perheellinen mies jonka juominen on hiljalleen lähtenyt käsistä. Olen enemmän ollut sellainen viikonloppu kännääjä ja arkena hoidettu asiat tunnollisesti. Viime vuosina on tilaa juomiselle järjestynyt myös keskeltä viikkoa.
Viimeisin käänne mun keississä oli et olin kuukausia juomatta ja nyt ihan suunnitellusti join. Ongelma vaan et join heti uudelleen. Ja viime kerrasta nyt 3 päivää ja olo ihan kauhea. Mieli seilaa et pitääkö lähtee hoitoon vai juomaan. Mitä tässä pitäis tehdä??? Jotenkin koitan vaan taas päivä kerralla selvitä enkä oo puhunu kenellekään.
Saa laittaa sähköpostia [email protected]
ALKOHOLISTILLE VERTAISTUKEA???? AUTTAKAA
2
277
Vastaukset
- Anonyymi
Sinähän toimit kuten alkoholistin kuuluukin toimia, silloin kun tämä on ryhtynyt kohtuukäyttäjäksi.
Sinä päätit juoda ihan kohtuudella, mutta sitten joitkin uudelleen (ja uudelleen, ja uudelleen).
Suomi on täynnä näitä kohtuukäyttäjiä, joilta mopo karkaa käsistä tämän tästä.
Ja arvaapa miltä tuntuu läheisistä ihmisistä, puolisosta ja/tai lapsista. He kävelevät kotona sukkasillaan seinän vierustoja pitkin kun se yksi kuivattelee ja harrastaa kohtuukäyttöä.
Syön vanhat hiihtosukkani jos tältä palstalta löytyy sellaista vertaistukea jota sinä tarvitset Hae apua itsellesi, ja ota huomioon että vain 3% kaikista lopettajista onnistuu siinä yksin, ja toiset 3% onnistuu AA:n avulla. Terveyskeskuksen kautta apua hakeneista onnistuu vielä harvempi.
Oikeanlainen apu on haettava ihan muualta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281478- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541139- 69984
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254944Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193924- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää15823Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818