Tokmanni loimaa

Anonyymi-ap

Tarkastajaa aina kassalla lasku ne. Mulla on melkein aina väärin.nyt en hokassu kattoo ennenkuin kotona niin taas on veloitettu tvmix karkkipussi 2kertaa vaikka ostin vaan yhden

10

772

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kassa yrittää sanattomasti varoittaa sinua; olet pullea, laita se karkkipussi takaisin hyllyyn.

      • Anonyymi

        Tai vanha kikka eli laitetaan kaksi yhden sijaan ja työpäivän jälkeen napataan kaupasta karkkipussi itselle jossain sopivassa tilanteessa . Ei herätä epäilyksiä ja ihmetystä, kun kassa ja varasto täsmää. Voisin kuvitella, että omat ostot laitetaan itse kassasta läpi eikä kukaan tai mikään varmaan valvo, vaan perustuu luottamukseen.
        Toisaalta ne koodinlukijjat tuntuu välillä olevan kamalan herkkiä tai päinvastoin, ainakin Prisman pikakassat. Mutta näytöstähän se pitäisi tarkistaa onko tuote listalla tai useampi.

        lajijasuris


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai vanha kikka eli laitetaan kaksi yhden sijaan ja työpäivän jälkeen napataan kaupasta karkkipussi itselle jossain sopivassa tilanteessa . Ei herätä epäilyksiä ja ihmetystä, kun kassa ja varasto täsmää. Voisin kuvitella, että omat ostot laitetaan itse kassasta läpi eikä kukaan tai mikään varmaan valvo, vaan perustuu luottamukseen.
        Toisaalta ne koodinlukijjat tuntuu välillä olevan kamalan herkkiä tai päinvastoin, ainakin Prisman pikakassat. Mutta näytöstähän se pitäisi tarkistaa onko tuote listalla tai useampi.

        lajijasuris

        Koskaan, ei koskaan kassa ei saa omaksaa itse omia ostoksia!
        Se on kiellettyä joka paikassa, vai onko?


      • Anonyymi

        😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

        ❤️ ­­N­y­m­­­f­­o­m­a­a­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17765201e

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Joo niin olen mut en ostanut niitä itselleni😂😂😂

    • Anonyymi

      Tokmanni kusettaa aina.

    • Anonyymi

      Tosi usein on kuitissa joku virhe,joko et oo saanu alennusta vaikka piti. Tai jotain muuta häslinkiä.enkä tykkää sit pätkääkään mennä valittaan

      • Anonyymi

        Aina kannattaa valittaa; palvelun tuottajat eivät halua tehdä samoja virheitä uudestaan, ja asiakas yleensä hyötyy sillä, että tilanne hyvitetään, ja vaikka hotellissa voi saada ilmaisen aamiaisen jos ei ole täysin tyytyväinen. Ei se, mitä sanonut, vaan se, miten sen sanonut. Kohteliaisuus kunniaan.


    • Anonyymi

      Mutta siellä on niin kiva ja ystävällinen nuori kassapoika:-)

    • Anonyymi

      Viime viikolla ollessani tokmannilla niin olin tullut jo kassan läpi ja menossa pelikoneelle kun jalkani osui jonkun Marimekko pussiin. Nostin sen lattialta ja katoin mitä se sisältää. Siellä oli pankkikortti ja hiukan rahaa. Annoin sen kassalle. Hetken aikaa pelattuani tuli joku nainen ja meni suoraan kassalle ja kysyi onko löydetty kukkaroa. Kassa ei kysynyt tuntomerkkejä vaan antoi sen minkä olin hetkeä aikaisemmin siihen antanut. Nainen kiitteli kovasti ja olin melkein sanoa että minä sen löysin ja annoin kassalle mutta en puhunut mitään.
      Kun minä kadotin silmälasit tokmannille niin kukaan ei niitä löytänyt ja sitten joku mummeli kiitteli nopeissa Tokmannin henkilökuntaa kun hän sai lasinsa takaisin mitkä joku nuori mies oli löytänyt pihalta ja vienyt kassalle. Ja jotka todennäköisesti oli mun koska se tapahtui muutaman viikon sisään siitä kun olin omani hukannut sinne. Olin todennäköisesti laittanut ne taskun viereen. Tästä alkaen kun löydän jotain vien ne aina poliisiasemalle

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 185
      2108
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      53
      1982
    3. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      156
      1647
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      136
      1604
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1334
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1247
    7. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      11
      1214
    8. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1185
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      12
      1155
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1148
    Aihe