Siellä tehdään kaikki itse, minä olin sähkömunkki.
Tein sähköasennukset ja myös putkiasennukset. Minun ansiosta luostarissa virtasi niin vesi kuin sähkökin.
Sähköiskun sain yhtä monta kertaa kuin oli luostarivuosiakin. Pahin tällin oli kun tein sähköasennukaia ja pesuhoneen lattialla oli vettä, olin luonnollisesti vielä paljasjaloin. Sähkötällin jälkeen olin varmaan minuutin tai kaksi "poissa olevana".
Olin 7 vuotta luostarissa
Anonyymi-ap
4
278
Vastaukset
- Anonyymi
Ollaan oltu samassa luostarissa, minä olin se hillomunkki, jos muistat?
- Anonyymi
Älä rienaa hyvä ystävä. Tuo ei ole feikkiä. Olin luostarissa kipeän eroni jälkeen ja kun tuli töistäkin lopputilin niin vuonna 1991 meni luostariin ja olin lähes kahdeksan vuotta, 7 täyttä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä rienaa hyvä ystävä. Tuo ei ole feikkiä. Olin luostarissa kipeän eroni jälkeen ja kun tuli töistäkin lopputilin niin vuonna 1991 meni luostariin ja olin lähes kahdeksan vuotta, 7 täyttä.
Olen harkinnut uudelleen luostariin menoa. Nyt olen jo kohta eläkeiässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka jytkytti naftan hinnan jo yli 2,3 euroon
Sannan aikaan esimerkiksi dieseliä selvästi kalliimpaa bensaakin sai 1,3 eurolla. https://www.is.fi/autot/art-2000011881884267Päivän Sanna: Suomi maailman onnellisin maa
Sanna muutti Suomen maailman onnellisimmaksi maaksi. Hänen pyyteetön työnsä maailmalla tuottaa edelleen tulosta.1243667Vasemmiston feministinaiset puolustavat islamia
mikä on täysin järjenvastaista, mutta eihän femakoilla paljon järkeä olekkaan, leijuvat siellä omassa kuplassaan. Myös2603123Taisi kolahtaa....
Joku kysyi, että miksi S24 sallii kirjoittelun tänne venäläisiltä alustoilta, juttu poistui. Täällähän tosiaan välillä91781Suomi edelleen maailman onnellisin maa
Olemme hyvällä tiellä. Laitetaan nyt talous kuntoon.1791477- 761315
Huomasitko? Tämä "viinin läträys" hämmästytti Yökylässä
Yökylässä-sarjassa Maria Veitola vieraili Christel ja Jori Roosbergin kotona. Tunnelma oli mukava ja puitteet hulppeat.331218Lopetan Keskipohjanmaan tilaamisen
Vasemmistolaisen ja kristinuskovastaisen pääkirjoituksen vuoksi. Suomen kouluissa on nykyisellään hyvä uskonnonopetus.671055- 1001048
- 90894