henkisen väkivallan kohteeksi joutuvat usein nämä seuraavat

Anonyymi-ap

Henkisen väkivallan uhriksi joutuvat usein nämä seuraavat;

1.Yleensäkin kaikki vähemmistöt( se kertoo siitä kuinka voima ja valta ohjaa yleistä ihmisajattelua jossa voi kiusata vahvat ja nopeat heikompia)

2.työttömät(kovat ja vahvat pitää heitä pilkkanaan usein ja ovat katkeria ja jopa raivoisia heitä kohtaan enkä tarkoita nyt kaikkia työssäkäyviä ihmisiä sillä on paljon myös mukavia työssäkäyviä)

3.Neurologisista oireista/sairauksista kärsivät(joutuu usein silmätikuksi ja kiusatuksi ja osa fyysisesti pahoinpitelee sillä esim katujengiläiset herkästi hyökkää poikkeavien kimppuun)

4.Vammaiset(hyvin usein kokee väheksyntää kun terveet kiusaa heitä)

5.Itsepäiset ihmiset(heille usein naureskellaan ja heitä pidetään epäloogisina)

6.Monipuolisen luonteen omaavat ihmiset(heitä ei pidetä oikein rehellisinä ja heitä pidetään epäselvinä&sekavina)

7.Muodista poissa olevat ihmiset(esim minä sillä minä pukeudun ihan miten itse haluan eli laitan ylleni usein erilaisia vaatteita enkä mieti mitään tyyliä/muotia, mutta saan osakseni siitä paheksuntaa)

8.Turvallisuus ja mukavuushaluiset ihmiset(hyvin usein joutuvat kokemaan paheksuntaa sillä heitä pidetään lähinnä pelkureina)

9.Homot, transseksuaalit ja lesbot sekä biseksuaalit(liian usein he kärsii siitä että pelko on puseron alla kun liikkuvat kadulla sillä pelko tulla hakatuksi on melko suuri useilla)

10.Romanit(heitä syyllistetään ja sanotaan luusereiksi mikä ei pidä paikkaansa sillä kun heitä syrjitään niin se aiheuttaa heille ongelmia)

11.Mustaihoiset(edelleen kokevat liikaa syrjintää)

12.Naiset(kokevat väheksyntää aika usein kuitenkin sillä esim nykyinen naishallituksemme on saanut väheksyntää)

13.Saamelaiset(liian usein he jää taka-alalle )

14.Karjalalaiset(liian paljon heitä syrjitään)

15.Lihansyöjät(saavat nykyään tosi paljon paheksuntaa osakseen)

16.Kasvissyöjät(moni pitää heitä nynnyinä)

17.Ihminen joka poliittisesti ajattelee ääripäiden välillä eli keskellä(sellaisia ihmisiä saatetaan pitää tyhminä koska heillä ei ole muka mielipidettä)

18.Undergroundissa toimivat musantekijät&muusikot&laulajat(päämedia ei ota tarpeeksi huomioon mutta onneksi musaeliitti huomioi)

9

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kaikenlainen syrjintä, leimaaminen ja rasismi ovat väärin.

      Mutta tuli nyt tästä aloituksesta vain mieleen, että mitä aloittaja oikein hait tällä keskustelunaloituksella?

      Minä pukeudun ja käyttäydyn omalla tavallani, olen se, mitä olen, enkä piittaa pätkääkään siitä, mitä toiset siitä, tai minusta ajattelevat.

      Ihmislaji pitää itseään niin kovin älykkäänä. Itse asiassa, kaikenlainen luokittelu, arvottaminen ja toisten arvoiminen on osoitus jostakin aivan muusta.

      • Anonyymi

        noh ei kai tolla avauspostillani ollu sen suuremmin pointtia kuin vain osoittaa epäkohtia mitä on tässä maailmassa&suomessa. Aina pitää jokaisen yksilön minuysta mennä hyviä juttuja kohti ja halu parantaa maailmaa ja moni haukkuu sellaisia ihmisiä lapsellisiksi koska ne sanoo ettei maailmasta voi tulla koskaan paratiisi, mutta on tietenkin hieno asia jos haluaa parantaa maailmaa. Riittää ihan se jos tervehtii naapuria tai hymyilee kassamyyjälle tai päästää vanhuksen ohi sairaalajonossa tms.


    • Anonyymi

      Älytön kirjoitelma.

      Lyhyesti:
      Luettele ne ihmiset/ihmisryhmät, jotka todnäk
      eivät joudu em. kohteeksi.

      Kokeilepa.

      • Anonyymi

        kuules oon avauspostaaja että kuule on ihan sanottu usein telkkarissa jossa tutkijat/asiantuntijat sanoneet että esim homot, romanit, vammaiset ja työttömät kohtaa enemmän syrjintää kuin tietyt muut ihmiset. Etten ihan yksin oo näije mielipiteitteni kanssa. Semmonen tiedote sinulle kuules.


    • Anonyymi

      ADHD sairastava nainen kohtelee kaltoin mieskaveria. Ei anna mitään arvoa! Onkos kokemusta?

      • Anonyymi

        olen avauspostaaja. Ei ADHD sairaus tarkoita sitä että on väkivaltainen. Tietääkseni vankiloissa on aika paljon ADHD diagnoosin ihmisiä mutta en usko adhd aiheuttaa sen väkivaltaisuuden. Sen selittää ennemminkin syy ja seuraussuhteet.


      • Anonyymi

        oon avauspostaaja. Toki voi olla että adhd voi vaikuttaa väkivaltaisuuteen. En osaa sanoa. Itselleni ei ole diagnosoitu adhd diagnoosia mut sen oireilua on mutten ole kovin aggressiivinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        olen avauspostaaja. Ei ADHD sairaus tarkoita sitä että on väkivaltainen. Tietääkseni vankiloissa on aika paljon ADHD diagnoosin ihmisiä mutta en usko adhd aiheuttaa sen väkivaltaisuuden. Sen selittää ennemminkin syy ja seuraussuhteet.

        ADHD, ADD, Asperger eivät ole sairauksia. Autismin / neuropoikkeavat eivät ole tautilyokituksessakaan.
        ... tapoja reagoida, kokea, nähdä, kuulla, mielen tasolla yksilöllisellä tavalla. Itselleen ominaisuuksia. Ympäristölle myös.. kaikki rulee esille ajallaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ADHD, ADD, Asperger eivät ole sairauksia. Autismin / neuropoikkeavat eivät ole tautilyokituksessakaan.
        ... tapoja reagoida, kokea, nähdä, kuulla, mielen tasolla yksilöllisellä tavalla. Itselleen ominaisuuksia. Ympäristölle myös.. kaikki rulee esille ajallaan.

        asia selviää pian eli aion ottaa selvää asiasta tarkemmin googlaamalla luotettavista lähteistä eli silloin saan selville oletko oikeassa vaiko väärässä =)
        nopeasti selviää asianlaita.

        Itselleni on diagnosoitu asperger. Mulle ei oo diagnosoitu erityisherkän diagnoosia mutta oon hyvin varma että se on minulla. En usko että minulla on sen sijaan adhd ja tourette mutta adhd ja tourette oireilua löytyy vähän/jonkun verran.

        oon ollu pennusta/syntymästä asti vähän erikoinen. Aloin höpistä muun muassa pikkupentuna naapurin lapsille omituisia.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      20
      1303
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1272
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1186
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1184
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1163
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1161
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1157
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1129
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1120
    Aihe