henkisen väkivallan kohteeksi joutuvat usein nämä seuraavat

Anonyymi-ap

Henkisen väkivallan uhriksi joutuvat usein nämä seuraavat;

1.Yleensäkin kaikki vähemmistöt( se kertoo siitä kuinka voima ja valta ohjaa yleistä ihmisajattelua jossa voi kiusata vahvat ja nopeat heikompia)

2.työttömät(kovat ja vahvat pitää heitä pilkkanaan usein ja ovat katkeria ja jopa raivoisia heitä kohtaan enkä tarkoita nyt kaikkia työssäkäyviä ihmisiä sillä on paljon myös mukavia työssäkäyviä)

3.Neurologisista oireista/sairauksista kärsivät(joutuu usein silmätikuksi ja kiusatuksi ja osa fyysisesti pahoinpitelee sillä esim katujengiläiset herkästi hyökkää poikkeavien kimppuun)

4.Vammaiset(hyvin usein kokee väheksyntää kun terveet kiusaa heitä)

5.Itsepäiset ihmiset(heille usein naureskellaan ja heitä pidetään epäloogisina)

6.Monipuolisen luonteen omaavat ihmiset(heitä ei pidetä oikein rehellisinä ja heitä pidetään epäselvinä&sekavina)

7.Muodista poissa olevat ihmiset(esim minä sillä minä pukeudun ihan miten itse haluan eli laitan ylleni usein erilaisia vaatteita enkä mieti mitään tyyliä/muotia, mutta saan osakseni siitä paheksuntaa)

8.Turvallisuus ja mukavuushaluiset ihmiset(hyvin usein joutuvat kokemaan paheksuntaa sillä heitä pidetään lähinnä pelkureina)

9.Homot, transseksuaalit ja lesbot sekä biseksuaalit(liian usein he kärsii siitä että pelko on puseron alla kun liikkuvat kadulla sillä pelko tulla hakatuksi on melko suuri useilla)

10.Romanit(heitä syyllistetään ja sanotaan luusereiksi mikä ei pidä paikkaansa sillä kun heitä syrjitään niin se aiheuttaa heille ongelmia)

11.Mustaihoiset(edelleen kokevat liikaa syrjintää)

12.Naiset(kokevat väheksyntää aika usein kuitenkin sillä esim nykyinen naishallituksemme on saanut väheksyntää)

13.Saamelaiset(liian usein he jää taka-alalle )

14.Karjalalaiset(liian paljon heitä syrjitään)

15.Lihansyöjät(saavat nykyään tosi paljon paheksuntaa osakseen)

16.Kasvissyöjät(moni pitää heitä nynnyinä)

17.Ihminen joka poliittisesti ajattelee ääripäiden välillä eli keskellä(sellaisia ihmisiä saatetaan pitää tyhminä koska heillä ei ole muka mielipidettä)

18.Undergroundissa toimivat musantekijät&muusikot&laulajat(päämedia ei ota tarpeeksi huomioon mutta onneksi musaeliitti huomioi)

9

181

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kaikenlainen syrjintä, leimaaminen ja rasismi ovat väärin.

Mutta tuli nyt tästä aloituksesta vain mieleen, että mitä aloittaja oikein hait tällä keskustelunaloituksella?

Minä pukeudun ja käyttäydyn omalla tavallani, olen se, mitä olen, enkä piittaa pätkääkään siitä, mitä toiset siitä, tai minusta ajattelevat.

Ihmislaji pitää itseään niin kovin älykkäänä. Itse asiassa, kaikenlainen luokittelu, arvottaminen ja toisten arvoiminen on osoitus jostakin aivan muusta.

• Anonyymi

noh ei kai tolla avauspostillani ollu sen suuremmin pointtia kuin vain osoittaa epäkohtia mitä on tässä maailmassa&suomessa. Aina pitää jokaisen yksilön minuysta mennä hyviä juttuja kohti ja halu parantaa maailmaa ja moni haukkuu sellaisia ihmisiä lapsellisiksi koska ne sanoo ettei maailmasta voi tulla koskaan paratiisi, mutta on tietenkin hieno asia jos haluaa parantaa maailmaa. Riittää ihan se jos tervehtii naapuria tai hymyilee kassamyyjälle tai päästää vanhuksen ohi sairaalajonossa tms.

• Anonyymi

Älytön kirjoitelma.

Lyhyesti:
      Luettele ne ihmiset/ihmisryhmät, jotka todnäk
      eivät joudu em. kohteeksi.

Kokeilepa.

• Anonyymi

kuules oon avauspostaaja että kuule on ihan sanottu usein telkkarissa jossa tutkijat/asiantuntijat sanoneet että esim homot, romanit, vammaiset ja työttömät kohtaa enemmän syrjintää kuin tietyt muut ihmiset. Etten ihan yksin oo näije mielipiteitteni kanssa. Semmonen tiedote sinulle kuules.

• Anonyymi

ADHD sairastava nainen kohtelee kaltoin mieskaveria. Ei anna mitään arvoa! Onkos kokemusta?

• Anonyymi

olen avauspostaaja. Ei ADHD sairaus tarkoita sitä että on väkivaltainen. Tietääkseni vankiloissa on aika paljon ADHD diagnoosin ihmisiä mutta en usko adhd aiheuttaa sen väkivaltaisuuden. Sen selittää ennemminkin syy ja seuraussuhteet.

• Anonyymi

oon avauspostaaja. Toki voi olla että adhd voi vaikuttaa väkivaltaisuuteen. En osaa sanoa. Itselleni ei ole diagnosoitu adhd diagnoosia mut sen oireilua on mutten ole kovin aggressiivinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

olen avauspostaaja. Ei ADHD sairaus tarkoita sitä että on väkivaltainen. Tietääkseni vankiloissa on aika paljon ADHD diagnoosin ihmisiä mutta en usko adhd aiheuttaa sen väkivaltaisuuden. Sen selittää ennemminkin syy ja seuraussuhteet.

ADHD, ADD, Asperger eivät ole sairauksia. Autismin / neuropoikkeavat eivät ole tautilyokituksessakaan.
        ... tapoja reagoida, kokea, nähdä, kuulla, mielen tasolla yksilöllisellä tavalla. Itselleen ominaisuuksia. Ympäristölle myös.. kaikki rulee esille ajallaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ADHD, ADD, Asperger eivät ole sairauksia. Autismin / neuropoikkeavat eivät ole tautilyokituksessakaan.
        ... tapoja reagoida, kokea, nähdä, kuulla, mielen tasolla yksilöllisellä tavalla. Itselleen ominaisuuksia. Ympäristölle myös.. kaikki rulee esille ajallaan.

asia selviää pian eli aion ottaa selvää asiasta tarkemmin googlaamalla luotettavista lähteistä eli silloin saan selville oletko oikeassa vaiko väärässä =)
        nopeasti selviää asianlaita.

Itselleni on diagnosoitu asperger. Mulle ei oo diagnosoitu erityisherkän diagnoosia mutta oon hyvin varma että se on minulla. En usko että minulla on sen sijaan adhd ja tourette mutta adhd ja tourette oireilua löytyy vähän/jonkun verran.

oon ollu pennusta/syntymästä asti vähän erikoinen. Aloin höpistä muun muassa pikkupentuna naapurin lapsille omituisia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yksinasumisen tukeminen lopetettava

Mukavuudenhaluiset köyhät haluavat asua kalliisti yksin. No ei se mitään, jos maksavat itse asumisensa. Mutta kun eivät. Kun lopetetaan asumistukie
      Maailman menoa
      510
      2891
    2. Sara Chafak Rikkaat ja rahattomat -ohjelmassa

Verotuksessa tulot olleet melko maltillisia edellisinä vuosina ja sitten tullaan rikkaina telkkariin esiintymään. Puoliso Jeffrey Lawman ei ole ollut
      Kotimaiset julkkisjuorut
      59
      1532
    3. 3 vuotias lapsi jätettiin yksin Espoon Friisilän päiväkodin pihalle.

Hoitohenkilökunta oli häipynyt ja lapsi yksin leikkimässä hiekkalaatikolla. Vanhemmat olivat hakeneet sovitusti lapsensa ennen viittä ja päiväkoti oli
      Yhteiskunta
      47
      1034
    4. Jo toinen ei-koti! Päivi Lipponen ei kutsu Maria Veitolaa Paavo Lipposen kanssa jakamaansa kotiin

No jopas...! Päivi Lipponen asuu puolisonsa Paavo Lipposen kanssa Helsingin Töölössä. Hän ei kutsu Maria Veitolaa yökylään Helsingin kotiin, vaan Porv
      Suomalaiset julkkikset
      46
      938
    5. Andy McCoy heittää hurjan väitteen "heponisti"-elämästään: "Levy-yhtiö toi sulle kamaa, että sä..."

Ohhoh… Rock-legenda Andy McCoy avautuu huumeiden käytöstään ja esittääkin aikamoisia väitteitä. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/andy-mccoy-h
      Kotimaiset julkkisjuorut
      18
      930
    6. Martina IG:ssä pitää rotikoita vapaana metsässä, vaikka lakisääteinen kiinnipitoaika on alkanut

Ja naisella jo aiempi tuomio metsästyslain rikkomisesta! Martina kuvaa videolla vapaana juoksevia koiria ja selittää "nää nauttii, on kyl iha mielentö
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      866
    7. Mitä haluaisit

Sanoa kaipaamallesi neiti- ihmiselle, juuri nyt?
      Ikävä
      74
      860
    8. Tiedäthän nainen sen

Että sun ei tarvi tehdä mitään ylimääräistä. Olet täydellinen ja rakastan sinua. Mikään ei muuta tunteitani sinuun.
      Ikävä
      39
      834
    9. Mikä ihastuksesi kohteessa on kuumaa

Mikä saa haluamaan juuri häntä? Ole rehellinen.. Kukaan ei saa tietää👀
      Ikävä
      37
      780
    10. Mutta sinä et pidä minusta

Olisi mukava tietää että mitä sinulle kuuluu.
      Ikävä
      37
      666
    Aihe