Saat äänestämällä SDP:tä ja Vasemmistopuolue Keskustaa! Bensan hinta ylös,Tietullit,Lihan syönti rajoitukset,Avohakkuukielto,turkistarhauskielto,turpeenkäyttölle lisää päästökauppamaksuja,Suomalaisten rahojen jakamista Italian ja Espanjan sosialistiToveri hallituksille ,sairaalat kiinni jne. Sitä saat,kun annat äänesi näille Sosialistiteille ja Keskustalle. Ja lisää Rouva Saarikon IlmastoHömppää,kuten puunpolttokielto.
Lisää Vihreää Tainnutusta
23
129
Vastaukset
- Anonyymi
Eiköhän tuo euroon ja EU:hun liittyminen ole lähinnä oikeiston juttu, sillä palvelee parhaiten sijoittajia, joiden sijoitukset EU turvaa, siksi niitä rahoja pitää nyt jakaa.
- Anonyymi
Markkinat päättävät polttoaineen hinnan, ei hallitus. Mikäli polttoaineveroa pudotetaan, nostetaan jotain muuta veroa, tai ajetaan esim. sotepalveluja alas, tai myydään infraa, kuten vaikka posti, mitä kokoomus suunnittelee. Silti polttoaineen hinta ei nykyisestään juuri putoa, ellei markkinat sitä hintaa pudota.
- Anonyymi
Markkinat mitään veroa määrää, olipa taas jutut
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Markkinat mitään veroa määrää, olipa taas jutut
"Markkinat päättävät polttoaineen hinnan,..."
Olipa taas lukija vauhdissa. - Anonyymi
Kirjoitat asiaa, fine!
- Anonyymi
Minäpä olen iloinen veronmaksaja sillä pyörii tämä hyvinvointiyhteiskunta .Koulutus ,terveydenhoito ja kaikki yhteiskunnanpalvelut.26% maksan veroa. En kadehdi työttömiä eläkeläisiä enkä muitakaan tavallinen työtätekevä olen.
- Anonyymi
Mitä suurenmmat tulot, sitä enemmän tuntuu olevan haluttomuutta maksaa veroja, varsinkin yrityksillä, jotka vaativat veroalea ja yritystukia joka välissä, mutta lopulta sijoittajat käärivät nämä rahat taskuihinsa.
- Anonyymi
Mihin perustuu se ,että AY-mafian ei tarvitse maksaa penniäkään eikä senttiäkään veroja saamistaan vuokra tuotoista? Mihin perustuu SAK:n verovapaus? Missä on AY-väen "Yhteiskuntavastuu"?
- Anonyymi
Varmaan siihen, että ei tarvi vaatia valtiolta tukea kuten YTK, joka ei pystynyt maksamaan työttömyysrahoja jäsenilleen kun tuli paljon hakemuksia, valtion piikkiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmaan siihen, että ei tarvi vaatia valtiolta tukea kuten YTK, joka ei pystynyt maksamaan työttömyysrahoja jäsenilleen kun tuli paljon hakemuksia, valtion piikkiin.
SAK:n ja AY- liikkeen maksamat päivärahat maksetaan valtion budjetista,elikkä veronmaksajat ne maksaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
SAK:n ja AY- liikkeen maksamat päivärahat maksetaan valtion budjetista,elikkä veronmaksajat ne maksaa.
Vain kelan osuus, loppu tulee kassalta, eikä YTK:n kassa riittänyt, siksi valtion piti tulla hätiin.
- Anonyymi
Haluatko sinä halpatyövoimaa? Eiköhän se ay liike ole duunarin puolella eikä siltikään työnantajia vastaan .yleensä sopimus syntyy yhteisymmärryksessä,ja hommat jatkuu jos näitä neuvotteluja ei olisi olis työmarkkinoilla tosi rauhatonta ja suuria lakkoja.
- Anonyymi
Ei se SAK niitä ansiosidonnaisia päivärahoja omistaan maksa. SAK on vain välikäsi,joka jakaa veronmaksajien rahoja valtion kassasta.Piste.
- Anonyymi
Maksaako MTK viljeliätuet paljonko keräävät puskuria tuensaajilta .entäs Yritystuet .onko ne kerätty yrityksiltä.eikö kansa maksa veroinaan.
- Anonyymi
Tosiaan, SAK on keskusjärejstö liitoille. Yleishyödyllisiä yhteisöjä ei veroteta, koska ne tekevät nimenomaan yhteiskuntavastuullista työtä, siksi SAK:takaan ei veroteta.
- Anonyymi
Älä nolaa itseäsi enempää, ota asioista selvää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tosiaan, SAK on keskusjärejstö liitoille. Yleishyödyllisiä yhteisöjä ei veroteta, koska ne tekevät nimenomaan yhteiskuntavastuullista työtä, siksi SAK:takaan ei veroteta.
Veronkiertoa se on AY- liikkeellä. Vai,että yleishyödyllinen? Millä perusteella satamien lakko oli "Yleishyödyllinen" ?? Minun mielestä myös alkutuotanto ja ruuan tuotanto on yleishyödyllistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Veronkiertoa se on AY- liikkeellä. Vai,että yleishyödyllinen? Millä perusteella satamien lakko oli "Yleishyödyllinen" ?? Minun mielestä myös alkutuotanto ja ruuan tuotanto on yleishyödyllistä.
Aika monen palkkaan se tulee vaikuttamaan, eli melko yleinen hyöty.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä, maanviljeliöille lisää tuilla maksettuja Fergusoneja, ei tarvii vaihtaa työkaluja vetoon.
Kerkee rentoutumaan.
- Anonyymi
Autokatsomossa tyhjäkäynnit pörisi jatkuvasti että minä ainakin äänestään kaikkia ankeuttajia.
- Anonyymi
Kiitos vinkistä, olet asiantuntija,
- Anonyymi
Äänestämällä Perussuomalaisia takaat halvan venäläisen öljyn.
- Anonyymi
Nytkin TB.lä1.708€ 95.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1041784- 2071560
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos591040Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik311010Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K61917En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k51824Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse49785Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉61782The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut5772Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.36765