Ohhoh! Danny vei Helmi Loukasmäen Thaimaasta suoraan Fuengirolaan - Viimeisten bileiden aika...

80-vuotias Danny ja 22-vuotias Helmi ovat matkustusvaihde päällä. Thaimaan eksotiikka vaihtui lennossa suomalaisten suosimaan Aurinkorannikon helmeen, Fuengirolaan. Vierivä kivi ei sammaloidu, kun "ex-avustaja" on mukana!

Lue lisää:
https://www.suomi24.fi/viihde/ohhoh-danny-vei-helmi-loukasmaen-thaimaasta-suoraan-fuengirolaan-viimeisten-bileiden-aika?s24

333

6871

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Lauleleekohan Helmi:" En hetken rauhaa mä sulta nyt saa..... " No pianhan se loppuu kun katsoo Dannyn nykyistä liikunta kykyä.

      • Anonyymi

        Äijä kulkee kävelykepin kanssa .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äijä kulkee kävelykepin kanssa .

        Entä sitten? Ei sen pitäisi olla ilkkumisen aihe.


      • Anonyymi

        Siis se on ok jos 22-vuotias tyttö antaa yli 80-vuotiaalle miehelle vittua? Miehelle joka oli "kuuluisa" vittu 50 vuotta sitten?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis se on ok jos 22-vuotias tyttö antaa yli 80-vuotiaalle miehelle vittua? Miehelle joka oli "kuuluisa" vittu 50 vuotta sitten?

        Niin kyllä se raha tai sen puute on kumma juttu, tuskinpa miss suomen ja muut kaunottaret tavallisen kaverin kanssa jos rikas ja vielä ammattiurheilija nhl tai muut miksei F 1 kuski myös hyvä saalis.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis se on ok jos 22-vuotias tyttö antaa yli 80-vuotiaalle miehelle vittua? Miehelle joka oli "kuuluisa" vittu 50 vuotta sitten?

        Ei sydäntautinen diabetesta sairastava vanhus enää paneskele ketään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis se on ok jos 22-vuotias tyttö antaa yli 80-vuotiaalle miehelle vittua? Miehelle joka oli "kuuluisa" vittu 50 vuotta sitten?

        Oletko ollut jalkaa pitelemässä ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis se on ok jos 22-vuotias tyttö antaa yli 80-vuotiaalle miehelle vittua? Miehelle joka oli "kuuluisa" vittu 50 vuotta sitten?

        Vittu on naisella, joka on synnyttänyt viisi muksua.
        Ja joka muksulla on eri isä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sydäntautinen diabetesta sairastava vanhus enää paneskele ketään.

        Onhan sillä kieli. 😋


      • Anonyymi

        Kuvitteles itsesi 80-vuotiaana. Mahdatko kävellä noinkaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sydäntautinen diabetesta sairastava vanhus enää paneskele ketään.

        Pikku Helmi imasee löysät pois isolta Dltä.

        Kuuluu työn kuvaan ja D tuijottaa!! 😍😋😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan sillä kieli. 😋

        Juu ja kädet ja onhan lelutkin keksitty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis se on ok jos 22-vuotias tyttö antaa yli 80-vuotiaalle miehelle vittua? Miehelle joka oli "kuuluisa" vittu 50 vuotta sitten?

        Nussikaa äitejänne, te kateelliset pikkupojat. Se on raha, joka puhuu ja jolla saa pillua. Sitä tietääkseni Dannyllä riittää. Sekä Danny on muutenkin karismaattinen mies. Siitäkin naiset tykkäävät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sydäntautinen diabetesta sairastava vanhus enää paneskele ketään.

        Voihan se vielä ajella "käsikaasulla."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nussikaa äitejänne, te kateelliset pikkupojat. Se on raha, joka puhuu ja jolla saa pillua. Sitä tietääkseni Dannyllä riittää. Sekä Danny on muutenkin karismaattinen mies. Siitäkin naiset tykkäävät.

        Dannylla ei ole rahaa, pieni taiteilijan eläke ja vuokralla asuu. Vuokra talosta muutti vuokra kerrostaloon, pieni asunto.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pikku Helmi imasee löysät pois isolta Dltä.

        Kuuluu työn kuvaan ja D tuijottaa!! 😍😋😂

        Ei imaise Dannyltä löysiä edestä mutta entää takaa......?


    • Anonyymi

      Danny lennätti ennenvanhaankin niitä hoitojaan Thaimaahan.

      Niihin kuuluivat hänen monet taustalaulajansa.

    • Anonyymi

      Helmi hyrisee tyytyväisyyttään.

    • Anonyymi

      7 päivää lehti maksanut kok matkat kuvineen lööpeinen päivineen hhhahaha.. miten löydät dannyn seuraa haisevaa ruskean kelta vanaa kun näät tena vipan siinä on dänny bon apetit

    • Anonyymi

      kuolema varma vuoden sisäällä jopa aikaisemmi.

      • Anonyymi

        7 lehen lööppi.


      • Anonyymi

        Kunhan helmi nyt muistaisi huolehtia ehkäisystä, ettei tule yllärivauvaa!


    • Anonyymi

      Taas on lähtenyt aloittajalla uusi kateuden aihe laukkaamaan. Peesaajat tulevat perässä.

      • Anonyymi

        Just näin. En voi ymmärtää raakuutta iäkkäitä kohtaan. Onkohan kiva, kun karma kostaa sit vanhana näille ilkkujille? Onko kiva teistä, kun teitäkin joku tuosta pilkkaa? Analysointi ilman ageismia ja passiivisaggressiivisuutta kiitos.

        Ei näin: "hahhahhaa vaipoissa ja haudassa on kohta, ei varmaan nuorellakaan kivaa haisulin kanssa tuolla"

        Vaan näin: "oho, kylläpä tunnen kateudenpiston sisälläni, kun vielä tuossa iässä hänkin matkustaa, pätäkkää löytyy ja nuorikin ehkä sai kivan loman siinä ja minulla ei mitään em. asioista, lisäksi minua ärsyttää, että biologia tuntuu olevan julma tietystä näkökulmasta katsottuna iäkkäitä ja/tai monogamisia naisia kohtaan tai esim. sellaisiakin naisia kohtaan, jotka haluavat monta miestä, mutta eivät halua kumppanilla olevan montaa naista, en henkilökohtaisesti hyväksy Dannyn elämänvalintoja ja tekoja ja tämä saa aikaan minussa vihantunteen ja tarpeen puolustaa näkemyksiäni ja kaikkia maailman nuoria naisia TAI esim. harmittaa, että tuo vanha äijä vain lentelee ympäriinsä ja vaikuttaa saavan pesää ja itse en tunnu koskaan saavan mitään."

        Näin.

        T. Kateuden tunteesta ulkopuolinen (tämä herättänee useammassa nyt kateutta..)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Just näin. En voi ymmärtää raakuutta iäkkäitä kohtaan. Onkohan kiva, kun karma kostaa sit vanhana näille ilkkujille? Onko kiva teistä, kun teitäkin joku tuosta pilkkaa? Analysointi ilman ageismia ja passiivisaggressiivisuutta kiitos.

        Ei näin: "hahhahhaa vaipoissa ja haudassa on kohta, ei varmaan nuorellakaan kivaa haisulin kanssa tuolla"

        Vaan näin: "oho, kylläpä tunnen kateudenpiston sisälläni, kun vielä tuossa iässä hänkin matkustaa, pätäkkää löytyy ja nuorikin ehkä sai kivan loman siinä ja minulla ei mitään em. asioista, lisäksi minua ärsyttää, että biologia tuntuu olevan julma tietystä näkökulmasta katsottuna iäkkäitä ja/tai monogamisia naisia kohtaan tai esim. sellaisiakin naisia kohtaan, jotka haluavat monta miestä, mutta eivät halua kumppanilla olevan montaa naista, en henkilökohtaisesti hyväksy Dannyn elämänvalintoja ja tekoja ja tämä saa aikaan minussa vihantunteen ja tarpeen puolustaa näkemyksiäni ja kaikkia maailman nuoria naisia TAI esim. harmittaa, että tuo vanha äijä vain lentelee ympäriinsä ja vaikuttaa saavan pesää ja itse en tunnu koskaan saavan mitään."

        Näin.

        T. Kateuden tunteesta ulkopuolinen (tämä herättänee useammassa nyt kateutta..)

        Moi Danny, entä jos sinun 22-vuotias lapsi lentää 80-vuotiaan kanssa? Oletko sit kateellinen vai?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Just näin. En voi ymmärtää raakuutta iäkkäitä kohtaan. Onkohan kiva, kun karma kostaa sit vanhana näille ilkkujille? Onko kiva teistä, kun teitäkin joku tuosta pilkkaa? Analysointi ilman ageismia ja passiivisaggressiivisuutta kiitos.

        Ei näin: "hahhahhaa vaipoissa ja haudassa on kohta, ei varmaan nuorellakaan kivaa haisulin kanssa tuolla"

        Vaan näin: "oho, kylläpä tunnen kateudenpiston sisälläni, kun vielä tuossa iässä hänkin matkustaa, pätäkkää löytyy ja nuorikin ehkä sai kivan loman siinä ja minulla ei mitään em. asioista, lisäksi minua ärsyttää, että biologia tuntuu olevan julma tietystä näkökulmasta katsottuna iäkkäitä ja/tai monogamisia naisia kohtaan tai esim. sellaisiakin naisia kohtaan, jotka haluavat monta miestä, mutta eivät halua kumppanilla olevan montaa naista, en henkilökohtaisesti hyväksy Dannyn elämänvalintoja ja tekoja ja tämä saa aikaan minussa vihantunteen ja tarpeen puolustaa näkemyksiäni ja kaikkia maailman nuoria naisia TAI esim. harmittaa, että tuo vanha äijä vain lentelee ympäriinsä ja vaikuttaa saavan pesää ja itse en tunnu koskaan saavan mitään."

        Näin.

        T. Kateuden tunteesta ulkopuolinen (tämä herättänee useammassa nyt kateutta..)

        Ihan niin, nämä ns ” omastamielestään vitsiniekat” tekevät leikkiä asioista kuten vaipoista.
        Lukijoita on 80 ikäisiäkin joilla saattaa olla eri sairauksia ja vaipat, kun he näkevät nämä ivalliset kirjoitukset niin tuntevat itsensä arvottomiksi yhteiskunnassa.

        Niin että näillä vaippa jutuilla ei tarttis laskea leikkiä netissä , koska niitä on jopa koululaisiakin joiden on käytettävä vaippaa, ja tulevat olonsa entistä yksinäisemmiksi kun huomaavat mitä aikuiset ihmisen kirjoittelee alentavasti ihmisistä joilla on joku sairaus

        Danny matkustelee vielä, sitä ei moni hänen iässään enää tee, joten elämä pitää saada elää omilla ehdoillaan ilman että kateelliset ovat netissä ilkeilemässä


      • Anonyymi

        Vihervasemmistolaiset punikit vihaa menestyviä ihmisiä.
        Punikki ei hyväksy sitä, että kovalla työllä voi tulla hyvin toimeen. Myös täällä sosialistisessa suomessa.
        Nuo kateelliset punikit seisoo mieluummin jonottamassa KELAn avustuksia, kuin menisivät töihin tai opiskelemaan. Avustukset ovat aivan liian suuret.
        Danny on menestynyt. Sitä ei kommunisti punikit voi hyväksyä.
        Onnea Danny, olet viriili ukko.
        Tänä päivänä jo 20-30 vuotiaat köpöttelee kepeillä. Kiitos alkoholismin, sekakäytön.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vihervasemmistolaiset punikit vihaa menestyviä ihmisiä.
        Punikki ei hyväksy sitä, että kovalla työllä voi tulla hyvin toimeen. Myös täällä sosialistisessa suomessa.
        Nuo kateelliset punikit seisoo mieluummin jonottamassa KELAn avustuksia, kuin menisivät töihin tai opiskelemaan. Avustukset ovat aivan liian suuret.
        Danny on menestynyt. Sitä ei kommunisti punikit voi hyväksyä.
        Onnea Danny, olet viriili ukko.
        Tänä päivänä jo 20-30 vuotiaat köpöttelee kepeillä. Kiitos alkoholismin, sekakäytön.

        Kyllä se näin on ...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan niin, nämä ns ” omastamielestään vitsiniekat” tekevät leikkiä asioista kuten vaipoista.
        Lukijoita on 80 ikäisiäkin joilla saattaa olla eri sairauksia ja vaipat, kun he näkevät nämä ivalliset kirjoitukset niin tuntevat itsensä arvottomiksi yhteiskunnassa.

        Niin että näillä vaippa jutuilla ei tarttis laskea leikkiä netissä , koska niitä on jopa koululaisiakin joiden on käytettävä vaippaa, ja tulevat olonsa entistä yksinäisemmiksi kun huomaavat mitä aikuiset ihmisen kirjoittelee alentavasti ihmisistä joilla on joku sairaus

        Danny matkustelee vielä, sitä ei moni hänen iässään enää tee, joten elämä pitää saada elää omilla ehdoillaan ilman että kateelliset ovat netissä ilkeilemässä

        Ja vaippoja käyttää mm. selkäydinvammautuneet, pyörätuolilla liikkuvat, nuoretkin, esim. liikenneonnettomuuden uhrit. Hävetkää te ilkkujat ja vinoilijat! Karma yleensä kostaa eli tulee omalle kohdalle...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi Danny, entä jos sinun 22-vuotias lapsi lentää 80-vuotiaan kanssa? Oletko sit kateellinen vai?

        Olen itse 30-v. nainen, lapseni kaikki 0-5-vuotiaita ja olen ylpeä, jos tyttäreni/poikani ystävystyvät aikuisina iästä riippumatta. Toivon, että he ovat onnellisia ja antavat toisten olla onnellisia, ehkä myös auttavat toisia olemaan onnellisia ja toki myös tunnistavat hedelmättömät tilanteet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen itse 30-v. nainen, lapseni kaikki 0-5-vuotiaita ja olen ylpeä, jos tyttäreni/poikani ystävystyvät aikuisina iästä riippumatta. Toivon, että he ovat onnellisia ja antavat toisten olla onnellisia, ehkä myös auttavat toisia olemaan onnellisia ja toki myös tunnistavat hedelmättömät tilanteet.

        Lisäyksenä vielä, tapaan ja autan 80-vuotiaita isovanhempiani usein. Minkäikäinen vain voi olla kehittyneempi/kehittymättömämpi esim. empatiassa/muissa ominaisuuksissa ikätoveriinsa verrattuna. Minkäikäinen vain voi olla kiltti ja hyvää seuraa. Odottamatta saattaakin kemiat osua jonkun kanssa yksiin. Kuka vain voi tuntua perheeltä ja tärkeältä, kun hänet tarpeeksi hyvin tuntee ja hänestä välittää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vihervasemmistolaiset punikit vihaa menestyviä ihmisiä.
        Punikki ei hyväksy sitä, että kovalla työllä voi tulla hyvin toimeen. Myös täällä sosialistisessa suomessa.
        Nuo kateelliset punikit seisoo mieluummin jonottamassa KELAn avustuksia, kuin menisivät töihin tai opiskelemaan. Avustukset ovat aivan liian suuret.
        Danny on menestynyt. Sitä ei kommunisti punikit voi hyväksyä.
        Onnea Danny, olet viriili ukko.
        Tänä päivänä jo 20-30 vuotiaat köpöttelee kepeillä. Kiitos alkoholismin, sekakäytön.

        ⁰Joo ja hutisalo yrittää saada viimeisetkin työpaikat suomesta lähtemään. Kyllä on typerä ämmä johtamassa vihreitä, haittapuoluetta.


    • Anonyymi

      Hienoa, että 80-vuotias pystyy tekemään vielä muutakin, kuin vain istumaan palvelutalon nurkassa. Kuinkahan monen ilkkujan elämä kulkee tuossa iässä?

      • Anonyymi

        vittu se kuolee se on saira mitää vittuaa luuletkos että elää tuhansia vuosia..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        vittu se kuolee se on saira mitää vittuaa luuletkos että elää tuhansia vuosia..

        Danny sairastaa diabetesta ja olihan se jokunen vuosi sitten jossain pallonlaajenuksessakin ja myös verenpainetauti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        vittu se kuolee se on saira mitää vittuaa luuletkos että elää tuhansia vuosia..

        Onko koulusi jäänyt kesken, kun oikeinkirjoituksesi ontuu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        vittu se kuolee se on saira mitää vittuaa luuletkos että elää tuhansia vuosia..

        Näytät olevan itse sairas ja pahasti..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näytät olevan itse sairas ja pahasti..

        Dannyllä on hyvä kova sarvi viellä housussa. Hyvä danny.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näytät olevan itse sairas ja pahasti..

        Danny äänetää kokoomusta ja on kokoomuksen järjestämässä hoitojonossa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Danny sairastaa diabetesta ja olihan se jokunen vuosi sitten jossain pallonlaajenuksessakin ja myös verenpainetauti.

        Nin se Elviskin elää.
        ja kaikila muillakin on ikuinen elämä,
        jotka uskoo.
        Voitko julkaista?
        -Se mennee tuon cartta mangnan kautta,
        mutta nähdäkseni voijjaan julukasta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko koulusi jäänyt kesken, kun oikeinkirjoituksesi ontuu?

        Itelläs onttuu, ja pahasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Dannyllä on hyvä kova sarvi viellä housussa. Hyvä danny.

        Joo, mutta se ei enää nouse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näytät olevan itse sairas ja pahasti..

        "Näytät olevan itse sairas ja pahasti.."

        Oikein, mutta kun vielä tyhmä. Luvassa loistava vanhuus, jos sinne saakka .... !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Danny äänetää kokoomusta ja on kokoomuksen järjestämässä hoitojonossa

        Punikki siellä taas päästelee aivopierujaan, älämölöä.
        Viherpunikeilla on ollut neljä vuotta aikaa hoitaa asiat kuntoon.
        Nyt on SOTE kentällä.
        Kauhulla kansa odottaa, mitä " hoitoa " moinen tuo tullessaan.
        Edes viisaimmatkaan professorit, taloustietäjät sun muut tutkijat ei tiedä, mitä sieltä tulee.
        Mutta kustannusarviot on jo nyt järjettömissä hinnoissa.
        Tuo SOTE kokeilu, sekoilu, tullaan maksamaan velkarahalla.
        Suomi on jo nyt pohjolan Albania.
        Seuraavan hallituksen, oikeisto, on pakko pistää stoppi, tälle järjettömälle velan otolle.
        Biletykset on nyt kertakaikkisesti loppu.
        Pienituloiset ja köyhät.
        Valmistautukaa niukaakin niukempaan elämään.
        Minä myös. Viime vuonna tuloni rapiat päälle 35 tonnia. Hyvin pärjään.
        Koska teen töitä.


      • Anonyymi

        DANNY on äijä, 60 luvulta lähtien esiintynyt, ja pisti D. tuotannon pystyyn, ja auttoi monia artisteja uran alkuun 👍👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Danny sairastaa diabetesta ja olihan se jokunen vuosi sitten jossain pallonlaajenuksessakin ja myös verenpainetauti.

        Onko täällä jokin terveystiedot nähtävillä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Dannyllä on hyvä kova sarvi viellä housussa. Hyvä danny.

        No mimmoinen ,kun kaikki nuu on jo tarkasti selitetty?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko täällä jokin terveystiedot nähtävillä?

        Nämä tiedot oli 7 päivää lehdessä , Lipsanen ite kertonut ja myös Vientolan yökylässä sarjassa kertoi sairastavansa diabetestä ja verenpainetautia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näytät olevan itse sairas ja pahasti..

        Ehtiikö Danny kosia helmee, enne kuolemaansa.


    • Anonyymi

      kuole poi kuole poi kuole poi kuole poi kuole pois..

    • Anonyymi

      kyllä tovotaa kivuliasta kuolemaa dannylle terveis armin ystävät..

      • Anonyymi

        No sen huomaa,että olet laitamyötäisessä..


      • Anonyymi

        Tiedätkö mikä on Karman laki? Sinun jos kenen kannattaa tutustua siihen.


    • Anonyymi

      Miten Helmi lähtee sellaisten mummien ja vaarien paikkaan? Mitä eläkeparatiisi voi antaa mitään 22 -vuotiaalle? Minua ei mikään saa uskomaan, että hän pyyteettömästi ja auttamishaluisena viettää aamusta iltaan ja illasta aamuun aikansa vanhainkoti-ikäisten kanssa. Vaikka eipä Helmi taida enää muistaa, millaista on viettää aikaa oman ikäistensä kanssa jossain riemukkaassa lomaparatiisissa.

      • Anonyymi

        Helmi on Dannyn henkilökohtainen avustaja, minun serkku tekee tuota työtä yhdelle rikkaalle naisihmiselle ja tämä ihminen haluaa myös matkustaa, mutta ei kykene sitä yksin tekemään, niin serkkulikka menee mukaan, ja tää rikas ihminen maksaa koko lystin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Helmi on Dannyn henkilökohtainen avustaja, minun serkku tekee tuota työtä yhdelle rikkaalle naisihmiselle ja tämä ihminen haluaa myös matkustaa, mutta ei kykene sitä yksin tekemään, niin serkkulikka menee mukaan, ja tää rikas ihminen maksaa koko lystin.

        Ihan niin, nuori avustaja on monella joilla on siihen rahaa, mutta eräillä on vaan yksi asia mielessä , se kertoo paljon heistä ihmisinä . Ovat hyvin yksinäisiä oman itsensä kanssa


    • Anonyymi

      On tämä aikamoinen pari

      • Anonyymi

        Ei Helmi ole mikään rakastajatar, vaan apu Dannylle, huolehtii lääkityksestä, vaatteista, matkoista, on autokuskina, käyttää lääkärissä, huolehtii pistokset, apteekissa käynnit, reseptien uusinnat, huolehtii syömiset, kaupassakäynnin ja puhtauden, Helmi on ihana tyttö, että auttaa vanhaa ihmistä. Miten Danny maksaa Helmille, kun Helmillä ei ole verotiedoissa tuloja. Saako hän Kelalta korvauksen, vai maksaako mies pimiänä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei Helmi ole mikään rakastajatar, vaan apu Dannylle, huolehtii lääkityksestä, vaatteista, matkoista, on autokuskina, käyttää lääkärissä, huolehtii pistokset, apteekissa käynnit, reseptien uusinnat, huolehtii syömiset, kaupassakäynnin ja puhtauden, Helmi on ihana tyttö, että auttaa vanhaa ihmistä. Miten Danny maksaa Helmille, kun Helmillä ei ole verotiedoissa tuloja. Saako hän Kelalta korvauksen, vai maksaako mies pimiänä.

        Saattaa tosiaa olla avustaja, eikä varmaan montaakaan pappaa haitta jos on nuori ja nätti avustaja joka voi hiukan paljastakin pintaa näyttää "vähän on paljon" jos lusikka tippuu neito etsii jaon kiva katsella vaikka kuola valuisikin samalla ;-D Meillä suomessa on niin kummat omatekoiset moraalit joillain , vaikka naiset käyttää ihan samaan tapaan nuoria miehiä, myös muupuolisissa ilmiö on tavallinen.


      • Anonyymi

        Hyvä, että Dannylla on fiksu avustaja ja ystävä. Monelle se on suuri kateuden aihe, Eritoten vanhoille kukkahattutädeille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei Helmi ole mikään rakastajatar, vaan apu Dannylle, huolehtii lääkityksestä, vaatteista, matkoista, on autokuskina, käyttää lääkärissä, huolehtii pistokset, apteekissa käynnit, reseptien uusinnat, huolehtii syömiset, kaupassakäynnin ja puhtauden, Helmi on ihana tyttö, että auttaa vanhaa ihmistä. Miten Danny maksaa Helmille, kun Helmillä ei ole verotiedoissa tuloja. Saako hän Kelalta korvauksen, vai maksaako mies pimiänä.

        Ja mistähän sinä tuon TIEDÄT? Taitaapi olla vain niin, että sinä haluat sen epänormaalin suhteen olevan kuvailemasi kaltainen vai oletko jotenkin läheltä seurannut heidän suhdettaan? Mitenkä ne Helmin poseeratut puolialastonkuvat kuuluvat joukkoon? Osa on sellaisia, että hyvinkin sopisivat jonnekin Dannyn nuoruuden aikaisen Jallun sivuille. Hyvin harvoin vanhusavustajat jo uskottavuutensa vuoksi kuvata itseään sillä tavalla. Ja älkööt nyt taas "ikä on vaan numeroita" -tyypit kertoko, että uima-altaalla viihdytään bikineissä. Minun tietääkseni siellä vanhuksen avustaja ei ole valokuvattavana kuvausmeikeissä pari rihmaa yllään ja korkoavokkaat jaloissaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei Helmi ole mikään rakastajatar, vaan apu Dannylle, huolehtii lääkityksestä, vaatteista, matkoista, on autokuskina, käyttää lääkärissä, huolehtii pistokset, apteekissa käynnit, reseptien uusinnat, huolehtii syömiset, kaupassakäynnin ja puhtauden, Helmi on ihana tyttö, että auttaa vanhaa ihmistä. Miten Danny maksaa Helmille, kun Helmillä ei ole verotiedoissa tuloja. Saako hän Kelalta korvauksen, vai maksaako mies pimiänä.

        Täysin samaa mieltä,henkilökohtainen avustaja on ammattinimike..🌞


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei Helmi ole mikään rakastajatar, vaan apu Dannylle, huolehtii lääkityksestä, vaatteista, matkoista, on autokuskina, käyttää lääkärissä, huolehtii pistokset, apteekissa käynnit, reseptien uusinnat, huolehtii syömiset, kaupassakäynnin ja puhtauden, Helmi on ihana tyttö, että auttaa vanhaa ihmistä. Miten Danny maksaa Helmille, kun Helmillä ei ole verotiedoissa tuloja. Saako hän Kelalta korvauksen, vai maksaako mies pimiänä.

        Niinkuin henkilökohtainen avustaja,vai.....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei Helmi ole mikään rakastajatar, vaan apu Dannylle, huolehtii lääkityksestä, vaatteista, matkoista, on autokuskina, käyttää lääkärissä, huolehtii pistokset, apteekissa käynnit, reseptien uusinnat, huolehtii syömiset, kaupassakäynnin ja puhtauden, Helmi on ihana tyttö, että auttaa vanhaa ihmistä. Miten Danny maksaa Helmille, kun Helmillä ei ole verotiedoissa tuloja. Saako hän Kelalta korvauksen, vai maksaako mies pimiänä.

        Just näin hän on henkilökohtainen avustaja, jos ei tuloja niin tällä Helmillä asuminen ja ruoka ilmaista , tai niinkö korvausta hoitamisesta ja varmaan Lipsanen ostaa Helmille vaatteet, meikit, ja kaikki mitä nuori nainen tarvitsee.
        Jollei muutakaan työtä ole tarjolla niin onhan tuo nyt paljon mukavampaa, kun olla työtön, ja ehkä Helmi vielä ohessa opiskelee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja mistähän sinä tuon TIEDÄT? Taitaapi olla vain niin, että sinä haluat sen epänormaalin suhteen olevan kuvailemasi kaltainen vai oletko jotenkin läheltä seurannut heidän suhdettaan? Mitenkä ne Helmin poseeratut puolialastonkuvat kuuluvat joukkoon? Osa on sellaisia, että hyvinkin sopisivat jonnekin Dannyn nuoruuden aikaisen Jallun sivuille. Hyvin harvoin vanhusavustajat jo uskottavuutensa vuoksi kuvata itseään sillä tavalla. Ja älkööt nyt taas "ikä on vaan numeroita" -tyypit kertoko, että uima-altaalla viihdytään bikineissä. Minun tietääkseni siellä vanhuksen avustaja ei ole valokuvattavana kuvausmeikeissä pari rihmaa yllään ja korkoavokkaat jaloissaan.

        Sillä pääsee julkisuuteen, kaikki tuntee Dannyn ja hänen myötään saa itsensä esiin julkisuudessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saattaa tosiaa olla avustaja, eikä varmaan montaakaan pappaa haitta jos on nuori ja nätti avustaja joka voi hiukan paljastakin pintaa näyttää "vähän on paljon" jos lusikka tippuu neito etsii jaon kiva katsella vaikka kuola valuisikin samalla ;-D Meillä suomessa on niin kummat omatekoiset moraalit joillain , vaikka naiset käyttää ihan samaan tapaan nuoria miehiä, myös muupuolisissa ilmiö on tavallinen.

        Katos se on vaan niin että sinunlaistesi näkee asiat ainoastaan yhdestä näkökulmasta, eikä voi lohduttaa että se menee ohi, typeryys on seuranasi koko jäljellä olevan elämän


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei Helmi ole mikään rakastajatar, vaan apu Dannylle, huolehtii lääkityksestä, vaatteista, matkoista, on autokuskina, käyttää lääkärissä, huolehtii pistokset, apteekissa käynnit, reseptien uusinnat, huolehtii syömiset, kaupassakäynnin ja puhtauden, Helmi on ihana tyttö, että auttaa vanhaa ihmistä. Miten Danny maksaa Helmille, kun Helmillä ei ole verotiedoissa tuloja. Saako hän Kelalta korvauksen, vai maksaako mies pimiänä.

        Miten Danny maksaa_? KYRVÄLLÄ !!!!!
        Olen Dannyä 15v nuorempi ja paneskelen teinityttöjä joka reikään. Muuta ei tarvita kuin rahaa ja viagraa.
        On ihanaa langeta loveen aina kun haluaa.
        Danny on sankarini vaikkei osaakaan rokata


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei Helmi ole mikään rakastajatar, vaan apu Dannylle, huolehtii lääkityksestä, vaatteista, matkoista, on autokuskina, käyttää lääkärissä, huolehtii pistokset, apteekissa käynnit, reseptien uusinnat, huolehtii syömiset, kaupassakäynnin ja puhtauden, Helmi on ihana tyttö, että auttaa vanhaa ihmistä. Miten Danny maksaa Helmille, kun Helmillä ei ole verotiedoissa tuloja. Saako hän Kelalta korvauksen, vai maksaako mies pimiänä.

        Pisti silmään tuo "huolehtii lääkityksestä". Edes henkilökohtainen avustaja EI SAA lääkkeitä antaa, jos ei ole koulutusta tähän. Kannattaa ottaa asioista hieman selvää ja ennen kaikkea seuraamuksista, jos jotain sattuu.


    • Anonyymi

      ei helmiä sioille lukee jossain kirjassa.

    • Anonyymi

      Vaikka Helmi olis vain henkilökohtainen avustaja niin kyllä varmalla avustaa myös mällin lennätyksessä. Pervoa tai ei. Eipä se muiden pohtimalla parane. Noo.....on se kyllä pervoa.

    • Anonyymi

      Onkohan tuo edes laillista. Noin nuori tyttö on kuitenkin kyseessä. Dannyn pitäisi hakea ikäistään seuraa.

      • Anonyymi

        Vanhat naiset tulee jättää rauhaan. Jos mummu on aamulla jäykkänä, saa syytteen kuoleman tuottamisesta.


      • Anonyymi

        Eikö ihmetytä ollenkaan, jos Dannylla olisi 80 vuotias avustaja, kun pitäisi olla samanikäinen.
        Helmi on nyt vain Dannyn avustaja, hän on 22-vuotias ja siis täysi-ikäinen. Hän osaa hoitaa asiat ja ulkomailla on Dannylle iso apu, sekä kielitaitoinen.
        Mitä tuo haittaa, jos Helmiä haluavat lehdet kuvata vaikka bikineissä ja korkokengissä, ei se tarkoita, että Danny sitä vaatii. Helmille vain vähän tuloja lehdiltä, joten turhaa urputusta.


    • Anonyymi

      Onhan se nyt laillista kun nainen on täysi-ikäinen. Tosin kaikki mikä on laillista ei ole hyvien tapojen mukaista.

      • Anonyymi

        Ei sitä kypsyyttä voi mitata vuosissa. Lain mukaan Helmi on täysi-ikäinen, mutta... Tuossa iässä nuoret ovat kovin eri tasolla, tiedän mistä puhun, koska meillä menee nuoriso samoissa ikäjutuissa. Jotkut ovat vielä aivan kakaroita ja maailman vietävissä, kun taas toiset ovat järjellisiä nuoria aikuisia. Dannyn on ollut helppo viedä Helmi mennessään, kun tämä vaikuttaa hyvin yksinkertaiselta ja kypsymättömältä. On varmasti vanhan ukon silmissä kivaa katseltavaa, ei pane hanttiin missään, on tyytyväinen, kun pääsee matkoille, ravintoloihin ja saa kivoja tavaroita. Vastineeksi vanha ukko saa käpälöidä ja tyttönen ei ymmärrä, että sellaisessa on jotain vinoutunutta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sitä kypsyyttä voi mitata vuosissa. Lain mukaan Helmi on täysi-ikäinen, mutta... Tuossa iässä nuoret ovat kovin eri tasolla, tiedän mistä puhun, koska meillä menee nuoriso samoissa ikäjutuissa. Jotkut ovat vielä aivan kakaroita ja maailman vietävissä, kun taas toiset ovat järjellisiä nuoria aikuisia. Dannyn on ollut helppo viedä Helmi mennessään, kun tämä vaikuttaa hyvin yksinkertaiselta ja kypsymättömältä. On varmasti vanhan ukon silmissä kivaa katseltavaa, ei pane hanttiin missään, on tyytyväinen, kun pääsee matkoille, ravintoloihin ja saa kivoja tavaroita. Vastineeksi vanha ukko saa käpälöidä ja tyttönen ei ymmärrä, että sellaisessa on jotain vinoutunutta.

        Ei pidä kirjoitella mitä sattuu, kun ei tiedä asioista mitään.


      • Anonyymi

        Onhan lähihoitajat vanhainkodeissa tuon ikäisiä, ja tykkäävät vanhuksista , meitä ihmisiä on niin monenlaisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei pidä kirjoitella mitä sattuu, kun ei tiedä asioista mitään.

        Todella ei, ne kertoo vaan niiden omasta maailmankatsomuksestaan, joten voi jättää omaan arvoonsa, siitä puhe mistä puute niinhän se on aina ollut


    • Anonyymi

      mitä yhteistä on helmi lokkumäellä ja jenni haukiolla ja museolla??? kaikkien sisällä on joskus jotain vanhaa.

      • Anonyymi

        Kyllä on suomalaisten keskuudessa paljon kateellisia, joilla ei ole omaa elämää. Mitä siitä, että Helmi on 22-vuotias ja Danny 80-vuotias, jos rakastavat toisiaan vapaaehtoisesti. Eikä se voi pedofiliaa olla, kun Suomessa tietääkseni ihminen on täysi-ikäinen ja saa päättää omasta elämästäännitse. Kummaaa moralismia. Taidatte itse olla pedofiileja, ainakin osa, kun tuollaisia kirjoittelette.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä on suomalaisten keskuudessa paljon kateellisia, joilla ei ole omaa elämää. Mitä siitä, että Helmi on 22-vuotias ja Danny 80-vuotias, jos rakastavat toisiaan vapaaehtoisesti. Eikä se voi pedofiliaa olla, kun Suomessa tietääkseni ihminen on täysi-ikäinen ja saa päättää omasta elämästäännitse. Kummaaa moralismia. Taidatte itse olla pedofiileja, ainakin osa, kun tuollaisia kirjoittelette.

        Lue kommentti klo 6.04. Siinä on järkeä, jota en löydä sinun kirjoitelmastasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lue kommentti klo 6.04. Siinä on järkeä, jota en löydä sinun kirjoitelmastasi.

        Mitä sitten? Saa kaksi aikuista olla yhdessä, jos pitävät toisistaan. Itse olen 53-vuotias, korkean älykkyyden omaava, insinööri, valkoinen heteromies ja voin hyvin alkaa seurustelemaan kauniin, älykkään naisen kanssa, jolla samat arvot kuin minulla eli kokoomuksen oikeaa laitaa oleva, vaikka nainen olisi minua 15-20 vuotta nuorempi. Sinä olet vain kateellinen, kun toinen saa ja toinen antaa rakkaudessa. Mutta näinhän se ihmisissä usein menee. Sinä se heitit ensimmäisen kiven, en minä. Kuten Raamatussakin tästä kivenheitosta sanotaan, vaikken ihan kiihkouskovainen olekaan. Vaikka siellä isä heittää ensimmäisen kiven omaa lastaan kohtaan, jos tämä niskoittelee vanhempiaan kohtaan eikä usko puhetta vaan vastustaa omia vanhempiaan. Mutta uskon kyllä Luojaan. Ehkä olen vähän narsisti tai jopa vähän psykopaattikin jonkun mielestä, mutta tällaiseksi Luoja minut loi. Sitä ei voi kukaan muuttaa. Ei edes lääketiede. Näin se vaan on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä on suomalaisten keskuudessa paljon kateellisia, joilla ei ole omaa elämää. Mitä siitä, että Helmi on 22-vuotias ja Danny 80-vuotias, jos rakastavat toisiaan vapaaehtoisesti. Eikä se voi pedofiliaa olla, kun Suomessa tietääkseni ihminen on täysi-ikäinen ja saa päättää omasta elämästäännitse. Kummaaa moralismia. Taidatte itse olla pedofiileja, ainakin osa, kun tuollaisia kirjoittelette.

        Rakastavat toisiaan.öööö..tuskinpa 22 v. rakkauden takia yli 80 vuotiaan matkassa viihtyy. Pysyy julkisuudessa jne.tuo pyrkii nainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakastavat toisiaan.öööö..tuskinpa 22 v. rakkauden takia yli 80 vuotiaan matkassa viihtyy. Pysyy julkisuudessa jne.tuo pyrkii nainen.

        Pyrkyri...siis


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sitten? Saa kaksi aikuista olla yhdessä, jos pitävät toisistaan. Itse olen 53-vuotias, korkean älykkyyden omaava, insinööri, valkoinen heteromies ja voin hyvin alkaa seurustelemaan kauniin, älykkään naisen kanssa, jolla samat arvot kuin minulla eli kokoomuksen oikeaa laitaa oleva, vaikka nainen olisi minua 15-20 vuotta nuorempi. Sinä olet vain kateellinen, kun toinen saa ja toinen antaa rakkaudessa. Mutta näinhän se ihmisissä usein menee. Sinä se heitit ensimmäisen kiven, en minä. Kuten Raamatussakin tästä kivenheitosta sanotaan, vaikken ihan kiihkouskovainen olekaan. Vaikka siellä isä heittää ensimmäisen kiven omaa lastaan kohtaan, jos tämä niskoittelee vanhempiaan kohtaan eikä usko puhetta vaan vastustaa omia vanhempiaan. Mutta uskon kyllä Luojaan. Ehkä olen vähän narsisti tai jopa vähän psykopaattikin jonkun mielestä, mutta tällaiseksi Luoja minut loi. Sitä ei voi kukaan muuttaa. Ei edes lääketiede. Näin se vaan on.

        Minä olen 52 v naisihminen ja minä seurustelen 35 v miehen kanssa , ei mitään ongelmaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä on suomalaisten keskuudessa paljon kateellisia, joilla ei ole omaa elämää. Mitä siitä, että Helmi on 22-vuotias ja Danny 80-vuotias, jos rakastavat toisiaan vapaaehtoisesti. Eikä se voi pedofiliaa olla, kun Suomessa tietääkseni ihminen on täysi-ikäinen ja saa päättää omasta elämästäännitse. Kummaaa moralismia. Taidatte itse olla pedofiileja, ainakin osa, kun tuollaisia kirjoittelette.

        Nehän ne puhuu jotka ovat sitä itse. Raukkamaisia todella


      • Anonyymi

        Ei piekatehtia Sakua ja Däniä jos ei keppi nouse niin kyl kieli pelaa eikun vakua nuolee niin kyl ne Nuorikot lämpii tiijä vaikka orguun asti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä on suomalaisten keskuudessa paljon kateellisia, joilla ei ole omaa elämää. Mitä siitä, että Helmi on 22-vuotias ja Danny 80-vuotias, jos rakastavat toisiaan vapaaehtoisesti. Eikä se voi pedofiliaa olla, kun Suomessa tietääkseni ihminen on täysi-ikäinen ja saa päättää omasta elämästäännitse. Kummaaa moralismia. Taidatte itse olla pedofiileja, ainakin osa, kun tuollaisia kirjoittelette.

        Danny rakkaus on ikuista, kohteita on ollut joitain tuhansia tyttösiä!


      • Anonyymi

        Ikä. Toinen on ikänsä puolesta paljon viisaampi, no onhan hän muutenkin paljon viisaampi. Ikä tuo kokemusta, elettyä elämää. Sehän nyt on täys fakta, ettei edes kolmeenkymppiin ehtineet ole viisaita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä on suomalaisten keskuudessa paljon kateellisia, joilla ei ole omaa elämää. Mitä siitä, että Helmi on 22-vuotias ja Danny 80-vuotias, jos rakastavat toisiaan vapaaehtoisesti. Eikä se voi pedofiliaa olla, kun Suomessa tietääkseni ihminen on täysi-ikäinen ja saa päättää omasta elämästäännitse. Kummaaa moralismia. Taidatte itse olla pedofiileja, ainakin osa, kun tuollaisia kirjoittelette.

        Minkä ihmeen takia jotkut tyrkyttää tuota kateus-korttiaan? Etkö sinäkään parempaa keksi? Elämän realiteetteihin kuuluu ajatella asioita laajemmalti ja ennenkaikkea omien lasten pärjäämistä maailmalla. Sinulla ei liene lapsia, mutta minulla on, eikä vanhemmuus lopu, kun lapsi tulee täysi-ikäiseksi, se loppuu vasta, kun henki lähtee.
        No, jos minun tyttäreni olisi 80-kymppisen ukon kanssa, joutuisin kertomaan elämän realiteetit, koska parikymppiset elää vielä hetkessä.
        Annatko parhaan nuoruutesi? Ukko kuolee kohta, kestätkö sen? Hautajaisista ei tarvi huolia, kyllä lapset sen hoitaa, kutsutaanko sinut sinne? Ja kirsikkana kakun päällä: perintö! Tämä viimeinen onkin sitten omaa luokkaansa ja jos tyttösen nlmi on testamentissa, alkaakin kunnon show. Huh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sitten? Saa kaksi aikuista olla yhdessä, jos pitävät toisistaan. Itse olen 53-vuotias, korkean älykkyyden omaava, insinööri, valkoinen heteromies ja voin hyvin alkaa seurustelemaan kauniin, älykkään naisen kanssa, jolla samat arvot kuin minulla eli kokoomuksen oikeaa laitaa oleva, vaikka nainen olisi minua 15-20 vuotta nuorempi. Sinä olet vain kateellinen, kun toinen saa ja toinen antaa rakkaudessa. Mutta näinhän se ihmisissä usein menee. Sinä se heitit ensimmäisen kiven, en minä. Kuten Raamatussakin tästä kivenheitosta sanotaan, vaikken ihan kiihkouskovainen olekaan. Vaikka siellä isä heittää ensimmäisen kiven omaa lastaan kohtaan, jos tämä niskoittelee vanhempiaan kohtaan eikä usko puhetta vaan vastustaa omia vanhempiaan. Mutta uskon kyllä Luojaan. Ehkä olen vähän narsisti tai jopa vähän psykopaattikin jonkun mielestä, mutta tällaiseksi Luoja minut loi. Sitä ei voi kukaan muuttaa. Ei edes lääketiede. Näin se vaan on.

        Hienoa, sait ainakin kerrottua "korkeasta äö:si" sekä dumpattua raamatun samaan. Huomasin kyllä, ettei ihan tyhmä sotke täysin eri asioita yhteen stooriin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen 52 v naisihminen ja minä seurustelen 35 v miehen kanssa , ei mitään ongelmaa

        Ihan mielenkiinnosta kyselen: oletteko keskustelleet mahdollisesta omaishoitajuudesta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen 52 v naisihminen ja minä seurustelen 35 v miehen kanssa , ei mitään ongelmaa

        Pikkuisen eri asia, kun mies on 80 v. ja nainen 22 v.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen 52 v naisihminen ja minä seurustelen 35 v miehen kanssa , ei mitään ongelmaa

        Laatu ratkaisee, 35 v arabissa ei hurraamista . Mutta D ei kelpuuta kuin kauniita parikymppisiä neitoja .


    • Anonyymi

      Kukkahattutädit ovat pahimpia moraalisaarnaajia. Näkevät joka paikassa jotain tuomittavaa.

      • Anonyymi

        Hepitön helemikuu meni, nyt munaton maaliskuu, näin myös Thaimaassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hepitön helemikuu meni, nyt munaton maaliskuu, näin myös Thaimaassa.

        Sinulla ei sitten mennyt kovin hyvin helmikuussa, eikä tunnu menevän nyt maaliskuussakaan. Jospa huhtikuussa menisi paremmin.


    • Anonyymi

      7 päivää lehti maksanut kok matkat kuvineen lööpeinen päivineen hhhahaha.. miten löydät dannyn seuraa haisevaa ruskean kelta vanaa kun näät tena vipan siinä on dänny bon apetit

      • Anonyymi

        Mistä sait tuon tiedon? Epäilemättä omasta päästäsi.


    • Anonyymi

      Kuolon korinat alkaneet dannyllä , ottaakohan selfien dannyn kuollessa helmi.

      • Anonyymi

        Tutkimusten mukaan Suomessa lisääntyy huolestuttavasti luku-ja kirjoitustaidottomuus.
        Eritoten jälkimmäinen. Kirjoitustaidottomat kirjoittavat kaiken yhteen pötköön, ilman välimerkkejä ja erisnimetkin pienellä kirjaimella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tutkimusten mukaan Suomessa lisääntyy huolestuttavasti luku-ja kirjoitustaidottomuus.
        Eritoten jälkimmäinen. Kirjoitustaidottomat kirjoittavat kaiken yhteen pötköön, ilman välimerkkejä ja erisnimetkin pienellä kirjaimella.

        Samaten matematiikan taidottomuus.

        Jotkut ei tajua tätä, että jos Maija heittää kolikkoa kuusi kertaa peräkkäin kruunan. Mikä on todennäköisyys, että seistemäskin heitto on kruuna?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tutkimusten mukaan Suomessa lisääntyy huolestuttavasti luku-ja kirjoitustaidottomuus.
        Eritoten jälkimmäinen. Kirjoitustaidottomat kirjoittavat kaiken yhteen pötköön, ilman välimerkkejä ja erisnimetkin pienellä kirjaimella.

        Kyllä, täällä on noita peruskoulusta puutteellisilla armonumeroilla päässeitä liikaa. Se on kait sitä kuuluisaa vasemmistolaista tasa-arvoa, ettei tule lapsille paha mieli. Sitten nämä luuserit kirjoittelevat täällä ja purkavat kiukkuaan, kun eivät saa työtä, jossa palkka vähintään 10 000 € kuussa.
        Kyllä melkein kirveellä olisi töitä eduskunnassa lakeja tehtäessä ja koulutusta uudistettaessa. Toivotaan, että eduskuntavaaleissa tulee muutos nykyiseen tilaan ja oikea suunta. Kansa ei ole niin tyhmää kuin täällä olevista kommenteista voisi luulla.



        Ennen vanhaan tuollaiset kirjoittelijat olisi laitettu apukouluun. Mutta kun vasemmisto ja vihreät kanssa ja demarit huutavat tasa-arvoa kaikille, niin tulos on sitten tässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaten matematiikan taidottomuus.

        Jotkut ei tajua tätä, että jos Maija heittää kolikkoa kuusi kertaa peräkkäin kruunan. Mikä on todennäköisyys, että seistemäskin heitto on kruuna?

        No, et sinäkään osaa edes kirjoittaa seitsemää oikein. Googlella olet varmaan tuon todennäköisyydenkin tai kysymyksen etsinyt, mutta et sitten vastausta antanut. Ääliö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, et sinäkään osaa edes kirjoittaa seitsemää oikein. Googlella olet varmaan tuon todennäköisyydenkin tai kysymyksen etsinyt, mutta et sitten vastausta antanut. Ääliö.

        No se oli joskus jostain otettu, mutta en nyt sitä googlannut vaan on musitissani.. Et näköjään sinä osannut siihen vastata ääliö..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No se oli joskus jostain otettu, mutta en nyt sitä googlannut vaan on musitissani.. Et näköjään sinä osannut siihen vastata ääliö..

        No vastaus on 50% Noilla edellisillä heittokerroilla ei ole minään laista merkistystä tai "muistia", mutta jotkut lulee, että on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, täällä on noita peruskoulusta puutteellisilla armonumeroilla päässeitä liikaa. Se on kait sitä kuuluisaa vasemmistolaista tasa-arvoa, ettei tule lapsille paha mieli. Sitten nämä luuserit kirjoittelevat täällä ja purkavat kiukkuaan, kun eivät saa työtä, jossa palkka vähintään 10 000 € kuussa.
        Kyllä melkein kirveellä olisi töitä eduskunnassa lakeja tehtäessä ja koulutusta uudistettaessa. Toivotaan, että eduskuntavaaleissa tulee muutos nykyiseen tilaan ja oikea suunta. Kansa ei ole niin tyhmää kuin täällä olevista kommenteista voisi luulla.



        Ennen vanhaan tuollaiset kirjoittelijat olisi laitettu apukouluun. Mutta kun vasemmisto ja vihreät kanssa ja demarit huutavat tasa-arvoa kaikille, niin tulos on sitten tässä.

        Nuo kirjoittajat eivät ole nationaaleja, heidän äidinkieli ei ole suomenkieli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, täällä on noita peruskoulusta puutteellisilla armonumeroilla päässeitä liikaa. Se on kait sitä kuuluisaa vasemmistolaista tasa-arvoa, ettei tule lapsille paha mieli. Sitten nämä luuserit kirjoittelevat täällä ja purkavat kiukkuaan, kun eivät saa työtä, jossa palkka vähintään 10 000 € kuussa.
        Kyllä melkein kirveellä olisi töitä eduskunnassa lakeja tehtäessä ja koulutusta uudistettaessa. Toivotaan, että eduskuntavaaleissa tulee muutos nykyiseen tilaan ja oikea suunta. Kansa ei ole niin tyhmää kuin täällä olevista kommenteista voisi luulla.



        Ennen vanhaan tuollaiset kirjoittelijat olisi laitettu apukouluun. Mutta kun vasemmisto ja vihreät kanssa ja demarit huutavat tasa-arvoa kaikille, niin tulos on sitten tässä.

        Näkeehän jo heidän mielipiteistä mitä ovat, parannusta ei ole odotettavissa liioin Yksinäisyyden katkeroittamia älykääpiöitä


    • Anonyymi

      Tasan ei käy mammonanlahjat.

      • Anonyymi

        Jumala on tarkoittanut, että se tulee rikkaaksi, jonka Jumala on tarkoittanut rikkaaksi ja ne, jotka jäävät köyhiksi, on Jumala tarkoittanut köyhiksi.
        Näin sanoo Adam Smith, joka perusti taloustieteen filosofian 1700-luvulla. Wahlroos on esimerkki tästä. Hänet on Jumala tarkoittanut rikkaaksi. On lukenut aikanaan Smithin kirjan.

        Minulla se on luvun alla. Olen lukenut 150 sivua ja täyttä asiaa joka sana. Kirjassa on noin 945 sivua. Suosittelen kaikille sen ostamista ja lukemista.
        Sosiaalirajoitteiset voivat käydä lainaamassa kirjastoista. Jos osaavat lukea muuta kuin Seiskaa tai iltapäivälehtien otsikoita netistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jumala on tarkoittanut, että se tulee rikkaaksi, jonka Jumala on tarkoittanut rikkaaksi ja ne, jotka jäävät köyhiksi, on Jumala tarkoittanut köyhiksi.
        Näin sanoo Adam Smith, joka perusti taloustieteen filosofian 1700-luvulla. Wahlroos on esimerkki tästä. Hänet on Jumala tarkoittanut rikkaaksi. On lukenut aikanaan Smithin kirjan.

        Minulla se on luvun alla. Olen lukenut 150 sivua ja täyttä asiaa joka sana. Kirjassa on noin 945 sivua. Suosittelen kaikille sen ostamista ja lukemista.
        Sosiaalirajoitteiset voivat käydä lainaamassa kirjastoista. Jos osaavat lukea muuta kuin Seiskaa tai iltapäivälehtien otsikoita netistä.

        ??????????????


    • Anonyymi

      Ilkka " eturauhanen falskaa" Lipsanen pääsee juorulehtiin enää pelkästään tuomalla julkisuuteen näitä älykääpiö bimboja,musiikillista antiahan tältä "artistilta"ei ole tullut puoleen vuosisataan.Onhan elämä helpompaa,kun katetria on vaihtamassa tyttö,joka ei muutenkaan ymmärrä mitä ympärillä tapahtuu.Kun trasselitukka vaari kähisee,että " laita bikinit päälle,kuvaaja odottaa altaalla", kävelee bimbo tyhjä katse silmissään,kun on niin kivaa kun kuvataan,ja voi tallettaa kaikki seiskat,missä tämän bambers vaarin kanssa tekee ymmärtämättään itsestään vitsin.Ton entisen laulajan päiväthän on vähissä,ikä sen jo kertoo, että tuskin on välittänyt enää vuosiin mistään mitään,kun muistamattomassa tilassa hortoilee seiskan kameran edessä.Edunvalvojan toi ent."Iso-D" tarvitsisi,nykyinen virtsakarkaa-D,kun on Erikaa ja Helmiä ajeluttanut osamaksu Mersulla ravintolaan,ettei maailmalle kauan pääse kun seiskan kustannuksella.Jos elonpäiviä riittää,ja Helmi kyllästyy vaippojen vaihtoon,ainoa keino päästä lehtiin on katetri-Lipsasella taas raahata kameran eteen joku teini,jolle riittää kun oma lärvi heijastuu kameran linssistä.Vai koska joku on viimeksi kuullut kusihousulta jotakin musiikkia,esim.radiosta tai TV:sitä.70-80- lukujen taitteessa,kun vedätti miss Suomen alkoholismiin ja ennenaikaiseen kuolemaan,kunnon narsistin tavoin

      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Sinä se jaksat jatkaa yksinpuheluasi.


      • Anonyymi

        Onko sinusta jotenkin tarpeellista koko ajan mainita virtsan karkailusta . Suomessa on satoja joilla on joku sairaus ja sen myötä virtsan karkailu, sinä alennat kaikkia näitä ihmisiä kirjoituksillasi .
        Ja yksi asia vielä, sitten kun sinulla alkaa virtsa karkailee niin muista nämä älyttömät kirjoituksesi . Mauton ihminen vailla mitään sosiaalista jarrua .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sinusta jotenkin tarpeellista koko ajan mainita virtsan karkailusta . Suomessa on satoja joilla on joku sairaus ja sen myötä virtsan karkailu, sinä alennat kaikkia näitä ihmisiä kirjoituksillasi .
        Ja yksi asia vielä, sitten kun sinulla alkaa virtsa karkailee niin muista nämä älyttömät kirjoituksesi . Mauton ihminen vailla mitään sosiaalista jarrua .

        Mitä tuosta nyt pulttia otit
        ?


    • Anonyymi

      Danny on tajunnut sen, että paree olla 4 kakskymppistä kuin yks kasikymppinen 😋

    • Anonyymi

      No Dänny se pittää kättä reijän päällä,ettei mene roskia.

    • Anonyymi

      Viagraa kuluu ja paljon...

      • Anonyymi

        Näinkö on sinulle käynyt?😰


      • Anonyymi

        Ei diabeetikko voi käyttää viagraa, lähtee henki.


      • Anonyymi

        Jos sinulta menee paljon turhaan otettua viagara niin kaikilla ei ole sinun ongelmiasi


    • Anonyymi

      danny on sairas ihminen tää lapsi jota hän aivopesee ..tulkaa laki tähän...
      tai odotellaan iso d kuollut ...mahtava " muusikko" hieno mies suomen musiikin
      iso tekijä huh.. pelle se on

    • Anonyymi

      Täysin samat ajatukset edellisen kirjoittajan kanssa.Paitsi ettei kyseessä ole avustaja,vaan tyttöystävä,lapsen-lapsen-lapsen ikäinen tyttö.Ja Danny siis poikaystävä,jota on ollut varmasti erikoista esitellä vanhemmilleen.Tätä tuskin on tapahtunut,mikäli ovat normaali ihmisiä,niin tuskin asetelma on miellyttänyt.

      • Anonyymi

        Miksi olet ottanut itsellesi irtomurheen Dannyn ja Helmin elämästä? Vaikka kuinka valitat ja arvostelet, niin he jatkavat elämäänsä kuten haluavat.Olet arvostellut heidän suhdettaan ihan turhaan, sillä et saa siihen muutosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi olet ottanut itsellesi irtomurheen Dannyn ja Helmin elämästä? Vaikka kuinka valitat ja arvostelet, niin he jatkavat elämäänsä kuten haluavat.Olet arvostellut heidän suhdettaan ihan turhaan, sillä et saa siihen muutosta.

        Kun hänellä ei ole muutakaan tekemistä kas kun on yksin eläjä ja kateellinen ihminen. Puhuu mauttomia ihmisestä jota ei edes tunne , ja ihmettelen ettei kirjoitusta ole vielä poistettu , sillä se on todella mauton .


    • Anonyymi

      Minun mielestäni heillä on kaunis rakkaustarina.Kypsempi,edelleen komea herrasmies on hurmannut nuoremman naisen,joka arvostaa hyviä tapoja,charmia ja yrittämistä.Danny on joka vanhempien unelma vävy,mies isolla M:llä,jonka pelkkä läsnäolo valaisee koko huoneen,kuten on valaistut myös Helmirakkaansa elämän.Kummallakin on käynyt onni rakkaudessa, toivottavasti saamme seuraavat vuodet ja vuosikymmenet tätä kaunista tarinaa,kun kumpikin on löytänyt sen oikean,puuttuvan puoliskonsa.Heistä näkee, että ovat luodut toisilleen,paljon onnea yhteiselle elämäntaipaleelle Danny ja Helmi.

      • Anonyymi

        Olisko vaan niin yksinkertaista että Helmi on avustajana käytännön asioissa kuten digitaalisissa asioissa esim.
        Ihme kansaa kun vatkataan toisten asioita ja keksitään itse juttua kas kun kukaan ei tiedä sitä mitä olettavat, silloin se lasketaan juridisesti tiettyyn asteeseen että yrittää vahingoittaa toisen mainetta ilkeillä puheilla


    • Anonyymi

      70-luvulla D puhkoi tyttösiä tanssilavoilla kuin kalastajat muikkuja ja jätti roippeet soitin pumpulleen.

    • Anonyymi

      Danny on edelleen komea mies,hänen hillitty ja fiksu käytöksensä valloittaa ainakin minut joka kerta.Voin myöntää olevani tietyllä tapaa kateellinen Helmillä,moni muukin nainen minun lisäkseni haluaisi Dannyn tyylisen herrasmiehen.Nuorempana hän oli jopa kaunis,jos miehestä voi käyttää tällaista sanaa,minun mielestäni edelleenkin.Hänellä on jalot piirteet,kasvon luusto ja erinomaisessa kunnossa,urheilun mm.tenniksen pelaamisen ansiosta.Ei hänellä turhaan ole musiikkineuvoksen arvonimeä,liekö kenelläkään muulla Suomessa? Helmi on onnen tyttö,ei vastaavaa miestä ole joka naisella.Myönnän usein unelmoineeni Dannysta miehenä,koska hänessä on sitä jotakin,mitä ei enää nykyaikana miehissä tapaa.Parhainta onnea rakastavaisille!!Terveisin:Viivi 23v Nainen.

    • Anonyymi

      KAVERI PUHUU TÄYTTÄ ASIAA ONKO VAIKEA YMMÄRTÄÄ?

      • Anonyymi

        En käsitä, kun Lenita ei vaihda tukan väriä ja kampausta.

        Danykin on mennyt vuosikymmenet samalla värillä ja samalla lakkakampauksella.

        Näitten ikiteinien pitäis pysyä moodissa paremmin kiinni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En käsitä, kun Lenita ei vaihda tukan väriä ja kampausta.

        Danykin on mennyt vuosikymmenet samalla värillä ja samalla lakkakampauksella.

        Näitten ikiteinien pitäis pysyä moodissa paremmin kiinni.

        Pitiks toi Lenitakin, hyi, sotkea tähän? Rikö yksi riitä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En käsitä, kun Lenita ei vaihda tukan väriä ja kampausta.

        Danykin on mennyt vuosikymmenet samalla värillä ja samalla lakkakampauksella.

        Näitten ikiteinien pitäis pysyä moodissa paremmin kiinni.

        Marion R


    • Anonyymi

      Thaimaa ja Fuengirola, onpa siinä eksotiikkaa! Kerralla kaksi matkustuskohdetta joihin en lähtisi vaikka vähän maksettaisiin...

      • Anonyymi

        Thaimaahan en menis, olen kerran käynyt se riitti, mutta Espanja hieno iso maa ja siellä on muitakin paikkoja, kun Fuengirola.


    • Anonyymi

      Maailma on täynnä rikkaita vanhuksia, jotka elättää nuoria ”apulaisia”. Ei mitään uutta. Ei jatkoon.

      • Anonyymi

        Onhan tämä kirjoittelu ollut täysin järjetöntä. On todella hieno onni,että Danny on löytänyt ihmisen rinnalle jonka kanssa on hyvä matkustella ja olla yhdessä. minä nyt 60 vuotias poikamies olisin todella onnellinen jos joku nainen 40-60 vuotias haluisi reissata kanssani.
        En ymmärrä ollenkaan miksi tätä asiaa pitää uutisoida ,taitaa olla silkka kateus, tuo suomalaisten perisynti, kenelläkään ei pidä mennä hyvin, varsinkaan Dannyllä jolla on todella pitkä ura takana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan tämä kirjoittelu ollut täysin järjetöntä. On todella hieno onni,että Danny on löytänyt ihmisen rinnalle jonka kanssa on hyvä matkustella ja olla yhdessä. minä nyt 60 vuotias poikamies olisin todella onnellinen jos joku nainen 40-60 vuotias haluisi reissata kanssani.
        En ymmärrä ollenkaan miksi tätä asiaa pitää uutisoida ,taitaa olla silkka kateus, tuo suomalaisten perisynti, kenelläkään ei pidä mennä hyvin, varsinkaan Dannyllä jolla on todella pitkä ura takana.

        joo koko elämä on mennyt täysin tyhjäntoimituksessa !

        liekkö päivääkään tehnyt mitään asiallista miehen työtä, en usko että osaakaan mitään muut a kuin polvihousuissa kääntyillä sinne tänne.

        tuo tytönhupakko ei tajua mitään se nyt on päivänselvää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        joo koko elämä on mennyt täysin tyhjäntoimituksessa !

        liekkö päivääkään tehnyt mitään asiallista miehen työtä, en usko että osaakaan mitään muut a kuin polvihousuissa kääntyillä sinne tänne.

        tuo tytönhupakko ei tajua mitään se nyt on päivänselvää.

        https://www.youtube.com/watch?v=ZqCt9x24N4s

        Mihis tää jäi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan tämä kirjoittelu ollut täysin järjetöntä. On todella hieno onni,että Danny on löytänyt ihmisen rinnalle jonka kanssa on hyvä matkustella ja olla yhdessä. minä nyt 60 vuotias poikamies olisin todella onnellinen jos joku nainen 40-60 vuotias haluisi reissata kanssani.
        En ymmärrä ollenkaan miksi tätä asiaa pitää uutisoida ,taitaa olla silkka kateus, tuo suomalaisten perisynti, kenelläkään ei pidä mennä hyvin, varsinkaan Dannyllä jolla on todella pitkä ura takana.

        Johtuisiko siitä, että 60-luvulta alkaen näitä tyttösiä on ollut ja yhden sinäkin varmaan muistat? Sitten tästä edellisestä "rakensi" varsinaisen sutturan. Eiköhän pappa ite anna tätä jutun juurta. Ei onnistu enää laulaminen ja 80v keikkakin peruttiin yleisökadosta johtuen, mutta hinku olla esillä on pohjaton. Ainoa millä roikkuu enää julkisuudessa, on nuoret tytöt. Toivottavasti edes tämä tyttö pysyisi ns normaalina.


    • Anonyymi

      Dandella säilyy hyvä maku,
      ja rahat.
      -Toisaalta, minnekkä sitä rahojaan laittaa,
      jos ei ole perilisiä.

      • Anonyymi

        En oikeesti kyllä ymmärrä ihmisiä jotka puolustaa dannya. Itse olen etelä-pohjanmaalta ja joskus baareja kierrellyt ympäri suomen,ruotsin ja vähän muuallakin työ vienyt.Naisia tarttui haaviin mutta joku koodi pitää olla jos on oikea mies? Ihmettelen helmin isääkin pikkusen,tai no..e-p on nykyään tunnettu pedofiilien pääpaikkana ja kyllä hävettää....ehkä siksi ei häntäkää haittaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En oikeesti kyllä ymmärrä ihmisiä jotka puolustaa dannya. Itse olen etelä-pohjanmaalta ja joskus baareja kierrellyt ympäri suomen,ruotsin ja vähän muuallakin työ vienyt.Naisia tarttui haaviin mutta joku koodi pitää olla jos on oikea mies? Ihmettelen helmin isääkin pikkusen,tai no..e-p on nykyään tunnettu pedofiilien pääpaikkana ja kyllä hävettää....ehkä siksi ei häntäkää haittaa

        Kun tulet vanhaksi niin otatko avustajaksesi sitten 95-vuotiaan naisen, ettei vaan kukaan pahoita mieltään?


      • Anonyymi

        Ensinkään Danny ei ole rikas, ex vaimo oli varakas. Dannyllä on pieni taiteilijan eläke ja asuu vuokralla.
        Perillisiä Dannylla on kolme.


      • Anonyymi

        On sillä kolme lasta, vanhempia, kun Helmi, ja myös lapsenlapsia.
        Se oli aikoinaan aviossa Liisa Seppälän kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun tulet vanhaksi niin otatko avustajaksesi sitten 95-vuotiaan naisen, ettei vaan kukaan pahoita mieltään?

        Jos se osaa käyttää yhtä hyvin pilluaan kuin tuo 22-vuotias. Mikä ettei!


    • Anonyymi

      Kai nyt jokainen rikas ja kuuluisa ottaa eläkepäivilleen kauniin ja soman avustajan, paljon miellyttävämpi katsella, kuin joku pullea mummo.
      Ei pitäisi kyllä haitata ketään.

    • Anonyymi

      Luulisi VEROTTAJAN tutkivan tämän parivaljakon taloudellisen aseman välittömästi !

      • Anonyymi

        Kyllä he osaavat tehdä veroilmoituksensa. Älä sinä siitä huolehdi.


      • Anonyymi

        Dannyllä on ollut vuosia oma firma, joten hän kyllä tietää miten toimitaan verottajan kanssa ja aina avuksi voi pyytää kirjanpitäjää.
        Kaikesta sitä sivulliset kantavat huolta.


    • Anonyymi

      Danny on panomiesten kunkku! Ikää jo komeasti mittarissa ja silti kakkosella alkava daami kainalossa. Täällä kateelliset köyhät huutelee, joilla ei varmaan naisia ikinä ole ollutkaan. Hahaha😄

      • Anonyymi

        Ei vanha ja sydänsairas diabeetikko mitään panoseuraa kaipaa, vaan hoivaa välittämistä ja asioiden hoitajaa ja vanhalla miehellä on mainetta , kuuluisuutta ja rahaa, niin hän ostaa nuoren naisen hoitamaan asiat.
        Danny ei tee mitään huushollihommia, niin Helmi hoitaa ja myös lääkityksestä huolehtii.
        Helmi saa asua ja ruoan ja omat henkilökohtaiset tarpeensa, D maksaa kaiken, molemmat voittaa, onhan tuo nyt mukavampaa asua isossa kämpässä, kun jossain opiskelijayksiössä yksin opintotuella ja kelan rahoilla ,syödä makaronia ja jauhelihaa, ja koskaan ei olis varaa matkustaa minnekään.


    • Anonyymi

      Voi Luoja, miten tällä saitilla on sairaita ihmisiä, jotka tuovat julki järkyttäviä ja kipeitä mielipiteitään. Onko teillä omia tyttäriä tai lapsenlapsia tai lapsenlapsenlapsia? Oletteko todella sitä mieltä, että niille saa tehdä mitä vaan, kunhan on kuuluisa henkilö, jolla on vähän enemmän rahaa taustallaan?

      • Anonyymi

        Jos ja kun Helmi on vain Dannyn avustaja, niin miksi siitä pitäisi vauhkoontua tai pahoittaa mielensä tai raivota täällä? Jos tuossa on jotain laitonta, niin miksi te räksyttäjät ette tee asialle jotain? Ei raivoaminen tai paheksunta täällä johda yhtään mihinkään. Keskittykää välillä johonkin muuhun. Suomessa riittää todellisiakin ongelmia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos ja kun Helmi on vain Dannyn avustaja, niin miksi siitä pitäisi vauhkoontua tai pahoittaa mielensä tai raivota täällä? Jos tuossa on jotain laitonta, niin miksi te räksyttäjät ette tee asialle jotain? Ei raivoaminen tai paheksunta täällä johda yhtään mihinkään. Keskittykää välillä johonkin muuhun. Suomessa riittää todellisiakin ongelmia.

        Jos sinulla on omia tyttäriä (jota en todellakaan toivo), niin antaisitko hänet jonkun vanhan ukon kynsiin vain sen takia, että se ukko on ollut nuoruudessasi joku tanssilavojen iskelmätähti ja jolla on ihan pikkuisen jäänyt rahaakin menestyksen jäljiltä? Mitä siitä sanoisit, jos se kahdeksankymppinen ukko olisi joku Remonttireiska tai Putkimiespate? Heillä on monestikin rahaa sukanvarressa enemmän kuin jollain Dannylla-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos sinulla on omia tyttäriä (jota en todellakaan toivo), niin antaisitko hänet jonkun vanhan ukon kynsiin vain sen takia, että se ukko on ollut nuoruudessasi joku tanssilavojen iskelmätähti ja jolla on ihan pikkuisen jäänyt rahaakin menestyksen jäljiltä? Mitä siitä sanoisit, jos se kahdeksankymppinen ukko olisi joku Remonttireiska tai Putkimiespate? Heillä on monestikin rahaa sukanvarressa enemmän kuin jollain Dannylla-

        ...iskelmätähti...joo siinä se on toiveammatti aikamiehelle hohoijaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos sinulla on omia tyttäriä (jota en todellakaan toivo), niin antaisitko hänet jonkun vanhan ukon kynsiin vain sen takia, että se ukko on ollut nuoruudessasi joku tanssilavojen iskelmätähti ja jolla on ihan pikkuisen jäänyt rahaakin menestyksen jäljiltä? Mitä siitä sanoisit, jos se kahdeksankymppinen ukko olisi joku Remonttireiska tai Putkimiespate? Heillä on monestikin rahaa sukanvarressa enemmän kuin jollain Dannylla-

        Et sitten tiedä että Danny on maan rikkaimpiin kuuluneen liikemies Lipsasen sukua, saattaapi olla ihan vähän "sukanvarressa"...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos sinulla on omia tyttäriä (jota en todellakaan toivo), niin antaisitko hänet jonkun vanhan ukon kynsiin vain sen takia, että se ukko on ollut nuoruudessasi joku tanssilavojen iskelmätähti ja jolla on ihan pikkuisen jäänyt rahaakin menestyksen jäljiltä? Mitä siitä sanoisit, jos se kahdeksankymppinen ukko olisi joku Remonttireiska tai Putkimiespate? Heillä on monestikin rahaa sukanvarressa enemmän kuin jollain Dannylla-

        Meillä aikuiset lapseni tekevät ihan itse päätökset omasta elämästään. Toivon myös, että tulevaisuudessakaan he eivät määrittele sitä kuinka minun tulee elää ja olla. Näin säilyy sopu ja rauha.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et sitten tiedä että Danny on maan rikkaimpiin kuuluneen liikemies Lipsasen sukua, saattaapi olla ihan vähän "sukanvarressa"...

        Se on juuri sukanvarsi mikä Helmiä kiinnostaa ei sen kyrvänvarsi. Kyllä se tietää että Danny on rikas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos ja kun Helmi on vain Dannyn avustaja, niin miksi siitä pitäisi vauhkoontua tai pahoittaa mielensä tai raivota täällä? Jos tuossa on jotain laitonta, niin miksi te räksyttäjät ette tee asialle jotain? Ei raivoaminen tai paheksunta täällä johda yhtään mihinkään. Keskittykää välillä johonkin muuhun. Suomessa riittää todellisiakin ongelmia.

        Miksi sitten ovat tyrkyllä joka paikassa? Avustajan tehtävä on olla sivussa, ei tyrkyllä. Tiedätkö yhtään avustajaa, jolta voit kysellä vähän tehtävän kuvista, eikä tarvitse olla edes henkilökohtainen sellainen, avustajia on monissa hommissa ja he ovat aina taka-alalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et sitten tiedä että Danny on maan rikkaimpiin kuuluneen liikemies Lipsasen sukua, saattaapi olla ihan vähän "sukanvarressa"...

        Dannyn isoisä oli Algot Niska, joka rikastui kieltolain aikaan pirtun salakuljetuksella. Ei siinä mitään. Vähän laiton keino, mutta parempi kuin huumeiden myynti nykyään. Kansalla oli kova alkoholin jano ja Algot tyydytti sen. Osti rahoilla kartanon. On ihan faktaa tämä asia. Tullut televisiosta dokumentissa Dannystä vajaa 10 vuotta sitten. Saattaa löytyä Yle Areenasta vielä.
        Köyhät täällä vaan kateellisena valittaa ja nostavat asuntotukia ja muita tukia. Se piirtää, kellä on liitua.


    • Anonyymi

      lämpötila Furolassa 10C astetta. Samalla vaivalla olisivat voineet tulla suoraan suomeen.

      • Anonyymi

        Fuengirolassa ensi viikolla jo 24- 25 astetta lämmintä , just katsoin niiden säätiedot.


    • Anonyymi

      Jättäis jo Helmin rauhaan vanha ukko. Olisi myös Armin pitänyt jättää kokonaan rauhaan, kun ei edes Armin tähden voinut jättää vaimoaan.

      • Anonyymi

        En tykkää, Helmin pitää olla ikäisessään seurassa, ei noin vanhan papparaisen kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tykkää, Helmin pitää olla ikäisessään seurassa, ei noin vanhan papparaisen kanssa.

        Mitä aiot tehdä asian hyväksi? Voivotteletko asiaa, vaikka Helmi itse on tyytyväinen elämäänsä?


      • Anonyymi

        Nyt Danny ei ole enää avioliitossa kenenkään kanssa, joten siltä osin kaikki on ihan ok!


    • Anonyymi

      Kyllä täällä on sairaita ihmisiä,joiden mielestä tämä Helmin "avustajan" rooli on jotain normaalia.Eiköhän se ole tullut kaikille selväksi,että avustaja on kirjaimellisesti tyttöystävä.Jos itselläni olisi Helmin ikäinen tyttö,joka julkisuuden kipeänä menisi vanhuksen viereen,joka oli vanhuuseläke ikäinen Helmin mennessä ala-asteelle,hakisin tytön pois.Täysikäisyys ei ole synonyymi täysjärkisen kanssa!Täällä on näitä kaiken normalisoivia suvakkeja,joiden ajatus on, että: "Keneltä se on pois,jos seurustelee vaikka naapurin koiran kanssa".On olemassa normaali elämän arvoja,joihin ei kuulu 60- vuoden ikäero, pelkästään kummankin taloudellisen tilanteen parantamiseksi ja saadakseen lehdistön huomion ja haastattelu palkkion,jopa ulkomaanmatkan,mikäli kuvaaja mukana.Itse en olisi voinut kuvitellakaan armeijan jälkeen ottavani itselleni 80- vuotiaasta mummoa.Olisi syytetty hyväksikäytöstä ja ties mistä,eikä kukaan olisi yrittänyt asiaa normalisoida.Järki käteen,ei tarvitse paljon järkeä, että ymmärtää tämän suhteen järjettömyyden.

      • Anonyymi

        No rahastahan siinä on kysymys ja maineesta. Ne tienaa niillä vitun iltapäivälehtihaastatteluilla jo monta tonnia kun idiootit ostaa ja lukee.


      • Anonyymi

        Olet ottanut itsellesi nyt sellaisen murheen, jolle et voi mitään, vaikka kuinka selittelet ja moralisoit.
        Koska mitään laitonta ei ole tapahtunut, niin antaisit asian olla. Se helpottasi kummasti sinun pahaa oloasi.


      • Anonyymi

        Sinä olet niitä harvoja arvoja kunnioittava kommentoija. Aika monen muun kohdalla ei voi kuin kummastella, miksi he ollenkaan puolustelevat tuota epänormaalia suhdetta, eivätkä näe siinä mitään vinksahtanutta.


    • Anonyymi

      Vaikka onkin ihan älytöntä tuollainen ikäero niin ei se pelkällä rahalla tuollainen nainen mukana pysy. Taitaa osata dänni käyttää mäntäänsä. Lie niin iso pamppu ettei Helmi ja Erika ole sellaista vähällä ihmeellä löytäneet .

    • Anonyymi

      danny köyhä eläkeläinen ei omaisuutta , ei edes asuntoa kädestä suuhun elää ja exraa mit 7 lehti mkasaa ei muuten oilis ppapraisella rahaa kulkee

      • Anonyymi

        Satutko tietämään, että Danny tienasi ennen koronavuosia muhkeita summia joka vuosi,
        Esimerkiksi vuonna 2019 vuositulot olivat 117 697€ ja pääomatulot olivat 7055€
        Kun tuollaisia summia on kilahdellut vuosittain tilille, niin saat olla varma, että säästössä on varmasti niin paljon, että sinun ei kannta surra Dannyn raha-asioita.
        Hänen yhtiönsä liikevaihtokin on ihan mukava.


      • Anonyymi

        Suomalaisten oikeinkirjoitustaito on mennyt näköjään surkeasti alaspäin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomalaisten oikeinkirjoitustaito on mennyt näköjään surkeasti alaspäin.

        Näin on. Apukoulutasoa olisivat olleet 1970-luvulla.


    • Anonyymi

      Kaikki moraaliton ei ole laitonta,eikä kaikki laiton moraalitonta.Jos esim.viet pienessä humalassa,mutta täysin ajokuntoisena äärimmäisessä hädässä vanhan läheisesti sairauskohtauksen saadessa sairaalaan,jos ambulanssin odottelu etäisyyden takia johtaisi todennäköisen kuolemaan.Olet toiminut laittomasti,mutta oletko toiminut moraalittomasti?Jos muut itseäsi rekka parkissa miehenä rekkakuskeille,olet toiminut laillisesti,mutta miten on moraalin laita?Tietenkin mikäli arvomaailma on vinksahtanut,ei missään nähdä mitään epänormaalia,kun ei periaatteesta haluta nähdä.En ihmettele, että Helmin vanhemmat ovat katkaisseet välit tyttöön,joka ei ole heidän mielipiteestään julkisuuden kipeänä välittänyt.Samoin on tehnyt entinen ystäväpiiri,kummankin kohdalla.Jo tämän pitäisi kertoa jotakin,mikäli ei ole pää niin sekaisin,että elämän realiteetit ja faktat ovat täysin hukassa.

      • Anonyymi

        Vedä välillä jo henkeä. Olet kertonut jo moneen eri kertaan nuo juttusi.


    • Anonyymi

      Monesko nainen jo Dannyllä menossa nainut varmaan lähes kaikki suomen naiset.
      Katri Helenasta lukien.

      Onkohan Heli ollut neitsyt ja saanut puhkaista hänen pikku piirakkansa.

      Danny on aina pettänyt vaimoaan ja elänyt eri suhteissa koko avioliiton aikana.

      Mitähän lapset hänestä ajattelevat. Saavat varmaan hyvät perinnöt jos ei ole ehtinyt jakaa niitä näille pikkutytöille.

      Jotenkin käy sääliksi nämä pikkulapset ja etenkin niitä hyväksikäyttävät namusedät.

    • Anonyymi

      Danny olisi mielellään samanlainen irstailija kuin Hugh Hefner jos nappulaa olisi tarpeeksi.Hefnerin äijä irsraili yhtä aikaa kahden 18 vuotiaan tytyn kanssa, itse ukko jo 83 vuotias

    • Anonyymi

      Onko Katri Helenan ja Tommin ikäero sopiva?

      • Anonyymi

        On.


      • Anonyymi

        On se


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se

        Eli siis 32 vuoden ikäero on sallitun rajoissa.Jos kyseessä on vanhempi nainen ja nuorempi mies. Mihin tuo perustuu?


      • Anonyymi

        Tani henkasi Katria 60lukulla.


    • Anonyymi

      Mitä ihmettä tämä seuraneiti ajatteli tehdä kun Danny kuukahtaa? Pitäisi olla korkeakoulussa opiskelemassa tulevaisuuttaan varten, viettää elämänsä parasta aikaa, löytää kumppani jne. Nyt vaan nyhvää kääkän kainalossa. Danny on äärettömän itsekäs.

    • Anonyymi

      Suosittelen myös sinulle paperipussiin hengittämistä,joka yrität normalisoida epänormaalia,ettet ala Dannyvaaria ja hänen häpeämätöntä käytöstään puolustaessasi hyperventiloida.Jos saat kiksit katsoessani kun lähihistoriaan kuuluva entinen laulaja,jonka ääni nykyään muistuttaa kuolonkorinaa käyttää omiin tarkoituksiin heikkolahjaista hempukkaa,niin varmasti kiihottava asetelma sinun mielestäsi,jolle tuossa on kaikki " ihan normaalia".Mikäli olet puolivuosisataa sitten ollut Dannyn fani,niin ymmärtänet,että niin oli Helmin isoisäkin,jonka isä oli Dannyn ikäinen.Jos menisit itse vaipanvaihtajaksi, ettei nuori tyttö häpäisisi itseään ja sukuaan enempää,eikä olisi niin tämän entisen "laulajan" vietävissä,joka vuosikymmenet petti vaimoaan,jonka varallisuutta käytti menestystä saavuttaakseen ja nuoriin naisiin.Nyt nekin rahat on loppu,kun ei ole varaa matkustaakkaan kun juorulehden kustannuksella.

      • Anonyymi

        Nyt sinun kannattaa vähän hengähtää, sillä tekstiä tule taukoamatta. Miten luulet voivasi vaikuttaa Dannyn ja Helmin väliseen suhteeseen? Etkö ymmärrä, että he elävät omaa elämäänsä, johon sinä et voi vaikuttaa millään tavalla.


    • Anonyymi

      "Lipsanen ostaa Helmille vaatteet, meikit, ja kaikki mitä nuori nainen tarvitsee."

      oivoi,, kuulostaa ihan pilalle hemmoteltulta kusiliisalta ja niinhän nää vaatteiden ja meikkien perään yleensä ovatkin.

      • Anonyymi

        Kyllä mullekin kelpais kalliit merkkivaatteet, kengät ja laukut sekä matkat eksoottisiin maihin.
        Myös asuminen ja ruoka , huolenpitoa vastaan , mutta samaan sänkyyn en menis vaarin kaa, raha ja ylöspito kelpais.


    • Anonyymi

      NO TÄÄLLÄHÄN ON HURJA KAVERI JOKA HAAVEILEE FAZERISTA JA ON DANNYN PUOLESTA VALMIS IHAN TURPAAN VETÄMÄÄN.KAIKKIA VITUN PELLEJÄ SITÄ NÄILLÄ SIVUILLA NÄKEE.MENE SEN DANNYSI PIKKU APULAISEKSI HELMIN SEURAAN JOS OOT SIIHEN RAKASTANUT.

    • Anonyymi

      "Synnytys oli kaksi viikkoa yliajalla."

      44 viikkoa, eli yli 10 kk:n raskaus... On siis ollut terve raskaus, istukka ym. hyvässä kunnossa. Yleensä istukka ei siedä vähäistäkään ylirasitusta raskauden viimeisillä viikoilla.

      "Syytä traagiselle tapahtumalle ei löytynyt. Villelle kerrottiin, että mahdollisesti myötävaikuttaneita seikkoja oli kaksi: Miran kärsimä aurallinen migreeni ja yliajalle mennyt synnytys, joka ei ollut helpoimmasta päästä."

      Luultavasti aivot joutui migreenitaipumuksen vuoksi shokkiin, jostain kemikaalista synnytyksen yhteydessä

      • Anonyymi

        Miten tämä liittyy Dannyn ja Helmin kauniiseen rakkaustarinaan? Dannyllä muuten ottaa vielä eteen kasikymppisenäkin. Siihen pitää minunkin pyrkiä. Tasokkaita, vaaleita, koulutettuja naisia tulen aina haluamaan ja kelpuuttamaan panokavereikseni, jotka ovat noin 15 vuotta itseäni nuorempia. Kovan oikeistolaisia saavat olla ja kokoomuksen jäseniä. Kokoomuksessa on parhaan näköiset naiskansanedustajat ja - ehdokkaat. Sekä seksikkäimmät myös. Tiedä, kuinka halukkaita ovat hommiin. Muihinkin, kuin lainlaadintaan. En ole narsisti, vaan kohtuullisen koulutettu, korkean äö:n omaava, keskimääräistä pidemmän hepin omaava, hetero mies, joka rakastaa vaaleita nuorempia naisia, joilla on arvot ja ulkonäkö kohdillaan. Se on minun heikkouteni. Jos sitä voi heikkoutena pitää. Usassa ei pidettäisi. Vain täällä sosialistisessa, tasapäistävässä, kateellisten Suomessa. Ihailen Trumpia. Siinä on kanssa oikea alfauros, joka pitää kauniista ja älykkäistä naisista. Vain todella sairas mies katselee rumia naisia ja vieläpä naiskentelee tälläisten kanssa. Dannyllä on tasoa naissuhteissa. Samaan pyrin minä. Jonkun mielestä voin olla narsisti, mutta minä olen liian pehmeä, herkkä mies.


    • Anonyymi

      Järkyttävää.

      • Anonyymi

        Miksi?

        Ihmisiä kuolee jatkuvasti. Tämä vain uutisoitiin näyttävästi ja koskettavasti.


    • Anonyymi

      Todella luotettavasti tutkittu kun ei huomattu aivoverenvuotoa ennen kuin oli liian myöhäistä.

      Etkö sä vitun apina ole koskaan kuullut virheistä? Toivottavasti älyät edes tappaa itsesi

    • Anonyymi

      Kun tiedät kuolinsyyn noin hyvin, näkemättä edes potilasta tai tutustumatta terv.tietoihin, kannattaisiko sinun kertoa se hoitaville lääkäreille, kun se on lääkäreillekin epäselvä.

      Siinä sanottiin todennäköisesti. Osaatko itse edes ukea?

    • Anonyymi

      Lukekaa nyt mun trollia tai mä saan potkut Sanomasta.

    • Anonyymi

      Ei saa uhata turpaan vetämisellä,kun ei oikeasti paukut sellaiseen riittäisiEi anonyymina tarvitse paljon rohkeutta olla miestä,ottamatta kimmokkeita huomioon.Onhan Dannylla näitä fanipoikia,jotka ovat hänen menetetyn kunniansa vuoksi räksyttämään mitä sylki suuhun tuo,samalla kun haaveillaan nuorten tyttöjen peppurei'istä.Sitä se teettää,kun mieskin voi sokeasti rakastua vanhempaan mieheen,vaikka 80- vuotiaaseen.Ilmeisesti fantasia olisi olla Dannyn seuraava pikku apulainen,ei muuta kun sinne noiden peppu juttujen kanssa.Danny setä antaa lipaista,jos olet kiltti poika.

    • Anonyymi

      Ukolla varmaan kiire EU:n sairashoitoon ?

      Prostata

    • Anonyymi

      Mä oon kyllä vitusti sitä mieltä että tos suhtees ei oo vitunkaan järkee.Tai miksei sitä itekkin vois jonnekin vanhustentalolle tilata noita just täys ikäsiä ritsoja joille antaa vähän meikkirahaa kun hoitavat.Ei pitäs ketään liikuttaa jos ei vain oo vittumaista faijaa joka tönis mun rollaattorin kumoon.Se pitäs varmistaa etukäteen niin tollanen tyttö sais liksansa etukäteen kun vetäis multa etukäteen.

    • Anonyymi

      Jep.Just näin.Saahan noit hoitsuja kun vaan laittaa eka kättä taskuun🤪.

    • Anonyymi

      Huh,huh,taitaa olla avohoito potilaita tilan puutteen vuoksi taas vapaalla kun lukee näitä juttuja:)

    • Anonyymi

      Kirjaimellisesti,kun vaari yli 80- vuotias,niin on varmaan viimeisten bileiden aika..,ainakin lähellä.Mitähän pikku Helmi sitten tekee,kun entinen "taiteilija" köhäisee vieressä viimeisen kerran?Onko tyttö raukalla edes yösijaa,jos ei ole,niin vaarini ottaisi varmasti Helmin hoitajakseen.Jos edes paikallislehtien palstoille pääsisivät,että Helmi saisi siideri rahaa.Kiva pikku apulainen,niin viisaan ja koulutetun oloinen, kuten joku kirjoitti,ylioppilastodistuskin arvosanaltaan Laudatur.Se on helppo uskoa,pitää tyttö varmaan muutamaa välivuotta,ennen yliopistoa ja mahdollista tohtoriksi väittelyään.Aiheena voisi olla:Narsistin ikääntyessä tapahtuva dementoituminen ja muu rappeutuminen.Eli tavallaan Helmi tekee jo sinällään arvokasta tutkimusta tulevia opintojaan ajatellen,NS"kenttätyötä".

    • Anonyymi

      Oli kuva Helmistä en voi kun ihmetellä sitä meikin määrää kulmakarvat mustat paksut viivat! En ymmärrä tätä sekö on kaunista? Nämä muutkin naaman muokkaajat !????. Kyllä meikkiä voi laittaa mutta? Nuoret nätit täytteitä?? Ei ihme et on ulkonäkö paineita ! Maailma kipee niin monella tapaa!! Dannykin 80v.????.

      • Anonyymi

        "Suuret" on sinun murheet.


    • Anonyymi

      Eikö tuo Helmi kohta ala olla jo iian vanha Dannylle.
      Kohta hän löytää jonkun 18-vuotiaan kaunottaren Helmin tilalle.

    • Anonyymi

      Kyllä se parikymppisen naisen pimppi on jotain mitä ei näin vanhemmalla iälläkään unohda, mutta en minä nyt kuusikymppisenä rupeaisi sellaisen kanssa seurustelemaan. Ei mitään yhteistä.

      • Anonyymi

        Vanhalla iällä mies unohtaa naisista keski-ikäiset, haluaa unohtaa vanhat eli ikäisensä. Vain parikymppiset pysyvät mielessä eli joita ei haluakaan unohtaa .


      • Anonyymi

        Usein sinun ikäisesi ei pysty enää mihinkään edes saman ikäisen naisen kanssa. Siinä se totuus piilee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Usein sinun ikäisesi ei pysty enää mihinkään edes saman ikäisen naisen kanssa. Siinä se totuus piilee.

        Totuus on juuri päin vastainen. Jokainen mies pystyy kauniiseen nuoreen naiseen, mutta se on tosi mies joka pystyy vanhaan .
        Viagratkin on tarkoitettu vanhojen naisten varalle jos sellainen yleensäkään vähänkään kiinnostaa .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totuus on juuri päin vastainen. Jokainen mies pystyy kauniiseen nuoreen naiseen, mutta se on tosi mies joka pystyy vanhaan .
        Viagratkin on tarkoitettu vanhojen naisten varalle jos sellainen yleensäkään vähänkään kiinnostaa .

        Ei sydänsairas nitroja syövä diabeetikko enään mihinkään pysty, kokemusta on , ja enkä ole mikään ikivanha nainen, puolisoni on minua 20 vuotta vanhempi, mutta nuorempi, kun Lipsanen.


    • Anonyymi

      Terveiset kaikille Fugesta!Olin naapuri hotellissa ,ja näin kyllä Dannyn ja Helmin täs uima-altaalla.Dannylla oli kävelykeppi, Helmi tyylikäs nuori nainen ,joka käänsi miesten päät ,minun mukaan lukien.Jengi kelas kyllä ,että on Helmin isoisä ,Suomalaisena jouduin sanomaan , että naisystävä.Ikävä kyllä saivat naurua osakseen ,ihmettelivät että voiko olla totta ,Britit pitivät ihan pimeänä juttuna.Sitten Suomalaiset nuoret kundit vislaili Helmillä ,joka vilkutteli hymyillen heille takaisin ,sääliksi kävi Dannya ,joka naama punaisena katseli vierestä tätä touhua.Etenkin silloin ,kun Helmi oli saman ikäisten kundien kanssa yli tunnin allasbaarilla ,näytti Danny tuolilla maatessaan aika yksinäiseltä.Melko häpeämättömästi Helmi flirttailu pöydässä ,ja kikatus raikui kymmenen metrin päähän.No eipä ole mun suhteeni tai päänsärkyni ,mutta kyllä jengi piti noita pilkkanaan aika rankasti päin naamaa ,osin kännistä johtuen.En olis näkemäni perusteella varma , että Helmi on Dannylla ihan näissä ,sen verran erikoisen kuvan antoivat suhteestaan ,ja oli vittumaista seurata ,miten niille naurettiin päin naamaa ,siis nää Britti turistitkin.Helmin käytös ei auttanut asiaa ,kun dokas kaikki mitä tarjottiin ,eikä näyttänyt välittävän mitään Dannysta.Suoraan sanottuna Suomalaisena koin myötä häpeää ,mutta itseppä ovat soppansa keittäneet ,ja saavat sen syödäkkin.Ei heitä kukaan ottanut vakavasti ,ihmettelivät kovasti miksei voi olla vanhempi nainen ,koska Helmi ei ollut pätkääkään kiinnostunut Dannysta.Onnea matkaan heille ,näkemäni perusteella luulen , että Helmi lähtee menemään ihan just ,kuten tämä Erika teki.

      • Anonyymi

        Danny ottaa uuden ja hieman tuoreemman. Sehän tässä on se oleellinen asia. Nuoria miehiä ottaa aivoon kun eivät saa muuta kuin itseään selvästi vanhempaa .


      • Anonyymi

        Eihän sitä nyt kestä sevinpäin Helmikään,kuin edellisetkään.


      • Anonyymi

        Joo kyllä siellä 15 asteen lämpötiloissa olikin kiva löhötellä aurinkotuolissa ja allasbaarilla bikinisillään. Ovatkohan molemmat päätähdet tulleet takaisin vilustuneina kotimaahansa?
        Taisit vaan nähdä unta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Danny ottaa uuden ja hieman tuoreemman. Sehän tässä on se oleellinen asia. Nuoria miehiä ottaa aivoon kun eivät saa muuta kuin itseään selvästi vanhempaa .

        Samaa mieltä kanssasi. Kyllä täytyy olla sairas mieleltään, että ihannoi jostakin vanhemmasta naisesta, jonka reiän ympärillä pyörii raatokärpäset. Kyllä se pitää nuorempaa lihaa olla. Ainakin 10-15 vuotta nuorempi ja kaunis ja hyvännäköinen. Ettei tarvitse vetää paperipussia päähän naiselle, kun aletaan hommiin. Muuten voi mennä vaikka narun jatkoksi samantien, jos ruman kanssa alkaa vehtaamaan tai itseään vanhemman tai samanikäisenkin ämmän kanssa. Mutta vasemmiston kannattajissa tällaisetkin ovat normaalia. Sekä demarien. Että vanhempia naidaan oikein urakalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä kanssasi. Kyllä täytyy olla sairas mieleltään, että ihannoi jostakin vanhemmasta naisesta, jonka reiän ympärillä pyörii raatokärpäset. Kyllä se pitää nuorempaa lihaa olla. Ainakin 10-15 vuotta nuorempi ja kaunis ja hyvännäköinen. Ettei tarvitse vetää paperipussia päähän naiselle, kun aletaan hommiin. Muuten voi mennä vaikka narun jatkoksi samantien, jos ruman kanssa alkaa vehtaamaan tai itseään vanhemman tai samanikäisenkin ämmän kanssa. Mutta vasemmiston kannattajissa tällaisetkin ovat normaalia. Sekä demarien. Että vanhempia naidaan oikein urakalla.

        Kyllä täytyy olla sairas mieleltään, että ihannoi jostakin vanhemmasta äijästä, jonka mulkun ympärillä pyörii raatokärpäset. Kyllä se pitää nuorempaa lihaa olla. Ainakin 10-15 vuotta nuorempi ja komea ja hyvännäköinen. Ettei tarvitse vetää paperipussia päähän äijälle ja viagraa huuleen ,kun aletaan hommiin. Muuten voi mennä vaikka narun jatkoksi samantien, jos ruman ja vanhan ukon kanssa alkaa vehtaamaan tai itseään vanhemman tai samanikäisenkin äijän kanssa. Mutta persun kannattajissa tällaisetkin ovat normaalia. Sekä demarien. Että vanhempia naidaan oikein urakalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä täytyy olla sairas mieleltään, että ihannoi jostakin vanhemmasta äijästä, jonka mulkun ympärillä pyörii raatokärpäset. Kyllä se pitää nuorempaa lihaa olla. Ainakin 10-15 vuotta nuorempi ja komea ja hyvännäköinen. Ettei tarvitse vetää paperipussia päähän äijälle ja viagraa huuleen ,kun aletaan hommiin. Muuten voi mennä vaikka narun jatkoksi samantien, jos ruman ja vanhan ukon kanssa alkaa vehtaamaan tai itseään vanhemman tai samanikäisenkin äijän kanssa. Mutta persun kannattajissa tällaisetkin ovat normaalia. Sekä demarien. Että vanhempia naidaan oikein urakalla.

        Minä kylläkin olen kokoomuksen kannattaja ja ehkä kohta jäsenkin.


    • Anonyymi

      Fugessa kylläkin paistoi aurinko ,ihan altaalle asti , lämpötila 20° tienoilla auringossa.Ei siellä vilustu ,varjossa tietenkin muutama aste viileämpää ,just ton verran ,kun sanoit.Mutta eipä siellä kukaan varjossa istuskelemaan takki päällä ,aurinko paistaa ihan altaalle asti ,jotka suunniteltu keskipäivän auringon suuntaisiksi.Kannattaa käydä katsomassa ,4- tähden hotelli alle tonnin kaksi viikkoa äkkilähdöllä.

    • Anonyymi

      On tällä palstalla kyllä kaikki ne idiootit puukottamassa, joilla älykkyysosamäärä on täysi 0, ikinä te ette tule saavuttamaan elämässä mitää, siis täysiä luusereita olette kaikki. Danny, kaikki kunnioitus sinulle pitkästä urasta . Hieno kiertue oli kun Kuopioooon poikkesit, kyllä rokkasi💪🙏🙏🙏

    • Anonyymi

      Oli muuten mustakin hieno kiertue ,paitsi että unohti sanat :tuuliviiri yllä talon katon ,hmmm ,hmmm ,hmmm...Sääliksi minun kävi Dannya ,ei ollut kiva katsoa ,kun mies yritti ,ja muutama eläkeläinen myötätunnosta keikalla.Olisi jo aika vetäytyä viettämään hyvin ansaittuja eläkepäiviä ,artisti on uransa tehnyt ,nyt pitäisi ymmärtää että se on takanapäin.Kaikki sympatiat hänelle ,mutta luulisin ettei enää olisi pakko mennä keikoille ,jäi vaan itselleni paha maku suuhun.Toki en tiedä miten kalliiksi nämä nuoret naiset on tulleet , toivottavasti ei liian , ettei ole pakko käydä keikoilla.Helmiltä toivon , ettei liiaksi käytä hyväksi Dannya ,vaan on luottamuksen arvoinen ,ja tuo nuorena naisena muutaman lisävuoden ja iloa Dannyn elämään.Kaikki muu on väärin ,jos kyse ei ole aidoista tunteista ,kuten toivon.

    • Anonyymi

      Mikä toi eilinen " valkoritari" oikein oli,muuta kun viestissä kiinnostuksen kohteensa kertonut " ruskean reiän ritari".Hyi,hyi millaista tekstiä,aivanko loukkaantunut oli poika tuota kirjoittaessaan.Ei kannata poiketa näillä sivuilla,jos toisten mielipiteet menee noin tunteisiin.Ei kaikkien ole pakko olla tän peppupojan kanssa samaa mieltä,vaikka kuinka nuorukaista kiihottaisi ajatus tosta pariskunnasta.Jotkut päinvastoin voivat pahoin pelkästä ajatuksesta,ja se olkoon heidän oikeutensa.

    • Anonyymi

      Kyl mä vaan niin mahottomasti kadehdin Dannya, joka on yhtä paljon elossa kun oman aikakautensa Elvis ja Paul Anka.Kyl määkin haluaisin olla 80 v, on varmaan hyvässä tikissä mies.Varmaan vaihtaisin osia päittäin heti Dannyn kanssa, ja alkaisin kaa höperehtiä jonkun tytön kaa Fuengirolassa.Vittuux välii, kun kumpikin on saleilla henkisesti vitun o.k. kondiksessa.

    • Anonyymi

      NO HEI, IHAN SAMAA MIELTÄ, EI KÄY KATEEKSI!

    • Anonyymi

      Mitähän toi Dannyn ex vetää ,kun katsoin sen instaa ja muutenkin pukeutumista vaikka Emma gaalassa.Oli sit oikein juhla-asussa punaisella matolla, ja näköjään todellinen tangokuningatar Himoksellakin.Nyt vetää vähän liian halvalla, mutta kai totakin joku vanhapoika diggaa.Tuskin Danny on neuvonut, että vedä tollaset vaatteet päälle, tai mene samantien alasti.Tosi tyylikästä, oikea juhla-asu, jossa vois mennä muihinkin tilaisuuksiin, vaikka linnan juhliin.Ei kai toi muija suunnittele ihan oikeasti mitään funs-onlya, kuten nyt pahat kielet laulaa? Kelais vähän, tangokuningatar, kuten vaikka Arja Koriseva, mutta missä on tyylikkyys?Täytyykö näyttää niin halvalta kun mahdollista, että saa jotain ukkoja keikoille? Helmi lipuu huolestuttavasti kuvissaan samaan suuntaan, tuskin täs kukaan alkaa fantasioida noista mukista, paitsi ihan ressukat.

      • Anonyymi

        Sp*rmaa se vetää nieluun, kuten muutkin kauniit naiset kaikkialla.


    • Anonyymi

      Mulla vuotta nuorempi tyttö kun toi Helmi.Ei sit tulis kesää, jos lähtis samalle linjalle, sen verran paljon rakastan lastani, etten antais jonkun Dannyn vedättää päivääkään! Olkoon täysikäinen, mutta en sentään kaikkea katso läpi sormien.Samanikäisistä kolleistakin on tullut parille lähtö, kun en oo pitänyt tyylistä.Onneksi tyttö luottaa faijaansa kuin vuoteen, ettei asiasta ole tullut mitään ongelmaa.Meillä on kuitenkin mies perheen pää, joku voi sanoa sitä junttimaiseksi, mutta ei olla landelta, vaan konservatiivinen läheinen perhe, ei mitään uskovaisia.

      • Anonyymi

        Jopas tarinan taas keksit.


      • Anonyymi

        Kirjoitustyylistä päätellen olet kirjoittanut jo monta pitkää litaniaa.


    • Anonyymi

      Siis onx toi Helmi joku avustaja vai rakastajatar? Jos jälkimmäinen, niin tosi hienoa 🤭.Eix oo ikäistään seuraa, vai pitääkö olla hiukka vanhempaa?Ei vittu oo todellista 🤔!

    • Anonyymi

      ONKOHAN TOI DANNYN MUTSI, JOKA HEITTÄÄ NOITA TARINAN KEKSIMIS JUTTUJA TOLLE VIISASTELIJALLE?

    • Anonyymi

      Otsikko on: Danny 80 v ja Helmi 22 v menivät Thaimaasta Fuengirolaan.Muuta ei kai tähän tarvi sanoa, toi otsikko puhukoon puolestaan.Vittu että on hämärää, ei muuta kommentoitavaa, menkööt nyt vaikka vittuun mun puolesta, eikö medialla ole muuta kirjoitettavaa?Seuraavaksi varmaan Lappiin, jos siitä sais jutun juurta :⁠-⁠).

    • Anonyymi

      No älä muuta sano!

    • Anonyymi

      Däni on lapsi rakas vei otto tytön ulkomaille kohan ei kokeilisi Helmin jako rasiaa tiijä vaikka viisari värähtää Däni on kovaluu ei niikun Fredrik suuret puheet pienet teot ois kyllä iso nokka kyllä vako aukeis jos joku haarukan levittää elää pikku housuja haaveissa

    • Anonyymi

      Karauttaako Danny lastit sisälle vai rinnoille?

      • Anonyymi

        Kyllä ja roippeet menee Helmin nieluun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä ja roippeet menee Helmin nieluun.

        Ihminen puhuu aina siitä mikä on hänelle itselle tärkeää ja jokapäiväistä. Muusta hän ei osaa puhua. Kuvittelee, että muutkin tekevät samoin.


    • Anonyymi

      helmi julkaisee sefien kohta.

      • Anonyymi

        Kuten moni muukin. Niin tavis kuin julkkis.


    • Anonyymi

      n
      dwofjejfjdfdijviffg

    • Anonyymi

      "Ikä on vain numeroita", totesi eräs julkkisnaine, jolla on huomattavasti nuorempi miesystävä. Sen jälkeen Suomen kansa taputti hurmioituneena käsiään. Naisille sallitaan tuossakin parisuhde asiassa enemmän ns. liikkumatilaa.

      • Anonyymi

        En kylläkään tiedä ainuttakaan suomalaista 80-vuotiasta julkkisnaista jolla olisi 22 vuotias miesystävä. Tai"avustajaa" jonka ottanut siipiensä suojaan jolloin avustaja ollut 18 vuotinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kylläkään tiedä ainuttakaan suomalaista 80-vuotiasta julkkisnaista jolla olisi 22 vuotias miesystävä. Tai"avustajaa" jonka ottanut siipiensä suojaan jolloin avustaja ollut 18 vuotinen.

        Minä tiedän muutaman naisen, joilla on yli 30 vuotta nuorempi avomies.
        Kerro mikä on sopiva ikäero naisen ja miehen välillä. Suuntaan jos toiseen. Perustele sitten näkemyksesi.
        Pitää muistaa, että Danny ja Helmi eivät ole koskaan kertoneet olevansa mikään rakastunut pariskunta, vaan olevansa ystäviä ja, että Helmi toimii Dannyn avustajana. Ihmisten mielikuvitus vain tuppaa tekemään kaikenlaista.
        Jos 80-vuotias on esim. kotipalvelun hoidossa, niin onko sopivaa, että 20-vuotias hoitaja hoitaa häntä ja hänen asioitaan? Perustele tuokin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kylläkään tiedä ainuttakaan suomalaista 80-vuotiasta julkkisnaista jolla olisi 22 vuotias miesystävä. Tai"avustajaa" jonka ottanut siipiensä suojaan jolloin avustaja ollut 18 vuotinen.

        Sitäpaitsi, sanonta "ikä on vain numeroita" ei pidä paikkaansa lainkaan. Jo kymmenen vuoden ikäerolla alkaa sukupolvi erottautua. Puhun kokemuksen syvällä rintaäänellä. Joku idiootti viidenkympinvillityksessään on keksaissut moisen lauseen, kun on seonnut jonkun kaksvitosen perään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitäpaitsi, sanonta "ikä on vain numeroita" ei pidä paikkaansa lainkaan. Jo kymmenen vuoden ikäerolla alkaa sukupolvi erottautua. Puhun kokemuksen syvällä rintaäänellä. Joku idiootti viidenkympinvillityksessään on keksaissut moisen lauseen, kun on seonnut jonkun kaksvitosen perään.

        Näin sanoo eräs julkkisnainen jolla on huomattavasti nuorempi rakastettu. Puhuu kokemuksen syvällä rintaäänellä.Kokemuksia on niin erilaisia, kuin on pariskuntia ja ystävyksia ja avustajia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin sanoo eräs julkkisnainen jolla on huomattavasti nuorempi rakastettu. Puhuu kokemuksen syvällä rintaäänellä.Kokemuksia on niin erilaisia, kuin on pariskuntia ja ystävyksia ja avustajia.

        Tähän ikääni mennessä olen nähnyt noita iältään eriparisia pariskuntia ja harvemmin niistä on tullut pysyviä. Saattaa onnistua pidempään, jos varallisuutta on sen verran, että joka päiväistä elämää ei aina tarvitse viettää saman katon alla. Mutta kyllähän se on niin, että luonto vetää tikanpojan puuhun eli nuoremmilla alkaa jossain vaiheessa oman ikäisensä kiinnostamaan enemmän. On tullut seurattua sivusta noita työmaaromanssejakin vuosien varrella, eikä voi sanoa kuin hohhoijaa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tähän ikääni mennessä olen nähnyt noita iältään eriparisia pariskuntia ja harvemmin niistä on tullut pysyviä. Saattaa onnistua pidempään, jos varallisuutta on sen verran, että joka päiväistä elämää ei aina tarvitse viettää saman katon alla. Mutta kyllähän se on niin, että luonto vetää tikanpojan puuhun eli nuoremmilla alkaa jossain vaiheessa oman ikäisensä kiinnostamaan enemmän. On tullut seurattua sivusta noita työmaaromanssejakin vuosien varrella, eikä voi sanoa kuin hohhoijaa...

        Suomessa on nykyään keskimäärin 13000 - 14000 avioeroa vuosittain.
        Tuskin kaikki eronneet ovat "eriparisia", kuten sanot.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomessa on nykyään keskimäärin 13000 - 14000 avioeroa vuosittain.
        Tuskin kaikki eronneet ovat "eriparisia", kuten sanot.

        Ei tuossa 19.29 ollutkaan puhe kaikista eronneista pareista, vain suurella ikäerolla varustetuista pareista. Jos yleensäkin erotaan herkästi, niin eriparisten liitot hajoavat vieläkin herkemmin. Kauanko Erika ja Danny pitivät suhdettaan pystyssä? Eivät järin kauaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tuossa 19.29 ollutkaan puhe kaikista eronneista pareista, vain suurella ikäerolla varustetuista pareista. Jos yleensäkin erotaan herkästi, niin eriparisten liitot hajoavat vieläkin herkemmin. Kauanko Erika ja Danny pitivät suhdettaan pystyssä? Eivät järin kauaa.

        Oletko tehnyt tuosta asiasta kunnon tutkimuksen? Ei riitä, että joku tuttavapiirissäsi on eronnut suuren ikäeron takia.
        Danny ja Katri Helena ovat lähes saman ikäisiä, mutta ero tuli aikanaan seurustelun jälkeen.


    • Anonyymi

      No eihän tos ole mitään järkeä,kun vanha kusinen vaari taluttaa jotain hempukkaa seiskan kameroiden eteen.Millaiseksi muuttui Dannyn seurassa tangokuningatarkin,vanhan ukon pippeli fantasioiden kohteeksi,jolla nyt tekee uraa.Tämä " musiikkineuvos" varmaan antanut pukeutumisohjeet, vaikkei itsellä ole ottanut eteen 30- vuoteen,ja Viagra vois tuoda tullessaan sydänkohtauksen.Tietenkin voi kenkälusikalla laittaa pippelin sisään,kummatkin yhtä tunnottomia sen jälkeen.Siinähän nylkyttää,Helmi varmaan kelaa,kun tottunut nuoriin uroksiin.

    • Anonyymi

      Danny vei Helmin,eiköhän se ollut seiska päivää,joka tota puolikuollutta ukkoa ja bimboa vie minne nokka viisaa, että saadaan juttua lehteen.On ihan eri asia esim. Niinistön 30 v ikäero haukioon,kun 60 v ikäero vähä- älyiseen bimboon.Haukio on sentään tohtori,mikäs toi Helmi on?, vaarin nuoruuden fantasia.Ei kannata Iso-D:n yrittää Viagralla paikata puolivuosisataa sitten mennyttä nuoruuttaan,vois hertta pettää.Ainoa yhdistävä tekijä noilla on pakkomielteinen julkisuuden haku,jota kumpikaan ei saisi ilman toista.Ei ketään kiinnostaisi lukea juttuja jostain Dannysta,joka on lähihistoriaan kuuluva naurunalainen vaari.Samoin " nobody" Helmi,jonka ansiot on nyt uima- altaalla vanhan impotentin mieliksi pyllistely seiskan kameralle.

    • Anonyymi

      Sekä toinen varvi ja lastit kasvoille. Danny on kovan luokan panomies isolla P:llä. Arvostan.

    • Anonyymi

      Danny hyväksikäyttää kaikkia naisia.Vaimo Liisa,missi Armi,wannabe Madonna Erika,ja nyt nobody Helmi.Viekää nyt jo toi vaari vanhusten taloon, ettei enempää vaippamies naisten elämiä pilaa.

      • Anonyymi

        Jos tuon ikäisellä miehellä on ollut vain kolme vakavasti otettua naista, niin se on nykyaikana aika vähän. Vain yksi on ollut vihitty vaimo. Helminkin on vain hyvä avustaja.


    • Anonyymi

      Kyllä mua etoo,kun parikymppisenä maataan 80- vuotiaan alla,vaikka vaan imuutellen..,eihän tolla papalla eteen ota, Viagra vois viedä hengen yhdessä nitrojen kanssa.Herätkää nyt vittu,ja ymmärtäkää tuo hulluus,ei kaikkien oo pakko olla kaiken suvaitsevia sateenkaari ja trans ihmisiä!

      • Anonyymi

        On siinä 80 v papalla vaikea valinta ottaako 80 v muorin vai neljä 20 v kaunista nuorta naista . Kumman itse ottaisit ?


    • Anonyymi

      Voi tätä kyynisyyden määrää. Tulee mieleen, että asialla ovat vanhat papat ja mummot. Sekä lauma kukkahattutätejä. Katkeriakin ovat, kun itse eivät pääse enään mihinkään ja ovat tyytymättömiä avustajiinsa.

    • Anonyymi

      Ei Danny ole sateenkaariväkeä, vaan normaali hetero mies, joka pitää kauniista, hieman itseään nuoremmista naisista. Ihan terve mies mielestäni.

    • Anonyymi

      Hieman itseäni nuoremmista....?60- vuotta ikäeroa,päästäisit varmaan oman tyttösikin ton kusisen vaarin viereen? Ei siinä mitään, suvakkeja on joka lähtöön,joille kaikki epänormaali on normaalia.

      • Anonyymi

        Yritä nyt vaan kestää, sillä et voi tuolle asialle yhtään mitään. Keksi jotain muuta ajateltavaa.


      • Anonyymi

        Minulla ei ole lapsia. Vielä. Ei ole kyllä naistakaan, mutta 2 kpl itseäni 12-15 vuotta nuorempaa, vaaleaa, erittäin koulutettua, kaunista, omia arvojani lähellä olevaa on kyllä kierroksessa. Jos en ykkösvaihtoehtoani saa, tyydyn naiseen, joka on diplomi-insinööri ja kauppatieteen maisteri.
        Toisesta en sano mitään. Kuulemma tutkimusten mukaan suhde kestää, jos nainen on koulutetumpi ja jos molemmat rakastavat toisiaan ja kunnioittavat myös. Itse olen insinööri, ainakin vielä vain, vähän päälle 50-vuotias. Entäs itse? Taidat olla sekatyömies tai joku peräkammarin katkera vanhapoika.


    • Anonyymi

      Dänni laittaa Helmille rojut ränniin.

    • Anonyymi

      Danny ei oo 20- vuoteen laittanut mitään minnekään,velttoa munaa saa Helmi hakata niin kauan että on jännetupin tulehdus.

    • Anonyymi

      Ihminen katuu vanhana eniten sitä mitä jätti kokematta kun eli muiden toivomusten mukaan . Danny elää kohdalleen niin kuin pitääkin elää .

    • Anonyymi

      Helmi pelkkä vaipan vaihtaja,vai uskooko joku vakavissaan että kyseessä rakkaus? Kun sietää lähellä kusista vaaria,niin saa seiskalle pullistella,ja lehden kustannuksella matkustella kuvaajan kanssa,jonka luona voi viettää yöt.Aamulla katsomaan onko fossiili hengissä,ihan muodon vuoksi,koska tunteita Helmillä ei ole pelissä, ainoastaan halu olla seuraava Erika Vikman.

      • Anonyymi

        Helmi ja Danny eivät ole koskaan sanoneet olevansa rakastunut pariskunta. Helmi on Dannyn hyvä ystävä ja avustaja.


    • Anonyymi

      Siis pyllistellä

    • Anonyymi

      Kenkälusikalla voi laittaa elottoman elimen sisään...

      • Anonyymi

        Noinko sinä poloinen joudut tekemään. Jaksamista sinulle!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noinko sinä poloinen joudut tekemään. Jaksamista sinulle!

        Samaa mieltä. Säälin sinua. Minulla seisoo melkein joka aamu, jos ei ole vetänyt käteen tai nainut. Vaikka minulla on diabetes. Mutta minulla on hyvät lääkkeet siihen. Kulli seisoo melkein aina, kun ajattelenkin naisia. Vaikka olen hieman päälle 50 vuotta, niin erektio toimii. Sekä minulla on keskimääräisen suomalaisen miehen keskipituutta pitempi penis. Että näillä mennään. Voisin kyllä puikottaa Helmiäkin, kun eihän hän sentään sakkolihaa ole ollut vuosiin, vaan omasta elämästään itse päättävä, täysi-ikäinen nainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä. Säälin sinua. Minulla seisoo melkein joka aamu, jos ei ole vetänyt käteen tai nainut. Vaikka minulla on diabetes. Mutta minulla on hyvät lääkkeet siihen. Kulli seisoo melkein aina, kun ajattelenkin naisia. Vaikka olen hieman päälle 50 vuotta, niin erektio toimii. Sekä minulla on keskimääräisen suomalaisen miehen keskipituutta pitempi penis. Että näillä mennään. Voisin kyllä puikottaa Helmiäkin, kun eihän hän sentään sakkolihaa ole ollut vuosiin, vaan omasta elämästään itse päättävä, täysi-ikäinen nainen.

        toimiiko jokin muu sen puikon lisäksi, epäilen että heikkoa on sen yläpuolella asiat!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        toimiiko jokin muu sen puikon lisäksi, epäilen että heikkoa on sen yläpuolella asiat!

        Paremmin kuin 98 prosentilla suomalaisista. Sen verran korkea on minun ÄO:ni.
        Aion ottaa itseäni 12-15 vuotta nuoremman vaalean naisen hurmaamalla. Pari on jo prosessissa ja pehmityksen alla. Saatte sitten köyhät kateelliset lukea Seiskasta tai Iltasanomista silmät kiiluen ja kiroten, kun minä otan oikean laatunaisen. Ei mitään lihavaa plösöä, joka äänestää vasemmistoa tai demareita ja elää asumistuilla ja sosiaaliavulla.
        Sellaista kun katsoo vaikka puolen metrin päästä, ei kyllä seiso Viagralla eikä millään konstilla. Kyllä se näin on raaka totuus.

        Minä saisin kaksivitosta koska vain.
        Vaikka olen 53-vuotias.
        Kun menin Instaan tässä pari, kolme viikkoa sitten, niin joku nainen alkoi seuraamaan alle kolmen tunnin ja lähetti bikinikuvan ja myöhemmin itsestään alapää paljaallaan kuvan. Siinä ei strategiset paikat näkyneet, mutta hyvät paljaat pakarat.

        Heti alkoi ottaa eteen, kun tuon kuvan näin.
        Sekä alushousujen etumus märkeni.
        Eikä se ollut ureaa.
        Nainen kyseli illallisseuraa samalle viikonlopulle. En kyllä tekstaillut paljoa enempää eikä tullut selväksi, missä illallinen olisi tapahtunut. Ei sikseen, kyllä minä voin rakastella itseäni yli puolta nuoremman kauniin vaalean naisen kanssa, jos hän tarjoaa hyvät ruuat ja kyydit.

        Mutta minulla on kyllä kiikarissa pari yli 10 vuotta vanhempaa, korkeasti koulutettua naista, jotka ovat minua noin 15 vuotta nuorempia. Saa nähdä kuinka käy.
        Saatte sitten taas moralisoida täällä, luuserit.


    • Anonyymi

      Onnea sinulle fantasioidessasi isosta munasta.Ootko lutkuttanut Dannya,vai mistä tiedät että hänellä myös samen,kun sinulla " onnen poika".

      • Anonyymi

        Ei minun tarvitse pelkästään fantasioida.
        Minulla on suomalaisen miehen keskimittaa pitempi. Ei mikään John Holmesin 40 senttinen, mutta riittävä. Ettei minidickistä puhuta.
        Joka on reilu 8 cm. Sinä voit tyytyä sillä välin dildoon. Jos olet nainen, kuten sinun oletan olevan kirjoituksesta päätellen.


    • Anonyymi

      Ei kai miehet puhu täällä D kyrvästä.Voi vittu mihin tää maailma menossa ,jos näin.Trans ihmiset toki fantasioi ties mistä 🤨.

      • Anonyymi

        Samaa mieltä. Transihmiset saavat pervoilla keskenään, kun kunnon heteromiehet puhuu PILLUSTA. Tai Vaginasta hienommin sanottuna.

        Helvetti, kuinka sairaaksi tämä maailma on menossa. Kohta varmaan liitot eläinten kanssakin ovat sallittuja Suomessa.
        Ymmärrän kyllä lemmikkieläimet, mutta en mitään eläimiin sekaantumista tai homoiluakaan.
        Homous on syntiä. Raamatunkin mukaan.


    • Anonyymi

      Diapeetikko vetää Viagras tai infektioita mukaansa,niin varmaan ottaa eteen.Jos sulla nainen,niin miksi tumputat käteen?

    • Anonyymi

      Injektioita munaansa...

    • Anonyymi

      Ai Caverekt Dual ,jota itse käytän,kyllä potkii,pystyy 6 h painamaan, suosittelen testaamaan, vaikkei olisi ongelmia potenssiin kanssa.Ilo irti,ja naiset jää koukkuun Sankarini..,heille ei kannata totuutta kertoa.Riittää kun käy suihkussa ennen urakkaa,ja siellä pistää,koska " kunnioittaa naista, että haluaa olla siisti ja puhdas".On kuin insuliini neula,WC:n pystystä alas,kädellä laittaa,niin menee.Neuvoksi miehille,että tietävät mitä kysyä lääkäriltä.Riittää kun sanoo ettei Viagra toimi,ei ne siellä ala munaa kokeilemaan,että ottaako eteen.Tällä olen tehnyt itsestäni sankarin monelle naiselle,kun omille liukkaille voi vetää kun teinipoikana.Tutkikaa miehet asiaa,en puhu paskaa,vaan suosittelen.

    • Anonyymi

      Caverjekt Dual siis, suosittelen vahvinta,eli 20 mg,kannattaa rauhassa pyörittää "tappion", joka nainen on rakastunut, vaikka eivät tajua mistä moinen potenssi.Kun sanoo,että olet niin kiihottava,etten itsekkään ymmärrä,niin menee läpi kuin väärä raha.Kavereilleen kertovat,miten" uskomaton" mies..,pari kertaa olen saanut myös kaveria..,samalla metodilla.Ei ole huono homma olla naisten silmissä kyltymätön potenssi "hirviö".Tällä olen saanut naisten silmissä ihan vitun hyvän maineen, monet on halunneet kokeilla pitääkö jutut paikkaansa..,joskus totuus on tarua ihmeellisempää.Eli eivät tiedä,miksi olen kuin robotti,joka voi toteuttaa joka naisen haaveet ja fantasiat.Esileikki on näissä,se on tärkeä pointti,sen jälkeen " latu on auki". Kannattaa kokeilla Suomi miehet,ei pysty matut samaan,sen takaan!!!

    • Anonyymi

      Pyörittää tappiin siis,eli k.o.injektio annostellaan pyörittämällä sinistä rullaa,itse otan aina täydet,niin lopputulos taattu.

    • Anonyymi

      Oon Ilmajoelta,styylattiin Helmin kanssa puoli vuotta 16 vuotiaana,vanha luokkakaveri.Vitun mukava muija,eikä ole valittamista sänkytaidoistakaan,ei Danny ole huonoa hoitsuja itselleen valinnut.Dokasin nuorempana liikaa,Helmi jätti, kylläkin syystä, kun olin liikaa kännissä.Mutta hyvät muistot jäi, jos voi sanoa, niin vähän karehdin Dannya, on saanut itselleen hyvän nuoren naisen.Kaikkea hyvää Helmi sulle, jos luet näitä dissaus viestejä, tiedät kuka olen, vieläkin kaipaan sua!Olet tosi siisti nainen, ehkä joskus voitais tavata, en ole enää typerä lapsi, joka dokaa aikansa kuluksi.T:P.H.

    • Anonyymi

      Siitä, millaisiksi nämä kirjoitelmat ovat täällä mennet, näkee hyvin, kuinka epänormaali ja sairas Dannyn ja Helmin suhde on syvällä ihmisten mielissä. KENENKÄÄN muun suhteesta ei puhuta noin härskejä. Ehkä Martinan suhteista, mutta ei niistäkään noin rivosti.

    • Anonyymi

      Olet aivan oikeassa!

    • Anonyymi

      Helmillä on muuten hyvä perse,olis kiva painaa takaapäin,kun panos selän notkolle.Tosta Dannysta ei näihin ole,eikä noilla ikävuosilla tarvitsekkaan olla.Vetelen täs itseäni seiskan kuvia Helmistä katsellen, hyvältä tuntuu....

      • Anonyymi

        Kuten 14.55 totesi, ei kenestäkään muista suhteessa olevista kirjoitella mitään tämän kaltaista. Eli kuin tuo pariskunta pitää peliä roisissa suhteessa, niin siitä sitten saa kirjoitella samalla mitalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuten 14.55 totesi, ei kenestäkään muista suhteessa olevista kirjoitella mitään tämän kaltaista. Eli kuin tuo pariskunta pitää peliä roisissa suhteessa, niin siitä sitten saa kirjoitella samalla mitalla.

        Miten Dannyn ja Helmin ystävyys rasittaa tai vaikeuttaa sinun henkilökohtaista elämääsi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten Dannyn ja Helmin ystävyys rasittaa tai vaikeuttaa sinun henkilökohtaista elämääsi?

        Miksi et käy niiden kimppuun, jotka kirjoittavat Dannysta ja Helmistä noita todellisia pornotörkeyksiä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi et käy niiden kimppuun, jotka kirjoittavat Dannysta ja Helmistä noita todellisia pornotörkeyksiä?

        Niinhän tuossa juuri tehtiin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinhän tuossa juuri tehtiin?

        Mitä tuo 15.52 ja 21.08 ovat? Saako sellaisia kirjoittaa jostain tytöstä, joka on lähtenyt sivuluisuun. Että hän elää sellaista elämää, jonka takia kuka tahansa äijän kuvatus katsoo oikeudekseen kirjoitella mitä tahansa pornoa hänestä.


    • Anonyymi

      Kommentit paljastavat aina kommentoijan sivistyksen tason. Toisilla se on nolla (0) ja toisilla taas täysi kymppi (10). Joillakin siltä väliltä.

    • Anonyymi

      Katson seiskasta Helmin pyrstöä ja tumputan..,kyllä lähtee...

    • Anonyymi

      Danny hakee rahoittajia sukupuolen vaihdos leikkaukseen , puhutelkaa armiksi sanoo sukupuoli vaihdos leikkauksiin menevä Danny , odottelen kovasti että saan puristella armia ja vakoa.

    • Anonyymi

      Danny vaateet nivalan r kioski, mtv, ylivieskan tölli tuoli valot vuokraus saa kaatua vuokralainen, tässä puolipäätä linjassa kaadutaan koskela saarana

    • Anonyymi

      Varmaan heistä puhutaan siksi muutakin kuin positiivista ylistystä,koska Helmi hän on myöntänyt olevansa muuta kuin avustaja,eli Dannyn girlfriend.Eihän nämä kaikki käy,mikään ei ole epänormaalia suvakit omaa minkäänlaista ajatusta, että voisiko kyseessä olla molemminpuolinen toisen hyväksikäyttö.Danny saa reumatismi sormillaan sormettaa,ja Helmi katon päänsä päälle.Ja Dannya ei ole varustettu sellaisella työkalulla,että siitä nainen saisi mitään irti.Naidpuolinen ystävättärensä oli pari kk: ta Dannyn kanssa salasuhteessa, eikä ollut mairitteleva.Täydessä kunnossa 4- tuumaa,ja kun paksuutta 1 1/2- tuumaa,niin näyttelijän lahjoja kuulemma tarvittiin.Eikä taitoa ollut ongelman paikkaamiseen,eli suuren suuri pettymys.Ystävättäreni on kyllä melko julkisuuden kipeä,Dannyn kanssa ei sitä saanut,koska homma piti olla kokoajan salaista.Ei Dannylta mikään lehti ole pyytänyt vuosiin haastattelua,kun kaikki sen jutut on kuultu moneen kertaan 70-80- luvuilla
      Niidenkin arvo lähinnä viihteellinen,koska jutut muuttui joka kerta,kuten voi käydä,kun alkava dementia alkoi näkyä jo 50- vuotiaana.Kun Erika tuli kuvioihin, neljännes vuosisadan hiljaisuuden jälkeen Dannysta oltiin taas kiinnostunut,ei musiikillisten ansioiden takia,vaan yli puolet itseään nuoremman naisystävän takia,joka myös entinen tangokuningatar.Erika sai nostetta,koska tangoura ei ottanut tuulta siipien alle.Sitten Danny Fannya ei enää tarvittu,ja cicciolina rooli päälle ja puolialastomana yleisölle itseään esittelemään.Nyt sama meno D varmisti lehtijutut ottamalla parikymppisenä,ja taas vanhus lehdessä,kun suhde vielä aiempaa hullumpi.Helmi ,aiemmin nobody pääsi kaipaamaansa julkisuuteen,hinta on kyllä todella kova,koska perusnätti tyttö olisi voinut ottaa jonkun ikäisensä pikkujulkkiksen,eihän D liioin enää muuta ole,ollut kymmeniin vuosiin.Tätä jos pitää normaalina,on aihetta katsoa peiliin,tai jos itsellä blondattu Armia muistuttava parikyppinen tyttö,niin Helmin lähtiessä sinne vaan työntämään D: lle " avustajaksi.

    • Anonyymi

      Se nyt vaan on sellanen juttu, että 20v saa antaa 80v, jos haluaa. Eiköhän täsaä nyt kuitenkin ole ihn vaan avustajasta kyse, mutta saahan siitä hyvät lääpit revittyä.

    • Anonyymi

      Dannyllä on hyvä avustaja ja ystävä. Joidenkin ihmisten mielikuvitus siitä asiasta on todella ikävää.

    • Anonyymi

      Danny ilmoitus teneriffalta , seiska lehti



      Danny hakee rahoittajia sukupuolen vaihdos leikkaukseen , puhutelkaa armiksi sanoo sukupuoli vaihdos leikkauksiin menevä Danny , odottelen kovasti että saan puristella armia ja laulaa tahdon olaa sulle hellä , helmi duettona mukan ehkä kieruettakin sit alkaa pukkaamaan areenat täyteen.

    • Anonyymi

      Ollaanpa rehellisiä. Kaikki vanhat terveet miehet haluaisivat elää D: n viitoittamalla tiellä .

    • Anonyymi

      Danny on virkistävä poikkeus. Ei pukeudu kuten ikäloput papat, iästään huolimatta.

    • Anonyymi

      Däni rasvaa Helmin kiitoradan valkealla sinapilla. Oiskohan parempi uikuttaa jonkun alle kolmekymppisen kollin alla. No, oma valinta.

    • Anonyymi

      Kankitauti paranee vain kun saa kaunista ja nuorta.

    • Anonyymi

      Kyllähän tämä avustaja on Armi Aavikko 2. Kohta D:n kanssa tribuutit. Kyllä voikin olla tekemällä tehty artisti muka. 🦧

    Ketjusta on poistettu 39 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1545
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1174
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1117
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1016
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      965
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      927
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      852
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      684
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      650
    Aihe