Mikä on Rammsteinin paras video?

Minä itse pidän alku peräisestä Du riecht so gut videosta. Vaikkakin muutkin videot ovat myös upeita ja valtavirrasta poikkeavia, on tässä jotain joka vaikutti minuun suuresti. Katsoin sen varmaan jotain 30 kertaa putkeen

38

3684

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • perkele

      minusta tässä uusimmassa sinkussa eli Keine Lustissa on hyvä video, lähinnä siksi koska se on hauska ja ekalla kerralla ihan nauratti se potilasmeininki, ja biisikin on suhteellisen hyvä.

      • ramm.stein

        Ohne dich-video. minusta se on niin upeasti kuvattu video ja itse kappalekkin on koskettava....


      • ramm.stein kirjoitti:

        Ohne dich-video. minusta se on niin upeasti kuvattu video ja itse kappalekkin on koskettava....

        Mistä te näitä videoita revitte? Saako dvd:nä vai waretatteko?


      • lammas-jr kirjoitti:

        Mistä te näitä videoita revitte? Saako dvd:nä vai waretatteko?

        Löydät sen nimisen dvd:n joka sisältää Ramssteinin musavideot Mutter levyyn asti.
        Muut videot löytyy esim Rammsteinin kotisivuilta tai www.ifilm.com nettisivuilta


      • macrodeath kirjoitti:

        Löydät sen nimisen dvd:n joka sisältää Ramssteinin musavideot Mutter levyyn asti.
        Muut videot löytyy esim Rammsteinin kotisivuilta tai www.ifilm.com nettisivuilta

        Laitampa tuon dvd:n tässä tilaukseen. Löyty cdon.comista. Kiitos.


      • lammas-jr kirjoitti:

        Laitampa tuon dvd:n tässä tilaukseen. Löyty cdon.comista. Kiitos.

        Sen nimi on: Live aus Berlin.
        Kannattaa hankkia...


      • KaLa
        macrodeath kirjoitti:

        Sen nimi on: Live aus Berlin.
        Kannattaa hankkia...

        Onkohan niiltä tulossa uutta deeveedeetä, lähinnä ton Reise Reise levyn videoita varten?
        Parhaimmat videot löytyy Reise Reise-levyltä Keine lust ja Ohne Dich ovat parhaita Rammstein videoita IMHO.


      • Jeese
        KaLa kirjoitti:

        Onkohan niiltä tulossa uutta deeveedeetä, lähinnä ton Reise Reise levyn videoita varten?
        Parhaimmat videot löytyy Reise Reise-levyltä Keine lust ja Ohne Dich ovat parhaita Rammstein videoita IMHO.

        Mun mielest kyll tulee, mutt en oo täysin varma.
        Joillakin nettisivuilla ne on sanonu että tulis dvd.


      • Täysi kymppi!
        macrodeath kirjoitti:

        Sen nimi on: Live aus Berlin.
        Kannattaa hankkia...

        Ehdottomasti!


      • Oikea nimi...
        macrodeath kirjoitti:

        Löydät sen nimisen dvd:n joka sisältää Ramssteinin musavideot Mutter levyyn asti.
        Muut videot löytyy esim Rammsteinin kotisivuilta tai www.ifilm.com nettisivuilta

        ...kyseiselle DVD:lle on.


      • Oikea nimi... kirjoitti:

        ...kyseiselle DVD:lle on.

        Pilkunnussija...


      • pä niin...
        macrodeath kirjoitti:

        Pilkunnussija...

        Typerä olet. Ei taida vielä ikää olla sitä laissa
        määriteltyä täysi-ikää. Rammstein ei ole tarkoitettu
        finninaamaisille kersoille.

        Kerron nyt oikein h-i-t-a-a-s-t-i syyn
        "pilkunnussintaan": Jos saksaa osaamaton pistää
        googleen hakusanaksi ehdottamasi ruotsinkieleen
        vivahtavan nimihirviön, on tulos pyöreä nolla.

        Taidatkin olla rantaruotsalaisia...puppee,,,puppee,,


      • pä niin... kirjoitti:

        Typerä olet. Ei taida vielä ikää olla sitä laissa
        määriteltyä täysi-ikää. Rammstein ei ole tarkoitettu
        finninaamaisille kersoille.

        Kerron nyt oikein h-i-t-a-a-s-t-i syyn
        "pilkunnussintaan": Jos saksaa osaamaton pistää
        googleen hakusanaksi ehdottamasi ruotsinkieleen
        vivahtavan nimihirviön, on tulos pyöreä nolla.

        Taidatkin olla rantaruotsalaisia...puppee,,,puppee,,

        Olen yksi 17v finninaamainen kersa, jolle ei ole Rammstein tarkoitettu, mutta osaa itse korjata avun antajan virheen ja löytää tuloksia kuukelista.

        Sitten jotkut huomionkipeä vanhukset, joille taas on Rammstein tarkoitettu, tulee valittamaan ruotsinkieleen vivahtavasta nimihirviöstä. Lisäksi vanhuksilla on suuri tarve valittaa kaikesta. Myös pikkuasioista ja siitä, kun pähkinäpurkin päiväys meni pari päivää sitten ja tuotetta kiikutetaan hyvää vauhtia takaisin kauppaan. Saat tilalle rusinoita.

        Osaatkohan pitää tästä suutasi kiinni? Minä en osaisi, joten vanhana ja viisaana näytä mallia.


      • !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
        lammas-jr kirjoitti:

        Olen yksi 17v finninaamainen kersa, jolle ei ole Rammstein tarkoitettu, mutta osaa itse korjata avun antajan virheen ja löytää tuloksia kuukelista.

        Sitten jotkut huomionkipeä vanhukset, joille taas on Rammstein tarkoitettu, tulee valittamaan ruotsinkieleen vivahtavasta nimihirviöstä. Lisäksi vanhuksilla on suuri tarve valittaa kaikesta. Myös pikkuasioista ja siitä, kun pähkinäpurkin päiväys meni pari päivää sitten ja tuotetta kiikutetaan hyvää vauhtia takaisin kauppaan. Saat tilalle rusinoita.

        Osaatkohan pitää tästä suutasi kiinni? Minä en osaisi, joten vanhana ja viisaana näytä mallia.

        ?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!


      • susanna
        ramm.stein kirjoitti:

        Ohne dich-video. minusta se on niin upeasti kuvattu video ja itse kappalekkin on koskettava....

        Nainen kun olen niin itkeä vollotan aina kuullessani ohne dich:in...


    • Jeese

      Kyllä se on ihan selvästi Du riechst so gut 98'.
      Jaa että miksikö. no siksi koska se on hienosti tehty video.

      • olmator

        Eli Du Riechst So Gutin toinen versio. Mahtava video.


    • Kruspe-Bernstein

      Parhain on Ich will. Oli vaikeaa päättää minkä valitsee, koska kaikki muut videot on melkein yhtä hyviä.

    • Tricia

      Se vaan on mahdottoman upea.

      Ohne dichin videota en edes ole nähnyt....:(

      • Qadesha

        Sonne on hienoin, siinä on paras tarina. Toisena voisi olla Ich Will ja kolmantena uudempi Haiset hyvälle (mitä se nyt olikaan saksaksi), se ihmissusijuttu.


    • Freuer Frei!

      Siinä pari.

      • Attention

        ...video on Sonne.

        Oon aina pitänyt Lumikki-sadusta :)


    • Mutter on aika kova video, eli se jossa isällä on vammainen lapsi, joka elää montussa ja isä lilluu hukkuneena järven pohjassa lähellä videon loppua...

      Ich will on myös mahtava. Varsinkin sen yhden tyypin ilme joka kävelee sitä vartijaa päin, joka kusee housuun...

      Seeman on myös loistava. Tulee jotenkin mieleen RedHotChiliPeppersin Californiacation musavideo, mutta Rammstein teki tämän ensin. Siinä on samanlainen surrealistinen meininki.

    • Nimetön

      kaikki!!!!!!

    • niccou

      keikkavideo ja erityisesti biisi Buck Dich ;)

    • Flake!

      Monetkin ovat hyviä, toinen suosikkini on Sonne, mutta valitsen nyt Ich will -videon tähän hätään. Piirretyt kuten Spieluhr ovat vähiten suosikkeja.

      • Jeese

        Tiedoksi vaan et Rammstein ei ole tehnyt koskaan spieluhr kappaleesta minkäänlaista videota ja eikä tule edes varmaan edes koskaan tekemäänkään. Se video spieluhrista minkä näit on niitä Anime versioita joissa rammstein ei ole ollut missään tekemisissä. Ne ovat epävirallisia videoita. tiedoks vaa.


      • Flake!
        Jeese kirjoitti:

        Tiedoksi vaan et Rammstein ei ole tehnyt koskaan spieluhr kappaleesta minkäänlaista videota ja eikä tule edes varmaan edes koskaan tekemäänkään. Se video spieluhrista minkä näit on niitä Anime versioita joissa rammstein ei ole ollut missään tekemisissä. Ne ovat epävirallisia videoita. tiedoks vaa.

        Vähän epäilinkin jotain tällaista, netissä liikkuu niin paljon kaikkea paskaa. Olipa hyvä kun tuli puheeksi!


    • Rammari

      On Links 2 3 4 video. There is power in the union!

      • ninnii

        Aargh... Vaikeaa päättää. Pidän kovasti Du Hastin, Ich Willin, Mutterin ja Seemannin musiikkivideoista. Mein Teilin video oli jotenkin... Erilainen? Ainakin olin vähän hämmästynyt sen nähtyäni :P


    • paras

      video on kappaleen Rammstein video! "Ein Mensch brennt"

      • Jeese

        Ein Mensch brennt muka paras video. hauskaa tästä tekee sen ettei rammstein ole tehnyt koskaan Ein Mensch brennt kappaletta saati sitten videota. Mutta jos vähän miettii, sä tarkotit varmaankin mein herz brennt videota. Mutta ei siitäkään ole edes tehty videota.
        Olisi mielenkiintoista kuulla selityksesi asialle.


      • Jeese
        Jeese kirjoitti:

        Ein Mensch brennt muka paras video. hauskaa tästä tekee sen ettei rammstein ole tehnyt koskaan Ein Mensch brennt kappaletta saati sitten videota. Mutta jos vähän miettii, sä tarkotit varmaankin mein herz brennt videota. Mutta ei siitäkään ole edes tehty videota.
        Olisi mielenkiintoista kuulla selityksesi asialle.

        pyydän anteeksi. käsitin viestin ihan väärin. äskeisestä viestistä on turha välittää. kamala moka multa kun en osaa lukea.


      • tajuu
        Jeese kirjoitti:

        Ein Mensch brennt muka paras video. hauskaa tästä tekee sen ettei rammstein ole tehnyt koskaan Ein Mensch brennt kappaletta saati sitten videota. Mutta jos vähän miettii, sä tarkotit varmaankin mein herz brennt videota. Mutta ei siitäkään ole edes tehty videota.
        Olisi mielenkiintoista kuulla selityksesi asialle.

        siinä KAPPALEEN rammstein(ei esittäjä)videossa se laulaja palaa(ainaki liveversios). siitä Ein Mensch brennt!


      • Jeese
        tajuu kirjoitti:

        siinä KAPPALEEN rammstein(ei esittäjä)videossa se laulaja palaa(ainaki liveversios). siitä Ein Mensch brennt!

        En tajunnu aluksi.no ei sillä niin väliä ole.
        Mä luin sen viestin hiton nopeesti niin en tajunnu oikeen viestis tarkotusta. että niin.


    • SnowWhite

      Eli se video, jossa se Lumikki terrorisoi kääpiöyhteisöä... pimeen hausta :D

    • Metzgermeister

      Tämä video on ehdottomasti paras! Kyllä naurattaa ku joku jättidumpperipaloauto kruisaa kaupungissa ja tuhoa tulee...

    • Anonyymi

      Mein Herz Brennt on paska biisi, mutta video on aivan next level! (No joo joo Adieu ja Deutchland hienompia, mutta resursseja käytetty tuhat kertaa enemmän)

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      75
      5564
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2486
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1967
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      56
      1704
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1591
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1388
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1307
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      9
      1269
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1239
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1193
    Aihe