sinä haluat

Menettää minut N....? ⚜️

201

2011

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      • Minä en halunnut menettää sinua...


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Minä en halunnut menettää sinua...

        Olisko kenties pitäny ymmärtää kohdella häntä si arvostavasti eikä kui paskaa jonka perseestäs jätit jälkeesi


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Minä en halunnut menettää sinua...

        En minäkään, menetin silti ja tein melkein m.... n...


    • Olen ihan rikki palasina kun et ole elämässäni... 😢

      • Anonyymi

        Halit🤗❤


      • Anonyymi kirjoitti:

        Halit🤗❤

        😢🤗❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Halit🤗❤

        Ja pasc hat


      • Anonyymi

        On se vaan hienoa että osaat itseäsi kaivata


    • Anonyymi

      Eipä se ole koskaan sinulla ollutkaan. Ei voi menettää mitä ei koskaan omistanut. Eikä se N ole täällä vieläkään. Ja se on varattu ja toisen kanssa ulkomailla.

      • Mistä tiedät että näin on? Ainoastaan sen perusteella mitä olen kertonut?


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Mistä tiedät että näin on? Ainoastaan sen perusteella mitä olen kertonut?

        Kyllä sen perusteella. Kaikki täällä sen jo tietää kiitos sinun.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä sen perusteella. Kaikki täällä sen jo tietää kiitos sinun.

        No mistä tiedät olenko oikeassa asioiden suhteen? Et mistään. Jos vain minun juttujen perusteella vastailet, niin olet ihan yhtä hukassa kuin minäkin. Älä tule sanomaan noin, jos sinulla ei ole varmaa tietoa hänestä.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        No mistä tiedät olenko oikeassa asioiden suhteen? Et mistään. Jos vain minun juttujen perusteella vastailet, niin olet ihan yhtä hukassa kuin minäkin. Älä tule sanomaan noin, jos sinulla ei ole varmaa tietoa hänestä.

        Sinä stalkaat somessa ja kerrot siitä tänne eli varma tieto on.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinä stalkaat somessa ja kerrot siitä tänne eli varma tieto on.

        No eipä ne kovin tarkkoja tietoja ole... Puolet on omaa arvausta. Sitten sinä tulet sen perusteella minulle vakuuttamaan että näin se on... Nyt tiedän senkin, että ei sinua kannata uskoa. Et tunne minua taikka tätä ännää, niin et voi tietää yhtään meistä mitään.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        No eipä ne kovin tarkkoja tietoja ole... Puolet on omaa arvausta. Sitten sinä tulet sen perusteella minulle vakuuttamaan että näin se on... Nyt tiedän senkin, että ei sinua kannata uskoa. Et tunne minua taikka tätä ännää, niin et voi tietää yhtään meistä mitään.

        Nimetkin osaat antaa sille sen ännän kumppanille. Päästäkö nekin nimet keksit?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nimetkin osaat antaa sille sen ännän kumppanille. Päästäkö nekin nimet keksit?

        Sitä en paljasta. Minä en tiedä onko ne hänen kumppaneita... Kunhan vetelin naruista... Mustiksena.


      • Anonyymi

        Epsanjan wanha rouwa.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Sitä en paljasta. Minä en tiedä onko ne hänen kumppaneita... Kunhan vetelin naruista... Mustiksena.

        Vetelit naruista? Munistasi? Just taas tyhjennetyistä.
        Mulle et antanut juuri mitään, koska oma käsi. Vispaa.


    • Anonyymi

      🤣😂🤣

    • Anonyymi

      Menettää? 😂😂😂 Tytöt ja nuoret naiset kiertää kaukaa tuollaisen ukon.

    • Anonyymi

      Jani-Petteri ja sen leikit alkaa jo olla niin nähty, eikö sua ittees kyllästytä jatkuva sama itkuvirsi, vaihda nyt hyvä lapsiaikuinen jo levyä.

      • Anonyymi

        Ei hää taida osata pitäs jonkun varmaan sillä luuvitosella häntä avittaa vaihtaan sitä levyä mä en pysty kun olen jo täällä etelämmässä


    • Anonyymi

      "Menettää" on kyllä erikoinen sanavalinta kun tyttö ei halunnut vaihtaa kanssasi kahta sanaa.

    • Anonyymi

      Tämä tapaus alkaa saamaan jo todella häiritseviä piirteitä jo näin ulkopuolisen silmin katsottunakin. Epätasapainossa oleva vanha mies itkee 18 vuotiaan nuoren naisen perään. Et kuulosta edes yhteiskuntakelpoiselta saati naisten seuraan kelpaavalta. Itsetuhoinen trollaaja joka pitää laittaa pehmeään huoneeseen ja viskaa avain kauas

      • Pitihän se arvata että on taas haaskalinnut paikalla... ☠️


      • Anonyymi

        On häiritsevää ja rinssin maneerit melko alkeellisia myös. Haukkuu itseään kommenteissa eli tietää olevansa häiriintynyt. Kuten myös kommentoi itselleen näitä itsetuhoisia kehotuksia. Hoidon tarpeessa ja mielellään vastentahtoisen sellaisen


      • Anonyymi

        Moni samaa mieltä kanssasi hänen kohdalla


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Pitihän se arvata että on taas haaskalinnut paikalla... ☠️

        Sä olet haaska pahimmasta päästä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On häiritsevää ja rinssin maneerit melko alkeellisia myös. Haukkuu itseään kommenteissa eli tietää olevansa häiriintynyt. Kuten myös kommentoi itselleen näitä itsetuhoisia kehotuksia. Hoidon tarpeessa ja mielellään vastentahtoisen sellaisen

        On mu pitäs jonkun tietää kuka hän oikeasti että voisi oikeille viranomaisille hänestä tehdä ilmoituksen sitä en si tiedä kenelle tai mille taholle asiasta pitäisi ilmoittaa 112:n ois varmaan se taho mistä voisi kysyä ennen kuin hän jotakuta vahingoittaa kun itselleen hänestä ei ainakaan ole tekemään mitään


    • Hyvää huomenta ajatusteni asukki.

      • Anonyymi

        Heräsit sitten kuitenkin taas kirjoittelemaan, olisit nyt vaan vetänyt ittes jojoon.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Heräsit sitten kuitenkin taas kirjoittelemaan, olisit nyt vaan vetänyt ittes jojoon.

        Hirtä ittes munista kattoon.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Hirtä ittes munista kattoon.

        Sut pitäs kaiketi naulata munista kattoon ja laittaa se naru sun kaulaan sitoa sun kädet selän taakse ettet saa itse otettua naurua kaulastasi pois ja katsoa kuinka kauan jaksat pitää itseäsi ylhäällä niin ettet tukehdu narun kiristyessä kaulasi ympärillä


    • Taas on jengi, joka tanssii haudalla, paikalla. Teille paskaa viikonloppua. Toivottavasti kahvissanne on arsenikkia. ☠️

      • Anonyymi

        Huomenta ☕👩


      • Anonyymi

        Sinun kannattaa kokeilla siihen omaan kahviin esim klotsapiinia tai risperidonia, auttaa psykosomaattisiin oireisiin ja ehkä hillitsee tätä halua kirjoitella itselleen. Nuorista daameista fantasiointiin auttaa sitten ihan muut keinot


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomenta ☕👩

        Ei hän taida olla kiinnostunut sinusta. Olet kai liian vanha.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei hän taida olla kiinnostunut sinusta. Olet kai liian vanha.

        Oon 33👩☕🤭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon 33👩☕🤭

        Olet siis liian vanha.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet siis liian vanha.

        Eli ei hän ole susta kiinnostunut. Koska hän haluaa sellaisen mielellään alle 20v naisen joka on siro ja pieni ja rypytön...ja hänen mielestään kukaan sitä vanhempi ei voi näyttää hyvältä ...vaikka itse on 50v. Mä vaan mietin kun 18v myös vanhenee 🤔 että sitten kun alkaa lihomaan ja naiselliset muodot ja kurvit tulee näkyvämmäksi tai iho ei ole enää kimmoinen kuin vauvan pylly et vaihtaako hän sitten sen nuorempaan 🤔 kun tämä 18v tuleekin ikään 25v nii eikö ole enää kiinnostava
        jos suhteen aikana sattuisi lihomaan 10kiloa.....Ja mitäpä kaikkea muuta siinä voisi käydä. Hän nimittäin on tainnut rakastua vai ulkomuotoon..... eihän hän tunne tyttöä ollenkaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Huomenta ☕👩

        Huomenta sulle. 🌞


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Huomenta sulle. 🌞

        Kiitos☕👩


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eli ei hän ole susta kiinnostunut. Koska hän haluaa sellaisen mielellään alle 20v naisen joka on siro ja pieni ja rypytön...ja hänen mielestään kukaan sitä vanhempi ei voi näyttää hyvältä ...vaikka itse on 50v. Mä vaan mietin kun 18v myös vanhenee 🤔 että sitten kun alkaa lihomaan ja naiselliset muodot ja kurvit tulee näkyvämmäksi tai iho ei ole enää kimmoinen kuin vauvan pylly et vaihtaako hän sitten sen nuorempaan 🤔 kun tämä 18v tuleekin ikään 25v nii eikö ole enää kiinnostava
        jos suhteen aikana sattuisi lihomaan 10kiloa.....Ja mitäpä kaikkea muuta siinä voisi käydä. Hän nimittäin on tainnut rakastua vai ulkomuotoon..... eihän hän tunne tyttöä ollenkaan.

        Ikävä tuottaa sinulle pettymys, mutta jos olisi niin onnellisesti, että N minun kanssa olisi, niin hänen "vanhentuminen" ei haittaisi yhtään vaan pikemminkin päinvastoin. Itse olen useasti täälläkin sanonut, että kunpa hän olisi edes sen 25v ja edelleen vapaa tietty. Mutta te haluatte vaan ajatella minusta pahaa aina.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olet siis liian vanha.

        Ei ole liian vanha, vaan en ole häntä livenä tavannut ja häneen ihastunut. En tiedä miltä hän näyttää.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Ikävä tuottaa sinulle pettymys, mutta jos olisi niin onnellisesti, että N minun kanssa olisi, niin hänen "vanhentuminen" ei haittaisi yhtään vaan pikemminkin päinvastoin. Itse olen useasti täälläkin sanonut, että kunpa hän olisi edes sen 25v ja edelleen vapaa tietty. Mutta te haluatte vaan ajatella minusta pahaa aina.

        Niin mutta olisitko häneen ihastunut jos hän olisi 25v ja kurvikas ja 10kiloa lihavempi? Vähän massua ja pyllyä enempi...Alkavia silmänympärys ryppyjä? Vähän kaksoisleukaa roikkuisi yms. 🤔 Et varmaan. En usko että olet ihastunut häneen itseensä jos et edes tunne🤔 vaan hänen olemukseen/ulkomutoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin mutta olisitko häneen ihastunut jos hän olisi 25v ja kurvikas ja 10kiloa lihavempi? Vähän massua ja pyllyä enempi...Alkavia silmänympärys ryppyjä? Vähän kaksoisleukaa roikkuisi yms. 🤔 Et varmaan. En usko että olet ihastunut häneen itseensä jos et edes tunne🤔 vaan hänen olemukseen/ulkomutoon.

        Tuota tuota..kun...sanot ettet voi ihastua oman ikäisiin...niin eikö se jo kerro että ihastut pinnallisiin asioihin jos olet sanonut noin.. eli kaipaat nuorta heleää ihoa.. ja miten edes sitten voit sanoa ettet ihastu tietyn ikäisiin jos kerran iällä ei ole merkitystä..millä siis on merkitystä sulle? Koska jopa ne 25v ovat joskus sinun iässä...ja osa rupsahtaa nopeasti ja näyttää jo 30veenä siltä että elämää on takana 50vuotta.. sitten taas sinun iässä voi olla sellaisia jotka ei näytä päivääkään vanhemmalta kuin 30v.. ymmärrätkö pointin.. vai onko tuo 30 jo liian vanha sinun mielikuvissa miltä sen ikäinen näyttää..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin mutta olisitko häneen ihastunut jos hän olisi 25v ja kurvikas ja 10kiloa lihavempi? Vähän massua ja pyllyä enempi...Alkavia silmänympärys ryppyjä? Vähän kaksoisleukaa roikkuisi yms. 🤔 Et varmaan. En usko että olet ihastunut häneen itseensä jos et edes tunne🤔 vaan hänen olemukseen/ulkomutoon.

        Sulle on joku ongelma, jos nainen on nätti? Nättejä ei saisi katsella?
        Sinä et ymmärrä miten se ihastuminen tapahtui. Minä näin hänen silmät, kun jäätiin katsomaan pitkäksi aikaa toisiamme. Ja se tapahtui aika monesti useampaan kertaan. Minä en hänen muodoista ollut siinä kohtaa kiinnostunut, kun kuitenkin oli työvaatteet päällä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuota tuota..kun...sanot ettet voi ihastua oman ikäisiin...niin eikö se jo kerro että ihastut pinnallisiin asioihin jos olet sanonut noin.. eli kaipaat nuorta heleää ihoa.. ja miten edes sitten voit sanoa ettet ihastu tietyn ikäisiin jos kerran iällä ei ole merkitystä..millä siis on merkitystä sulle? Koska jopa ne 25v ovat joskus sinun iässä...ja osa rupsahtaa nopeasti ja näyttää jo 30veenä siltä että elämää on takana 50vuotta.. sitten taas sinun iässä voi olla sellaisia jotka ei näytä päivääkään vanhemmalta kuin 30v.. ymmärrätkö pointin.. vai onko tuo 30 jo liian vanha sinun mielikuvissa miltä sen ikäinen näyttää..

        Sehän on siitä kiinni miten pitää itsestään huolta. Olen useasti jo myöntänyt että olen pinnallinen ja katson ulkonäköä. Onko se rikos? Sinua taitaa vaan ärsyttää etten katso sinua ja ihastu sinuun. Voin kertoa että on miehiä joille käy ja riittää, että kunhan on nainen ja ihan sama minkälainen. Etsi sellainen.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Ei ole liian vanha, vaan en ole häntä livenä tavannut ja häneen ihastunut. En tiedä miltä hän näyttää.

        Eipä tuo edes hänen ikänsä liene kun aiemmin sanoi syntyneensä vuonna 2000. Laitteleehan sitä miehet deittiprofiileihinsakin olevansa alle 30 ja todellisuus on liki 60. Ei kyllä mene läpi ne muokatut kuvat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä tuo edes hänen ikänsä liene kun aiemmin sanoi syntyneensä vuonna 2000. Laitteleehan sitä miehet deittiprofiileihinsakin olevansa alle 30 ja todellisuus on liki 60. Ei kyllä mene läpi ne muokatut kuvat.

        Se selittäisi miksi saa tykkäyksiä nuorilta mutta homma lopahtaa lyhyeen 🤔


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se selittäisi miksi saa tykkäyksiä nuorilta mutta homma lopahtaa lyhyeen 🤔

        Minä en tekisi noin. Minusta on typerää yrittää huijata, koska siitä jäisi nopeasti kiinni kuitenkin.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Minä en tekisi noin. Minusta on typerää yrittää huijata, koska siitä jäisi nopeasti kiinni kuitenkin.

        Taitaa sinulla jossain olla sellanen feikkiprofiili.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa sinulla jossain olla sellanen feikkiprofiili.

        Eipä ole feikkiprofiilia. Jos jotain on niin, omalla nimellä ja omilla kasvoilla ja rehellisellä kuvauksella itsestäni.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Sulle on joku ongelma, jos nainen on nätti? Nättejä ei saisi katsella?
        Sinä et ymmärrä miten se ihastuminen tapahtui. Minä näin hänen silmät, kun jäätiin katsomaan pitkäksi aikaa toisiamme. Ja se tapahtui aika monesti useampaan kertaan. Minä en hänen muodoista ollut siinä kohtaa kiinnostunut, kun kuitenkin oli työvaatteet päällä.

        Niin et ihastu ihmiseen.... vaan pinnallisen olemukseen. Tuskin kukaan arvonsa tunteva nainen haluaa miestä joka pitää naistaan esineenä. Ja mitäpä jos ännä on vielä kuosissa koska on nuori mutta elämäntavat on jotain semmoista että lihoaa muodottamaksi. Et olisi enään niin ihastunut vaikka olisitte yhdessä. Kukaan ei myöskään sellaista miestä halua jos näin tapahtuisi.

        Ja en halua sun ihastuvan muhun ja rypevän itsesäälissä palstalla itkuvirsien kanssa vaikka olenkin 21v .... Näetkö itsekkään kuinka säälittävä olet? Se enempi puistattaa ja poistaa naiset läheltä jos on tuollainen ettei osaa omaa elämää elää ilman nättiä naista....


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin et ihastu ihmiseen.... vaan pinnallisen olemukseen. Tuskin kukaan arvonsa tunteva nainen haluaa miestä joka pitää naistaan esineenä. Ja mitäpä jos ännä on vielä kuosissa koska on nuori mutta elämäntavat on jotain semmoista että lihoaa muodottamaksi. Et olisi enään niin ihastunut vaikka olisitte yhdessä. Kukaan ei myöskään sellaista miestä halua jos näin tapahtuisi.

        Ja en halua sun ihastuvan muhun ja rypevän itsesäälissä palstalla itkuvirsien kanssa vaikka olenkin 21v .... Näetkö itsekkään kuinka säälittävä olet? Se enempi puistattaa ja poistaa naiset läheltä jos on tuollainen ettei osaa omaa elämää elää ilman nättiä naista....

        Ei ole kyse siitä, etten osaa elää elämääni ilman nättiä naista. Olen tässä jo 13 vuotta elänyt ilman naista.
        Oletko koskaan ollut oikeasti ihastunut kehenkään? Kysyn siksi, että tiedätkö millaista se on, kun ihminen on mielessäsi päivin öin. Tässä ei ole kysymys pelkästään ulkonäöstä.
        Sulle edelleen on ongelma hyväksyä asia, että ihastuminen välttämättä ei tarvitse muuta kuin katseen oikealla hetkellä ja oikeanlaiselta ihmiseltä. Se on rakastumista ensisilmäyksellä.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Ei ole kyse siitä, etten osaa elää elämääni ilman nättiä naista. Olen tässä jo 13 vuotta elänyt ilman naista.
        Oletko koskaan ollut oikeasti ihastunut kehenkään? Kysyn siksi, että tiedätkö millaista se on, kun ihminen on mielessäsi päivin öin. Tässä ei ole kysymys pelkästään ulkonäöstä.
        Sulle edelleen on ongelma hyväksyä asia, että ihastuminen välttämättä ei tarvitse muuta kuin katseen oikealla hetkellä ja oikeanlaiselta ihmiseltä. Se on rakastumista ensisilmäyksellä.

        Loppupeleissä ihan täyttä tuubaa jos se mitä paljastuu maskin takaa ei miellytä.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Ei ole kyse siitä, etten osaa elää elämääni ilman nättiä naista. Olen tässä jo 13 vuotta elänyt ilman naista.
        Oletko koskaan ollut oikeasti ihastunut kehenkään? Kysyn siksi, että tiedätkö millaista se on, kun ihminen on mielessäsi päivin öin. Tässä ei ole kysymys pelkästään ulkonäöstä.
        Sulle edelleen on ongelma hyväksyä asia, että ihastuminen välttämättä ei tarvitse muuta kuin katseen oikealla hetkellä ja oikeanlaiselta ihmiseltä. Se on rakastumista ensisilmäyksellä.

        Noniin tulihan se sieltä 👍 tätä odotin. Eli se voisi myös olla sinun ikäinen, kuka tahansa... Älä jaksa siis nurista ettet ihastu oman ikäisiin... Se ei katso ikää eikä aikaa jos se ihastuminen tulee oikealla hetkellä oikealta ihmiseltä ja siinä on vaan sitä jotain..Mutta sun kohdalla toivo menetetty et saisit ketään enää...koska et halua muita kuin yhden... Sulla ei ole sijaa edes yrittää ketään koska et halua... Joten olethan jo sitten varautunut elämään loppuelämän myös ilman naista...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Loppupeleissä ihan täyttä tuubaa jos se mitä paljastuu maskin takaa ei miellytä.

        Ihastuminen onkin vaihe, jonka pitäisi edistyä lähempään tuttavuuteen. Sen jälkeen vasta voi päättää sopiiko yhteen. Teillä muilla näkyy menevän toisin päin, että ensin yritätte tutustua ja vasta sitten mietitte että ihastunko minä tuohon ihmiseen vaiko en?! Ei se niin mene oikeasti. Kun ihastuminen tapahtuu, se ihastumisen kohde pyörii mielessä ja sitä suuntaa kaiken tarmonsa siihen kohteeseen ja toivoo että pääsee tekemään tuttavuutta.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Ihastuminen onkin vaihe, jonka pitäisi edistyä lähempään tuttavuuteen. Sen jälkeen vasta voi päättää sopiiko yhteen. Teillä muilla näkyy menevän toisin päin, että ensin yritätte tutustua ja vasta sitten mietitte että ihastunko minä tuohon ihmiseen vaiko en?! Ei se niin mene oikeasti. Kun ihastuminen tapahtuu, se ihastumisen kohde pyörii mielessä ja sitä suuntaa kaiken tarmonsa siihen kohteeseen ja toivoo että pääsee tekemään tuttavuutta.

        Ihastuit, koitit tutustua, ei johtanut mihinkään, mitä sen jälkeen?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Noniin tulihan se sieltä 👍 tätä odotin. Eli se voisi myös olla sinun ikäinen, kuka tahansa... Älä jaksa siis nurista ettet ihastu oman ikäisiin... Se ei katso ikää eikä aikaa jos se ihastuminen tulee oikealla hetkellä oikealta ihmiseltä ja siinä on vaan sitä jotain..Mutta sun kohdalla toivo menetetty et saisit ketään enää...koska et halua muita kuin yhden... Sulla ei ole sijaa edes yrittää ketään koska et halua... Joten olethan jo sitten varautunut elämään loppuelämän myös ilman naista...

        No teoriassa se voisi olla myös minun ikäinen, jos vaan ihastuminen tapatuisi.
        Kyllä minä voin muitakin katsella, jos ei N enää halua minuun tutustua yhtään. En ole sitä pois sulkenut etteikö joskus voisi ihastua johonkin toiseenkin. Minä en siitä ihastumisesta itse päätä kuitenkaan. Se tapahtuu jos on tapahtuakseen. Siinä on toisella osapuolella myös oltava aktiivinen roolinsa että se voi tapahtua. En minä ihastu ihmiseen, joka ei luo minuun silmäystäkään taikka hymyile minulle.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihastuit, koitit tutustua, ei johtanut mihinkään, mitä sen jälkeen?

        No minulta ei ole tuo ihastumisvaihe mennyt pois vieläkään. Edelleen sydän lyö lujempaa jos hän tulee vastaan, ja on perhosia vatsassa. Edelleen hänen kuvan näkemisestä tulee hyvä olo sisälleni.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        No minulta ei ole tuo ihastumisvaihe mennyt pois vieläkään. Edelleen sydän lyö lujempaa jos hän tulee vastaan, ja on perhosia vatsassa. Edelleen hänen kuvan näkemisestä tulee hyvä olo sisälleni.

        Ei kovin hyvin siis toimi tämä sinun metodi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei kovin hyvin siis toimi tämä sinun metodi.

        Ei se ole mikän metodi, vaan se on luonnon tapa toimia. Se on se miten aivokemiat toimii kun oikeanlainen (sellainen johon itse ihastuu, jokaisella varmasti joku omanlainen) ihminen sattuu olemaan se jonka kanssa silmät kohtaa toisensa.
        Sinä kuvittelet että on jotain metodeja, joilla pariudutaan. Voi kai sitä järkiperäisestikin yrittää löytää toisen, mutta se vasta hakuammuntaa on. Minä en usko mihinkään järkisuhteisiin. Uskon tunteisiin.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Ei se ole mikän metodi, vaan se on luonnon tapa toimia. Se on se miten aivokemiat toimii kun oikeanlainen (sellainen johon itse ihastuu, jokaisella varmasti joku omanlainen) ihminen sattuu olemaan se jonka kanssa silmät kohtaa toisensa.
        Sinä kuvittelet että on jotain metodeja, joilla pariudutaan. Voi kai sitä järkiperäisestikin yrittää löytää toisen, mutta se vasta hakuammuntaa on. Minä en usko mihinkään järkisuhteisiin. Uskon tunteisiin.

        Itse ainakin jatkan sillä linjalla että pidän sen järjen mukana.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Itse ainakin jatkan sillä linjalla että pidän sen järjen mukana.

        Joo, kukin tyylillään. Rakkausasioita vaan ei järjellä pysty ajattelemaan. Voihan sitä yrittää. Taidat olla sapioseksuaali, eli vaadit mieheltä korkeaa älykkyyttä, ennen kuin kiihotut ja kiinnostut?


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Joo, kukin tyylillään. Rakkausasioita vaan ei järjellä pysty ajattelemaan. Voihan sitä yrittää. Taidat olla sapioseksuaali, eli vaadit mieheltä korkeaa älykkyyttä, ennen kuin kiihotut ja kiinnostut?

        Juuri tuohonhan nuo rakkaushuijauksetkin perustuvat. Ihastuminen tai rakastuminen on vain lisääntymiseen liittyvä vaistonvarainen toiminto jonka voi ohittaa käyttämällä kehittyneempiä aivojen osia. En perusta tästä itsensäluokittelun muotivillityksestä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Juuri tuohonhan nuo rakkaushuijauksetkin perustuvat. Ihastuminen tai rakastuminen on vain lisääntymiseen liittyvä vaistonvarainen toiminto jonka voi ohittaa käyttämällä kehittyneempiä aivojen osia. En perusta tästä itsensäluokittelun muotivillityksestä.

        No niin se on, ja niin sen kuuluu mennä. Ja tunnetta on oltava, koska se on ihanaa.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        No niin se on, ja niin sen kuuluu mennä. Ja tunnetta on oltava, koska se on ihanaa.

        Tämä ei valitettavasti näyttäydy lainkaan ihanana tämä sinun touhu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tämä ei valitettavasti näyttäydy lainkaan ihanana tämä sinun touhu.

        Syynä on paljolti se, että moni muu tulee väliin sotkemaan ja provoilemaan. Eikä anna minun tunteilla rauhassa.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Syynä on paljolti se, että moni muu tulee väliin sotkemaan ja provoilemaan. Eikä anna minun tunteilla rauhassa.

        Eikö olisi parempi sitten tunteilla yksinään vaikka päiväkirjaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli ei hän ole susta kiinnostunut. Koska hän haluaa sellaisen mielellään alle 20v naisen joka on siro ja pieni ja rypytön...ja hänen mielestään kukaan sitä vanhempi ei voi näyttää hyvältä ...vaikka itse on 50v. Mä vaan mietin kun 18v myös vanhenee 🤔 että sitten kun alkaa lihomaan ja naiselliset muodot ja kurvit tulee näkyvämmäksi tai iho ei ole enää kimmoinen kuin vauvan pylly et vaihtaako hän sitten sen nuorempaan 🤔 kun tämä 18v tuleekin ikään 25v nii eikö ole enää kiinnostava
        jos suhteen aikana sattuisi lihomaan 10kiloa.....Ja mitäpä kaikkea muuta siinä voisi käydä. Hän nimittäin on tainnut rakastua vai ulkomuotoon..... eihän hän tunne tyttöä ollenkaan.

        Oma tyttärensä on 21 v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon 33👩☕🤭

        Olet vanha ryppyinen akka J:lle, joten unohda hänet 😂😂😂 Äijä tykkää vain nuorista blondeista joten et pysty häntä muuttamaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olet vanha ryppyinen akka J:lle, joten unohda hänet 😂😂😂 Äijä tykkää vain nuorista blondeista joten et pysty häntä muuttamaan.

        Olipas ilkeästi sanottu toiselle. 😑
        Et sinä tiedä millainen hän on.


      • Anonyymi

        Kiitos samoin sinulle ehkä mun kahvissa sitä arsenikkia on jos olet käynny sitä siihen laittamassa


      • Anonyymi

        Sitä on ihan turha sääliä onneton paskahousu tuo taitaa olla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon 33👩☕🤭

        Oot siis liian vanha


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Ikävä tuottaa sinulle pettymys, mutta jos olisi niin onnellisesti, että N minun kanssa olisi, niin hänen "vanhentuminen" ei haittaisi yhtään vaan pikemminkin päinvastoin. Itse olen useasti täälläkin sanonut, että kunpa hän olisi edes sen 25v ja edelleen vapaa tietty. Mutta te haluatte vaan ajatella minusta pahaa aina.

        Ei tarvi haluta edes ajatella susta pahaa kun tuot sen kirjoituksissasi esiin toistuvasti kuinka paha ja sairas olet


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Sehän on siitä kiinni miten pitää itsestään huolta. Olen useasti jo myöntänyt että olen pinnallinen ja katson ulkonäköä. Onko se rikos? Sinua taitaa vaan ärsyttää etten katso sinua ja ihastu sinuun. Voin kertoa että on miehiä joille käy ja riittää, että kunhan on nainen ja ihan sama minkälainen. Etsi sellainen.

        Ei se rikos ole mutta omalla tavallaan sairaus jos toisessa tämän ulkonäköön rakastuu on se rakkaus tuomittu päättymään ennen pitkää kun ulkonäkö on kuitenkin katoavaista jos et sitä ole edes omalla kohdallasi tajunnut vaikka itse tuntisit itsesi kuinka nuorekkaaksi tahansa on ulkonäkö kuitenkin jotain sellaista mikä muuttuu joka tapauksessa meidän vanhetessa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa sinulla jossain olla sellanen feikkiprofiili.

        Hänellä on niitä varmaan useampikin


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Ei ole kyse siitä, etten osaa elää elämääni ilman nättiä naista. Olen tässä jo 13 vuotta elänyt ilman naista.
        Oletko koskaan ollut oikeasti ihastunut kehenkään? Kysyn siksi, että tiedätkö millaista se on, kun ihminen on mielessäsi päivin öin. Tässä ei ole kysymys pelkästään ulkonäöstä.
        Sulle edelleen on ongelma hyväksyä asia, että ihastuminen välttämättä ei tarvitse muuta kuin katseen oikealla hetkellä ja oikeanlaiselta ihmiseltä. Se on rakastumista ensisilmäyksellä.

        Tuohon en usko ettäkö ihmiseen voisi rakastua tuntematta tätä lainkaan ihan vain näkemällä miltä toinen näyttää voi korkeintaan ihastua näkemäänsä pitää siitä miltä toinen näyttää mu on melko raikasta kuvitella ettäkö se olisi tai voisi edes olla rakkautta ellei toiseen tutustu si kun toiseen tutustuu ja edelleen pitää tästä tai jopa kiintyy tähän eikä ole helppoa olla ajattelematta tätä voisi sitä kenties kutsua jo jonkinlaiseksi rakkauden esiasteeksi rakkauskin kun ymmärtääkseni syvenee kun suhde etenee ja sitä tiedä si taas kuinka paljon toista voi lopulta jopa rakastaa jos suhteessa osaa kasvaa yhdessä samaan suuntaan


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Ihastuminen onkin vaihe, jonka pitäisi edistyä lähempään tuttavuuteen. Sen jälkeen vasta voi päättää sopiiko yhteen. Teillä muilla näkyy menevän toisin päin, että ensin yritätte tutustua ja vasta sitten mietitte että ihastunko minä tuohon ihmiseen vaiko en?! Ei se niin mene oikeasti. Kun ihastuminen tapahtuu, se ihastumisen kohde pyörii mielessä ja sitä suuntaa kaiken tarmonsa siihen kohteeseen ja toivoo että pääsee tekemään tuttavuutta.

        Ikää sul siis on viiskyt vuotta mu et ole noissa suhde asioissa vielä edes viisitoista vuotiaan tasolla ikävä todeta sulle näi päi naamaa mu sä et pysty kui korkeintaan vaikeuttaa jonkun toisen elämää et sun ois paree opetella olemaan ihan vai yksin


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        No teoriassa se voisi olla myös minun ikäinen, jos vaan ihastuminen tapatuisi.
        Kyllä minä voin muitakin katsella, jos ei N enää halua minuun tutustua yhtään. En ole sitä pois sulkenut etteikö joskus voisi ihastua johonkin toiseenkin. Minä en siitä ihastumisesta itse päätä kuitenkaan. Se tapahtuu jos on tapahtuakseen. Siinä on toisella osapuolella myös oltava aktiivinen roolinsa että se voi tapahtua. En minä ihastu ihmiseen, joka ei luo minuun silmäystäkään taikka hymyile minulle.

        Vittu sä et kyllä enään tiedä itsekään mitä sepustat puhut kirjoitat niin ympäripyöreitä kuin vain voit saitko kunnallisvaali ehdokkaana edes yhtä ääntä vai oliko oletettu ehdokkuuteni vain Facebook profiilissasi olitko todella edes ehdokkaana mä kun en ole eläissäni äänestäny kunnallispolitiikan ehdokkaita enkä edes eduskuntavaaleissa ja Niinistö on ainoa presidentti ketä olen äänestänyt eurosta kävin äänestämässä silloi aikanaan siitä ois kuitee ollu niin kauan kansanäänestyksiä että siinä olis hermomenny joka tapauksessa eli toisin sanoen jos ei eurosta olisi ekalla äänestyksellä tullu sumen rahayksikköä siitä olisi äänestetty niin kauan että se olisi menny läpi


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Ei se ole mikän metodi, vaan se on luonnon tapa toimia. Se on se miten aivokemiat toimii kun oikeanlainen (sellainen johon itse ihastuu, jokaisella varmasti joku omanlainen) ihminen sattuu olemaan se jonka kanssa silmät kohtaa toisensa.
        Sinä kuvittelet että on jotain metodeja, joilla pariudutaan. Voi kai sitä järkiperäisestikin yrittää löytää toisen, mutta se vasta hakuammuntaa on. Minä en usko mihinkään järkisuhteisiin. Uskon tunteisiin.

        Sä taida edes itse uskoa itseäsi mikäs kemisti sä olet koulutukseltasi kun niin tietävästi yrität noista aivokemioista päteä täällä


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Joo, kukin tyylillään. Rakkausasioita vaan ei järjellä pysty ajattelemaan. Voihan sitä yrittää. Taidat olla sapioseksuaali, eli vaadit mieheltä korkeaa älykkyyttä, ennen kuin kiihotut ja kiinnostut?

        Ja sä taidat lopulta olla just sellainen mies joka panee ihan mitä reikää tahansa riippumatta jopa siitä oliko tällä pulssia tai ei


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oma tyttärensä on 21 v

        Hän tuskin edes muistaa tyttärensä ikää sitä en si tiedä kuinka vanha tytär hänellä on mu sillä miehellä jonka osaisin itse kuvitella häneksi ni hänen tyttärensä on vasta ekaluokkalainen


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Olipas ilkeästi sanottu toiselle. 😑
        Et sinä tiedä millainen hän on.

        Torutko itseäsi


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sä taida edes itse uskoa itseäsi mikäs kemisti sä olet koulutukseltasi kun niin tietävästi yrität noista aivokemioista päteä täällä

        Minulla on kemian koulutusta. Olen sivistänyt itseäni muutenkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä tuo edes hänen ikänsä liene kun aiemmin sanoi syntyneensä vuonna 2000. Laitteleehan sitä miehet deittiprofiileihinsakin olevansa alle 30 ja todellisuus on liki 60. Ei kyllä mene läpi ne muokatut kuvat.

        Ikä on 57 v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sä taida edes itse uskoa itseäsi mikäs kemisti sä olet koulutukseltasi kun niin tietävästi yrität noista aivokemioista päteä täällä

        Liuottimrt desinfektioaineet, kaasut (esim sytkärit), liimat jne.. lähesn ja totta päivittäin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihastuit, koitit tutustua, ei johtanut mihinkään, mitä sen jälkeen?

        No tietenkin seuraava. Ja sit taas seuraava. Ja sit taas seuraava ...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ikää sul siis on viiskyt vuotta mu et ole noissa suhde asioissa vielä edes viisitoista vuotiaan tasolla ikävä todeta sulle näi päi naamaa mu sä et pysty kui korkeintaan vaikeuttaa jonkun toisen elämää et sun ois paree opetella olemaan ihan vai yksin

        Ikä lähes kuuskymment eli wanha.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän tuskin edes muistaa tyttärensä ikää sitä en si tiedä kuinka vanha tytär hänellä on mu sillä miehellä jonka osaisin itse kuvitella häneksi ni hänen tyttärensä on vasta ekaluokkalainen

        23 v


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Sulle on joku ongelma, jos nainen on nätti? Nättejä ei saisi katsella?
        Sinä et ymmärrä miten se ihastuminen tapahtui. Minä näin hänen silmät, kun jäätiin katsomaan pitkäksi aikaa toisiamme. Ja se tapahtui aika monesti useampaan kertaan. Minä en hänen muodoista ollut siinä kohtaa kiinnostunut, kun kuitenkin oli työvaatteet päällä.

        Jos ikuisesti hakee naisestä äitiä itselleen, ei vaikuta lupaavalta.
        Kämppäkaverisuhde.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noniin tulihan se sieltä 👍 tätä odotin. Eli se voisi myös olla sinun ikäinen, kuka tahansa... Älä jaksa siis nurista ettet ihastu oman ikäisiin... Se ei katso ikää eikä aikaa jos se ihastuminen tulee oikealla hetkellä oikealta ihmiseltä ja siinä on vaan sitä jotain..Mutta sun kohdalla toivo menetetty et saisit ketään enää...koska et halua muita kuin yhden... Sulla ei ole sijaa edes yrittää ketään koska et halua... Joten olethan jo sitten varautunut elämään loppuelämän myös ilman naista...

        Miehen se haluaa eikä naista.
        Kusivehkeet yhteen.

        Mies miestä.
        Kaunista ja herkkää.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Eipä ole feikkiprofiilia. Jos jotain on niin, omalla nimellä ja omilla kasvoilla ja rehellisellä kuvauksella itsestäni.

        Tämä on muuten aikuisten oikeesti totta.

        Terveisin: N


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Ei ole kyse siitä, etten osaa elää elämääni ilman nättiä naista. Olen tässä jo 13 vuotta elänyt ilman naista.
        Oletko koskaan ollut oikeasti ihastunut kehenkään? Kysyn siksi, että tiedätkö millaista se on, kun ihminen on mielessäsi päivin öin. Tässä ei ole kysymys pelkästään ulkonäöstä.
        Sulle edelleen on ongelma hyväksyä asia, että ihastuminen välttämättä ei tarvitse muuta kuin katseen oikealla hetkellä ja oikeanlaiselta ihmiseltä. Se on rakastumista ensisilmäyksellä.

        Ilman miestä ei rinssi oo eläny.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Syynä on paljolti se, että moni muu tulee väliin sotkemaan ja provoilemaan. Eikä anna minun tunteilla rauhassa.

        Rinssi haluaa puhua tunteista mielellään ja usein.
        Hän kokee asiat syvallisellä tasolla, mikrokosmoksessa, kaikilla galakseilla - jopa mentyään mustaan aukkoon.
        Hän on erittäin tunteellinen..
        Hän on empaattinen.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        No teoriassa se voisi olla myös minun ikäinen, jos vaan ihastuminen tapatuisi.
        Kyllä minä voin muitakin katsella, jos ei N enää halua minuun tutustua yhtään. En ole sitä pois sulkenut etteikö joskus voisi ihastua johonkin toiseenkin. Minä en siitä ihastumisesta itse päätä kuitenkaan. Se tapahtuu jos on tapahtuakseen. Siinä on toisella osapuolella myös oltava aktiivinen roolinsa että se voi tapahtua. En minä ihastu ihmiseen, joka ei luo minuun silmäystäkään taikka hymyile minulle.

        Eihän se ole ikinä halunnut tutustua suhun, mutta oot niin tollo ettet usko sitä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eihän se ole ikinä halunnut tutustua suhun, mutta oot niin tollo ettet usko sitä.

        Selvä. Minä olen yksin lopun elmäni. Hyvästi kaikki.


    • Anonyymi

      Voiko sua kukaan menettää kun ei susta taida edes kukaan sellainen päästä eroon joka susta eroon haluaisi oletko viestein henkilökohtaisesti ahdistellut siitäkin kun voi saada ymmärtääkseni syytteen

      • En ole laittanut hänelle viestiä kännykkään, kuin yhden ainoan kerran ja siitäkin on jo yli vuosi aikaa.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        En ole laittanut hänelle viestiä kännykkään, kuin yhden ainoan kerran ja siitäkin on jo yli vuosi aikaa.

        Koska ei ole numeroa ja esto somessa, kovin ritarillista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Koska ei ole numeroa ja esto somessa, kovin ritarillista.

        Niin? En ainakaan ole väkisin yrittänyt tuppautua seuraan enkä ahdistellut viesteillä. Minä sentään ymmärrän kun sanotaan, että älä tule.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Niin? En ainakaan ole väkisin yrittänyt tuppautua seuraan enkä ahdistellut viesteillä. Minä sentään ymmärrän kun sanotaan, että älä tule.

        Vaikea uskoa ettäkö ymmärtäisit tuotakaan kun et tunnu ymmärtävän mitään muutakaan


    • Anonyymi

      Oi joi! Olihan sun äNNä tuolla samalla kirjaimella alkava?

      • Siis mitä tarkoitat? N kirjaimella alkaa etunimi. Viisi kirjainta.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Siis mitä tarkoitat? N kirjaimella alkaa etunimi. Viisi kirjainta.

        Noin jotenkin muistankin, kuinka kaivattusi nimi muodostunut.
        Taidat jäädä haaveilemaan ikiajoiksi, jos et osaa kääntää sivua kevääseen. Vähän pahalta näyttää:(


      • Anonyymi kirjoitti:

        Noin jotenkin muistankin, kuinka kaivattusi nimi muodostunut.
        Taidat jäädä haaveilemaan ikiajoiksi, jos et osaa kääntää sivua kevääseen. Vähän pahalta näyttää:(

        En ole pystynyt, koska hän on mielessä aina vaan, joka päivä...


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Siis mitä tarkoitat? N kirjaimella alkaa etunimi. Viisi kirjainta.

        Niilo


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niilo

        Ei ole mies kyseessä.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Siis mitä tarkoitat? N kirjaimella alkaa etunimi. Viisi kirjainta.

        No, se on se Niilo


    • Anonyymi

      Jos olisit hitusenkaan oman arvon tunteva mies niin lopettaisit ton nössöily.....ole jo mies saatana....

    • Anonyymi

      Näin on tapahtunut.
      Minun tahtoani ei ole kysytty.

      • No miten siinä niin nyt on käynyt?


    • Anonyymi

      Ei. Juu. Ehkä. Cuylllllä.

    • Anonyymi

      Kysys:
      Mitä menetettävää enää?

    • Anonyymi

      Juna meni vuosia sitten. Tampio.

      • Ei ole kovin monia vuosia kulunut...


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Ei ole kovin monia vuosia kulunut...

        Mun pitäis siivota😺


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mun pitäis siivota😺

        NIin pitäisi minunkin, mutta en oikein ehdi ja nyt täytyy lähteä sinne töihin. :D
        Heippa vähäks aikaa. :D


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        NIin pitäisi minunkin, mutta en oikein ehdi ja nyt täytyy lähteä sinne töihin. :D
        Heippa vähäks aikaa. :D

        Heippa😺


      • Anonyymi kirjoitti:

        Heippa😺

        Hei hei 🤗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun pitäis siivota😺

        Mun ei tarvi, koska Nainen hoiti homman.
        Tosin tätä kestää enää 2 vkoa.
        Mä olen Sun.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Hei hei 🤗

        Siivosin pitäisi vielä pyykit laittaa😺


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siivosin pitäisi vielä pyykit laittaa😺

        Hyvä. Sulla riittää siellä puuhaa. 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun ei tarvi, koska Nainen hoiti homman.
        Tosin tätä kestää enää 2 vkoa.
        Mä olen Sun.

        Tämä edellinen (siivousinfo)-viesti meni siis miesystävälleni. Tosi tosi Rakkaudelle.
        Onnex sex ensi perjantaina taas.
        Aj, oj..

        Mulla on perjantaiksi mielessä, että parisuhteemne voisi rekisteröidä. Olemme niin tii-vis pari. Tiiviisti och tiukasti yhdessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä edellinen (siivousinfo)-viesti meni siis miesystävälleni. Tosi tosi Rakkaudelle.
        Onnex sex ensi perjantaina taas.
        Aj, oj..

        Mulla on perjantaiksi mielessä, että parisuhteemne voisi rekisteröidä. Olemme niin tii-vis pari. Tiiviisti och tiukasti yhdessä.

        Onneksi olkoon teille


    • Anonyymi

      Ymmärrätkö. Puhun Tunteista.
      Olen Ihana Mies Naiselle.

      Mut btw: paljonko sun palkka on pär kuukausi tai pär vuositasolla?

      Aletaa ehkö seukkaa?
      Muutatko yhteen? Hanki asunto enstex.

    • Anonyymi

      rinssin tytär noin 21

      • Anonyymi

        Tytär on vanhempi kuin ihastus?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tytär on vanhempi kuin ihastus?

        Teoriassa voisi olla ihastuksen isoisä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Teoriassa voisi olla ihastuksen isoisä.

        No siinä tapauksessa hänen isänsä olisi tehnyt hänet 10 vuotiaana...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teoriassa voisi olla ihastuksen isoisä.

        Mä olen viiskyt ni tyttären tytär on ekaluokkalainen suunnilleen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä olen viiskyt ni tyttären tytär on ekaluokkalainen suunnilleen

        Jos A saa lapsen (B) 16-vuotiaana ja B saa myös lapsen (C) 16-vuotiaana niin kun A on 50-vuotias niin C on 18-vuotias.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tytär on vanhempi kuin ihastus?

        Just jå


    • Anonyymi

      Ilmeisesti näin on.

    • Anonyymi

      Viisikymppinen Jani ihastunut 18- vuotiaiseen Nettaan Jyväskylässä 😂

      • Anonyymi

        Sehän on lähmpänä kuuta- kuin viiskymppistä ikävuosissa.
        Päänupin ikää ja sisältöä vaikea arvioida.


    • Anonyymi

      Just jå

    • Anonyymi

      Mitä pelaat monen naisen kanssa samaan aikaan oma vika

      Turha muita syyttää

      Omista valinnoista

      • En pelaa monen naisen kanssa. Miksi sellaista luulet?


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        En pelaa monen naisen kanssa. Miksi sellaista luulet?

        Eihän sulle vanhalle ukolle kelpaa kuin nuoret alaikäiset tytöt


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        En pelaa monen naisen kanssa. Miksi sellaista luulet?

        Tykkää påjista ja miehistä.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        En pelaa monen naisen kanssa. Miksi sellaista luulet?

        Pelaat monen påjan ja miehen kanssa.


    • Anonyymi

      Kaikilla kielillä nyt: kyllä.

    • Anonyymi

      Näin on tapahtunut.

    • Anonyymi

      Olen menettänyt aikapäiviä sitten. Hyvästi.

      • Anonyymi

        Elokuva: Päivien kimallus


    • Anonyymi

      Sinut mitä luultavammin kuka tahansa terve järkinen haluaa kadottaa elämästään ettei vain vahingossakaan tule sinun kaltaiseksi on melko ikävää varmaan meinaan joutua koko elämänsä vilkuilemaan olkansa yli ettei joku kenet on suututtanu satu tulemaan seläntakaa.......................

    • Anonyymi

      Jospa olet erehtynyt?

      • Toivottavasti olen erehtynyt, koska haluaisin olla hänen ystävänsä.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Toivottavasti olen erehtynyt, koska haluaisin olla hänen ystävänsä.

        Ei.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Toivottavasti olen erehtynyt, koska haluaisin olla hänen ystävänsä.

        Mahdotonta.

        Lue kirjaa: Stalker


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Toivottavasti olen erehtynyt, koska haluaisin olla hänen ystävänsä.

        Ei


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei

        No ei sitten.


    • Anonyymi

      Ystäviä meistä ei tule.

    • Anonyymi

      Luuseri "mies"

    • Anonyymi

      Mitä menetettävää sussa on?
      Ei mitään.

    • Anonyymi

      Huh. Onneksi lopulta tajusit.

    • Anonyymi

      Rakas, vien sinut Pariisiin ensi kesänä. Jos siihen en pysty, vien sinut Keskisen kyläkaupalle. Se on suosikkimme. Siellä tapasimme. Ei, siellä rakastuimme!

      • Anonyymi

        Lähden. Yksin. Rrrranskanmaalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lähden. Yksin. Rrrranskanmaalle.

        Sä pyörit Itiksen suunnalla pyärällä.


    • Anonyymi

      Rinssistä tulee tasavallan seuraava resistentti presidentti. Teflonia.

    • Anonyymi

      Häiriintyneen miehen ristiretki stalkkauksen maailmassa. Toivottavasti on viranomaisten seurannassa

      • Anonyymi

        Joo eiköhän nämä miehen roolileikit ala olemaan loppusuoralla, viimeisimpänä tämä pikkutytön esittäminen palstalla joka viimeistään herättää tietynlaisten järjestöjen mielenkiinnon


      • Anonyymi

        Ehkä hän on jos viranomaiset ovat keksineet tavan tunnistaa hänet tietää hänen henkilöllisyytensä hän yrittää kovin saada syytettyä jotakuta muuta jopa omista kirjoituksistaan


      • Anonyymi

        Stalker


    • Anonyymi

      Et siis halua N-tytön olevan onnellinen? Ei tuo ainakaan mitään rakkautta ole, kun narsitisesti haluat vain omistaa toisen.

    • Anonyymi

      Olet pelkkä ihmisen muotoinen kuori. Mitään sinussa ei ole tällä hetkellä sisälläsi. Kylmyys, välinpitämättömyys, röyhkeys, tylyys - huokuu sinusta.

    • Anonyymi

      Enkä halua

      • Minäkään en halua. Tule luoksein kun aika on. 🤗


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Minäkään en halua. Tule luoksein kun aika on. 🤗

        Ootko tyhmä


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Minäkään en halua. Tule luoksein kun aika on. 🤗

        Sitä ei tule tapahtumaan.
        Sori siitä.


    • Anonyymi

      Menetin sinut kauan sitten..

    • Mitään ei ole menetetty. 🌞

      • Anonyymi

        Palstatranukalla ei niin vaan pakkomielteet katoa ehkä linnassa sitte


      • Anonyymi

        Sinä olet menettänyt.


    • Anonyymi

      😊😊

    • Anonyymi

      Totta.

    • Anonyymi

      Näin on.

    • Anonyymi

      Ei se ole koskaan sua täällä edes kaivannut. Oot ihan sekaisin ja otat nämä mielikuvitusleikit liian tosissas! Luuletko että joku Netta täällä kaipailee ikäloppua miestä. Sillä on se nuori mies Ville ja ne on onnellisia elämän loppuun asti.

      • Anonyymi

        Miiehen ikä pian 58 v.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miiehen ikä pian 58 v.

        Ihan väärin taas. Vääristele siinä totutta nyt oikein urakalla.
        Lisäksi voin kertoa, että minua on luultu 10 vuotta nuoremmaksi, kuin mitä olen.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Ihan väärin taas. Vääristele siinä totutta nyt oikein urakalla.
        Lisäksi voin kertoa, että minua on luultu 10 vuotta nuoremmaksi, kuin mitä olen.

        Mua luullaan 20 vuotta nuoremmaksi, mutta se ei anna mulle lupaa ahdistella parikymppisiä miehiä.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Ihan väärin taas. Vääristele siinä totutta nyt oikein urakalla.
        Lisäksi voin kertoa, että minua on luultu 10 vuotta nuoremmaksi, kuin mitä olen.

        Mua on luultu reilu kymmenen vuotta vanhemmaksi jo nuoresta asti


    • Anonyymi

      Mä suosittelen että menet hoitoon
      Luuletko että toi sun nuorten naisten kyttääminen on jotenkin tervettä touhua. Sitten täällä luulet ihan oikeasti heidän kanssa juttelevas. Se Netta hakis varmaan lähestymiskieltoo jos sais selville sun psyko touhun täällä.

    • Anonyymi

      Ja etkö sä huomaa että sut tunnetaan täällä palstalla liiankin hyvin ja sun kustannuksella pilaillaan. Jos sä nyt jonkun haluat niin mene hyvänen aika irl asialle jotain tekemään. Olet julkisen ivan kohde täällä.

      • Anonyymi

        Monet jotka täällä palstalla on, ei edes halua mitään todellista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Monet jotka täällä palstalla on, ei edes halua mitään todellista.

        On mu tuo prinssi j taas ei tuntus muuta haluavan kun irl jotain säpinää edes pumpattava lammas ois varmaan edullinen ellei kurhinen si lahjoita jotain hyvänä pidettyä nukkea hänelle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On mu tuo prinssi j taas ei tuntus muuta haluavan kun irl jotain säpinää edes pumpattava lammas ois varmaan edullinen ellei kurhinen si lahjoita jotain hyvänä pidettyä nukkea hänelle

        Hänellä on jo se pumpattava lammas. Olemassa on kotonassa. Totta. Hän näytti se minulle.


    • Anonyymi

      Kyĺlä. Näin on. Lähde pois.

      • Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.

        Joko me susta päästään lopullisesti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joko me susta päästään lopullisesti

        Hyvin todennäköisesti ei. Hän on jättänyt palstan jo useita kertoa, onhan tämä hänen ainakin viides nimimerkkinsä. Ja hänellä ei ilmeisesti ole muuta mahdollisuutta kuin tämä saada yhteyttä siihen tyttöön.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.Hyvästi.

        Oikeesti joku 50 v käyttäytyy näin? Ei oo kaikki mutterit tallessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikeesti joku 50 v käyttäytyy näin? Ei oo kaikki mutterit tallessa.

        Elvis has left the building 👆✌️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin todennäköisesti ei. Hän on jättänyt palstan jo useita kertoa, onhan tämä hänen ainakin viides nimimerkkinsä. Ja hänellä ei ilmeisesti ole muuta mahdollisuutta kuin tämä saada yhteyttä siihen tyttöön.

        Somen kautta olisi ilmeisesti mahdollisuus mutta kun se on häneltä kielletty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Somen kautta olisi ilmeisesti mahdollisuus mutta kun se on häneltä kielletty.

        Kun on estetty niin eihän sitä mahdollisuutta ole, puhelinnumeroa ei löydä ja nyt tyttö on vielä kai muuttanut. Toisaalta jos on kielletty ottamasta yhteyttä niin hyvä vaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikeesti joku 50 v käyttäytyy näin? Ei oo kaikki mutterit tallessa.

        Lähempänä kuuttakymppiä


    • Anonyymi

      Rinssari on niin todellisuudesta irtaantunut ettei edes ymmärrä kirjoitustensa seurauksia objektiivisesti

      Teille naisten ja teinityttöjen ahdistelijoille koittaa aina kovat ajat ennemmin tai myöhemmin

    Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      287
      3192
    2. 202
      2898
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      71
      2484
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      223
      1958
    5. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      14
      1392
    6. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      42
      1371
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1327
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      24
      1298
    9. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      51
      1267
    10. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      162
      1231
    Aihe