Olen 35v perheellinen mies jonka juominen on hiljalleen lähtenyt käsistä. Olen enemmän ollut sellainen viikonloppu kännääjä ja arkena hoidettu asiat tunnollisesti. Viime vuosina on tilaa juomiselle järjestynyt myös keskeltä viikkoa.
Viimeisin käänne mun keississä oli et olin kuukausia juomatta ja nyt ihan suunnitellusti join. Ongelma vaan et join heti uudelleen. Ja viime kerrasta nyt 3 päivää ja olo ihan kauhea. Mieli seilaa et pitääkö lähtee hoitoon vai juomaan. Mitä tässä pitäis tehdä??? Jotenkin koitan vaan taas päivä kerralla selvitä enkä oo puhunu kenellekään.
Saa laittaa sähköpostia [email protected]
ALKOHOLISTILLE VERTAISTUKEA???? AUTTAKAA
2
282
Vastaukset
- Anonyymi
Sinähän toimit kuten alkoholistin kuuluukin toimia, silloin kun tämä on ryhtynyt kohtuukäyttäjäksi.
Sinä päätit juoda ihan kohtuudella, mutta sitten joitkin uudelleen (ja uudelleen, ja uudelleen).
Suomi on täynnä näitä kohtuukäyttäjiä, joilta mopo karkaa käsistä tämän tästä.
Ja arvaapa miltä tuntuu läheisistä ihmisistä, puolisosta ja/tai lapsista. He kävelevät kotona sukkasillaan seinän vierustoja pitkin kun se yksi kuivattelee ja harrastaa kohtuukäyttöä.
Syön vanhat hiihtosukkani jos tältä palstalta löytyy sellaista vertaistukea jota sinä tarvitset Hae apua itsellesi, ja ota huomioon että vain 3% kaikista lopettajista onnistuu siinä yksin, ja toiset 3% onnistuu AA:n avulla. Terveyskeskuksen kautta apua hakeneista onnistuu vielä harvempi.
Oikeanlainen apu on haettava ihan muualta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 315723
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus134503- 1962399
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1661790Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan791736Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike351497En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.741385Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141385viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2241214- 941205