Eikö se ole niskoittelua poliisia vastaan, siitä saa sakot?
Vastaukset 8
- Anonyymi
Ei tietenkään ole.
Mutta ei se sanottavasti prosessiinkaan vaikuta. - Anonyymi
Kuulustelija ja mahdollinen kuulustelutodistaja allekirjoittavat tällöin pöytäkirjan.
Tietenkin poliisi voi pöytäkirjan allekirjoittamattomuuden vuoksi pitää kuulusteltavaa putkassa, koska asian käsittely on kesken. Vapautuminen voi siten siirtyä, mutta se tuskin vaikuttaa jästipäähän.- Anonyymi
Vähän sinne päin. Kuulusteltavalta kysytään, miksi hän ei allekirjoita ? Se merkitään kuulustelun loppuun. Jos kuulusteltava kertoo syyksi sen, että se on päin p:tä, niin sen jälkeen päätetään mitä tehdään. Jatketaanko kuulustelua heti, vai vasta myöhemmin. Ajat eivät saa ylittyä, eli epäiltyä saa pitää kuulustelussa enintään 12 tuntia kerrallaan välillä taukoja pitäen.
- Anonyymi
Eikö kuulustelut nauhoiteta joten mitä väliä vaikka rikollinen ei allekirjoita pöytäkirjaa, voihan niitä nauhoja käyttää oikeudessa todisteena.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö kuulustelut nauhoiteta joten mitä väliä vaikka rikollinen ei allekirjoita pöytäkirjaa, voihan niitä nauhoja käyttää oikeudessa todisteena.
Kuulustelua tehdään koko Suomessa vuosittain varmaan satojatuhansia, ei niitä suinkaan kaikkia nauhoiteta. Tv:n poliisidekkarit ovat satua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulustelua tehdään koko Suomessa vuosittain varmaan satojatuhansia, ei niitä suinkaan kaikkia nauhoiteta. Tv:n poliisidekkarit ovat satua.
"ei niitä suinkaan kaikkia nauhoiteta"
Mitkä sitten nauhoitetaan jos ei kaikkia? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"ei niitä suinkaan kaikkia nauhoiteta"
Mitkä sitten nauhoitetaan jos ei kaikkia?Ainakin silloin, jos epäillään murhasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vähän sinne päin. Kuulusteltavalta kysytään, miksi hän ei allekirjoita ? Se merkitään kuulustelun loppuun. Jos kuulusteltava kertoo syyksi sen, että se on päin p:tä, niin sen jälkeen päätetään mitä tehdään. Jatketaanko kuulustelua heti, vai vasta myöhemmin. Ajat eivät saa ylittyä, eli epäiltyä saa pitää kuulustelussa enintään 12 tuntia kerrallaan välillä taukoja pitäen.
Vähän sinne päin. Putkassa pidetään maksimiaika, jos ei allekirjoita pöytäkirjaa. Jos kuulusteltava kertoo, että pöytäkirjassa on virheitä, tämä kuulusteltavan kertoma kirjataan pöytäkirjaan.
Esim. kuulusteltava ilmoitti: "En sanonut, että olen murhaaja, vaikka pöytäkirjaan on niin tunnustuksekseni merkitty."
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa721487Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää971113Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as29991- 164977
Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä30903Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.105894Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks55829Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu129784- 27754
Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.184745Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93727- 64664
VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa48658Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.12605- 85568
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo191567On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit78540sinulle....
Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.75507- 55507
- 47500