Viikonlopun edellä?
Tuli tuosta eilisestä viestittelystä itselleni nostalginen fiilis, kun muistelin tätä kirjoitushistoriaa täälläkin. Monenmoista on ollut, kuten äärettömän hauskaa, mutta välillä pikkasen kitkaakin.
Mukavaa ajanvietettä on kuitenkin ollut täällä kirjoittelu. On voinut normiarjen vastapainoksi heittää aivot narikkaan, siis älykkäät aivot ;)
Artsille, kun tuonne toisaalle kirjoitit, niin hyvä, ettet katoa samaa vauhtia ku se yks viesti :))
No milläs mielin?
70
74
Vastaukset
Tääl ei kai saa sanoo et mä olen ihqu pässi joka kaitsee teitä uuhii ;)
- Anonyymi
tinttu-liina kirjoitti:
Kävi varmaa aut.poistajan itsetunnolle... ;)
Itsetunto palautuu lyömällä kunnolla lättyyn. Verinen kosto kirveellä on paras keino palauttaa riistetty kunnia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itsetunto palautuu lyömällä kunnolla lättyyn. Verinen kosto kirveellä on paras keino palauttaa riistetty kunnia
Miksi haluat satuttaa?
- Anonyymi
Mikäs siinä. Uudenkarhea velkavolvo ja talo. Vaimo, tyttö, poika ja koira. Kaikki saavutettu. Tämä isäntä taitaa lähteä nyt etsimään uusia uria.
- Anonyymi
tinttu-liina kirjoitti:
Okei, jäin miettimää, että ollaanko tuos tyytyväisiä kaikkeen saatuun, vai miten?
Piti sanoa että tämä isäntä nostaa nyt kytkintä ja lähtee etsimään uusia uria. No ei vaiskaan, perheriita sovittu.
Anonyymi kirjoitti:
Piti sanoa että tämä isäntä nostaa nyt kytkintä ja lähtee etsimään uusia uria. No ei vaiskaan, perheriita sovittu.
No tuo oli hieno juttu! :)
- Anonyymi
Uusia uria? Ei kai vaan persposkien välistä?
- Anonyymi
Just näin. Miehen perätakalisto ja -reikä.
- Anonyymi
Hyvillä mielin kun huomisaamuna ei ole kiire minnekkään. Saa nukkua niin pitkään kuin tykkää!
Voi jee, tosiaankin on perjantaisin mahtava fiilis, kun saa illallakin kattoa telkkua kiirehtimättä! Aamulla saa nukkua pitempään ja touhuta vaan omia juttuja.
- Anonyymi
Ite tulin mukaan hiukan jälkijunassa mutta ootte olleet kyllä laatuseuraa:) Puolen kilon irtokarkkipussin kaa viikonloppuun :P
Sunflower- Anonyymi
En tiiä onko enää voimassa mutta viime viikolla Minimanissa oli 4:99:- karkkitarjous. Muija oli yhtä hymyä ku löyty omia suosikkeja elikkä merisuolalla maustettuja toffeita:D
Sunflower Kiitos kukkanen :)
Voih, nyt mun alkoi tekemään mieli irtokarkkeja :(
Miksen yhtää tajunnu kaupas niitä ostaa..
Mä tykkään suklaapäällysteisistä vaahtokarkeista ja salmiakista :PAnonyymi kirjoitti:
En tiiä onko enää voimassa mutta viime viikolla Minimanissa oli 4:99:- karkkitarjous. Muija oli yhtä hymyä ku löyty omia suosikkeja elikkä merisuolalla maustettuja toffeita:D
SunflowerOnko noi niinku oikeesti suolaisia?
tinttu-liina kirjoitti:
Onko noi niinku oikeesti suolaisia?
Pohjanmaan eli uskovaisten pastillit ovat kuulkaas parhaita. Niitä tätikin pakkaa mukaansa käsilaukkuun, kun lähtee seuraavaksi ladun varteen nauttimaan silmäkarkista. Näitä aikoja sen salskean komean ja sopivasti lihaksikkaan Toljanter-nuorukaisen pitäisi nimittäin sivakoida tädin mökin ohitse (◉‿◉✿)♡
SäädyllinenVanhaTäti kirjoitti:
Pohjanmaan eli uskovaisten pastillit ovat kuulkaas parhaita. Niitä tätikin pakkaa mukaansa käsilaukkuun, kun lähtee seuraavaksi ladun varteen nauttimaan silmäkarkista. Näitä aikoja sen salskean komean ja sopivasti lihaksikkaan Toljanter-nuorukaisen pitäisi nimittäin sivakoida tädin mökin ohitse (◉‿◉✿)♡
Täytyypä minunkin sitten tulevaisuudessa ostaa noita uskovaisten pastilleja, kun hammaskalusto heikkenee ;)
Osaako täti vislata ilman sormia? Kun tämä komea nuorukainen sivakoi ohi, niin vislaat oikein kovaa ;)
Mut tee tämä vain, jos tätillä ei ole tekareita. Niillä on katos silloin vaarana lentää lumihankeen :}SäädyllinenVanhaTäti kirjoitti:
Voi harmi kun en huomannut tätiä hiihtolenkilläni:( Olisit saanut tarjota mulle pastillin ja kupponen teetäkin olisi maistunut;)
- Anonyymi
tinttu-liina kirjoitti:
Onko noi niinku oikeesti suolaisia?
Niissä on semmoinen jänskä merisuolan vivahde. Ne on just niitä suorakaiteen muotoisia paperipäällysteisiä (päällä lukee että 'sea salt vanilla fudge').
Sunflower Anonyymi kirjoitti:
Niissä on semmoinen jänskä merisuolan vivahde. Ne on just niitä suorakaiteen muotoisia paperipäällysteisiä (päällä lukee että 'sea salt vanilla fudge').
SunflowerOkei...
Mä oon semmonen tapoihini piintyny, että ostan aina niitä takuuvarmoja namuja :)
Voishan noita kumminki joskus maistaa.
Sellaset tosi kirpeät, jotka saa suun tuhannen solmulle, niin kierrän kaukaa :×Toljanter kirjoitti:
Voi harmi kun en huomannut tätiä hiihtolenkilläni:( Olisit saanut tarjota mulle pastillin ja kupponen teetäkin olisi maistunut;)
Ei täti sitten ehtiny vislaamaan :(
Tätsyn kandee avartaa näkökulmaa ja tsiigailla myöskin niitä kundeja jotka karttaa noita hiihtolatui ;)
- Anonyymi
tinttu-liina kirjoitti:
Okei...
Mä oon semmonen tapoihini piintyny, että ostan aina niitä takuuvarmoja namuja :)
Voishan noita kumminki joskus maistaa.
Sellaset tosi kirpeät, jotka saa suun tuhannen solmulle, niin kierrän kaukaa :×Sama täällä, happamat ja suolaiset on tään muijan inhokkeja:(
Sama täällä, happamat ja suolaiset on tään muijan inhokkeja:(
SunflowerSuolaiset menee silleen salmiakissa, mutta nuo happamat on jotain karmeeta. En tajua, että miten joku voi syödä niitä :[
Salmiakki ja suklaa vuorotellen on kyllä namia :P- Anonyymi
tinttu-liina kirjoitti:
Suolaiset menee silleen salmiakissa, mutta nuo happamat on jotain karmeeta. En tajua, että miten joku voi syödä niitä :[
Salmiakki ja suklaa vuorotellen on kyllä namia :PVanhemmiten suosii pehmeitä tai imeskeltäviä karkkeja. Nimimerkillä hampaansa halkaissut.
Anonyymi kirjoitti:
Vanhemmiten suosii pehmeitä tai imeskeltäviä karkkeja. Nimimerkillä hampaansa halkaissut.
Auts :(
Mahtoi olla ilkeä tunne...
Kyllä sitä saa olla varovainen, kun jotku karkit ovat kuin kiviä.tinttu-liina kirjoitti:
Ei täti sitten ehtiny vislaamaan :(
Voi Tinttu-tyttönen, kuinka epäonnekkaasti tädin mieheläänmenon kanssa kävi. Juuri kun täti oli kiinnittämässä perunajauholla tekohampaita kitalakeensa, salskean komea nuorukainen suihkaisi hiihtimillään niin nopeasti tädin mökin ohitse, että lumi vain pöllähti. Näköjään tuo nuori urho esittää vaikeasti tavoiteltavaa (❀ ͡ಠ ʖ̯ ͡ಠ)
Voi Tinttu-tyttönen, kuinka epäonnekkaasti tädin mieheläänmenon kanssa kävi. Juuri kun täti oli kiinnittämässä perunajauholla tekohampaita kitalakeensa, salskean komea nuorukainen suihkaisi hiihtimillään niin nopeasti tädin mökin ohitse, että lumi vain pöllähti. Näköjään tuo nuori urho esittää vaikeasti tavoiteltavaa (❀ ͡ಠ ʖ̯ ͡ಠ)
No höh.. :(
Hiihtokelejä kun vielä piisaa, niin teeppä tätönen seuraavalla kerralla niin, että laitat ne tekarit lähtötelineisiin valmiiks, niin saat heitettyä ne sinne ikenien kaveriks.
Voihan täti myös käyttää naisellista viekkautta, ja kipaset heittämässä ladulle muutaman hiekanmurusen, niin eiköhän tämän nuoren urhon vauhti ees vähän hidastu. Ehdit silloin hyvin pölähtää mekonhelmat hulmuten paikalle ;))
Ei takuulla voi tämä hiihtokarpaasi kieltäytyä noin viehkeän tätin teekutsulta... ;)
Kyllä on nii tympeetä, ettei tuo kuvakekaan voi tosta vaihtua!!
:/
Palautettakin laitoin, nii olis muka pitäny ottaa kuvakaappaus :€Voi sinua Tinttu-tyttöstä! Jo opettajaseminaarin aikoihin 1950-luvulla sanottiin, että vanha kuvake on parempi kuin pussillinen uusia (◠‿◠✿)
Voi sinua Tinttu-tyttöstä! Jo opettajaseminaarin aikoihin 1950-luvulla sanottiin, että vanha kuvake on parempi kuin pussillinen uusia (◠‿◠✿)
:))) Silloin oli varmaan vaan mustavalkoisia ;)
Mä niin olisin halunnu tuon punaisen, ku se on mun lempparivärejä..
- Anonyymi
J ei voi lähtee mihinkään, koska raha.
Pula.
Auta armias, kun kahden viikon kuluttua valheeton (buaaahhh), rehellinen ja enbenkaikkea vapaa sielu and keho.
Ottakaa. Seuraako porukka ollenkaa noita meidän herrojen touhua?
On vaalitkin tulossa, joten äänestättekö?
Mites on euroviisujen laita?
Mä tykkään niitä seurailla, on kummiski vaa kerran vuodessa :)Ai viittaatsä tohon Lintilä-keissiin? Noi kaudet eduskunnassakin pitäisi rajata et ei tulisi näitä tapauksii et ollaan neljännesvuosisata 'vallan kahvassa' ja sit rupee ote lipsumaan ku uusi mandaatti tulee neljän vuoden välein niinku manulle illallinen. Kyl mä äänestän :)
Diggaatkos sä muutes tosta Käärijän esityksestä? Oisko juna mennyt jo ton genren osalta? No toivotaan et mä olen väärässä :)
artagnan kirjoitti:
Ai viittaatsä tohon Lintilä-keissiin? Noi kaudet eduskunnassakin pitäisi rajata et ei tulisi näitä tapauksii et ollaan neljännesvuosisata 'vallan kahvassa' ja sit rupee ote lipsumaan ku uusi mandaatti tulee neljän vuoden välein niinku manulle illallinen. Kyl mä äänestän :)
No en mä tuota Lintilää aatellu, vaan noin yleisesti.
On se kyl vähä noloa tuollekki, että ensin oli se viestijuttu ja ryypiskely tapetilla...
Jotku vanhat konkarit on sellasia, mistä tykkään, kuten Risikko ja Ben...en osaa kirjottaa sen sukunimeä :))artagnan kirjoitti:
Diggaatkos sä muutes tosta Käärijän esityksestä? Oisko juna mennyt jo ton genren osalta? No toivotaan et mä olen väärässä :)
Ääh Artsi!! Mä oon niin tykästynyt tuon Käärijän biisiin, että kuuntelen sen joka päivä :))
Tykkäsin kyllä Keiran ja Kuumaa-yhtyeenki lauluista.- Anonyymi
tinttu-liina kirjoitti:
No en mä tuota Lintilää aatellu, vaan noin yleisesti.
On se kyl vähä noloa tuollekki, että ensin oli se viestijuttu ja ryypiskely tapetilla...
Jotku vanhat konkarit on sellasia, mistä tykkään, kuten Risikko ja Ben...en osaa kirjottaa sen sukunimeä :))Viestitteli ryypiskellessään, heh..
- Anonyymi
tinttu-liina kirjoitti:
Ääh Artsi!! Mä oon niin tykästynyt tuon Käärijän biisiin, että kuuntelen sen joka päivä :))
Tykkäsin kyllä Keiran ja Kuumaa-yhtyeenki lauluista.Stadin jannu tietää mikä on in ja mikä on out.
- Anonyymi
Ite en äänestä, noi vaan suhmuroi keskenään ja ajaa omaa etuaan. Toi Lintiläki saa jonku palkkioviran vielä tai kymmenien tuhansien sopeutumiseläkkeen.
Sunflower - Anonyymi
Ite oon myöski kahen vaiheilla että tuleeko menestystä? Tykkään kyllä että toi Suomen esitys on hyvä:)
Ite oon myöski kahen vaiheilla että tuleeko menestystä? Tykkään kyllä että toi Suomen esitys on hyvä:)
SunflowerOn siitä monet ulkolaiset tykänny :)
Ruotsin Loreenia...joku semmonen, niin on nostettu aika korkeelle, mut mun mielestä se oli lattea.Anonyymi kirjoitti:
Ite en äänestä, noi vaan suhmuroi keskenään ja ajaa omaa etuaan. Toi Lintiläki saa jonku palkkioviran vielä tai kymmenien tuhansien sopeutumiseläkkeen.
SunflowerNo mä äänestän aina, ku kannatan silleen sitä puoluetta, joka mun mielestä ajaa vähän oikeita asioita.
Onhan se kuitenkin niin, että siellä on monta, joista jokainen ajaa sitä omaa asiaansa.
Ei nuo herrat jää koskaan tyhjän päälle. Voi hellanlettas ku jäävät pois, niin sitten tuetaan kaikilla sopeutumishommilla, ettei vaan jää rahatta. Tavallinen ihminen ku jää työttömäks, niin kortistoon joutuu.- Anonyymi
tinttu-liina kirjoitti:
No mä äänestän aina, ku kannatan silleen sitä puoluetta, joka mun mielestä ajaa vähän oikeita asioita.
Onhan se kuitenkin niin, että siellä on monta, joista jokainen ajaa sitä omaa asiaansa.
Ei nuo herrat jää koskaan tyhjän päälle. Voi hellanlettas ku jäävät pois, niin sitten tuetaan kaikilla sopeutumishommilla, ettei vaan jää rahatta. Tavallinen ihminen ku jää työttömäks, niin kortistoon joutuu.Muistuu muuankin edustaja joka taisi lääkärintoimensa ohella nostaa sopeutumiseläkettä. Tilaisuus tekee varkaan kuten tavataan sanoa.
Anonyymi kirjoitti:
Muistuu muuankin edustaja joka taisi lääkärintoimensa ohella nostaa sopeutumiseläkettä. Tilaisuus tekee varkaan kuten tavataan sanoa.
Kyllä miettii oikeasti, että miten ne kehtaa???
Miksi yleensä vielä annetaan tuollaista sopeutumisrahaa, jos kerran on muitaki tuloja??
Taviksilta katotaan tarkasti, ettei pääse rikastumaan.
- Anonyymi
Mitä se sulle kuuluu miten kukin viettää viikonloppunsa?!
- Anonyymi
Ite ainakin tykkäsin että on kohteliasta kysyä:)
Sunflower - Anonyymi
tinttu-liina kirjoitti:
Sun viikonlopun viettos ei kyllä kiinnosta mua pätkääkään.
Hei Tinttu-Liina miten sinulla menee? muistahan kun aina suojelin sinua koulussa? aina tein parhaani ja autoin sinua läksyjen teossa no oma elämäni meni pilalle kun sinua aina autoin minulta aina kysyttiin että miksi autan sinua
Anonyymi kirjoitti:
Ite ainakin tykkäsin että on kohteliasta kysyä:)
SunflowerNo tuo yks vinkumaija taas tiuskii, kun sitä hituttaa tää meidän mukava poppoo.
Anonyymi kirjoitti:
Hei Tinttu-Liina miten sinulla menee? muistahan kun aina suojelin sinua koulussa? aina tein parhaani ja autoin sinua läksyjen teossa no oma elämäni meni pilalle kun sinua aina autoin minulta aina kysyttiin että miksi autan sinua
Jos totta olis, nii tuollaista kahelia ei vois unohtaa...
Tiedättekös, kun tulee sellainen päivä, että kaikki hituttaa ja tuntuu menevän pieleen, niin miten te silloin toimitte?
Jotku kun lähtee ulkoilemaan, kuntosalille tai shoppailemaan. Toiset nukkuu tai mököttää...
Minä päästelen mielessäni muutamia rumia sanoja ja pelaan kännykkäpelejä. On siis vaa odotettava, että menee ohi :}Nii, joskus tuntuu, että ois kiva omistaa nyrkkeilysäkki. Sais sitä pätkiä ku kiukuttaa..
- Anonyymi
tinttu-liina kirjoitti:
Nii, joskus tuntuu, että ois kiva omistaa nyrkkeilysäkki. Sais sitä pätkiä ku kiukuttaa..
Täältä kuules semmoinen;)
https://gorillasports.fi/nyrkkeilysakki Anonyymi kirjoitti:
Täältä kuules semmoinen;)
https://gorillasports.fi/nyrkkeilysakkiKatoin tuota ekaa, joka telineessä. Pysyykö toi muka pystyssä, ku kovaa pätkäsee?? :}
Tiennykkää, että niitä saa muutoinki ku kattoon kiinni. Aatellu, ettei viittis sinne kiinni, ku tippuu pian koko katto...- Anonyymi
Hituttaa päivinä yritän olla lukematta tinttuliinan höpinöitä muuten hituttaa vieläki enenpi
- Anonyymi
tinttu-liina lopettaa niitä näitä keskustelujen aloittamisen.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1176011Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631503894Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503295Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4702740Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2701755Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321423- 871406
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151356Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1591288- 771268