"Kokoomus haluaa ottaa sairailta ja antaa rikkaille"

Anonyymi-ap

41

69

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kokoomuksen luonnevikaisille psykopaateille empatia ja solidaarisuus ovat aina olleet vieraita käsitteitä. Ahneus, kylmyys ja itsekkyys ovat heillä kantavia voimia.

      • Anonyymi

        Kokoomus on Suomen tuhopuolue nro1.


      • Anonyymi

        Kokoomuksen motto: "Kaverille ei jätetä"


      • Anonyymi

        OLKOON hallitus mikä vaan, mut KOK ei saa olla hallituksessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        OLKOON hallitus mikä vaan, mut KOK ei saa olla hallituksessa.

        Ilman kokoomusta ei tule enemmistöhallitusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilman kokoomusta ei tule enemmistöhallitusta.

        Eikä ilman peussuomalaisia oikeistohallitusta.


      • Anonyymi

        Annika Saarikko tyrmää kokoomuksen ajaman tulo­vero­alen: ”Kokoomus haluaa ottaa sairailta ja antaa rikkaille”

        Annika Saarikko väittää, että kokoomus rahoittaisi ”hyväosaisten veroalen” leikkaamalla sote-palveluista. Kokoomus on sanonut rahoittavansa ansiotuloverotuksen alentamisen ”vähemmän haitallisilla veroilla”.


    • Anonyymi

      Jokaisen pitäisi ymmärtää mitä Kokoomus hallituksessa tarkoittaa tavallisille palkansaajille ja vähävaraisille, Orposta paistaa jo kilometrin päähän mielenvikaisuus.

      • Anonyymi

        Yrittää vain ajaa omaa ja rikkaiden etua muista välittämättä. Ei ole mielenvikaista ajaa rikkaiden etua muiden kustannuksella, vaikkakin moraalitonta se voikin olla.


    • Anonyymi

      Velkahallitus on syönyt nyt kaikki rahat ulkomuodosta päätellen ja Sanna juonut!

      • Anonyymi

        Valehtelee palstaporvari huutelussaan.


    • Anonyymi

      Voi tuossa olla ihan ideaakin. Mitä noi rikkaat sitten tekisi saamillaan rahoilla.

      • Anonyymi

        Veisivät saamansa lisärahat veroparatiiseihin missä entisetkin jo ovat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Veisivät saamansa lisärahat veroparatiiseihin missä entisetkin jo ovat.

        Mitä niillä rahoilla maksetaan ja ostetaan, jos ne ovat veroparatiisin pankissa? varmaankin Suomesta saa aina vaan enempi ja enempi rahaa, jotka voi lähettää veroparatiisiin.
        Sellaista se on, köyhän elämä. Ei ole rahat käytössä eikä koskaan makseta veroja!
        Hyvinvoivat sentään saa rahaa kelasta ja sossusta ja voivat rauhassa tuhlata rahojaan.


    • Anonyymi

      Saarikko on oikeassa.

      • Anonyymi

        Saarikko huorapuolueen sutenöörinä inisee ja kimittää kuin sammakko kiima-aikana. Saarikko ymmärtää, että yhteiskunnan talous on kynitty kuralle ja huorapuolue on saanut ne tukiaiset, mitkä on kehdannut yhteiskunnalta kiristää. Huorapuolueen tapaan saarikko kurnuttaa, että en minä, en minä, toiset teki kaiken, minä en ollut vastuussa mistään, en saanut edes palkkaa, en minä nussinut Suomen taloutta, sipilä se oli, en minä katsoin vain kun sipilä nussi. ÄÄNESTÄ minua, niin ensikaudella saadaan Suomeen maalaispojille bordellilaitos ja sitä johtamaan huorapuolueen ministeri. Äänestä minua, koska ilman tukia ei pärjätä. Jos ette äänestä minua, niin ette saa tukia.


    • Anonyymi

      Kyllä SDPkin ottaisi sairailta ja antaisi sitten rahat sairaille mamuille. Asia saataisiin näyttämään tietysti siltä että sairailta ei ole leikattu ollenkaan.

      Joka saatanan käkkäräpää täällä syö palveluista pois.

      • Anonyymi

        Kokoomuksen mallissa köyhät ei saa hoitoa koska rahat otettu ja annettu rikkaille (tässä se hyväpuoli että rahat on edelleen tallessa)

        SDPn mallissa köyhät ei saa hoitoa koska on helvetisti afriikasta ja lähidästä roudattuja köyhiä jotka tarvitsee myös hoitoa. Rahat kuluu noiden paskojen terveyden parantamiseen.

        Selvästi tarvitaan persu politiikkaa. Ei noista vanhoista puolueista ole asiaa hoitamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kokoomuksen mallissa köyhät ei saa hoitoa koska rahat otettu ja annettu rikkaille (tässä se hyväpuoli että rahat on edelleen tallessa)

        SDPn mallissa köyhät ei saa hoitoa koska on helvetisti afriikasta ja lähidästä roudattuja köyhiä jotka tarvitsee myös hoitoa. Rahat kuluu noiden paskojen terveyden parantamiseen.

        Selvästi tarvitaan persu politiikkaa. Ei noista vanhoista puolueista ole asiaa hoitamaan.

        Sdp:een mallissa ei ole edes rahaa. Talous on sössitty niin, että sairaat hoidetaan nykyäänkin velkarahalla ja sekään ei riitä.


    • Anonyymi

      Sairailta ja köyhiltä ei voi ottaa mitään, kun heillä ei ole mitään. Elävät vaan rikkaiden armossa.

      • Anonyymi

        Ollaan EUssa köyhimmilläkin paskiaisilla on oikeus puoleen mediaanituloista. Tässä järjestelmässä ei ole ihmisiä joilla ei ole mitään. Kaikilla on oikeus tuohon puolikkaaseen mediaanituloista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ollaan EUssa köyhimmilläkin paskiaisilla on oikeus puoleen mediaanituloista. Tässä järjestelmässä ei ole ihmisiä joilla ei ole mitään. Kaikilla on oikeus tuohon puolikkaaseen mediaanituloista.

        Moni ei ymmärrä että kyseessä on L A K I. Ei tuossa siis köyhä pyydä armopaloja vaan kysyy että missä vitussa ne mun fyffet on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moni ei ymmärrä että kyseessä on L A K I. Ei tuossa siis köyhä pyydä armopaloja vaan kysyy että missä vitussa ne mun fyffet on.

        Alas fasismi. Eläköön sosialismi!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Moni ei ymmärrä että kyseessä on L A K I. Ei tuossa siis köyhä pyydä armopaloja vaan kysyy että missä vitussa ne mun fyffet on.

        Mitään tuollaista lakia ei vaan harmi vaan ole olemassa, muunmuassa koska se olisi harvinaisen tyhmää sitouttaa minimitulot mediaanituloihin tjsp. eikä esim. oletettuihin elinkustannuksiin.

        Eli kenelläkään ei ole oikeutta vastaavaan, mutta jos äänestät kunnolla voit ainakin saada keskustelua aikaan eduskunnassa asioiden parantamiseksi pitemmällä aikavälillä :)


      • Anonyymi
        Oudoksuva kirjoitti:

        Mitään tuollaista lakia ei vaan harmi vaan ole olemassa, muunmuassa koska se olisi harvinaisen tyhmää sitouttaa minimitulot mediaanituloihin tjsp. eikä esim. oletettuihin elinkustannuksiin.

        Eli kenelläkään ei ole oikeutta vastaavaan, mutta jos äänestät kunnolla voit ainakin saada keskustelua aikaan eduskunnassa asioiden parantamiseksi pitemmällä aikavälillä :)

        Siinä taas yksi pässi joka ei lakia tunne.


      • Anonyymi
        Oudoksuva kirjoitti:

        Mitään tuollaista lakia ei vaan harmi vaan ole olemassa, muunmuassa koska se olisi harvinaisen tyhmää sitouttaa minimitulot mediaanituloihin tjsp. eikä esim. oletettuihin elinkustannuksiin.

        Eli kenelläkään ei ole oikeutta vastaavaan, mutta jos äänestät kunnolla voit ainakin saada keskustelua aikaan eduskunnassa asioiden parantamiseksi pitemmällä aikavälillä :)

        Miksi sitominen mediaanituloon olisi jotenkin tyhmää?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sitominen mediaanituloon olisi jotenkin tyhmää?

        Koska jos nostaisit korvausta ihmisille päädyt siihen että kaikki muutkin tulot nousee --> Jolloin mediaanitulokin nousee ja tarvitsisi taas nostaa. Eli joudut jatkuvaan putkeen jossa on pakko nostaa että pysyt mediaanipalkan perässä.

        Plus mediaanipalkka ei vielä kerro miten paljon rahaa tarvitaan elämään (joko mukavaan elämään jos tekee töitä, tai juuri ja juuri selviytymään jos on työpaikkojen välissä).

        "Siinä taas yksi pässi joka ei lakia tunne."

        Joten mitä jos osoittaisit edes yhden lain jossa väitetään mainitsemasi? ;)


    • Anonyymi

      Pullealompakkoinen fasistisosialisti demari laskee itsensä kateudessaan köyhäksi.

      • Anonyymi

        Luulottelee palstaporvari jauhaen kateusmantraansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luulottelee palstaporvari jauhaen kateusmantraansa.

        Me demarit hoidamme kaikki kotiinpäin. Laulu raikaa ja booli maistuu ihan kotioloissakin, kun koti on valtion tarjoama virka-asunto.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Me demarit hoidamme kaikki kotiinpäin. Laulu raikaa ja booli maistuu ihan kotioloissakin, kun koti on valtion tarjoama virka-asunto.

        Älä ota enää kiljua koska hourailet omiasi.


    • Anonyymi

      Terveys palvelut yksityisillä maksaa maltaita, jostain on leikattava. Kok

    • Anonyymi

      Keskustapuolue on maaseudulla saanut tehtävänsä loppuun. Se on tythjennetty väestä ja rahoista jatkuvan pettämisen keinoin.Vain Keskustan jäsenet voivat elää maalla koska kaikki on rakennettu tukisten varaan joita saavat vain puolueen jäsenet jäsenkirjalla. Muut maaseudun asukkaat saavat vain maksaa kulut.ja nauttia 500 euron peruseläkkeestä.

    • Anonyymi

      Kokkeöijyä lisää.

    • Anonyymi

      Kertoo Saarikon ja kepun epätoivosta!Kun ei kannatus noussut opposition kanssa sovittuja lakiesityksiä kaatamalla niin kokeillaan myötäillä Marinia kun ei loka-Lintilän sikaviestikään auttanut!

    • Anonyymi

      "Mitä noi rikkaat sitten tekisi saamillaan rahoilla"

      Palkkaavat lisää trolleja tällekin palstalle kirjoittelemaan "elämäntapatyöttömistä" ja "anteliaasta sosiaaliturvasta".

      Se on porvarin mielestä hyvää käyttöä ylimääräiselle rahalle.

    • Anonyymi

      Saarikolla on myöskin noussut virka hattuun, on muuttunut nauruiseta pullukasta koppavaksi, ei ole kivaa katsottavaa enää.

    • Anonyymi

      Tuokin että estetään sairailta köyhiltä lääkäripalvelujen saanti ei säästöä tuo. Aluksihan tuo voidaan tehdä hankalaksi lääkärille pääsy (säästöä syntyy)

      Köyhän kunto sitten huononee ja kun tuupertuu katuun niin ruvetaan hoitaan vaikka kymmenillä miljoonilla. Tässä maassa kun LAINSÄÄDÄNTÖ ei salli että maatkoon siinä varisten nokittavana.

      Joten ei mitkään leikkaukset sairaanhoitoon säästöjä tuo.

    • Anonyymi

      Että Sri Lankan malliin mennään

    • Anonyymi

      Kokoomus haluaa varastaa kaikilta muilta kuin rikkailta, rikkaiden hyväksi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1822
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1469
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      125
      1255
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1252
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1170
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      268
      961
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      932
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      107
      885
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      101
      826
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      684
    Aihe