YLE on julkaissut ajatuksia herättävän jutun digitaalisesta väkivallasta.
https://yle.fi/a/74-20020013
Tällä keskustelupalstalla esiintyy kyseistä väkivaltaa paljon. On outoa, ettei siihen haluta puuttua. Se ei yllätä, että keskustelu sen sallimisesta halutaan estää, koska salliminen kertoo ylläpidon arvomaailmasta todella ikäviä ja luotaantyöntäviä faktoja.
Arvoisa ylläpito, ja etenkin sen vastuuhenkilö:
Menkää itseenne. Toimintanne ei edes omasta mielestänne kestä minkäänlaista kritiikkiä. Alkakaa toimia toisin, jos osaatte, sillä nykyisellä leväperäisellä ja ihmisvihaavalla toimintamallillanne on ikäviä seurauksia täysin viattomille ihmisille.
Digitaalinen väkivalta keskustelupalstalla
Anonyymi-ap
3
1005
Vastaukset 3
- Anonyymi
Siitähän Suomi24 ammentaa tulonsa.
- Anonyymi
Digiväkivalta pilaa ihmisen elämän
- Anonyymi
Soita 0 4 0 7 2 6 2 8 2 9
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.368848- 100842
- 76630
- 50625
- 65605
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38599- 30576
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei133556Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48547En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25540