Reolink ohjelmisto toimii puhelimessa, mutta tabletille asennettuna (Apple) reolink avautuu kokoruuduntilassa peittävään tekstinä, siis kuvana joka ei reagoi mitenkään muuten kuin sulkemalla se pois. Olen poistanut asennuksen ja asentanut uudelleen mutta sama tilanne.
Reolink kameran ohjelmisto
1
688
Vastaukset
- Anonyymi
On niitä ongelima iMac koneessakin. ennen edellistä päivitystä kameratasentuivatvaivatta mutta kahden viimeisen päivityksen jälkeen kameroita ei enää saa asennettua. Ennen päivityksiä olevat kamerat toimivat.
Toinen ongelma on että Reolink Go lakkasi toimimasta kun3 g verkko suljettiin.
kamera toimii täydellisesti mutta ja kytkeytyy palveluntarjoajan kentään, kättelee mutta ei pysty kommunikoimaan nettiyhteyden kanssa.
jokin pillkku on liikaa tai liian vähän. tapaus ei ole yksitäinen minulla on 4 kameraa joissa täsmälleen sama vika. Kamerat ovat olleet käytössä kaukana toisistaan, sama vika ei voi tulla 4 kameraan yhtä aikaa, lisäksi näitä on samoja ongelmia muillakin. kamera joka maksaa paneelin kanssa 300€ ei saisi olla tuommoinen että operaattorin toimet romuttaa hyvän laitteen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2047023
- 594642
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s384298- 733262
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161955Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271706- 171680
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401573- 341459
- 1431237