Siellä tehdään kaikki itse, minä olin sähkömunkki.
Tein sähköasennukset ja myös putkiasennukset. Minun ansiosta luostarissa virtasi niin vesi kuin sähkökin.
Sähköiskun sain yhtä monta kertaa kuin oli luostarivuosiakin. Pahin tällin oli kun tein sähköasennukaia ja pesuhoneen lattialla oli vettä, olin luonnollisesti vielä paljasjaloin. Sähkötällin jälkeen olin varmaan minuutin tai kaksi "poissa olevana".
Olin 7 vuotta luostarissa
Anonyymi-ap
4
222
Vastaukset
- Anonyymi
Ollaan oltu samassa luostarissa, minä olin se hillomunkki, jos muistat?
- Anonyymi
Älä rienaa hyvä ystävä. Tuo ei ole feikkiä. Olin luostarissa kipeän eroni jälkeen ja kun tuli töistäkin lopputilin niin vuonna 1991 meni luostariin ja olin lähes kahdeksan vuotta, 7 täyttä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä rienaa hyvä ystävä. Tuo ei ole feikkiä. Olin luostarissa kipeän eroni jälkeen ja kun tuli töistäkin lopputilin niin vuonna 1991 meni luostariin ja olin lähes kahdeksan vuotta, 7 täyttä.
Olen harkinnut uudelleen luostariin menoa. Nyt olen jo kohta eläkeiässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 754321
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans1074050Surullista
Että menetit sen naisen , tosi surullista ja vielä oman tyhmyyden takia ,ymmärrän että se on masentavaa582517Muuttunut käytös
Onko kaivattusi käytös muuttunut? Tiedätkö mistä se johtuu? Haluatko kertoa, mitä tapahtui?672377BOIKOTOIN - Ei mitään Suomi.fi postilaatikoita käyttöön
Ainakaan minulle! Vai että pitäisi alkaa siellä käyädä katselemassa tammikuusta 2026 siis periaatteessa päivittäin että1452370- 1322077
Väkeä oli liikkeellä
Nyt leijutaan pilvissä. Kun eläinpuistossa oli porukkaa 😆😆 Olihan siellä kun ilmaiseksi pääsivät. Eiköhän se juuri sik422077- 491949
Kummallista
Oletteko koskaan ihastuneet ihmiseen, joka ei ulkonäöltään vastaa ollenkaan ihannettanne?541718- 611710