Itse olen kokeillut useita vaihtoehtoja mutta mikään ei ole osoittautunut täyselliseksi. Kasperskya voi käyttää ilmaiseksi vain rajoitetun ajan, Antivir kaatuu aina löytäessään viruksen, norton ei suostu päivittämään. Nyt olen pitkään käyttänyt avastia mutta olen alkanu epäillä sen tarkkuutta. Normaalissa virustarastuksessa löytyy lukematon määrä viruksia mutta on-guard skanneri ei tunnu löytävän mitään. Lisäksi ohjelma ei suostu poistamaan löytämiään viruksia eikä kerro ongelmalle mitään syytä..
Suosituksia mitä kokeilla seuraavaksi?
Kysyn nimenomaan ilmaisista ohjelmista koska tietääkseni maksulliset ei ole sen parempia.. Vai olenko väärässä?
Paras ilmainen antivirus?
5
1018
Vastaukset
- Olet väärässä
Mitkään ilmaiset virustentojunta ohjelmat ei ole lähimainkaan maksullisten veroisia.
Luuletko sinä jotta maailmassa on satoja miljoonia niin tyhmiä ihmisiä ja firmoja, jotta maksaisivat virustentojunta ohjelmistaan, jos edes lähimainkaan yhtä hyviä saisi netistä ilmaiseksi.
Kyllä sinkin aikanaan opit kantapään kautta jotta maksuliset virustentojunta ohjelmat on paljon,paljon parempia kuin ilmaiset jotka ei tunnista edes yleisimpiä Trojan.xxx-nimisiä haittaohjelmiakaan muusta spyrewaresta puhumattakkaan.
Oman järjen käyttö ei ole edelleenkään kiellettyä edes sinulta.- Nimimerccy
Kommenttini ei perustunut omaan järkeilyyni vaan siihen mitä olen kuullu muilta.
Mitä maksullista ohjelmaa suosittelisit? - Julle
Nimimerccy kirjoitti:
Kommenttini ei perustunut omaan järkeilyyni vaan siihen mitä olen kuullu muilta.
Mitä maksullista ohjelmaa suosittelisit?Onneksi olkoon. Olet juuri tutustunut Suomi24 tietotekniikkafoorumeita jatkuvasti terrorisoivaan F-Secure-Elisa-M$-maksullinen ohjelma kiihkoilijaan, joka kertoo tarkoituksella valheita ilmaisista ohjelmista ja tuputtaa sinulle omaa uskontoaan. Vähänkin pidempään foorumia lukeneet tuntevat jo hänet pelkkänä vitsinä eivätkä viitsi enää vaivautua edes kommentoimaan hänen viestejään mitenkään. Älä usko mitään vaan käytä omaa järkeäsi ja kokeile rohkeasti ilmaisia ohjelmia. Huomaat, ettei hyvästä ohjelmasta tarvitse välttämättä maksaa mitään. Meitä tyytyväisiä ilmaisohjelmien käyttäjiä on tälläkin foorumilla lukematon määrä.
- Fox
" Mitkään ilmaiset virustentojunta ohjelmat ei ole lähimainkaan maksullisten veroisia."
Ja tämä lausuntosi perustuu...
"Luuletko sinä jotta maailmassa on satoja miljoonia niin tyhmiä ihmisiä ja firmoja, jotta maksaisivat virustentojunta ohjelmistaan, jos edes lähimainkaan yhtä hyviä saisi netistä ilmaiseksi."
Kas kun ilmaiset on tarkoitettu vain "sadoille miljoonille" ihmisille, firmat joutuu ostamaan.
"Kyllä sinkin aikanaan opit kantapään kautta jotta maksuliset virustentojunta ohjelmat on paljon,paljon parempia kuin ilmaiset jotka ei tunnista edes yleisimpiä Trojan.xxx-nimisiä haittaohjelmiakaan muusta spyrewaresta puhumattakkaan."
Kukahan sais oppimaan, troijalaisetkin on muuttuneet haittaohjelmiksi, spyrewaresta en ollut vielä kuullutkaan.
"Oman järjen käyttö ei ole edelleenkään kiellettyä edes sinulta."
Oikolukisit edes joskus tuon mantrasi, joku vois vielä paremmin uskoakin.
- Julle
Ongelmat johtuvat ihan yksinkertaisesti siitä, että koneella on ollut jo noin monta eri antivirusohjelmaa. Kaikki ne jättävät jälkeensä tiedostoja ja merkintöjä rekisteriin ja sen takia et saa enää mitään ohjelmaa toimimaan kunnolla. Aloita puhtaalta pöydältä jos haluat edes jonkin ohjelman toimimaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain607512Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1232936- 1421776
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha651649Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1151458Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1671404- 1311153
- 77853
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko47802- 52745