Muistan aina kun sä olit laittanut

Anonyymi-ap

Sellaiset isot aurinkolasit ja hiukset ponnarille. Näytit niin hyvältä. Mietin että laitoitko itsesi niin kauniiksi vain mun takia? Olit kyllä todella beibe niissä tamineissa. Oltiin siellä kolmistaan, minä ja yksi toinen mies, ja sinä. No sä olit mulle loukkaantunut siinä vaiheessa jo jostain, ja kun meinasin sut pyytää sua treffeille tai jotain, niin kun avasin suuni, niin sä sanoit vaan että hei, nyt mun pitää mennä, ja lähdit sinne bussipysäkille tien toiselle puolelle. Näin ilmeestäsi, miten nautit kun sait näpäyttää mua. Mutta nämä sun tempaukset oli sellaisia naisellisia oikkuja, että ne toisaalta vähän huvitti, mutta sitäkin enemmän ihmetytti. Mulle tuli niistä todella outo olo, vieläkin tulee kun ajattelen niitä. Muistan miten nukuin huonosti ennen kuin nähtiin siellä sinä päivänä, ja meidän piti tehdä sille laitokselle se juttu. Olin nukkunut vain viisi tuntia, jos edes sitä, kun tiesin että nähdään, ja tilanne oli jotenkin tosi pahasti solmussa. En oikeastaan tiennyt yhtään missä mennään. Ajattelin vaan että nyt täytyy pysyä skarppina. Oli kylmä kevätaamu, aurinkoinen päivä. Vai oliko se syksyä? No joka tapauksessa hytisin hieman kylmyyden vuoksi ja siksi kun sieluakin palelsi. Siellä teollisuusalueella. Odotettiin sua ja sitten sä tulit tyrmäävän näköisenä sinne. Ajattelin että wau, se teki sen mun takia. On se kyllä käsittämätön nainen. Näin susta, ettet ollut paljon nukkunut itsekään. Olit jotenkin kipakka ja valvoneen näköinen. Ja kuuma. Mulle tulee tosi outo fiilis vieläkin kun mä muistelen sitä päivää, ja niitä aikoja juuri silloin. Mitähän se kaikki oikein oli, osaatko yhtään selventää?

11

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ööömmm kuulostaa pääsi tuottamille tarinoille? :)

      • Anonyymi

        Ihan oikeasti tapahtunut juttu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan oikeasti tapahtunut juttu.

        Sittenpä siihen ei kuulu ainakaan kukaan s nainen :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sittenpä siihen ei kuulu ainakaan kukaan s nainen :)

        Joo, ei ole s-naiselle.


    • Anonyymi

      Aivosumua, luulotautia ja kullattuja muistoja.

      • Anonyymi

        Onko niin? Tunnistatko tilanteen ?


    • Anonyymi

      No en kyllä mutta ehkä mussa jotain mummon kylmyyttä siinä kuvassa ehkä olikin . Sitten. ?

      • Anonyymi

        Mitä et? Ja mikä mummo? Ei tämä kyllä mikään mummo ollut silloin, eikä ole vieläkään. 🤩


    • Anonyymi

      Kuilun partaalla olemukseen tulee varmaan ihan sellaista välinpitämättömyyden tuomaa vetoavaa huolettomuutta, sitä alkaa pikkuhiljaa näyttää siltä kuin olisi valmis mihin vaan. Vaikka todellisuudessa siinä enemmänkin oikeastaan vetäytyy. Nuo lasit olivat peittämään ristiriitaisia tunteitani ja hiukset taas kiinni ihan hoitamattomuuttaan. Teit tosiaan elämästäni aika vaikeaa kun kaikki isolla työllä kokoon kasattu elämässäni tuntui menettävän hohtoaan rinnallasi. Ja laitoit kuitenkin odottamaan. Ja siihen vielä nuo yhteisprojektit jotka tuntuivat loputtomalta näytön paikalta? Se oli tosiaan raskasta aikaa. Sitä ei niin toivokaan enää kun menettää hermonsa. Vapauteen palaaminenkin alkoi toisaalta houkuttaa. Ne olivat päivän kidutuksia nuo kaikki esitykset ja yön kidutukset sitten toisia, kun aavisteli miten menettäisi tuonkin vähän jaetun. Niin ja treffit, ajattelin että tuo vaihe olisi kohdallamme jo ohitettu, siihen kaikki oli liiankin todellista. Sen jälkeen siirryin sitten yhä enemmän vaeltamaan unettomien valtakuntaan, joten näkemisemme alkoivat käydä todella vähiin.

      • Anonyymi

        Olet hämmentävällä ja oudolla tavalla viisas. Miten pystyt analysoimaan tunteitasi ja olemistasi noin perusteellisesti? Tätä ihailen sinussa.


        Aloin epäillä ettei sulla mitään tunteita olekaan, tai että ne olivat lihallista laatua enemmän, mutta toisaalta jotenkin vaikutti, että jotain tunteita sulla kyllä taitaa olla, sittenkin. Nyt kun kirjoitan tässä, niin tuo sama tunnetila, joka mulla oli silloin, tulee nyt päälle, ja nyt pystyn jopa sanoittamaan sen. Tunsin siis epävarmuutta ja jonkinlaista pelkoa sen vuoksi, että sinun luontaisen viisautesi ja naiseutesi rinnalla mun keinot ja konstit eivät toimineet. Olin tottunut siihen että järkeni toimii, ja riittää eri tilanteissa. Nyt olinkin sitten tilanteessa, jossa oli kyvyilleni aivan liian iso haaste. Samalla tunsin väsymystä, koska meistä otettiin siellä aivan liikaa irti koko ajan.


        Muistan kerran, miten loman jälkeen palasin sinne ja näin sut ekaa kertaa pitkästä aikaa. Sulla oli todella rasittunut olemus ja sun ilme oli lievästi sanottuna mielenkiintoinen. Aika hurjat tunnetilat pyöri sisälläsi. Ja muistan miten ajattelin heti, että noin rasittanut olemus, ja niin kaunis siitäkin huolimatta. Ajattelin silloin että nyt tämä on mennyt pieleen. Ajattelin että luulet minusta jotain sellaista, millä ei ole mitään tekemistä todellisuuden kanssa . Tavallaan tunsin sotkeneeni asiat aivan perusteellisesti, vaikka ne sotkijat taisivat olla jotain ihan muita tyyppejä.


        Se mitä et lainkaan tiedä, koska en ikinä kertonut niistä asioista, oli se että läheisilläni oli haasteellista johtuen menetyksestä, joka meitä kohtasi. Minun oli oltava tukena. Tiesin että minusta juorutaan, ja sen vuoksi mietin aika tarkkaan mitä itsestäni kerron. Eli tuossa tilanteessa edes kaltaiseni luonnevikainen ihminen ei voi ruveta lihallisiin seikkailuihin. Tiedäthän, etten ole läheskään niin luonnevikainen, että niin tekisin. Tästä ehkä tuli sinulle tunne, että laitoin sinut odottamaan. Sinun olisi pitänyt odottaa vielä jonkin aikaa. Olin kyllä valmis suhteeseen kanssasi ihan aikuisten oikeasti.


    • Anonyymi

      Kyllä, on diippiä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1214
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      987
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      890
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      744
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe