Lisää Vihreää Tainnutusta

Anonyymi-ap

Saat äänestämällä SDP:tä ja Vasemmistopuolue Keskustaa! Bensan hinta ylös,Tietullit,Lihan syönti rajoitukset,Avohakkuukielto,turkistarhauskielto,turpeenkäyttölle lisää päästökauppamaksuja,Suomalaisten rahojen jakamista Italian ja Espanjan sosialistiToveri hallituksille ,sairaalat kiinni jne. Sitä saat,kun annat äänesi näille Sosialistiteille ja Keskustalle. Ja lisää Rouva Saarikon IlmastoHömppää,kuten puunpolttokielto.

22

54

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eiköhän tuo euroon ja EU:hun liittyminen ole lähinnä oikeiston juttu, sillä palvelee parhaiten sijoittajia, joiden sijoitukset EU turvaa, siksi niitä rahoja pitää nyt jakaa.

    • Anonyymi

      Markkinat päättävät polttoaineen hinnan, ei hallitus. Mikäli polttoaineveroa pudotetaan, nostetaan jotain muuta veroa, tai ajetaan esim. sotepalveluja alas, tai myydään infraa, kuten vaikka posti, mitä kokoomus suunnittelee. Silti polttoaineen hinta ei nykyisestään juuri putoa, ellei markkinat sitä hintaa pudota.

      • Anonyymi

        Markkinat mitään veroa määrää, olipa taas jutut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Markkinat mitään veroa määrää, olipa taas jutut

        "Markkinat päättävät polttoaineen hinnan,..."

        Olipa taas lukija vauhdissa.


      • Anonyymi

        Kirjoitat asiaa, fine!


    • Anonyymi

      Minäpä olen iloinen veronmaksaja sillä pyörii tämä hyvinvointiyhteiskunta .Koulutus ,terveydenhoito ja kaikki yhteiskunnanpalvelut.26% maksan veroa. En kadehdi työttömiä eläkeläisiä enkä muitakaan tavallinen työtätekevä olen.

      • Anonyymi

        Mitä suurenmmat tulot, sitä enemmän tuntuu olevan haluttomuutta maksaa veroja, varsinkin yrityksillä, jotka vaativat veroalea ja yritystukia joka välissä, mutta lopulta sijoittajat käärivät nämä rahat taskuihinsa.


    • Anonyymi

      Mihin perustuu se ,että AY-mafian ei tarvitse maksaa penniäkään eikä senttiäkään veroja saamistaan vuokra tuotoista? Mihin perustuu SAK:n verovapaus? Missä on AY-väen "Yhteiskuntavastuu"?

      • Anonyymi

        Varmaan siihen, että ei tarvi vaatia valtiolta tukea kuten YTK, joka ei pystynyt maksamaan työttömyysrahoja jäsenilleen kun tuli paljon hakemuksia, valtion piikkiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaan siihen, että ei tarvi vaatia valtiolta tukea kuten YTK, joka ei pystynyt maksamaan työttömyysrahoja jäsenilleen kun tuli paljon hakemuksia, valtion piikkiin.

        SAK:n ja AY- liikkeen maksamat päivärahat maksetaan valtion budjetista,elikkä veronmaksajat ne maksaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        SAK:n ja AY- liikkeen maksamat päivärahat maksetaan valtion budjetista,elikkä veronmaksajat ne maksaa.

        Vain kelan osuus, loppu tulee kassalta, eikä YTK:n kassa riittänyt, siksi valtion piti tulla hätiin.


      • Anonyymi

        Haluatko sinä halpatyövoimaa? Eiköhän se ay liike ole duunarin puolella eikä siltikään työnantajia vastaan .yleensä sopimus syntyy yhteisymmärryksessä,ja hommat jatkuu jos näitä neuvotteluja ei olisi olis työmarkkinoilla tosi rauhatonta ja suuria lakkoja.


    • Anonyymi

      Ei se SAK niitä ansiosidonnaisia päivärahoja omistaan maksa. SAK on vain välikäsi,joka jakaa veronmaksajien rahoja valtion kassasta.Piste.

      • Anonyymi

        Maksaako MTK viljeliätuet paljonko keräävät puskuria tuensaajilta .entäs Yritystuet .onko ne kerätty yrityksiltä.eikö kansa maksa veroinaan.


      • Anonyymi

        Tosiaan, SAK on keskusjärejstö liitoille. Yleishyödyllisiä yhteisöjä ei veroteta, koska ne tekevät nimenomaan yhteiskuntavastuullista työtä, siksi SAK:takaan ei veroteta.


      • Anonyymi

        Älä nolaa itseäsi enempää, ota asioista selvää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tosiaan, SAK on keskusjärejstö liitoille. Yleishyödyllisiä yhteisöjä ei veroteta, koska ne tekevät nimenomaan yhteiskuntavastuullista työtä, siksi SAK:takaan ei veroteta.

        Veronkiertoa se on AY- liikkeellä. Vai,että yleishyödyllinen? Millä perusteella satamien lakko oli "Yleishyödyllinen" ?? Minun mielestä myös alkutuotanto ja ruuan tuotanto on yleishyödyllistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Veronkiertoa se on AY- liikkeellä. Vai,että yleishyödyllinen? Millä perusteella satamien lakko oli "Yleishyödyllinen" ?? Minun mielestä myös alkutuotanto ja ruuan tuotanto on yleishyödyllistä.

        Aika monen palkkaan se tulee vaikuttamaan, eli melko yleinen hyöty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Veronkiertoa se on AY- liikkeellä. Vai,että yleishyödyllinen? Millä perusteella satamien lakko oli "Yleishyödyllinen" ?? Minun mielestä myös alkutuotanto ja ruuan tuotanto on yleishyödyllistä.

        Kyllä, maanviljeliöille lisää tuilla maksettuja Fergusoneja, ei tarvii vaihtaa työkaluja vetoon.
        Kerkee rentoutumaan.


    • Anonyymi

      Autokatsomossa tyhjäkäynnit pörisi jatkuvasti että minä ainakin äänestään kaikkia ankeuttajia.

    • Anonyymi

      Kiitos vinkistä, olet asiantuntija,

    • Anonyymi

      Äänestämällä Perussuomalaisia takaat halvan venäläisen öljyn.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4499
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2229
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1754
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1488
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1423
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1288
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1136
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe