Lintumies ja Sauna-Tero tv:ssä eilen

Anonyymi-ap

10

761

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Näinkö oikein, istuiko studiossa myös tämä Ylen kokkolalainen toimittaja jota myös jonkinsortin kylähulluksi voisi titureelata. Oli pahasti samannäköinen karvanaama.

• Anonyymi

Täytyypä katsoa Areenasta.
      Lintumies tekee hyvää ja arvokasta työtä, jota moni ei arvosta.
      Jos jokainen olisi kuin lintumies, niin ei olisi roskia ja jokainen veisi roskat roskiin, eikä heittäisi niitä luontoon, niin ei tulisi roskia luontoon.

• Anonyymi

Bongasin iltasella ja heitettiin vähän läpänderiä. Erinomaisen hyvä persoona kerrassaan.

• Anonyymi

Sepä se. Etenkin nuoriso heittelee roskat pitkin katuja, jalkakäytäviä, pyöräteitä ja parkkipaikkoja (oleskelualueita). Sinne päätyvät jopa maksulliset pullot ja tölkit. Mistä johtuu.
        Ettekö jo ymmärrä. Siksi, kun perässä kulkee "ukkeli" joka kerää jätteet tutista purukumiin, ja pari mummelia polkupyörällä keräämässä eurot "kassiinsa"...
        Suomeen on määrättävä laki, joka on voimassa monissa maissa: "Roskien heittäminen kaduille ja luontoon on rangaistava teko (sakkoa)." Yhdyskuntapalvelua - siivota jälkensä...
        Minulla on tähän(kin) "lääke". Sainhan aikaiseksi mm tupakointikiellon yleisissä paikoissa ja tiloissa mm ravintoloissa, Kokkolan parkkihalleissa, kauppojen ja sairaalan oviaukoissa yms.
        "Syylliset on asetettava vastuuseen. Aina on silminnäkijöitä, valvontakameroita jne. Ei menisi kauan, kun ideani alkaisi "kantaa hedelmää", ja nyt ei naurata!!!...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sepä se. Etenkin nuoriso heittelee roskat pitkin katuja, jalkakäytäviä, pyöräteitä ja parkkipaikkoja (oleskelualueita). Sinne päätyvät jopa maksulliset pullot ja tölkit. Mistä johtuu.
        Ettekö jo ymmärrä. Siksi, kun perässä kulkee "ukkeli" joka kerää jätteet tutista purukumiin, ja pari mummelia polkupyörällä keräämässä eurot "kassiinsa"...
        Suomeen on määrättävä laki, joka on voimassa monissa maissa: "Roskien heittäminen kaduille ja luontoon on rangaistava teko (sakkoa)." Yhdyskuntapalvelua - siivota jälkensä...
        Minulla on tähän(kin) "lääke". Sainhan aikaiseksi mm tupakointikiellon yleisissä paikoissa ja tiloissa mm ravintoloissa, Kokkolan parkkihalleissa, kauppojen ja sairaalan oviaukoissa yms.
        "Syylliset on asetettava vastuuseen. Aina on silminnäkijöitä, valvontakameroita jne. Ei menisi kauan, kun ideani alkaisi "kantaa hedelmää", ja nyt ei naurata!!!...

Juurikin näin.

• Keväällä ryhdyn myös saunomaan päivittäin ja kerään roskia Neristanissa sekä Koivuhaassa. Pääsenkö näin myös julkisuuteen ja televisioon, hah hah haaa!!!...

• Anonyymi

Kannattaa saunoa roskasäkin kanssa, niin pääsee televisioon.
        Tee toutube kanava ja lataa sinne videoita itsestäsi, niin niitä voi joku katsoa toisella puolella maapalloa ja olet senjälkeen julkkis.

• Anonyymi

Saunatero vaikuttaisi autismin kirjoon kuuluvalta (olen myös lukenut hänestä). Lintumies on sympaattinen ja fiksun oloinen, toivottavasti joku seuraa esimerkkiä.

• Anonyymi

Sinäpä se vasta huippu neuropsykiatri oot🤣

• Anonyymi

Kokkolan maskotit .

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      107
      8903
    2. Jos jokin ihme

Tapahtuisi huomenna niin mikä se olisi sinun elämässäsi?
      Ikävä
      93
      6800
    3. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      65
      6560
    4. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      34
      5451
    5. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      66
      4923
    6. Onko yhtään ikävä

Vai pitäisikö sinut unohtaa
      Ikävä
      55
      3541
    7. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      50
      3375
    8. Sinulle J mies

Hyvää joulua ❤️
      Ikävä
      51
      3142
    9. Mikä tarkoitus tällä kaikella

On ollut? Osaatko vastata tähän?
      Ikävä
      56
      2942
    10. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      51
      2916
    Aihe