Alavatsan jomotus ja tihentynyt virtsaamisen tarve

Anonyymi-ap

Menneenä maanantaina kärsin yöllä jomottavasta vatsakivusta joka valvotti. Seuraavana päivänä tiistaina jomotus siirtyi hetkeksi oikealle josta hieman myöhemmin tunsin sen vasemmalla vatsassa. Uloste normaalia koko ajan. Tiistaina illasta kävin juoksulenkillä jonka jälkeen jomotus ikäänkuin katosi. Keskiviikkona jomotus oli siirtynyt kokonaan alavatsan seudulle ja huomasin yöllä että jouduin käymään virtsalla kolme kertaa joka yleensä on max 1krt. Torstaina sitten jo hyvä olo ja jouksulenkille, jonka jälkeen illalla jomotus palasi jälleen alavatsan seudulle ja tuo 3krt yössä taas virtsaamisentarve sekä normaalia kovempi jano. Jomotusta kesti aikansa ja loppui nyt perjantai aamuna. Minulla on ikäni ollut myös erinäisiä säteileviä alaselkäkipuja myös mutta en tiedä liittyvätkö tähän. tää jomotus on nyt sellaista lievää alavatsassa että en tiedä onko syy eturauhasessa,suolistossa vaiko virtsarakossa. Virtsaaminen helpottaa oloa.

Olisiko kenelläkään mitään suuntaa antavaa ohjetta tässä mistä voisi olla kysymys? Olenko esim. onnistunut palelluttamaan itseni lenkeillä (kylmä pohjoistuuli) ja kyse on miehen virtsatietulehduksesta?

5

622

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sulla on luultavasti virtsis. Käy lääkärissä.

• Anonyymi

Virtsis ?

• Anonyymi

😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

🍒 ­­N­y­­m­­­f­­o­­m­­a­­­a­­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#17764892Y

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

Vähän päivitystä aiheeseen jos jollain tulee vastaavaa joskus eteen. Nyt sunnuntaina olo jo normalisoitunut. Aloitin perjantaina tulehduskipulääkekuurin ihan buranalla. Tarkoitus oli mennä työterveyteen ma jos ei vaiva hellitä. Nyt ei enään janota eikä vessassa juoksua. Alavatsassa ei enään perjantain jälkeen jomotusta. Itse epäilen eturauhasen tulehdusta koska virtsatessa ei kirvelyä ollut lainkaan. Ja aika hyvin itseni onistunut palelluttamaan, tapanani ollut myös lenkin jälkeen jäähdytellä jalkoja lumihangessa mutta taidan tästä tavasta nyt luopua.

• Anonyymi

Apteekissa on koeliuskoja joilla voit itse tarkistaa jos on virtsarakon tulehdus

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      232
      4431
    2. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      75
      2874
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      47
      2403
    4. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      43
      1697
    5. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      78
      1389
    6. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      82
      1164
    7. PS uusimman gallupin rakettimainen nousija

https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden
      Maailman menoa
      137
      919
    8. Tekiskö nainen mieli tavata...

Viikonloppuna ja...?
      Ikävä
      64
      860
    9. Sellainen tunne sydämessä

Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,
      Ikävä
      86
      854
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      832
    Aihe