Alavatsan jomotus ja tihentynyt virtsaamisen tarve

Anonyymi-ap

Menneenä maanantaina kärsin yöllä jomottavasta vatsakivusta joka valvotti. Seuraavana päivänä tiistaina jomotus siirtyi hetkeksi oikealle josta hieman myöhemmin tunsin sen vasemmalla vatsassa. Uloste normaalia koko ajan. Tiistaina illasta kävin juoksulenkillä jonka jälkeen jomotus ikäänkuin katosi. Keskiviikkona jomotus oli siirtynyt kokonaan alavatsan seudulle ja huomasin yöllä että jouduin käymään virtsalla kolme kertaa joka yleensä on max 1krt. Torstaina sitten jo hyvä olo ja jouksulenkille, jonka jälkeen illalla jomotus palasi jälleen alavatsan seudulle ja tuo 3krt yössä taas virtsaamisentarve sekä normaalia kovempi jano. Jomotusta kesti aikansa ja loppui nyt perjantai aamuna. Minulla on ikäni ollut myös erinäisiä säteileviä alaselkäkipuja myös mutta en tiedä liittyvätkö tähän. tää jomotus on nyt sellaista lievää alavatsassa että en tiedä onko syy eturauhasessa,suolistossa vaiko virtsarakossa. Virtsaaminen helpottaa oloa.

Olisiko kenelläkään mitään suuntaa antavaa ohjetta tässä mistä voisi olla kysymys? Olenko esim. onnistunut palelluttamaan itseni lenkeillä (kylmä pohjoistuuli) ja kyse on miehen virtsatietulehduksesta?

4

206

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sulla on luultavasti virtsis. Käy lääkärissä.

      • Anonyymi

        Virtsis ?


    • Anonyymi

      Vähän päivitystä aiheeseen jos jollain tulee vastaavaa joskus eteen. Nyt sunnuntaina olo jo normalisoitunut. Aloitin perjantaina tulehduskipulääkekuurin ihan buranalla. Tarkoitus oli mennä työterveyteen ma jos ei vaiva hellitä. Nyt ei enään janota eikä vessassa juoksua. Alavatsassa ei enään perjantain jälkeen jomotusta. Itse epäilen eturauhasen tulehdusta koska virtsatessa ei kirvelyä ollut lainkaan. Ja aika hyvin itseni onistunut palelluttamaan, tapanani ollut myös lenkin jälkeen jäähdytellä jalkoja lumihangessa mutta taidan tästä tavasta nyt luopua.

    • Anonyymi

      Apteekissa on koeliuskoja joilla voit itse tarkistaa jos on virtsarakon tulehdus

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      68
      4903
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      15
      2320
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1836
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1546
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      37
      1530
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1338
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1257
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      13
      1176
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1171
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1166
    Aihe