Puskaradiossa joku pelle aviasiantuntija
Savontiellä asuttu 12v
Aviinkin kanneltu
Että länkyti länkyti
Sinnekö pitäs postilla
Että saisitte vittuilla
Eikö tää riitä hehehe
Riittulan grilli
Anonyymi-ap
5
576
Vastaukset
- Anonyymi
Se on ihan eri asia täällä ja jossain Varkauden puskaradiossa valtuustossa, vaalipaneelissa
Selitellä kuin olla radiossa usalaisten ja muun maan ihmisten kanssa siellä vittuilet juontaja sulkee sut lähetyksestä
Eikä teidän käytöksillä sinne edes pääse siitä pien huolen- Anonyymi
Voit olla iso kiho Varkaudessa mutta et muualla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voit olla iso kiho Varkaudessa mutta et muualla
Tehkää mitä haluatte eipä mulle kuulu, sen verran vittuilitte että ei tule ikinä mitään yhteistyötä
Tuliko selväksi
- Anonyymi
vp tissari
- Anonyymi
valhetta nämäkin
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt394518Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.522419Kun kohtaat jotain ainutlaatuista
ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö481462- 931298
Ei tämä enää tervettä oo
Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.281257Mua ahdistaa
Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi391204Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista
Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä541159Jenkkilahkojen kastekaava
Jenkkilahkojen yhteinen kastekaava on kirjoitettuna Mormonin Kirjaan, Moroni, luku-8 Pienten lapsien vanhempia uhataan139994Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!
Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin161975- 61947