Joko skodassa on kestävä moottori ja vaihteisto?

Anonyymi-ap

Öljynsyönti ja DSG ongelma jatkuu?

Joko Jakopää kestää?

eikös kaikki olleet valmistajan vikoja eli huono laatu?

VW konsernin hommia juu

kts. vw suomi24 ja audi suomi24= skoda

16

253

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      aja se 508 paska jokeen! pösöläski

    • Anonyymi

      Skodan moottorit kestävät miltei 20 000 km ilman remonttia uutena.

      • Anonyymi

        Kaverin sokotti kosahti jo 15 000 km kohdalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaverin sokotti kosahti jo 15 000 km kohdalla.

        SDP hajos taas?

        osta toyota ja äänestä PS


    • Anonyymi

      Hihii, taisi olla kuukausittainen rekisteröinti tilasto olla vaikea pala Toyotan omapojalle?
      Muista kuitenkin ettei sinun kannata olla myyntimääristä harmissasi, sillä VW ag tulee olemaan aina edellä.

      • Anonyymi

        Samaa paskaa ne on. Toyo hieman epämukavampi ja luotettavampi, konserniautot enemmän viimeisteltyjä, mutta erittäin epäluotettavia.

        Ostin 2018 vuoden 2015 entisen työsuhdeautoni omaksi. Auto oli farkku Octavia TSI:llä ja seitsemänpykäläisellä DSG:llä. Hyvin huollettu, hyvin pidetty. Ajettu 93 tkm. Kun mittariin pyörähti 107 tkm, kaikki parittomat vaihteet lakkasivat toimimasta. Ei muuta kuin mekatroniikka vaihtoon ja muutaman tonnin edestä viisikymppisiä merkkihuollossa tiskille.

        Tuossa vaiheessa auto söi jo vähän öljyä, noin 2 dl tuhannella kilometrillä. Kun mittarissa oli 115 tkm, öljynkulutus oli jo 8 dl tuhannella ja koneremppa oli väistämätön tosiasia. Lompakko keveni lähes viidellä tonnilla. Heti perään meni katalysaattori, joka oli luultavasti mennyt tukkoon liiasta öljynkulutuksesta. Taas meni liki tonni.

        Voitte arvata, jatkoinko taivalta muuten ihan kelvollisen ja tilavan auton kanssa? No en. En kyllä ostanut Toyoakaan, vaan hain Ruotsista edullisen etuvetoisen XC60:n, jolla nyt menty reilu kolme vuotta polttimoita ja pyyhkijänsulkia vaihdellen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa paskaa ne on. Toyo hieman epämukavampi ja luotettavampi, konserniautot enemmän viimeisteltyjä, mutta erittäin epäluotettavia.

        Ostin 2018 vuoden 2015 entisen työsuhdeautoni omaksi. Auto oli farkku Octavia TSI:llä ja seitsemänpykäläisellä DSG:llä. Hyvin huollettu, hyvin pidetty. Ajettu 93 tkm. Kun mittariin pyörähti 107 tkm, kaikki parittomat vaihteet lakkasivat toimimasta. Ei muuta kuin mekatroniikka vaihtoon ja muutaman tonnin edestä viisikymppisiä merkkihuollossa tiskille.

        Tuossa vaiheessa auto söi jo vähän öljyä, noin 2 dl tuhannella kilometrillä. Kun mittarissa oli 115 tkm, öljynkulutus oli jo 8 dl tuhannella ja koneremppa oli väistämätön tosiasia. Lompakko keveni lähes viidellä tonnilla. Heti perään meni katalysaattori, joka oli luultavasti mennyt tukkoon liiasta öljynkulutuksesta. Taas meni liki tonni.

        Voitte arvata, jatkoinko taivalta muuten ihan kelvollisen ja tilavan auton kanssa? No en. En kyllä ostanut Toyoakaan, vaan hain Ruotsista edullisen etuvetoisen XC60:n, jolla nyt menty reilu kolme vuotta polttimoita ja pyyhkijänsulkia vaihdellen.

        Taidat olla vähän tyhmä. Millä TSI koneella skodasi oli? Mikä oli öljynvaihtoväli?
        Jos 30TKm öljynvaihtoväli niin olis kannattanu tehdä ylimääräinen öljynvaihto aina 15TKm välein. DSG automaattiin et vaihtanut öljyjä ikinä koska ei tarvitse? Sitten ihmettelet et miksi hajosi? Kehut vielä sen jälkeen et hyvin huollettu?!? Saaqks tässä kohtaa nauraa?
        Kyllä se Volvokin hajoaa jos noin hyvin huoltaa ;D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa paskaa ne on. Toyo hieman epämukavampi ja luotettavampi, konserniautot enemmän viimeisteltyjä, mutta erittäin epäluotettavia.

        Ostin 2018 vuoden 2015 entisen työsuhdeautoni omaksi. Auto oli farkku Octavia TSI:llä ja seitsemänpykäläisellä DSG:llä. Hyvin huollettu, hyvin pidetty. Ajettu 93 tkm. Kun mittariin pyörähti 107 tkm, kaikki parittomat vaihteet lakkasivat toimimasta. Ei muuta kuin mekatroniikka vaihtoon ja muutaman tonnin edestä viisikymppisiä merkkihuollossa tiskille.

        Tuossa vaiheessa auto söi jo vähän öljyä, noin 2 dl tuhannella kilometrillä. Kun mittarissa oli 115 tkm, öljynkulutus oli jo 8 dl tuhannella ja koneremppa oli väistämätön tosiasia. Lompakko keveni lähes viidellä tonnilla. Heti perään meni katalysaattori, joka oli luultavasti mennyt tukkoon liiasta öljynkulutuksesta. Taas meni liki tonni.

        Voitte arvata, jatkoinko taivalta muuten ihan kelvollisen ja tilavan auton kanssa? No en. En kyllä ostanut Toyoakaan, vaan hain Ruotsista edullisen etuvetoisen XC60:n, jolla nyt menty reilu kolme vuotta polttimoita ja pyyhkijänsulkia vaihdellen.

        Mielikuvitus tarinoita ei kannata tarjota, me nauramme niille ja toteamme, että Toyotan omapojalla on paha olla.


    • Anonyymi

      Osta sähköauto niin ei ole noita ongelmia.loppuu se öljyn lisäily.

      • Anonyymi

        Akkuvesi on silti vaihdettava, 350 euroa laaki.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei akuissa ole nykyään mitään vettä. Millä vuosituhannella elät?
        Osta uutta tekniikkaa, se on paljon parempaa kuin vanha! https://antigravitybatteries.com/productline/starter-batteries/automotive/

        Olet vallan erehtynyt. Akustossa on ionisoitu akkuneste, joka on tosiaan syytä uusia silloin tällöin.

        https://lampopumput.info/foorumi/threads/ladattavista-autoista-ikäviä-yllätyksiä-kuluttajille-–-innostuksissa-tehtyjä-kauppoja-pitää-välttää-sanoo-kuluttajariitalautakunnan-puheenjohtaja.30666/page-2


    • Anonyymi

      Osta Skoda ja se on kuin arpakuponki sillä eroituksella että voi vain hävitä.

    • Anonyymi

      Ei ole, ei kestä.

    • Anonyymi

      eipä kestä

      siperian talvi opettaa

    • Anonyymi

      Ei ole takuu muuttunut, eivät siis kestä vieläkään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

      Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      66
      2258
    2. Onko kaivattusi

      kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      38
      1863
    3. Vanhuksen varpaankynsien leikkaus 89 euroa...

      Huh huh.......Parturikäynti olisi varmasti ollut 250 euroa? Kallis on suomi nykyään.
      Maailman menoa
      171
      1520
    4. Viulu vaiennut

      Eikö pisnikset suju ? Vai miksi pahin yrittäjä vouhka on "kadonnu" maan alle. 🤣
      Suomussalmi
      23
      1507
    5. Anne Kukkohovi. Myy likaisia alushousujaan.

      Kuka ihme ostaa jonkun naisen likaisia alushousuja, menee lujaa kyllä tälläkin housujen myyjällä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      85
      1234
    6. Nainen, sellaista tässä ajattelin

      Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      181
      1167
    7. Kyllä tekee kipeää

      Luopua kaikesta mitä on elämässä saavuttanut😞 ei vaan ole enää yhtäkään hiljaista vuorokautta🤬
      Ikävä
      24
      1110
    8. Kauanko skuutteja on siedettävä? Ei tietoa liikennesäännöistä, ajellaan miten sattuu ja missä vain.

      Kauanko on kestettävä sähköpotkulautojen terrorismismia? Niillä ajelevat eivät tiedä, tai jos tietävätkin, niin eivät vä
      Maailman menoa
      105
      1084
    9. Luotatko kaivattuusi?

      Jos et, mistä kiikastaa?
      Ikävä
      77
      939
    10. En mä tiedä mitä tapahtuu

      siis tykkäisitköhän musta oikeasti. Ehkä oot pelannu liikaa rahapelejä, ehkä rakastat tyhjiä arpoja.
      Ikävä
      9
      932
    Aihe